Home » , » Χοντρή γκάφα των διαχειριστών της Συριζέικης ιστοσελίδας neaellada

Χοντρή γκάφα των διαχειριστών της Συριζέικης ιστοσελίδας neaellada

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014 | 2:11 π.μ.

Ανευθυνότητα και επιπολαιότητα είναι το ελάχιστο που μπορείς να αποδώσεις σ’ αυτούς που διαχειρίζονται την νέα ιστοσελίδα του Σύριζα neaellada σχετικά με τον τρόπο που παρουσίασαν τις τοποθετήσεις που έκαναν χτες στην βουλή οι προφυλακισμένοι βουλευτές του ναζιστικού μορφώματος και ποιο συγκεκριμένα ο Χρήστος Παππάς.

Είναι δυνατόν, η ιστοσελίδα του Σύριζα, να παρουσιάζει σαν αξιόπιστο τον υπαρχηγό του ναζιστικού μορφώματος και να κάνει λόγο ότι χτες από το βήμα της βουλής «αποκάλυψε διαλόγους με βουλευτές και υπουργούς της Νέας Δημοκρατίας, ακόμη και με τον πρόεδρο της Βουλής, Ευάγγελο Μεϊμαράκη»;

Ασχετα τι μπορεί να ισχύει και τι όχι, αυτοί που διαχειρίζονται την ιστοσελίδα του Σύριζα θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι η Γκεμπελική προπαγάνδα είναι στο DNA των νεοναζιστών της Χ.Α και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να παίρνουν σαν δεδομένα αυτά που λένε πόσο μάλλον να τα παρουσιάζουν σαν «αποκαλύψεις».


Μοιράσου το :

+ σχόλια + 36 σχόλια

5 Ιουνίου 2014 στις 8:50 π.μ.

Ούτε "ανευθυνότητα" ούτε "επιπολαιότητα" είναι.
Μετά τους διαλόγους Μπαλτάκου-Κασιδιάρη ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ζητήσει την παραίτηση του υπουργού δικαιοσύνης (που άσκησε τις διώξεις εναντίον των χρυσαυγιτών) και είχε υιοθετήσει το σύνολο των αιτιάσεων του Κασιδιάρη. Λίγες μέρες πριν τις εκλογές στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ έλεγε πως οι κατηγορίες εναντίον της ΧΑ "δεν στοιχειοθετούνται".
Τα παραπάνω, καθώς και οι συμφωνίες Μώραλη-Δούρου στον Πειραιά, το άνοιγμα στους ψηφοφόρους της ΧΑ (σχετικό ποστ ύπηρξε και στο μπλοκ σας από τον κ.Αλεξάτο), τα ανοίγματα του ΣΥΡΙΖΑ προς την άκρα δεξιά (Καρυπίδης, Γρίβας, κλπ), επιβεβαιώνουν πως δεν πρόκειται για "επιπολαιότητα", αλλά για κεντρική γραμμή.
Εάν εξάλλου γίνει έστω και μερικός επαναπατρισμός των ψηφοφόρων της ΧΑ προς την ΝΔ, η πρωτιά και η συνακόλουθη δυνατότητα κλοπής των +50 εδρών για τον ΣΥΡΙΖΑ θα πάνε περίπατο.
Αντικειμενικά λοιπόν ο δρόμος του ΣΥΡΙΖΑ προς την κυβέρνηση περνάει μέσα από την περεταίρω ενδυνάμωση της ΧΑ, και οι ιθύνοντες του γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τι κάνουν.
Όπως καλά γνωρίζει και όποιος εξωραΐζει ως "επιπολαιότητες" τα καμώματα τούτα.
Υ.Γ.
Δεν θέλω να φανταστώ καν το τι θα επακολουθούσε (και δικαίως) εάν μια σειρά από τέτοιες "επιπολαιότητες" αφορούσε το ΚΚΕ, όταν το μπλοκ σας είχε πριν δύο χρόνια αναδημοσιεύσει άρθρο που αποκαλούσε "πεοβασανιστή" (η συγκεκριμένη λέξη κόπηκε αργότερα στο "βαθύ") τον Γ.Σιφωνιό γιατί δεν πλακωσε μόνος του στο ξύλο τους τραμπούκους που έστησαν την προβοκάτσια στην ΕΛ.Χαλυβουργία...

Ανώνυμος
5 Ιουνίου 2014 στις 9:08 π.μ.

Την ίδια γκάφα δηλαδή που κάνατε κι εσείς αναπαράγοντας την αλητεία του Σκάι.
Απλά εκείνη η γκάφα αφορά το ΣΥΡΙΖΑ, οπότε δικαιολογείται...

Ανώνυμος
5 Ιουνίου 2014 στις 11:39 π.μ.

Πάντως η υπόθεση Μπαλτάκος δεν ήταν μόνο ναζιστική προπαγάνδα
Τώρα εσάς σας έπιασε ο πόνος για του δεξιούς πολιτικούς;
πάτε καλά; ο αντι συρισμός σας βαράει (βαθύ)κόκκινο
Ε!!! απο την άλλη πλευρά είναι ο εχθρός

5 Ιουνίου 2014 στις 11:43 π.μ.

Ετσι τους ξεπλενεται εσάς απο το Βαθύ, τους σοσιαλφασιστες.

"Γκάφα"

Ανώνυμος
5 Ιουνίου 2014 στις 11:33 μ.μ.

οι συμφωνίες Μώραλη-Δούρου στον Πειραιά; για εξηγησου τρασ. οχι κουτσομπολια και κκεδικες αρλουμπες. ντοκουμεντα

Ανώνυμος
6 Ιουνίου 2014 στις 10:15 π.μ.

Για δείτε που ξεσάλωσαν οι κνιτομπλόγκερς!
Για πες μας ρε trash, τι ξέρεις για τις συμφωνίες Δούρου-Μώραλη; Γιατί εγώ έχω να σου παρουσιάσω την εφημερίδα των Κουρτάκη- Μαρινάκη (Παραπολιτικά) να παρουσιάζει πανηγυρικά την έναρξη του....901 fm!!!
Τσίμπα μια συνεντευξούλα-ξεπλυματάκι του Γεωργιάδη από τον πρώην 902: https://www.youtube.com/watch?v=0uNbt3iZSpY
Τσίμπα κι ένα αφιερωματάκι και από την ΕτΣ στις μπίζνες σας: http://www.efsyn.gr/?p=193161
Όχι τίποτε άλλο, αλλά να ξέρουμε και ποιός έχει συμφέροντα προς τα εκεί....

Εσύ έχεις να παρουσιάσεις τίποτε ρε χαμένο κορμί γι αυτά που λες;

Υγ: Ψιτ Antonxxx, είσαι ένα βήμα πριν την ΟΑΚΚΕ. Δεν ήξερα ότι η καινούρια ηγεσία του κόμματος φώναξε τους ΟΑΚΚίτες να το...ανασυγκροτήσουν.
Καλή επιτυχία.

Ανώνυμος
6 Ιουνίου 2014 στις 10:04 μ.μ.

10.15
Από τον πρώην 902 ε; Παρ' όλο που ο 902 έχει κλείσει εσένα σε συμφέρει να γράφεις ακόμη τις συριζαίικες να τις πω; χρυσαυγίτικες να τις πω; πώς να τις πω αυτές τις φαντασιώσεις; ΄Ετσι κι αλλιώς όταν είναι να χτυπήσετε το ΚΚΕ τα ίδια λέτε συριζαίοι και χρυσαυγίτες. Εσύ έχεις να μας πεις τίποτα για την εξυπηρετησούλα της κας Δούρου στον Μελισσανίδη; Για το .... τυχαίο γεύμα μεταξύ κας Δούρου και Μαρινάκη; Για τη συνεντευξη Μαρινάκη που δήλωσε ότι θα ψηφιζε σύριζα αν δεν ήταν ο ίδιος υποψήφιος; Εσύ τι λες; Ο Μαρινάκης θα ψηφιζε για το καλό του λαού; Δεν πιστεύω ότι θα το έλεγες αυτό. Εκτός αν είσαι Ολυμπιακος. Τώρα όσον αφορά για την Εφημερίδα των συντακτών; Τι να σου πω; Πολύ εμπεριστατωμένο άρθρο. Και αποδεικνύει.... ως και τη λύσσα σας γιατί δε βάζετε το ΚΚΕ στο χέρι. Αλήθεια η τόσο σπουδαία κυρία Ψαρά έχει γραψει άρθρο για το Μέγκα και τα δάνεια που πήρε; Για το Αλτερ και τη συχνότητα που κρατούσε παράνομα; Δεν τα βρίσκω αυτά τα άρθρα με το όνομά της . Κατάλαβες; Μήπως θες να μας βοηθήσεις εσύ ή μήπως όχι;

Ανώνυμος
6 Ιουνίου 2014 στις 11:32 μ.μ.

Και πού είσαι 10.15;;; αν μας εξηγήσεις και το τι γίνεται στο δήμο του Αριστοτέλη πολύ θα μας υποχρεώσεις. Εκεί στέλνετε οι συριζαίοι αγωνιστικούς χαιρετισμούς στο λαό ή συντάσσεστε με τον καινούριο δήμαρχο που υποστηρίξατε κιόλας; Αλλά τι αγωνιστικούς χαιρετισμούς; οι εκλογές τελείωσαν. Σε πέντε χρόνια πάλι θα πάτε να το παίξετε αγωνισταράδες. Τελικά μήπως να ασχολείστε μόνο με την ποδοσφαιρική ομάδα σας;

ΥΕΝΕΔ
7 Ιουνίου 2014 στις 2:47 π.μ.

Χαρακτηριστικό του ηλιθίου είναι η επιμονή στις ανόητες απόψεις του. Υποστηρίζει με φανατισμό και άποψη τη βλακεία του. Τι κι αν οι άλλοι του λένε ότι κάνει λάθος. Αυτός εκεί! Θα δεις, λέει που ο Μίχος θα γίνει ο νέος Πάχτας.Γιατί το λέει; Το πιστεύει; Μάλλον όχι. Αλλά όσο το λέει παίρνει πόντους από τους τριγύρω που όλο και κάποιοι από αυτούς θα το πιστέψουν. Αν γίνει Πάχτας, παριστάνει την Πυθία και το μέντιουμ. Σας τα έλεγα εγώ, λέει, αλλά εσείς δε με ακούγατε. Αν, πάλι, δε φαίνεται ότι επαληθεύεται, αυτός θα επιμένει. Κόλπο είναι, λέει, επίτηδες καθυστερεί να γίνει ο νέος Πάχτας για να μην καρφωθεί αμέσως. Περιμένετε λίγο και θα δείτε. Αυτοί που τον είχαν πιστέψει, πρέπει να τον πιστέψουν και τώρα. Και η ζωή συνεχίζεται κι αυτός κερδίζει χρόνο πολιτικό. Για να θολώσει κι άλλο τα νερά, πετάει και άλλο. Η Δούρου, λέει, έγινε Σγουρός και συνεργάζεται με το Μαρινάκη. Χρειάζονται χρόνια για να αποδειχτεί ότι λέει ανοησίες. Μέχρι τότε θα έχει βρει πάλι άλλο. Ο ΣΥΡΙΖΑ, λέει, ενισχύει τη Χρυσή Αυγή. Λέγε μου, να σου λέω ή σε κουβέντα να βρισκόμαστε για να δικαιολογεί την ανυπαρξία και την ανημπόριά του. Προπέτασμα καπνού που κρύβει τη γύμνιά του.

Δυστυχώς, σύντροφοι, δεν τρώνε όλοι κουτόχορτο. Μπορεί από λόγια να λέτε μπόλικα, αλλά από πράξεις ΜΗΔΕΝ. Λάδι πολύ και τηγανίτα τίποτα.Κάπου εδώ μπαίνει, βέβαια, ο Μανώλης και μιλά για τους αγώνες στα σωματεία. Ποια σωματεία, σύντροφοι; Δεν βλέπετε την καταστροφή γύρω σας; Αυτά είναι last year. Τώρα, τ'ακούμε και γελάμε. Μπορεί εδώ μέσα να την έχετε δει Ολυμπιακοί ή Παναθηναϊκοί υποστηρίζοντας την ομάδα σας είτε παίζει μπάλα είτε όχι, αλλά τα πράγματα για τους περισσότερους είναι πολύ σοβαρά και αυτό δεν φαίνεται να το έχετε αντιληφθεί ούτε εσείς ούτε η ηγεσία σας. Δεν παίζουμε παιχνίδι σύντροφοι, αλλά παίζουμε για τη ζωή μας. Και αν στις εκλογές του Ιουνίου είχατε το μαξιλαράκι του 8,5% και κάτσατε μαλακά στο 4,5% διασώζοντας την καρέκλα του Μαΐλη και της Κανέλλη, στις επόμενες εκλογές όμως ξεκινάτε από το 6%. Καταλαβαίνετε φαντάζομαι, τι σημαίνει αυτό.

Αν, ως γνήσιοι επαναστάτες, βρείτε πολύ ρεφορμιστικό το σχόλιό μου για τις εκλογές, δείξτε ότι τραβάτε άλλο δρόμο από αυτόν, το δρόμο της επανάστασης που μας έχετε ζαλίσει τον έρωτα. Και τέλος, πάντων, κάντε κάτι.

ΥΓ. Σκουπίδι όνομα και πράγμα. Είτε ηλίθιος είτε πρακτοράκος, σκουπίδι είναι και τίποτα περισσότερο

Ανώνυμος
7 Ιουνίου 2014 στις 2:13 μ.μ.

Ο Σύριζα στην Ικαρία τι ψήφισε? Μήπως μπορεί κάποιος να με ενημερώσει? Στην περιφέρεια Μακεδονίας επίσης? Στο Ν. Αιγαίο επίσης? Στην Καλαμάτα επίσης? Θάχω απάντηση ή γραμμή σας είναι: καμμία απάντηση επί πολιτικού θέματος, απλά βρίζετε και προβοκάρετε? Μανώλης

ΥΕΝΕΔ
7 Ιουνίου 2014 στις 6:15 μ.μ.

Απαντήστε, ρε, τι σας ζητάει; Πείτε στο Μανωλάκη τι ψηφίσατε. Στην Ικαρία,ρε πουλημένοι. Εκεί που την προηγούμενη φορά καταστρέψατε το πρόγραμμα σοσιαλιστικού μετασχηματισμού της Ικαριώτικης κοινωνίας και διαλύσατε τα σοβιέτ και τα κολχόζ

Τι ψηφίσατε, ρε Συριζαίοι; Δεν ψηφίσατε τη Λαϊκή Συσπείρωση; Ε, βέβαια, τέτοιοι οπορτουνιστές που είστε το περιμέναμε

Ψηφίσατε Λαϊκή Συσπείρωση; Δεν τη θέλουμε την ψήφο σας τη βρώμικη

Τι δεν καταλαβαίνετε; Κάτι δεν πάει καλά μήπως; Σώπα καημένε. Το ΚΚΕ να πάρει 6 ή 7% και όλοι οι άλλοι να πάν να γ.......

Ανώνυμος
7 Ιουνίου 2014 στις 6:37 μ.μ.

@ΥΕΝΕΔ
΄Αντε να μη σου πούμε για τον Μίχο παρ' όλο που σας άδειασε συριζαίοι αμέσως μόλις εκλέχτηκε. Τώρα αν εσύ σ' αυτά που είπε νομίζεις ότι δε σας άδειασε, σημαίνει ότι αδειάζετε εσείς το λαό στο δήμο Αριστοτέλη όπως κάνατε και με την Φιλαδέλφεια και το γήπεδο της ΑΕΚ..Βλέπεις οι εκλεγμένοι σας βιάζονται να δείξουν τι πραγματικά σκέφτονται να κάνουν. Να δώσουν τα διαπιστευτηριά τους στα αφεντικά. Να μιλήσουμε τότε για τον Καμίνη που μας είχατε ζαλίσει τον έρωτα πριν από χρόνια να τον ψηφίσουμε γιατί είναι καλός κι αριστερός; Να θυμίσουμε ότι τον υποστηρίξατε κύριοι συριζαίοι στο δεύτερο γύρο την προηγούμενη φορά; ΄Η να τ' αφήσουμε σας πονάει; Σας πονάει ε; ΄Αστο κι αυτό. Να μιλήσουμε για τον Σταυρινιάδη στην Ικαρία; Που μαζί με όλους τους άλλους τον υποστηρίξατε συριζαίοι στον δεύτερο γύρο την προηγούμενη φορά για να μη βγει κομμουνιστής δήμαρχος; Για να μη σου πω ότι τον υποστηρίξατε κι αυτή τη φορά. ΄Οχι, δε στο λέω γιατί καταλαβαίνω ότι τα νεύρα σας, συριζαίοι δεν είναι σε καλή κατάσταση. Κι είστε δικαιολογημένοι. Βάλατε ένα προωθημενο δίλημμα στους αριστερούς (στις 25 ψηφίζουμε στις 26 φεύγουν ) (πάνε μέχρι τη γωνία και ξαναγυρίζουν για να πάτε κι οι δυο στις 28 στους βιομήχανους, συμπληρώνω εγώ) αλλά τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα θέλατε παρ' όλο που δώσατε στις ευρωεκλογές την σημασία δημοψηφίσματος για εθνικές εκλογές. Βγήκατε πρώτο κόμμα αλλά δεν κερδίσατε εσείς. Απλώς έχασε η ΝΔ. ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΑΡΑΕΙ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ. Λογικό.
΄Ωστε δεν είναι σημαντικό για σας να ενισχυθουν τα σωματεία ε; Δε μου κάνει εντύπωση. Εχετε κάνει το παν για να κάτσει ο κόσμος στο σπίτι του και να πιστεύει ότι θα τον σωσετε εσείς. Είναι η πιο πασοκική τακτική αυτή για να μην την ακολουθήσετε εσείς οι νεοπασόκοι. Οπότε επειδή εσείς ξέρετε ότι δεν θα σώσετε κανέναν ούτε φιλολαϊκή πολιτική θα ακολουθήσετε, δεν μπορείτε άλλωστε, ή με το κεφάλαιο θα είσαι ή με το λαό, κι εσείς έχετε διαλέξει στρατόπεδο με το κεφάλαιο, προσπαθείτε να έχετε φυλαγμένα τα νώτα σας ώστε όταν συμμετέχετε στην κυβέρνηση να μην έχετε ένα δυνατό κίνημα απέναντί σας να σας αντιπαλεύει. ΄Αλλωστε γι' αυτό θέλατε και τη συνεργασία με το ΚΚΕ. ΄Ενα ΚΚΕ στην κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει αντιπολίτευση.
Λοιπόν ΥΕΝΕΔ ή όπως αλλιώς μπαίνεις εδώ μέσα, μη φάτε, σας έχουμε γλάρο. ΄Ηδη το πρώτο κέρασμα απ' τη γλαρόσουπα σας το έδωσαν οι ευρωεκλογές. Και μια συμβουλή που αμα θέλετε την ακολουθείτε. Ψάξτε ψηφοφόρους καινούριους παιδιά. Με ταβάνι 26% δεν πάτε μακριά. Ψάξτε γιατί απ' το ΚΚΕ δεν έχετε να λαβαίνετε, το Πασόκ ανασυγκροτείται και σε λίγο οι Πασόκοι που έχετε θα γυρίσουν στη βάση τους αν δεν γίνετε κυβέρνηση- βέβαια δεν ξέρω αν μέσα σ' αυτούς είσαι κι εσύ- ήδη αποδείχτηκε ότι οι Πασόκοι που φύγαν απ' το Πασόκ όσοι πήγαν να ψηφίσουν, προτίμησαν το Ποτάμι κι όχι εσάς, απ' τους ψηφοφόρους της χρυσής αυγής παρ΄' όλο που τους χαϊδεψατε δεν πήρατε και σπουδαία πράγματα, κοινώς μάγκες του γλυκού νερού, ναι, έχετε δίκιο να έχετε τα νεύρα σας. Αλλ΄αυτό καθόλου δεν ενδιαφέρει ούτε το ΚΚΕ ούτε το κίνημα.

σφυροδρέπανος
8 Ιουνίου 2014 στις 1:25 π.μ.

@6.37
Καλά τα λες, αλλά αυτό το τελευταίο μου τα χαλάει. Λες ότι δεν ενδιαφέρει ούτε το ΚΚΕ ούτε το κίνημα, σαν να είναι δύο πράγματα διαφορετικά. Δεν υπάρχει κίνημα χωρίς το ΚΚΕ και αυτό πρέπει να εμπεδωθεί καλά. Επίσης αυτό με τους πασόκους που πήγαν στο ποτάμι και όχι στο σύριζα , νομίζω ότι μπερδεύει τον κόσμο και μπορεί να νομίσει ότι ο συριζα δε δέχεται πλέον πασόκους. Μάλλον πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί στις εκτιμήσεις μας ή τουλάχιστον να περιμένουμε να βγουν οι εκτιμήσεις του κόμματος πρώτα

Ανώνυμος
8 Ιουνίου 2014 στις 9:15 π.μ.

χεχε...βλέπω μεγάλη διασκέδαση σήμερα με τα τρολάκια του ΚΚΕ.
Ψιτ μεγάλε που μιλάς για "ταβάνι του 26%", να σε ρωτήσω κάτι;
Καλά ο ΣΥΡΙΖΑ το έφτασε το "ταβάνι". Οι ΠΑΣΟΚ/ΝΔ/ΚΚΕ τον έφτασαν τον ΠΑΤΟ τους; Είσαι πολύ σίγουρος γι αυτό;

Πάμε τώρα στα πιο ενδιαφέροντα:
Τι απαντάει το παπιοκούδουνο σε αυτά που του έγραψα;
Ότι είμαι...χρυσαυγίτης!!! Έτσι αποφεύγουν πλέον την κουβέντα τα πουλέν της "επανάστασης". "Είσαι χρυσαυγίτης" και καθάρισαν. Λένε κι ένα "ο 902 έκλεισε" και ξεκινούν οι...λασπομαχίες, η χαρά των γουρουνιών!
Δεν στα είπανε καλά όμως πάπια, εδώ θα επιμείνουμε λίγο:

1. Ακόμη λοιπόν κι ΑΝ η Δούρου έπαιρνε πίπες στο Μαρινάκη σεμνέ μου "κομμουνιστή", το ΚΚΕ δεν δικαιούταν να παίρνει λεφτά από το Μαρινάκη, πόσο μάλλον να σκαρώνει ΚΑΙ κομπίνες!!
Πολύ περισσότερο φυσικά όταν τα..."στοιχεία" σου είναι μία συνάντηση 2 παρεών σε κοσμική ταβέρνα, σε συνδυασμό με τους ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ προεκλογικούς θεατρινισμούς του Μαρινάκη. Με τέτοια στοιχεία πάντως εγώ θα κατηγορούσα τη Δούρου για την κοσμική ταβέρνα, όχι για συναλλαγή. Αλλά οι "σφυροδρέπανοι" είναι άτεγκτοι δικαστές: Η Δούρου προκάλεσε με την παρουσία της.....

2. Η ΟΥΣΙΑ όμως του θέματος όμως πάπια είναι όχι τόσο η πώληση ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ στο Μαρινάκη (αφού είναι κοινή πρακτική ανάμεσα στα παιδιά της... "επαναστατικής" πιάτσας), όσο η μεθοδολογία τύπου υποκόσμου (πράγμα φυσιολογικό για Μαρινάκη όχι όμως για "επαναστατικό κόμμα"...), προκειμένου να μην μάθει ο κόσμος με ποιόν συναλλάσσεστε:
Αύγουστο μήνα, με χρήση μίας off shore εταιρίας στις...Παρθένους νήσους(!!!), χωρίς να ανακοινώνεται το τίμημα κλπ., λες και δεν είχαμε να κάνουμε με κομμουνιστικό κόμμα, αλλά με το Μπάμπη το Σουγιά που έκανε δουλειές με το Μήτσο το Σκυλοπνίχτη. Αυτό θα σας κυνηγάει για πολλά πολλά χρόνια ΚΚΕδες, γιατί πρώτη φορά .αποκαλύπτεται τέτοια μεθόδευση από ένα αριστερό (καλά...αφήστε το "κομμουνιστικό"!!) κόμμα.

Είστε όμως σε μικρή χώρα παιδάκια και δεν έπρεπε να κάνετε τέτοια, ΕΙΔΙΚΑ με ΜΜΕ. Ποιός ρε κορόϊδα δεν θα καταλάβαινε τον ιδιοκτήτη μιας τηλεοπτικής συχνότητας στην Ελλάδα. Ως πότε θα παίζατε πίσω από τις off shore; Και τώρα τι θα πείτε; Ότι δεν ξέρατε, ότι σας παρουσιάστηκε ένας με κουκούλα και του τα δώσατε; Ούτε στο Φώσκολο πάπια τέτοια σενάρια, όχι σε κόσμο (πλέον) ψυλλιασμένο που βλέπει να καταρρέει μπροστά στα μάτια του όλο το μεταπολιτευτικό σύστημα του δικομματισμού και της τσόντας του....

Υγ: Καλό το τρολάρισμα με την ΑΕΚ, αλλά ΕΣΕΙΣ ειστε οι "διαφορετικοί" αν θυμάμαι καλά! Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι συστημικός έτσι δεν είναι; Δεν σας τιμά λοιπόν να τον κατηγορείτε ότι είναι....ίδιος μ' εσάς!!!!

Ανώνυμος
8 Ιουνίου 2014 στις 11:05 π.μ.

@1.25
Xα, χα, τη δέχομαι την παρατήρησή σου ως άποψή σου. ΄Οτι δεν υπάρχει κίνημα χωρίς το ΚΚΕ αυτό σίγουρα έχει αποδειχτεί ή τουλάχιστον το κίνημα που θα φέρει την ανατροπή και την έναρξη ενός καινούριου κόσμου. Γιατί υπάρχει και το κίνημα το συμβιβασμένο, που έχει σκύψει το κεφάλι και που λέει "σφάξε με αγά μου ν' αγιάσω." Μ' αυτό το κίνημα καμιά σχέση δεν έχει το ΚΚΕ. Το σωστά προσανατολισμένο κίνημα όμως δεν είναι μόνο το ΚΚΕ. Το ΚΚΕ αποτελεί τον κύριο κορμό του κι είναι προς τιμήν του αυτό. Την πρωτοπορία του. Αποτελείται όμως κι από άλλους που είναι πέρα απ' το ΚΚΕ που όμως βλέπουν ότι στο ΚΚΕ υπάρχει η ελπίδα και ότι μόνο το ΚΚΕ δεν τους ξεπουλάει. Παρ' όλα αυτά όμως δεν έχουν κάνει ακόμη το βήμα να έρθουν στο ΚΚΕ. Αυτούς δεν τους καπελώνει το ΚΚΕ και πολύ καλά κάνει. Δεν είναι σαν τον Σύριζα που βγήκε μετά απ' τις φοιτητικές εκλογές και φώναζε θριαμβευτικά για νίκη της αριστεράς σ' αυτές θέλοντας να οικειοποιηθεί ακόμη και τα ποσοστά της ΠΚΣ μιας κι η δική του παράταξη ήταν άφαντη.
Τώρα για το άλλο με το ποτάμι, εντάξει ίσως να έχεις δίκιο αλλά αν τους πεις για τα πρώην πασοκικά στελέχη που έχουν μπει στο Σύριζα τους πείθεις. Το λέω γιατί το έκανα στη δουλειά μου και έπιασε. ΄Αλλωστε μεγάλε το ξέρεις ότι στο ΚΚΕ δεν κατηγορούν τον Σύριζα γιατί τον ψηφίζει απλός κόσμος απ' το ΠΑΣΟΚ αλλά τον κατηγορούν γιατί έχει μαζέψει τη σάρα και τη μάρα απ' τα κυρια στελέχη του πρώην Πασόκ που είχαν λάβει μέρος και σε κυβερνήσεις και που έχουν ψηφίσει το πρώτο μνημόνιο, και μάλιστα κάποιοι απ' αυτούς δηλώνουν ότι δεν το μετανιώνουν. Νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο. Τώρα για τις εκτιμήσεις του κόμματος να σου πω ότι ίσως να βιάστηκα λιγάκι, ίσως γιατί είμαι απλός οπαδός του κόμματος κι όχι μέλος του.

Ανώνυμος
8 Ιουνίου 2014 στις 2:11 μ.μ.

Δεν ξέρω τι λέτε συριζαίοι, πάντως ένα είναι το δεδομένο. ΄Οτι ναι μεν το σύστημα έχει πολλές εφεδρείες για να σχηματίσει την επόμενη κυβέρνηση που θα μας μακελέψει (Νδ, Πασοκοελιά, Σύριζα, ποτάμι, ανελ, Χ.Α.) αλλά δεν του βγαίνουν τα κουκιά για να έχει στιβαρές κυβερνήσεις. Οπότε για να κυβερνήσετε κι εσείς θα πρέπει να συνεργαστείτε με κάποια απ' αυτά τα κόμματα. Για να δούμε; Τι θα προτιμήσετε; Τις καρέκλες και τα υπουργεία ή να μην προδώσετε το λαό;

Ανώνυμος
8 Ιουνίου 2014 στις 9:46 μ.μ.

@9:15 π.μ.
Καλά όχι ότι τα έχεις μπερδέψει τα πράγματα αλλά βλέπεις και φαντάσματα. Αυτός που σου απάντησε εξυπνάκια του γλυκού νερού δεν ήταν ο Trash. Λυπάμαι που σε απογοητεύω αλλά ήμουν εγώ ένας ανώνυμος όπως κι εσύ. Δε μου λες ρε εξυπνάκια όταν εσύ θες να πουλήσεις κάτι, πού το πουλάς; Σε κάποιον που δεν έχει χρήματα να σε πληρώσει ή σε κάποιον που έχει χρήματα; Σ' όποιον λοιπόν να το πουλούσαμε τα ίδια θα έβγαινες να πεις κι εσύ και τα αφεντικά σου. Πάντως εγώ προτιμώ που το ΚΚΕ πούλησε το σταθμό -κι όχι την συχνότητα- παρά να άφηνε απλήρωτους τους εργαζόμενούς του. Αλήθεια εκεί στην "Αυγή" και στο "Κόκκινο" τι γίνεται; Και για το Μέγκα μεγάλοι συριζαίοι ούτε κουβέντα. Ε, βέβαια να κακοκαρδίσετε τον Ψυχάρη σας; Μπαγασάκηδες!!!
Για τη Δούρου κοντος ψαλμός αλληλούια. ΄Ολα θα φανερωθούν και πολύ γρήγορα. Δεν είναι όπως παλιά που το Πασόκ δούλευε τον κόσμο για πολύ. Τώρα δεν μπορεί. Οπότε κάλμαρε κι αφού δεν μπορείς να το αποφύγεις απόλαυσέ το μεγάλε, ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ. Αλήθεια τώρα το τυχαίο έγινε συνάντηση δυο παρεών; Κι αφού εσείς, συριζαίοι, δεν αντέχετε να βλέπετε τον Μαρινάκη- ή μήπως όχι;- γιατί δεν έμειναν ξεχωριστά οι δυο παρέες και τα βρήκαν στο γεύμα; ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ ΜΕΓΑΛΕ.
Χαίρομαι πάντως που παραδέχεσαι ότι ο Σύριζα είναι ο συστημικός!!! ΄Οχι ότι θα μπορούσες να κάνεις κάτι άλλο βέβαια. Αλλά αφού το παραδέχεσαι κι εσύ..... εγώ δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Είδες που δε διαφωνούμε σ' όλα τελικά;

Ανώνυμος
8 Ιουνίου 2014 στις 10:00 μ.μ.

Προς 9:15

Το μόνο που συγκράτησα απο την επιχειρηματολογία σου για την Δούρου είναι οι πίπες και αυτό γιατί περί πιπών πρόκειται όταν μιλάς για τυχαία κοσμική συνάντηση σε ρεζερβέ εστιατόριο, όλο το εστιατόριο όχι το τραπέζι, που όλως τυχαίως το είχε κλείσει ο Μαρινάκης. Ακόμα και αν ισχύουν όσα λες φαντάζομαι ότι με τον Μαρινάκη παραμονές εκλογών η Δούρου δεν μιλάγε για πίπες αλλά εγώ ο κακετρεχής συνωμοσιολόγος υποθέτω ότι μίλαγαν για το λιμάνι Πειραιά και το μέλλον της διαχείρισης του γιατί στον καπιταλισμό υπάρχουν και οι ενδοκαπιταλιστικές αντιθέσεις και παραπάει να πουλήσουν ή να νοικιάσουν στη COSCO όλο το λιμάνι ή και άλλες προβλήτες...

2 Οι συχνότητες δεν πουλιούνται για να τις αγοράσει κάποιος άλλωστε δεν χρειάστηκε η ΕΨΙΛΟΝ για να προβάλει την υποψηφιότητα Μώραλη - Μαρινάκη στο Πειραιά. Όλο τα αστικά ΜΜΕ και τα κόμματα και όχι μόνο έκαναν τα πάντα για την προβάλουν και να την υποστηρίξουν.
Έχω όμως μία απορία που θέλω να μου την λύσεις. Απο ποιόν έπρεπε το ΚΚΕ ή ο οποιοσδήποτε που πουλά ένα αντικείμενο, μία επιχείρηση, ένα μηχάνημα κλπ , που είναι της ιδιοκτησίας του, να πάρει άδεια για να το πουλήσει;
Η διαδικασία πώλησης του 902 (της επιχείρησης όχι της συχνότητας) έγινε ή δεν έγινε αυστηρά με όλους τους νόμους και τους κανόνες που προβλέπονται; Και το τίμημα είναι γνωστό και τα πάντα είναι γνωστά και επίσης πολύ γνωστό είναι ότι απο αυτά τα λεφτά πληρώθηκε και το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και το ΙΚΑ και τα υπόλοιπα ασφαλιστικά ταμεία και τα οφειλόμενα στους εργαζόμενους άλλωστε αυτός ήταν και ένας από τους λόγος που πουλήθηκε ΔΥΣΤΥΧΩΣ και έχασε το ΚΚΕ και οι εργαζόμενοι ένα μέσο ιδεολογικοπολιτικής διαφώτισης.


ΥΓ . Εγώ δεν γνωρίζω αν αγοραστής είναι ο Μαρινάκης του 902 όπως ισχυρίζεσαι (απο που προκύπτει; αλλά για πες μου ποιος θα μπορούσε να δόσει 3,7 εκατομμύρια ευρώ που πουλήθηκε εκτός απο κάποιον καπιταλιστή είτε ως φυσικό είτε ως νομικό πρόσωπο; ρώτα όμως τον Φυντανίδη να σου πει ποιος είναι...

Κολοκοτρώνης

Ανώνυμος
9 Ιουνίου 2014 στις 9:09 μ.μ.

3,7 εκατομμύρια ευρώ ο σταθμός και όχι η συχνότητα!
Λίγο ακριβές οι κάμερες του 902...

Αλήθεια ΚΚΕδες, πριν από καμιά δεκαριά χρόνια εκεί που καθόμουν στο Σκίπερ (αν το ξέρετε) τσουπ, να δίπλα μου ο Καρατζαφέρης με 3 φουσκωτούς και κάτι άλλα ψιλά. Κάθισε στο ακριβώς διπλανό τραπέζι. Εκείνη την στιγμή μπήκα στο ΛΑΟΣ και δεν το κατάλαβα;

Ανώνυμος
9 Ιουνίου 2014 στις 11:53 μ.μ.

@9 Ιουνίου 2014 - 9:09 μ.μ
από 9,46 (γιατί εσύ βλέπεις και φαντάσματα και νομίζεις ότι άλλος σου απαντά)
Δεν ξέρω μεγάλε αν μπήκες στο ΛΑΟΣ και δεν το κατάλαβες-δε θα μου φαινόταν περίεργο- αλλά έχεις καταλάβει ότι γράφεις μπούρδες για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα;
΄Ασε μεγάλε σε πήραμε χαμπάρι. Χωρίς παρεξήγηση, μεταξύ μας πάντα, υπάρχουν και καλύτεροι από σένα στο είδος σου παπαγάλε.

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 12:32 π.μ.

Προς 9:09 μμ

Αν θέλεις την γνώμη μου ΤΣΑΜΠΑ πουλήθηκε και δεν είναι οι κάμερες είναι όλη η επιχείρηση η "ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΑΕ, 902 αριστερά στα fm" δηλαδή και η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.
Πριν τον "902" είχαν πουληθεί και άλλες ραδιοτηλεοπτικές επιχειρήσεις με πολύ μεγαλύτερο τίμημα. Την έγκριση ή μη της πώλησης ενος ραδιοτηλεοπτικού σταθμού την αποφασίζει το ΕΣΡ αυτό είναι και το αρμόδιο όργανο.
Μάθε πρώτα τι έγινε και μετά να παπαγαλίζεις βλακωδώς.

Κολοκοτρώνης

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 8:15 π.μ.

χαχα...καλά είστε θρασύτατοι πραγματικά!!
Οι "άλλοι" (Κουρήδες κλπ.) πουλάνε κι αγοράζουν ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ κολοκοτρωνάκο, όχι....κάμερες. ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ που δεν είναι δικές τους φυσικά όμως το κράτος συνεργάζεται στην παρανομία, πρώτη φορά το ακούς αυτό; Εδώ ο ΟΤΕ έκανε πλάτες στις άλλες κινητές χάνοντας εκατομμύρια και θα διεκδικήσει το κράτος συχνότητες απέναντι στους "επενδυτές"; Τώρα τα μαθαίνεις αυτά "αθώε" Κολοκοτρώνη;

ΓΙΑΤΙ ξαναανοίξατε ρε συ τον 902 ενώ τον είχατε κλείσει; Για να δώσετε δουλειά στους...εργαζόμενους; Να σου πω εγώ μεγάλε: Γιατί θα σας έπαιρναν την ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ και δεν θα μπορούσατε να πιάσετε ούτε ευρώ μετά για τα περίφημα μηχανήματα του 902.
Είναι ψέματα; Σε ποιούς τα πουλάτε αυτά ρε σεις; Δεν ντρέπεστε λίγο;
Λίγο τσίπα ρε, που έχετε φλομώσει τα μέλη σας στο ψέμα και την υποκρισία!!

11.53: Εγώ τον πάπια ρώτησα ανώνυμε, ο πάπιας θεώρησα ότι απάντησε. Αν θέλει να πετάγεται η κάθε τσουτσού να κάνει τις απαραίτητες διευκρινήσεις. Όσο για το ΛΑΟΣ είναι νέος τρόπος συνεργασίας αυτός. Έτσι δημιουργείτε τις "επιρροές" κι έχετε αυξηθεί τόσο εκλογικά;

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 7:56 μ.μ.

Προς 8:15

Μάλλον μας περνάς για χαζούς ή λιγότερο έξυπνους απο τους καπιταλιστές.
3 ερωτησούλες: 1. To alter σήμερα εκπέμπει; γιατί δεν του παίρνουν την συχνότητα;
2. Με ποιά κριτήρια αφαιρείται μία συχνότητα και με ποιά κριτήρια δίνεται;
3. Αφού η ραδιοτηλεοπτική αε είχε δικαιοδοσία πώλησης της συχνότητας(όπως εσύ ισχυρίζεσαι) γιατί δεν επεμβαίνει το ΕΣΡ να την αφαιρέσει;

Εσύ έπρεπε να ντρέπεσαι για την ασχετοσύνη σου και την εμπάθεια σου αλλά με τέτοιες κακοήθειες και λογικές δεν ισχυροποιείς κανένα πολιτικό φορέα γιατί όντως το ψέμα έχει κοντά ποδάρια

Η πώληση του 902 έγινε στο φως της ημέρας δυστυχώς για σένα και τους ομοίους σου και έγινε ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ για να ξεπληρωθούν οι εργαζόμενοι και οι υποχρεώσεις που είχε δημιουργήσει (τα ασφαλιστικά ταμεία δεν έχασαν ούτε μία δεκάρα).

Το θέμα έληξε.

Εγώ δεν έχω μέλη για να τα ενημερώσω είμαι φυσικό πρόσωπο και όχι νομικό.

ΥΓ. Ποιος αγόρασε τον 902 (εννοώ την επιχείρηση γιατί το σήμα ούτως η άλλως δεν πουλήθηκε) είναι γνωστό (πάντως όχι ο Μαρινάκης όχι ότι αν ήταν θα άλλαζε κάτι) και κύριος μέτοχος (έχει την πλειοψηφία των μετοχών) της Εψιλον tv είναι ο Σεραφειμ Φυντανίδης, εσύ όλες αυτές τις @@ που λες που τις βρήκες;

Κολοκοτρώνης

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 10:06 μ.μ.

8.15
Ρε μεγάλε πριν γράψεις ένα σχόλιο τα κοπανάς; Τι πίνεις και δε μας δίνεις; Εκτός κι αν είσαι πάντα ζοχάδας και ανοιγεις το στόμα σου και δεν ξέρεις τι λες. Και τι γράφεις. Πάντως το ότι είσαι εκνευρισμένος συνέχεια πάει να πει ότι νιώθεις κατώτερος των περιστάσεων για να απαντάς. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ. Αν ήμουν το αφεντικό σου μεγάλε, θα σε απέλυα. Δεν λες και τίποτα ως παπαγάλος. Δεν πείθεις πώς να το κάνουμε;;;; Περαστικούλια βρε... Κι εχε υπ' όψιν σου ότι στη σημειολογία του διαλόγου όταν βλέπεις τον άλλο συνέχεια να προσπαθεί να σε τσαντίσει βρίζοντάς σε (τσουτσου, χαμένο κορμί, τρολάκια του ΚΚΕ και δε συμμαζεύεται,)ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΙΩΘΕΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΚΙ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ. Περαστικούλια πάλι βρε....

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 10:16 μ.μ.

Όχι φιλαράκο, δεν θα απαντάς μέσω ερωτήσεων. Απάντηαη δεν είναι το τι γίνεται στο Alter αλλά ο λόγος που ανοίξατε εκ νέου.

Ρωτάω και άσε τα "κλεισίματα":
- ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ενώ κλείσατε τον τηλεοπτικό 902 τον Σεπτέμβρη του 2012 τον ξανανοίξατε τον Γενάρη του 2013. Το ΛΟΓΟ πες μου, όχι τι κάνει το Alter. Φως της ημέρας δεν θέλεις; Ε πες μου το λόγο, τι πιο απλό!
- Πως είναι δυνατόν να λέτε με όλους τους τρόπους ότι δεν έχετε τα λεφτά να μπείτε στο (όντως πανάκριβο) ψηφιακό σήμα της digea και ο 902 να εκπέμπει ψηφιακά από το Μάρτη του 2013; Αυτό πάλι πως έγινε μπορείς να μου πεις ή δεν καλύπτεται από το φως της ημέρας;
- Τα Παραπολιτικά που μιλάνε για το ράδιό τους, τον 901 (σου έβαλα το link) είναι του Φυντανίδη ή μέσα από τον Κουρτάκη του Μαρινάκη; Ποιανού είναι ρε φίλε, πες μας.
- ΠΟΙΟΙ είναι πίσω από τις off shore; Ο...Φυντανίδης; Το ΚΚΕ δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει αν η off shore κρύβει το Φυντανίδη, τον Βρυώνη, το Μαρινάκη ή τον.....Κασιδιάρη και την Ζαρούλια; Τι πουλάς νομίζεις, μαλλί της γριάς; ΜΜΕ πουλάς φίλε, που είναι ΟΠΛΟ. Όπλο που αύριο γυρνάει κι ενάντια στους εργαζόμενους για τους οποίους κόπτεσαι!
- 3,7 εκατομμύρια ευρώ έκανε η υλικοτεχνική υποδομή του 902; Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι κάποιος θα έδινε αυτά τα λεφτά για να αγοράσει την υποδομή και μόνο την υποδομή του 902;
- Πάντως μιας και το έθεσες, αν μπορούσες να μου πεις γιατί ένας καπιταλιστής προτιμά να δώσει 3,7 εκατομμύρια ευρώ σε ένα επαναστατικό κόμμα(!!!!!) αντί να πάρει π.χ. το Alter που όπως είπες είναι κλειστό, θα με φώτιζες ακόμη περισσότερο. Αντί δηλαδή να εκθέσουν οι καπιταλιστές τους επαναστάτες και να τους αφήσουν να πνιγούν στα χρέη, τους...βοηθάνε!!! Μωρέ μπράβο.....τολμηροί, δεν μπορείς να πεις!!!

Για το τέλος: Γνωρίζετε πολύ καλά τι θα έπρεπε να κάνετε για να μην μπορεί κανείς να σας πει κουβέντα ή έστω να σας πει λίγα, γιατί μεταξύ μας από το 1991 μέχρι σήμερα είναι 22 χρόνια και δεν μπορείτε να τα ρίχνετε στο Φλωράκη. Είναι λίγο υπερβολή: Εσείς διαχειριστήκατε κι ΕΣΕΙΣ φτάσατε σήμερα να πετάτε στο δρόμο εργαζόμενους, να χρωστάτε σε ασφαλιστικά κλπ., γιατί ο καπιταλισμός περνά μια κρίση που κατά τα άλλα την είχε....ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ το κόμμα σας!!!! Έτσι κι αλλιώς είσαστε εκτεθειμένοι λοιπόν για την πολιτική σας σε αυτό το κομμάτι. Θα μπορούσατε όμως να είστε καθαροί ως προς τις προθέσεις και τις διαδικασίες.

Και όμως, ΔΕΝ το κάνατε. Προτιμήσατε να κατηγορείτε για χρυσαυγίτες όσους ρώταγαν. Βλέπεις το ΚΚΕ δεν δίνει λογαριασμό πουθενά, ούτε στην εργατική τάξη, ούτε στο λαό. Ας μαθαίνουν ό,τι τους λένε τα επίσημα ΜΜΕ αφού είναι...άπιστοι, οπορτούνες και ψήφιζαν και ΠΑΣΟΚ/ΝΔ οι αμαρτωλοί!!!
Πολύ "ειδική" η ανάγνωση που κάνετε στον μαρξισμό-λενινισμό.

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 10:27 μ.μ.

Πωλείται το Αλτερ; Δεν το ήξερα.

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 10:34 μ.μ.

@10:16 μ.μ
Τι θα μπορούσε να κάνει το ΚΚΕ για να .... μην μπορεί κανείς να του πει κουβέντα ή έστω να του την πει για λίγο; Για πες μας... Μήπως να λειτουργήσει τον σταθμό μαζί με όοοοολη την αριστερά; Γιατί κάτι τέτοια μας λέγανε οι δικοί σας τον περασμένο Αύγουστο. Για πες μας τη δική σου άποψη....

Ανώνυμος
10 Ιουνίου 2014 στις 10:57 μ.μ.

Γιατί οι Συριζαίοι όταν δεν μπορούν να απαντήσουν για τους δικούς τους σταθμούς και εφημερίδες, ή για το ξεπούλημα των στελεχών τους ,το ρίχνουν στο πούλημα του 902;

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 6:29 π.μ.

Για το Μέγκα του Ψυχάρη και τα δάνεια που πήρε ούτε κουβέντα συριζαίοι;

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 11:05 π.μ.

Καταρχάς υπάρχει μία πολιτική διαφωνία και μία διαφωνία εντελώς άλλης τάξης. Μία διαφωνία που έχει να κάνει με το τι ηθική θα πρέπει να έχει κάποιος που είναι ή δηλώνει κομμουνιστής. Πως να το κάνουμε ρε φιλαράκι, δεν μπορείς να σουτάρεις π.χ. από το ΠΑΜΕ κάποιον με την παραμικρή υποψία χρηματισμού ή "προδοσίας της τάξης", αλλά για το κόμμα (ως συλλογική οντότητα) να είσαι τόσο χαλαρός και άνετος όταν διαχειρίζεται ένα σκασμό λεφτά και τόσους εργαζόμενους! Επιπλέον η ιστορία έχει αποδείξει πολλάκις ότι τα ράσα δεν κάνουν τον παπά: Δεν σημαίνει ότι επειδή ένα κόμμα λέγεται κομμουνιστικό ντε και καλά ενδιαφέρεται για το λαό. Αυτό είναι πάντα το ζητούμενο για όλους, όπως κι αν λέγονται.

Πάμε πρώτα στην πολιτική διαφωνία λοιπόν, όπου φυσικά ο καθένας έχει και διατηρεί τις απόψεις του φαντάζομαι: Προσωπικά πιστεύτω ότι ναι, θα έπρεπε να συμβάλετε στην δημιουργία ενός τηλεοπτικού σταθμού που θα περιλαμβάνει τους πάντες μέσα στην αριστερά, αν και όπως μπορεί να συμβάλλει ο καθένας. Ένα εργαστήρι μιας άλλης ποιότητας στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία αν το θέλεις. Και μη μου πεις ότι αυτά δεν γίνονται με το ΣΥΡΙΖΑ γιατί κι εσείς οι επαναστάτες δεν είχατε και το καλύτερο γούστο: Κάτι Γκλέτσους και κάτι επαναστατικές εκπομπές για...αυτοκίνητα βλέπαμε, μαζί με Πολωνικές ταινίες του 1970. Αυτά δεν είναι θέμα κόστους μόνο, είναι και θέμα πολιτιΣΤΙκής αντίληψης.
Όμως για να έχεις μία τέτοια επιλογή σαν την δική μου θα πρέπει να έχεις την λογική των μετώπων, που καθαρά (το ΜΟΝΟ καθαρό πάνω σας) μας λέτε ότι δεν την έχετε, οπότε πάω πάσο. Θα σας την πέσουν φυσικά για τις ευθύνες που έχετε για την κατάσταση του μαζικού κινήματος από τις επιλογές συσπείρωσης γύρω από...εσάς, αλλά μέχρι εκεί.

Όμως δεν υπήρχε μόνο αυτή η λύση. Υπήρχε και η λύση της δημοσιας ανακοίνωσης ότι "επειδή τα οικονομικά μας είναι ΑΥΤΑ (π.χ. χρωστάμε ένα σκασμό λεφτά στα ασφαλιστικά ταμεία), επειδή αδυνατούμε να καλύψουμε αλλιώς στοιχειώδεις υποχρεώσεις μας όπως π.χ. ΑΥΤΕΣ κλπ., αναγκαζόμαστε να λειτουργήσουμε όπως οι επιχειρηματίες και να πουλήσουμε κάτι που στην πραγματικότητα δεν μας ανήκει σε ΑΥΤΟΝ, με ΑΥΤΟ το τίμημα και ΑΥΤΗ την συμφωνία." Διατυπώστε το όπως θέλετε, αλλά η ουσία αυτή θα ήταν και με ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Δεν θα ψάχναμε εμείς όλα τα site να δούμε τι έγινε και "είναι δεν είναι", ΕΣΕΙΣ θα μας το λέγατε ΚΑΘΑΡΑ.
Δεν λέω ότι θα βουλώνατε εντελώς τα στόματα με αυτή την τακτική, γιατί η πολιτική ευθύνη σαφώς υπάρχει όταν ένα κόμμα -που επικαλείται μάλιστα τις φοβερές του προβλέψεις- το πετυχαίνει η κρίση ξεβράκωτο απέναντι στις υποχρεώσεις και τους εργαζόμενούς του, αλλά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ θα αποφεύγατε τις υποψίες για "άλλα κόλπα" και συναλλαγές -εκτός από οικονομικού- και πολιτικού χαρακτήρα. Γιατί εντάξει...ΔΕΝ κάνατε τίποτε 22 χρόνια για να το μαζέψετε, εντάξει, ΔΕΝ θέλετε να συνεργαστείτε με κανένα, αλλά -δεν φτάνουν αυτά- μας το παίζετε και "μυστήριοι" και τσαμπουκάδες από πάνω πουλώντας Αυγουστιάτικα την συχνότητα σε μία off shore στις Παρθένες Νήσους, με άγνωστο αντίτιμο (πολύ αργότερα φανερώθηκε) και μπινελικώνετε κι όποιον ρωτάει;;;;;
Σα πολλά δεν μας τα λέτε;

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 11:06 π.μ.

Όπως και να το κάνουμε "συντρόφια", όταν κάνεις τέτοιες κινήσεις οικονομικά και ταυτόχρονα υιοθετείς όλη την πολιτική ατζέντα του Σαμαρά περί αναιμικής ανάπτυξης, σταθεροποίησης, λόμπι δραχμής κλπ. στήνοντας απέναντί σου όποιον δηλώνει...αριστερός(!!!), δημιουργείς υποψίες και υποψίες τρελές για το τι ρόλο βαράς και γιατί. Κι αυτό δεν "ισοψηφίζεται" με τυχόν μαλακίες του ΣΥΡΙΖΑ όπως π.χ. το γήπεδο της ΑΕΚ. Ο καθένας έχει τα ΔΙΚΑ ΤΟΥ ανοίγματα/προβλήματα κλπ. που ή θα τα δικαιολογήσει πολιτικά κι όποιος συμφωνεί μαζί του συμφώνησε ή θα τα χρεωθεί με όλα τα συμπαραμαρτούντα.
Δεν είστε τίποτε χθεσινά κόμματα έτσι; Και επίσης κανείς σας δεν έχει αποδείξει στο λαό ότι πράγματι θέλει και επιδιώκει την κοινωνική αλλαγή και το σοσιαλισμό. Απλά τουλάχιστον ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πολυεπικαλείται το σοσιαλισμό.
Γιατί αν το είχατε αποδείξει αυτό στον κόσμο τόσες δεκαετίες (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μεταπολιτευτικά), σήμερα μπορεί να ήταν διαφορετικό ΚΑΙ το κύρος και η επιρροή σας μέσα στο κόσμο. Γιατί ναι, η Ελληνική κοινωνία νοσεί γι αυτό και πάει στα χρυσαύγουλα, αλλά έχετε βάλει κι εσείς το χεράκι σας για να νοσήσει με τα "χωραφάκια" σας που τώρα σας τα παίρνει η αντίδραση χωρίς κανείς να μπορεί -και να θέλει!- να τα υπερασπίσει.

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 12:38 μ.μ.

Προς 10:16μμ

Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω , ξεκινάς για τον 902 και καταλήγεις στον μαρξισμό - λενινισμό , σε λίγο θα μας πας στον Τσου Εν Λαι και στον Χούα Κούο Φενγκ.

Να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι εκπρόσωπος του ΚΚΕ αν και το θεωρώ την μοναδική εναλλακτική πρόταση - λύση στην ελληνική πραγματικότητα.

Την μια λες δεν είναι γνωστό το τίμημα της πώλησης και απο την άλλη λες το ξέρεις.
Την μια λες δεν γνωρίζεις που πουλήθηκε και απο την άλλη λες ότι ξέρεις. Στο καπιταλισμό και κυρίως στις μετοχικές εταρείες λόγω της ανωνυμότητας κανείς δεν γνωρίζει ποιός και τι κατέχει. Για αυτό λέει το ΚΚΕ να ονομαστικοποιηθούν οι μετοχές πχ αν λόγω του πόθεν έσχες οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κκ. Σταθάκης και Τσακαλώτος δεν έλεγαν απο μόνοι τους ότι κατέχουν μετοχές της eldorado gold - black Rock Inc (της επιχείρησης που διαχειρίζεται τα μεταλλεία στις Σκουριές) κανείς δεν θα το ήξερε.

Την μία λες ηταν σκοτεινή η διαδικασία και όταν σου λένε ότι έγινε με το νι και με το σίγμα , όπως ακριβώς προβλέπει η νομοθεσία και μάλιστα προκαταβολικά, και τον έλεγχο των πάντων την έκανε το ΕΣΡ ,λες πάλι τα δικά σου.

Υπαινίσσεσαι ότι τα 3,7 εκατ. ευρώ είναι πολλά και εγώ σου λέω ότι είναι τσάμπα, κοψοχρονιά γιατί το ΚΚΕ βρέθηκε σε οικονομική αδυναμία Για να στήσεις εξ' αρχής ραδιοτηλεοπτική επιχείρηση τέτοιας εμβέλειας εκ του μηδενός όχι 3,7 εκατ ευρώ δεν σου φτάνουν αλλά 37 εκατ. και βάλε χρειάζονται

Για να τελειώνουμε και επειδή το μόνο που θα σε ικανοποιούσε ήταν να "χαρίσει" το ΚΚΕ τον 902 στο ΣΥΡΙΖΑ η συνέχιση της συζήτησης δεν έχει νόημα.

Κολοκοτρώνης

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 1:54 μ.μ.

Φυσικά δεν απάντησες σε τίποτα. Κι όσα "ξέρω" σίγουρα δεν τα ξέρω από το ΚΚΕ, δηλαδή τον ΠΩΛΗΤΗ. Επίσης δεν τα ξέρω από τον μυστηριώδη ΑΓΟΡΑΣΤΗ. Άρα τα ξέρω από εδώ κι από εκεί.

Πολύ ωραία τακτική για κομμουνιστικό κόμμα.
"Καθαροί ανθρώποι" που θα έλεγαν και οι μ-λούδες...

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 4:28 μ.μ.

11.05 Δηλαδή για να καταλάβουμε αυτό το ..." αν και όπως μπορεί να συμβάλλει ο καθένας." Τα λεφτά σ' αυτό το σταθμό ποιος θα τα έβαζε; Ποιος θα πλήρωνε τυχόν χασούρες και έξοδα; Μόνο το ΚΚΕ; Ε, φυσικά αφού στη δικαιοδοσία του ήταν ο σταθμός... ε;;; Κάτι σαν την εφημερίδα "Πρώτη" πριν 20 χρόνια δηλαδή. Αν πάλι εννοείς ότι κάποιο κομμάτι της αριστεράς (ο Σύριζα ας πούμε, ή το ΠΑΣΟΚ ή η δημάρ, για να θυμηθούμε και τι λέμε αριστερά και να δούμε τι περιθώρια συνεργασίας μαζί τους είχε το ΚΚΕ δε βάζω την Ανταρσύα γιατί είναι ήδη συνιστώσα του Σύριζα και τώρα που της πήρε και τις ψήφους θα την πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων) είχε τα χρήματα για να "κρατήσει" έναν σταθμό γιατί δεν τον αγόραζε απ' το ΚΚΕ και να τελειώνει η υπόθεση; ΄Εκανε τέτοια πρόταση στο ΚΚΕ; Δεν νομίζω. Η πρόταση ήταν "βαλε εσύ τα λεφτά κι εμείς τις ιδέες" απ' ό,τι καταλαβαίνω κι απ΄' αυτά που γράφετε. Εμ δε σφάξανε. Μια φορά την πατάς δεν την πατάς και δεύτερη. ΄Αλλο αριστερά κι άλλο ΚΚΕ. Νομίζω ότι είναι ξεκαθαρισμένο και έχουν μπει οι κόκκινες γραμμές. Το τι θα πληρώσει ο καθένας μας στο κίνημα μεγάλε ασε να το δείξει ο χρόνος. Γιατί εγώ στους συσχετισμούς στο κίνημα άλλα βλέπω κι όχι αυτά που λες εσύ.
Τώρα αν πιστεύεις ότι η πώληση του 902 είναι έγκλημα κι η συμφωνία Δούρου-Μελισσανίδη μια απλή μαλακία, τότε είσαι αθεράπευτος ανταρσύας. Δεν μπορούμε να σου κάνουμε τίποτα.Κράτα τις απόψεις σου, το κόμμα βγήκε καθαρά και είπε τι έγινε, δυστυχώς για σας δεν είχατε κι εργαζόμενους του 902 να σας συμπαρασταθούν στο δύσκολο έργο της συκοφάντησης, συνεχίστε λοιπόν να ψαρεύετε στα θολά νερά και να λέτε ότι δε σας λέμε τίποτα. Και μη λέτε στους άλλους ότι δεν απάντησαν στις ερωτήσεις σας. Εκείνοι απάντησαν. Εσείς δεν γουστάρατε αυτές τις απαντήσεις. Αλλά όταν τα στελέχη σας μας απειλούν με τρένα και καταποντισμούς γιατί δεν γινόμαστε συνιστώσα σας, τι να περιμένει κανείς από τα απλά μέλη των συνιστωσων του συριζα; Και για να τελειώσουμε μ' αυτό το παραμύθι, είναι γνωστό ότι ο 902 ήταν αντικείμενο διαμάχης μεταξύ του ΚΚΕ και του Συν και μάλιστα είχαν φτάσει ως τα δικαστηρια. Οπότε είναι φυσικό από ανθρώπους σαν τους συριζαίους να περιμένεις να θέλουν να πάρουν τη ρεβάνς απ' το ΚΚΕ. Δε θα έχουν και πολλές τέτοιες ευκαιρίες από δω και πέρα μιας και θα αναγκαστούν να συμμετέχουν σε κυβέρνηση μαζί με τη ΝΔ και το Πασόκ και λοιπούς συνεργάτες και ετσι θα ξεβρακωθούν τελείως.
΄Οσο για τα δεκανίκια της δεξιάς και για την υιοθέτηση όλης της πολιτικής ατζέντας του Σαμαρά, μας τα έλεγε και το Πασόκ αυτά όταν δεν πηγαίναμε μαζί του. Εσείς δε θα μας τα πείτε που πολλά απ' αυτά τα στελέχη του Πασόκ σας καθοδηγούν; Τα ίδια θα πείτε. Τι 'χες Γιάννη; Τι 'χα πάντα. Κι αν θες -σιγά μη θες- να απαντήσεις, λες και απάντησες στα άλλα, αφού όπως ισχυρίζεσαι εμείς υιοθετούμε την ατζέντα του Σαμαρά γιατί ο Σύριζα δεν ψήφισε το νομοσχέδιο που κατέβασε το ΚΚΕ στη βουλή κι ήταν ενάντια στην οικονομική πολιτική του Σαμαρά; Ποιος είπαμε ήταν το δεκανίκι; Και ποιοι μιλάνε για συνεργασίες; Ακριβώς. Εσείς που δεν τις πιστεύετε.

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 9:20 μ.μ.

Για τα δάνεια του Μέγκα του Ψυχάρη σας , ρε συριζαίοι, ούτε κουβέντα;

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2014 στις 10:29 μ.μ.

Είσαι τόσο κολλημένο άτομο, που δεν πήγε καν το μυαλό σου ότι εννοούσα το αντίθετο: Ίσα ίσα, το φυσιολογικό θα ήταν σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ να βάλει τα (πολύ) περισσότερα λεφτά, από την στιγμή που οι εισροές του έχουν πολλαπλασιαστεί. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ζητούσε να αναλάβετε το οικονομικό βάρος μη φοβάστε, θα ήταν φανερό στον κόσμο ποιός δεν εννοεί αυτά που λέει και τα λέει για το θεαθήναι.

Αλλά τι να σου πω ρε φίλε, όταν μπερδεύεις την εποχή της Πρώτης με την σημερινή σημαίνει ότι έχεις μείνει σε άλλες εποχές. Καταρχάς η πολιτική συμφωνία που είχατε κάνει τότε με την ΕΑΡ (γιατί με τον Κύρκο την κάνατε) ήταν εντελώς διαφορετική από αυτή που χρειάζεται σήμερα. Αν νομίζεις ότι θέλω το ανάλογο "κοινό πόρισμα", αυτή την κατάπτυστη συμφωνία που ΕΣΕΙΣ είχατε υποστηρίξει τότε, κάνεις μεγάλο λάθος. Κι αν σήμερα υπογράφατε νέο κοινό πόρισμα (εννοώ τέτοιου πολιτικού χαρακτήρα) πάλι θα σας έφτυνα, όπως σας έφτυνα και τότε που ξαφνικά γίνατε -με διαδικασίες "περεστρόικα"- τα τσιράκια του Κύρκου!
Όχι φιλαράκο, "μέτωπο" δεν σημαίνει απαρνούμαι τις δικές μου απόψεις, σημαίνει βρίσκω κοινό πεδίο για δράση, ένωση δυνάμεων σε συγκεκριμένους στόχους, αλλά ακόμη και αντιπαράθεση απόψεων. Όχι όμως αντιπαράθεση όπως την κάνετε εσείς, με τα "είστε οπορτουνιστές" και γελοιότητες για μικρά παιδιά, αλλά αντιπαράθεση σε θέματα ουσίας, εκεί όπου ο άλλος δεν υπεκφεύγει με 3 αναφορές στον Αλτουσέρ. Σήμερα η εποχή προσφέρεται για πολύ ουσιαστική κουβέντα και δράση, όμως κάποιοι έχουν συνηθίσει στην προ κρίσης (αστική) πολιτική μαλάκυνση . Ας υπήρχε μια ουσιαστική τριβή και θα έβλεπες για πότε -ΑΝ ο άλλος κάνει χοντράδες, γιατί μπορεί και να μην κάνει και είναι ΚΑΛΟ αυτό- του παίρνεις τον κόσμο και μένει με τις χοντράδες.

Αλλά εκεί θα πρέπει εσύ να μην νιώθεις φτερό στον άνεμο, κι απ' ότι φαίνεται εσείς κάπως έτσι νοιώθετε, γι αυτό δεν θέλετε να πλησιάζετε άνθρωπο με άλλη άποψη. Κι αυτό αποδεικνύεται πολύ εύκολα: Αν το ΚΚΕ είχε πρόβλημα με την ΕΕ όπως λέτε, θα είχε υγιείς σχέσεις με όλες τις εξωκοινοβουλευτικές οργανώσεις: ΝΑΡ, μ-λ, Τροτσκιστές κλπ. δεν έχουν κανένα πρόβλημα να φύγουν. Κι όμως! Ο ένας είναι πράκτορας του ΣΥΡΙΖΑ, ο άλλος ανύπαρκτος κι ο τρίτος πράκτορας τρότσκας!! Ο ένας σας ξινίζει κι ο άλλος βρωμάει, λες κι εσείς έχετε κάνει λίγα, "αθώες περιστερές".
Το πρόβλημά σας λοιπόν δεν είναι ούτε θεωρητικό (έχετε κατακλέψει θεωρητικά τους πάντες σε μία κακή συρραφή...), ούτε συνέπειας. Το πρόβλημά σας είναι ο σεχταρισμός και η στατική αντίληψη για το κόμμα, την κοινωνία και την ίδια την ζωή εν τέλει. Πήρατε καλή εκπαίδευση από τις εποχές του τέλματος στην ΕΣΣΔ, μέσα στο οποίο και μεγαλώσατε...

Υγ: Πες μου την συμφωνία Δούρου-Μελισσανίδη ή καλύτερα ΔΕΙΞΕ ΤΗΝ. Συγκεκριμένα όμως μεγάλε, γιατί εγώ σου έδειξα ΠΟΛΥ συγκεκριμένα την εφημερίδα του ΜΑΡΙΝΑΚΗ να παίζει 901 αριστερά (γεωγραφικά πλέον) στα fm...
Υγ1: "θα αναγκαστούν να συμμετέχουν σε κυβέρνηση μαζί με τη ΝΔ και το Πασόκ"
Και ΜΟΝΟ αυτό που έγραψες δείχνει πόσο καραγκιόζης είσαι. Θα ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ γράφεις. Αυτό θέλετε μεγάλε, να τους ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΕΤΕ να ξεπουληθούν!!! ΤΟΣΟ "κομμουνιστές", ΤΟΣΟ νοιάζεστε γι αυτό που λέγεται "λαός" και υποφέρει σήμερα. Υποκρισία, ψέμα, αλητεία, πολιτική συμμαχία με την αντίδραση.
Πολύ..."μαρξισμός"-"λενινισμός" έπεσε τελευταίως στο ΚΚΕ και μου έπεσε βαρύς...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger