Home » , , » Λ. Κανέλη προς Ε. Αποστόλου (Σύριζα): "Αν είναι να βγει κομμουνιστής δήμαρχος θα πάτε με τον Κασιδιάρη"

Λ. Κανέλη προς Ε. Αποστόλου (Σύριζα): "Αν είναι να βγει κομμουνιστής δήμαρχος θα πάτε με τον Κασιδιάρη"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014 | 6:21 μ.μ.

Εντελώς απαράδεκτη η τοποθέτηση της Λιάνας Κανέλλη σε διάλογο που είχε το πρωί με τον βουλευτή του Σύριζα Ευάγγελο Αποστόλου.

Είναι δυνατόν η βουλευτίνα του ΚΚΕ να εκτιμάει ότι στις αυτοδιοικητικές εκλογές «αν είναι να κερδίσει δήμο κομμουνιστής ο Σύριζα θα πάει και με τον Κασιδιάρη»;;!!!

Αλήθεια, ποιον εξυπηρετούν και που αποσκοπούν τέτοιες χυδαίες δηλώσεις που φυσικά δεν έχουν ούτε ίχνος αλήθειας;

Υπάρχουν αμέτρητα θέματα για να κάνεις τεκμηριωμένη και βάσιμη κριτική στις πολιτικές θέσεις του Σύριζα. Το να ξεπέφτεις σε μια τέτοια ανοίκεια επίθεση ….

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 120 σχόλια

13 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:29 μ.μ.

ΙΚΑΡΙΑ

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:50 μ.μ.

Σαν την Ικαρία Λίανα μου που συστρατεύθηκαν οι άθλιοι του ΣΥΡΙΖΑ μαζί με τα ακροδεξιά φασισταριά του ΛΑΟΣ και με τους βρωμοπασόκους και Νεοδημοκράτες για να θάψουν τον Κομμουνιστή δήμαρχο.Οι ξεφτίλες του ΣΥΡΙΖΑ τότε καταλάβαιναν τη περνούσε ο κόσμος που θα έρθουν τώρα με τον μπαμπούλα της Χ.Α για να κρύψουν τις μπομπές τους και για να εκβιάσουν το ΚΚΕ και τον κόσμο και υφαρπάξουν πάλι την ψήφο του οι αλήτες με το ψευτοδίλημμα Χ.Α η ΣΥΡΙΖΑ.

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:18 μ.μ.

Λιάνα, έκανες σοβαρό λάθος. «Τσουβάλιασες». Η πολιτική μας αντιπαράθεση με το ΣΥΡΙΖΑ είναι για συγκεκριμένα θέματα που δεν τα άκουσα, δυστυχώς (ΕΕ – ΕΥΡΩ και πολλά άλλα). Αν αυτού άκουσα υπερβολές, που προσβάλουν αυτόν που τις ξεστομίζει. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται. Δεν μπορούμε να λέμε τέτοια ούτε για το ΣΥΡΙΖΑ (με τον οποίο διαφωνώ) ούτε για κανένα άλλο κομμάτι της Αριστεράς. Μέσα στο ΣΥΡΙΖΑ πχ είναι ο Μανώλης ο Γλέζος. Πιστεύεις (που δεν νομίζω) κάτι τέτοιο και γι αυτόν; Αν η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ επιλέξει τον ένα ή τον άλλο δρόμο, όταν γίνει κυβέρνηση θα φερθούμε ανάλογα, θα συμφωνήσουμε (αν ταιριάζει με τις θέσεις μας), θα κάνουμε καλόπιστη κι ουσιαστική - εποικοδομητική κριτική, ή ακόμα θα σταθούμε απέναντι (αν παει δεξιά). Πρόσεχε, γιατί τέτοια αντιπαράθεση απο πριν, χωρίς μάλιστα πράξεις αντίστοιχες από τη μεριά του ΣΥΡΙΖΑ, μας βλάπτει. Στην Ικαρία, πράγματι, κατέβηκαν όλοι μαζί. Αλλά ο κόσμος δεν μπαίνει σε καλούπια, ούτε είναι όπως παλιά «πιστός» στην κομματική γραμμή. Και το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ κατεβαίνουν στο Β’ γύρο μαζί, αυτό δε θα τους γλυτώσει από τη συντριβή.
Ο κόσμος αποφασίζει, σ’ αυτόν λοιπόν ν’ απευθύνεσαι. Κάνε την καλή ουσιαστική αντιπολίτευση, που ξέρεις σίγουρα να κάνεις, στο καπιταλιστικό σύστημα, την μνημονιακή κυβέρνηση, το ναζισμό κλπ, σε συγκεκριμένα θέματα και με συγκεκριμένες προτάσεις. Άσε τα επικοινωνιακά «πυροτεχνήματα». Είμαστε δυνατοί ως κόμμα στις πολιτικές θέσεις και τους αγώνες. Αγώνες σκληρούς που δώσαμε μαζί και με άλλους συντρόφους της Αριστεράς. Δεν πρέπει αυτά να διαγραφούν, γιατί ναι μεν χωρίς ΚΚΕ Επανάσταση δεν γίνεται, αλλά και χωρίς την υπόλοιπη Αριστερά, Επανάσταση δεν πετυχαίνει. Μάλλον λοιπόν θα πρέπει να «τραβήξουμε» προς εμάς τους άλλους, από το να τους «σπρώχνουμε» μακριά μας.
Φυσικά αυτή η κριτική μου είναι καλόπιστη και δεν αλλάζει ούτε κατ’ ελάχιστο την εκτίμηση που έχω σε σένα. mitsos175.

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:20 μ.μ.

Νομίζουν τώρα οι Συριζαίοι οτι με το χαρτί της Χ.Α θα σέρνουν το ΚΚΕ απο την μύτη.Και μόνο που αναφέρουν το δίλημμα Χ.Α εναντίον ΣΥΡΙΖΑ φτάνει για να τους πείς πολιτικούς απατεὠνες και χυδαίους εκβιαστές.Ωστε αυτό ορίσατε ως το διακύβευμα των εκλογών ξαφνικά και θέλετε τα υποτατάξετε τα πάντα σε αυτό γιατί προφανώς αυτό σας βολεύει και γιατί έτσι νομίζετε οτι μπορείτε να εκβιάζετε και να απειλείται για να αποσπάσετε την υποστήριξη των Κομμουνιστών.Τυχοδιώκτες και επικίνδυνοι που μπροστά στην εξουσία δεν λογαριάζουν τίποτε.Ενα καθαρό Πασοκ του κερατά είστε με μπόλικη δόση αυριανισμού.Αφου δεν περιέχει ίχνος αληθείας η δήλωση της Κανέλη ρε σχολιαστή τότε την στάση του ΣΥΡΙΖΑ στην Ικαρία πως την δικαιολογείς;Ειναι απλό, οι Συριζαίοι είναι τόσο αντικομμουνιστές που είναι ικανοί για όλα προκειμένου να χτυπήσουν το ΚΚΕ.Και μην πούμε για την στάση τους σε σωματεία και ομοσπονδίες.Πως γίνεται πάντα και οτι αφορά τα πεπραγμένα του Συριζα κᾶποιοι παθαίνουν επιλεκτική αμνησία

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:32 μ.μ.

πολυ σωστα τα ειπε αυτο ακριβως εγινε στην ικαρια για να μη βγη ο κομμουνιστης δημαρχος το 2010 οπως τα ιδια ακριβως γινονται και στο συνδικαλιστι κο κινημα ολοι μαζι εναντια στο ΠΑΜΕ. Αλλωστε συμφωνειτε με την θεωρια των δυο ακρων της Ε.Ε στο βερολινο το Κ.Ε.Α εχει στησει μνημειο για τους γερμανους αντιφασιστες που ταχα δολοφονηθηκαν στην ΕΣΣΔ την περιοδο 1933 1956 και μετα ζητατε συνεργασια με το ΚΚΕ. η υποκρισια ξεπερναει καθε οριο ΠΑΝ.

Στρας
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:33 μ.μ.

Έλα trash. Σε περιμένουμε

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:57 μ.μ.

Πέφτουμε από τα σύννεφα! Είναι δυνατόν;

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1207476
http://www.news.gr/politikh/esoterikh-politikh/article/126774/karypidhs-eimai-stratioths-ths-anatrophs-ti-eip.html
http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/632804/na-min-psifisoume-ti-dialusi-tis-hrusis-augis/

ΥΓ: Λυπάμαι που το γράφω, αλλά η Κανέλλη έχει δίκιο για τη σαβούρα της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ που έχρισε τον Καρυπίδη και συνεργάζεται σε διάφορα επίπεδα με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ. Άλλο πράγμα τί θα κάνουν οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ.

13 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:04 μ.μ.

Γιατί είναι "απαράδεκτη" η Κανέλη και ανοίκεια η επίθεση ρε μάστορες;
Από το κεφάλι της τα κατεβάζει;
Ένας δήμος κυνδίνεψε να πέσει στα χέρια των κομμουνιστών στις προηγούμενες δημοτικές και αυτοί συμμάχησαν μέχρι και με το ΛΑΟΣ.
Αλλά προφανώς το "βαθύ" για αυτά δεν γνωρίζει τίποτε....

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:04 μ.μ.

Απορώ πως εκπλήσσεστε οι λοιποί ΣΥΡΙΖΟσυγγενεις όταν υπάρχει το παράδειγμα της Ικαρίας στις αποσκευές πολλων απο τον χωρο σας.....

Με τον ίδιο τρόπο που το γεροΠΑΣΟΚ τροφοδότησε τους φασίστες, θα τους τροφοδοτήσει και το ΠΑΣΟΚ JUNIOR.

Τώρα αν οι αυταπάτες μερικών έχουν φτάσει μέχρι τα αυτιά δε θα την πληρώσει το ΚΚΕ γι αυτό.

Νικος

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:09 μ.μ.

Να σας θυμησω τις δημοτικεςωεκλογες στην Ικαρια;

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:39 μ.μ.

γιατί το προβάλετε ετσι ? χυδαια? ειστε σοβαροι? στην ικαρια τι εγινε? ολοι μαζι και το Κ.Κ.Ε μονο του

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:07 μ.μ.

Να χαιρεστε την Ικαρια σας εκει στον ΣΥΡΙΖΑ. Και την Καρδιτσα του 2006

κομιξ
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:40 μ.μ.

Τι ενδείξεις έχει ο αποστόλου ότι Ο κασιδιαρης είναι φαβορί; καμμιά. Συνεπώς δεν είναι αυτός που διαφημίζει τον Κασιδιάρη;;;
Όσο για σένα βαθύ που λες δεν υπάρχει "ιχνος" αλήθειας...η αγράμματος ή βαθύ-συριζα...

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:19 μ.μ.

Ναι ρε παιδιά εντάξει, μην εξάπτεστε. Ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε την πάπια για το ΠΑΣΟΚ και την ΝΔ στην Ικαρία κι εσείς θα βάλετε πλάτη στον νεοναζί Κασιδιάρη. κανένα πρόβλημα. Άλλωστε εκεί διαφέρουν οι οπορτουνιστές με τους "κομμουνιστές": Οι μεν κάνουν ότι δεν είδαν την (ακρο)δεξιά, οι δε κάνουν πλάτες ανοιχτά κι αντρίκια στον νεοναζί.

Έτσι, δεν πρέπει να ντρεπόμαστε γι αυτά που κάνουμε "σύντροφοι".
Δυνατά και "κομμουνιστικά" με την Λιάνα σημαία.

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:20 μ.μ.

7.18 παλιο το κολπο δεν πιανει. Ξερουμε πολυ καλα τη ειναι ο συριζα δεν χρειαζεται να δουμε τιποτα αστα τα μνημονια αυτα ειναι παραμυθια καπιτα λισμος ειναι και τιποτα αλλο. η κοινωνια ειναι χωρισμενη σε ταξης και οχι αριστερα δεξια ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:48 μ.μ.

σε λιγο θα μας πουν τα κκεδακια που εχουν μπλεξει τα μπουτια τους οτι στην ικαρια αν ήταν κκε (κομμουνιστης δεν ξερω σιγουρα) δημαρχος θα γινοταν επανασταση; γιατι ρε σεις; οταν τη δεκαετια 80 και 90 βγαζατε δημαρχους σε ολη την ελλαδα μαζι με το πασοκ τι καταφερατε; ποτε πηγαν οι δημαρχοι του κκε να παρουν ανεργους απο τη λιστα του οαεδ; ποτε!
και κατι αλλο. στο δημο πετρουπολης το 2010 πως την πηρε το κκε; με τις ψηφους του συριζα και ειδικα της συνιστωσας κοε!
αφηστε αυτα που ξερετε. καποτε κοκκινιζε η μιση ελλαδα απο δημαρχους του κκε. τωρα ξεραιλα. 0 στο πηλικο. και ειδικα με τις πολιτικες ανοησιες τυπου κανελλη κανενα δημαρχο δε θα βγαλετε. το μυαλο σας φταιει. σας το χει μπολιασει με αχυρο ο μαιλης!

13 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:06 μ.μ.


[...]
Ομοσπονδία Φαρμάκου (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ)
Ομοσπονδία Γάλατος - Τροφίμων - Ποτών (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Ομοσπονδία Υδρευσης - Αποχέτευσης ΔΕΥΑ (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Εταιρειών ΟΑΣΕ (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Εργατικό Κέντρο Λακωνίας (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Εργατικό Κέντρο Μεσολογγίου (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας (ΠΑΣΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ).
Σωματείο Εργαζομένων ΗΣΑΠ (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Εμποροϋπαλλήλων Κω (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Πάτρας (ΠΑΣΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Ιατρικών Επισκεπτών Θεσσαλονίκης (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Κλαδικό Σωματείο Φαρμάκου Πάτρας (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Οικοδόμων Αρκαδίας (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Εργαζομένων ΟΤΑ Λιβαδειάς (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ),
Σωματείο Εργαζομένων Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Εργαζόμενων στο Νοσοκομείο Καλαμάτας (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ).
Σωματείο Εργαζόμενων Νοσοκομείου «Παπαγεωργίου» Θεσσαλονίκης (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Εργαζομένων στην Υδρευση Θεσσαλονίκης ΕΥΑΘ (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο στην εταιρεία «Μέλλον» (ΣΥΡΙΖΑ - Εργοδοτικοί),
Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων Σύρου (ΠΑΣΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Οικοδόμων Ηρακλείου (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Εργαζομένων στην ΕΛΒΟ (ΠΑΣΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο ΟΤΑ Ραφήνας (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ).
Σωματείο Βρεφοκομείου Αθηνών (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο ΟΤΑ Ζακύνθου (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ - ΔΗΜΑΡ),
Σωματείο ΟΤΑ Περάματος (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ),
Σωματείο ΕΔΟΠ - ΔΕΗ (ΠΑΣΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Φαρμάκου Μεσσηνίας (ΠΑΣΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ),
Σωματείο Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου (ΠΑΣΚΕ - ΔΑΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ).

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 9/2/2014

13 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:07 μ.μ.

Στις 7 Μάρτη 2012, στο συνέδριο του Εργατικού Κέντρου Καρδίτσας ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ κατέβηκαν σε κοινό ψηφοδέλτιο. Μάλιστα στο συνέδριο έγινε εκτεταμένη νοθεία, αφού το 30% των αντιπροσώπων προήλθαν από μόνο δύο από τα 35 σωματεία που συμμετείχαν στο συνέδριο. Αυτό θα σήμαινε ότι στα δύο σωματεία ψήφισαν πάνω 1.150, κάτι που είναι εξωπραγματικό για μια περιοχή όπως η Καρδίτσα.
Στο πρόσφατο συνέδριο της Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών ο ΣΥΡΙΖΑ συμμάχησε για τρίτη φορά με το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ και το ΛΑ.Ο.Σ. με την ονομασία «Πλατιά Δημοκρατική Συνεργασία». Αυτή η συμμαχία συμφώνησε με την «αρπαγή» δύο εδρών από την ΕΣΚ Τυφλών. Τι ήταν αυτό που «ένωσε» το ΣΥΡΙΖΑ με τις άλλες δυνάμεις; Η συγκάλυψη των αιτιών των προβλημάτων, η προβολή επιμέρους και αποσπασματικών αιτημάτων, ο αποπροσανατολισμός των ΑμΕΑ, αφού ένα από τα αιτήματά τους είναι η εξαίρεση των τυφλών από αντιλαϊκά μέτρα. Ετσι καλλιεργούν την επικίνδυνη αντίληψη ότι μπορεί ένα μέρος του λαού να γλιτώσει από την επίθεση, καλλιεργούν εφησυχασμό και αυταπάτες.
Το Νοέμβρη του 2010, στο Εργατικό Κέντρο Μεσολογγίου ο ΣΥΡΙΖΑ, που συνεργαζόταν ήδη με το ΠΑΣΟΚ, συμμάχησε και με τη ΝΔ. Και οι τρεις τους ενώθηκαν σε ένα ψηφοδέλτιο με το όνομα «Αυτόνομη Συνδικαλιστική Κίνηση».
Το Σεπτέμβρη του 2010 ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ συμμάχησαν στο εκλογοαπολογιστικό συνέδριο του Εργατικού Κέντρου Πτολεμαΐδος, επιβεβαιώνοντας την άψογη συνεργασία ετών. Οι παρατάξεις αυτές, όπως κατήγγειλαν οι ταξικές συνδικαλιστικές δυνάμεις, έχουν συμφωνήσει στην εφαρμογή των Τοπικών Συμφώνων Απασχόλησης και στηρίζουν την απελευθέρωση της ΔΕΗ.
Το Μάρτη του 2010 το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ ένωσαν για μια ακόμα φορά τις δυνάμεις τους στο συνέδριο του Εργατικού Κέντρου Κέρκυρας.
Επίσης το Μάρτη του 2010 στο συνέδριο της Ομοσπονδίας Εργατοτεχνιτών και Υπαλλήλων Γάλακτος - Τροφίμων - Ποτών, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ συγκρότησαν κοινό ψηφοδέλτιο.
Το Γενάρη του 2010, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ απέδειξαν ξανά ότι τους χωρίζουν λίγα και τους ενώνουν πολλά. Στο Συνέδριο της Ομοσπονδίας Φαρμάκου συγκρότησαν κοινό ψηφοδέλτιο, ενώ ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ δήλωσε ότι «δε συμμετείχαν στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις γιατί ήταν το ΠΑΜΕ». Η συνάντηση αυτή δεν αποτελεί έκπληξη, αφού και οι τρεις αυτές πολιτικές δυνάμεις δε διαφωνούν με το φάρμακο - εμπόρευμα, όπως δε διαφωνούν και με την υγεία - εμπόρευμα.
Τα παραπάνω είναι απλώς ενδεικτικά της τακτικής του ΣΥΡΙΖΑ. Επίσης ενδιαφέρον έχει η κοινή στάση που κρατά σε διάφορα βασικά ζητήματα σχετικά με την οργάνωση της πάλης των εργαζομένων.
Πριν λίγο καιρό ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στο Εργατικό Κέντρο Βόλου απέρριψαν την πρόταση για απεργία για τους χαλυβουργούς. Οι ίδιες δυνάμεις στο ίδιο Εργατικό Κέντρο το 2009 είχαν αρνηθεί ακόμα και να συζητηθεί η πρόταση για απεργία στις 17 Δεκέμβρη εκείνου του έτους. Το ίδιο έκαναν και στο Εργατικό Κέντρο Ξάνθης.
Ο ΣΥΡΙΖΑ στο προηγούμενο συνέδριο της ΠΟΕ ΟΤΑ, το 2009, είχε συμφωνήσει αρχικά με ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για αποκλεισμό αντιπροσώπων που εξελέγησαν από σωματεία με τη συμμετοχή συμβασιούχων. Στη συνέχεια απείχαν από την ψηφοφορία για τον αποκλεισμό των σωματείων, για να μην πάρουν θέση.

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, 14-15/4/2012

Ανώνυμος
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:32 μ.μ.

O Δημήτρης Παπαδημούλης ανέλαβε να απαντήσει δημοσίως στα όσα υποστήριξε η βουλευτής του ΚΚΕ, Λιάνα Κανέλλη για τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ στις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Η δημοσιογράφος κατηγόρησε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης για συμπαιγνίες, προκειμένου να μην εκλέγονται υποψήφιοι του ΚΚΕ στις αυτοδιοικητικές εκλογές. «Προκειμένου να μην βγει κομμουνιστής, θα συμμαχούσατε με τον Κασιδιάρη» είπε χαρακτηριστικά, αναφερόμενη στην εκλογική μάχη για το Δήμο Αθηναίων.

«Στην λάσπη της Λ.Κανέλλη, απαντούμε: Αν και όπου υπάρξει β γύρος,μεταξύ ΚΚΕ και ΝΔ η ΧΑ, εμείς "μονοκούκι" ΚΚΕ. Μπορεί το ΚΚΕ να πει το ίδιο;» αναρωτήθηκε με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο βουλευτής τους ΣΥΡΙΖΑ.

ΚΚΕδοφρένεια
13 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:57 μ.μ.

Στην Ικαρία κατέβασε ο ΣΥΡΙΖΑ δικό του υποψήφιο Δήμαρχο, ενάντια στον Δήμαρχο του ΚΚΕ.
Αυτό είναι απολύτως θεμιτό._
Τον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξαν με την ψήφο τους και τα άλλα κόμματα.
Ε ΚΑΙ???
Τι σημαίνει τάχα αυτό?
Δηλαδή θα πρέπει όπου το ΚΚΕ κατεβάζει Δημάρχους όοοολοι οι άλλοι να ....αποσύρονται? Πως την είδατε ρε μάγκες??

Και αν το πρόβλημά σας είναι γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δέχτηκε υποστήριξη από τη Δεξιά στην Ικαρία, ΜΑΘΕΤΕ πως ο πρώτος διδάξας ήταν το ΚΚΕ και μάλιστα η σημερινή του καθοδήγηση (και όχι η .......οπορτουνιστική καθοδήγηση της εποχής Φλωράκη) η οποία το 2002 κατέβασε ΚΟΙΝΟ υποψήφιο Δήμαρχο ΜΕ ΤΗ ΝΔ στην Καρδίτσα! Μαζί! Όχι απλά υποστήριξη, αλλά μοιράστηκαν και τους δημοτικούς συμβούλους!!

Άρα να παρατήσουν τη σπέκουλα τα συντροφάκια του ΚΚΕ!

Όσον αφορά την Κανέλλη, η κυρία θα πρέπει να πάψει να παίρνει τα ίδια χάπια με τον Κασιδιάρη.
Η ψυχωσική συμπεριφορά τους είναι παντελώς όμοια σε κάθε καλοπροαίρετο θεατή.


Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:06 π.μ.

Παναγιώτη σ' ευχαριστώ για την παρατήρηση και την καλόπιστη κριτική. Τότε ίσως θα έπρεπε να μας προβληματίσουν μερικά πράγματα: Γιατί ορισμένοι άνθρωποι διώχτηκαν στο παρελθόν ως "Αριστεροί" (το πρώτο). Φυσικά η πάλη των τάξεων ισχύει. Το να τσουβαλιάζουμε τους φτωχούς μιας τάξης που δεν ψηφίζουν ΚΚΕ, με τους βολεμένους μιας άλλης τάξης (εργάτες - βιομήχανοι πχ), ίσως να μην είναι η καλύτερη τακτική. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε αυτόν που ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ κι αυτόν που ψηφίζει ΝΔ ή ΧΑ. Αν την αγνοήσουμε, τότε να μην έχουμε απαίτηση, ως κόμμα που εκφράζει την εργατική τάξη κι έδωσε νεκρούς κι αγώνες γι αυτή, να μας στηρίξει. Θα το πω κι αλλιώς: Όταν κάποιος λέει στον Α΄ γύρο ούτε λίγο, ούτε πολύ "φασίστα" όποιον δεν ψηφίζει ΚΚΕ, τότε δύσκολα θα πείσει να στηριχθούν υποψήφιοι του ΚΚΕ στο Β' γύρο.
Ακόμα δυο πράγματα: Σαν Κομμουνιστής πιστεύω στο Δημοκρατικό Συγκεντρωτισμό. Πάει να πει, όποια είναι η απόφαση της πλειοψηφίας του κόμματος θα τη στηρίξω. Αναφέρθηκα σε ένα πολύ συγκεκριμένο ζήτημα. Δεύτερο πιστεύω στην Επανάσταση. Δεν παραγνωρίζω την κρισιμότητα των εκλογών αλλά λόγω προεκλογικής περιόδου για μια "συσπείρωση" και λόγω φόρτισης μπορεί να ειπωθούν κάποιες υπερβολές. Σαν άνεργος με ενδιαφέρει να πέσει ο εκφραστής της καπιταλιστικής μνημονιακής πολιτικής, που είναι αυτή τη στιγμή ο σαμαράς. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθήσει την ίδια πολιτική, τόσο το χειρότερο γι αυτόν. Αλλά κυβερνά ο σαμαράς, η ΝΔ και η ακροδεξιά ρατσιστική κλίκα της ΠΟΛΑΝ - ΧΑ. Το να αναλωθούμε σε ένα πόλεμο μεταξύ ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ΣΥΡΙΖΑ. ΚΚΕ και άλλων Αριστερών κομμάτων ή των Αναρχικών είναι επικίνδυνο σε αυτή τη συγκυρία. Η επίθεση της πλουτοκρατίας μετά τις εκλογές δεν θα έχει προηγούμενο. mitsos175

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:49 π.μ.

11.32 και βεβαια δεν λεμε το ιδιο γιατι εμεις δεν πουλαμε αυταπατες και φουμαρα για ανθρωπινο καπιταλισμο εμεις παλευουμε για αλλαγη ταξης στην εξουσια 10.48 αν ονειρευεσαι την δεκατια του 1980 αλλαξε πλευρο γιατι θα μουδιασης οσο για τα αχυρα που σας τα ιζη ο αλεξης χαμογελαστος διπλα στον προεδρο του ΣΕΒ εχεις δικιο μη φατε αλλα ΠΑΝ.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:01 π.μ.

Για την Καρδίτσα θα μας πείτε κκουεδες μεγαλοαπατεώνες και καραψευταράδες και συκοφάντες του κομμουνιστικού ήθους; Εσείς είστε ικανοι να μας κάνετε να συμπαθήσουμε τους συριζαίους. Αντε μαζέψτε τις γλώσσες σας. Που έχετε φτάσει στην κατάντια να είναι εκπρόσωπός σας η Κανέλλη!

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:30 π.μ.

10.19 πλατες στο φασισμο κανει οποιος δεν εχει στοχο την ανατροπη του καπιταλισμου. τους χρειαζεσται για να εγκλοβιζεται τον λαο με τον φοβο στα φουμαρα που του πουλατε. αλλωστε στο βερολινο στο μνημειο που εχει φτιαξει το Κ.Ε.Α για τα δηθεν θυματα του σταλινισμου μαζι με τους φασιστες πατε στεφανια. οι δολοφονιες ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΚ ΚΑΙ ΛΗΜΠΝΕΧΤ θα σας στοιχειωνει για παντα αξιος ο μισθος σας ΠΑΝ.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:41 π.μ.

Υποψήφιος δήμαρχος με τον σύριζα στiς εκλογές του Μαΐου στην Αγία Βαρβάρα, Γεωργιαννακης Γιώργος μέλος συνασπισμού και αντιδήμαρχος του δημάρχου Λάμπρου Μιχου ,πασοκου μνημονικού ,μια χαρά είχαν συνεργαστεί στον δήμο Αγίας Βαρβαρας οι γιαλαντζοι αριστεροί

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:49 π.μ.

Σε κανένα τέτοιο δίλημμα δεν μπαίνουμε. Αντιγράφετε πολύ άσχημα τον Μιττεράν με τον Λεπέν στη Γαλλία. Ο υπουργός της δωσιλογικής κυβέρνησης του Βισί, συνεργάτης των ναζί Μεττεράν, έβγαλε τον δεξιό, καραδεξιό Σιράκ, με το ίδιο δίλημμα. Κανένας φασίστας δεν πρόκειτα να περάσει στον δεύτερο γύρο. Εσείς προωθήτε στημένα αυτό το δίλημμα, παραλαγμένη όψη του διλήμματος" συνεργασία της αριστερής κυβέρνησης". Ξέροντας ότι μετά από τόσες κωλοτούμπες, το σύνθημα "αριστερή κυβέρνηση" είναι για γέλια, πιάσατε άλλο παραμύθι. Μας δείχνετε για φόβητρο τον Κασιδιάρη, Κι επειδή τον φασισμό μόνο οι κομμουνιστές μπορούν να τον αντιμετωπίσουν, σας απαντάμε. Ελάτε στα χαρακώματα να τον αντιμετωπίσουμε. Οσο για τις εκλογές, ούτε Κασιδιάρη,ούτε του ιστορικά βοηθούς του Κασιδιάρη. Και για του λόγου μου το αληθές. ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ: (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ). ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ: (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ).
Οτι και να κάνετε το ΚΚΕ δεν το βάζετε στο χέρι. Με όποιο κόστος κι αν χρειαστεί το ΚΚΕ θα μείνει όρθιο και εσείς γονατιστοί στα τέσσερα στην αστική τάξη. ΠΑΤΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ? Μαν.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:54 π.μ.

Ο Παπαδημούλης να μας απαντήσει καλύτερα τί έκανε στην Ικαρία και τι εντολή έδωσε, όταν το κόμμα του συνεργάστηκε ακόμα και με το φασιστικό ΛΑΟΣ, όπως έπίσης και για τα δύο σωματεία που η παράταξή του συνεργάστηκε με την χρυσή αυγή. Εκεί γιατί δεν έδωσε το σύνθημα "μονοκούκι ΚΚΕ?". Επειδή σε πολλούς δήμους το ΚΚΕ θα είναι στο δεύτερο γύρο, εκεί να δούμε τον παπαδημούλη τί θα πεί. Στην Ικαρία πάντως από τώρα λένε μέτωπο κατά του ΚΚΕ. Ετσι κ. Παπαδημούλη? Μαν

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:02 π.μ.

KKeδες κρίμα...

Είστε απαράδεκτοι. Κρίμα...

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:26 π.μ.

Καμία ανοχή καμία συζήτηση με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, έχει δίκιο η Κανέλλη. Είναι ΠΑΣΟΚ με άλλη προβιά και ακόμη χειρότεροι. Τέρμα τα "ΠΑΣΟΚ και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις". Όποιος διαφωνεί ας ετοιμαστεί από τώρα να απαντάει κουραστικά και μονότονα στην μόνη ερώτηση των προβοκατόρων: "Τί θα κάνει το ΚΚΕ στο β' γύρο;"

14 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:54 π.μ.

Mείωση μισθών κατά 20% στην εφημερίδα Αυγή και απλήρωτη εργασία 5+ μηνών.

Που είναι όλοι αυτοί που πολιορκούσαν το, τις εφημερίδες, τα κανάλια για το Ριζοσπάστη και τον 902;


Που είναι οι ΣΥΡΙΖΟβρωμιάρηδες που ασκούσαν κριτική στο ΚΚΕ και έλεγαν για τον 902;


Που είναι οι άλλοι λαλίστατοι; Οι πρόθυμοι και οι πρώτοι που έστελναν το ΚΚΕ στο απόσπασμα; Οι δήθεν κομμουνιστές...

20% μείωση το κόμμα του 27%; Με τόσους βουλευτές; Με τόση δύναμη;
Ατομικές συμβάσεις; Διαπραγματεύσεις..Για φαντάσου!

Σαν ανέκδοτο διαβάζεται..

Αλλά έτσι είναι αυτά. Οι απεργίες "στον κόκκινο" έπεσαν σε μαύρη σιωπή διότι πουλούσε παντού ο Ριζοσπάστης, ο 902! Και πιο πριν πουλούσε ο ανύπαρκτος Γερμανός και οι μετοχές που δήθεν είχε το ΚΚΕ. Και πιο πριν τα κότερα του Χαρίλαου..

Έτσι είναι αυτά.
Τα αγαπημένα παιδιά του συστήματος και με 1% αλλά και ως μελλοντική κυβέρνηση..

Ρε που είναι τα παιδιά που αηδίαζαν με την "εργοδοσία" του ΚΚΕ... ενώ η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει αρκετό ζεστό χρήμα προκειμένου να έχει την δυνατότητα αξιοσέβαστων επενδύσεων στην Black rock και Morgan Stanley και άλλες κακόφημες εταιρείες, που μάλιστα σχετίζονται άμεσα με συμφέροντα τα οποία υποτίθεται πως ο ΣΥΡΙΖΑ ...αντιστρατεύεται(!!!!!) Ενώ τα διαφημιστικά έσοδα της Αυγής (στα οποία περιλαμβάνεται και κρατική διαφήμηση του ΟΠΑΠ) είναι μεγαλύτερα, τα έξοδα κυκλοφορίας της είναι πολύ μικρότερα από του "Ριζοσπάστη", λόγω του μικρότερου τιράζ. Παρόλα αυτά κανείς δεν έχει θεωρήσει πολιτικά υπόλογη την Κουμουνδούρου για τα εργασιακά όργια που συμβαίνουν στα ΜΜΕ της (περιλαμβάνω και το "κόκκινο" όπου τα μπλοκάκια, η απληρωσιά και οι ατομικές συμβάσεις ήταν εξ'αρχής ο κανόνας).

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:56 π.μ.

Στην Ικαρία (μιας και αναφέρθηκε) ο απελθών, προσκείμενος στο ΚΚΕ, Δήμαρχος Τέσκος, αντικαταστάθηκε το 2010, από τον υποστηριζόμενο από τον ΣΥΡΙΖΑ, κο Σταυρινάδη.
Να ψάξει να βρεί ο κάθε φίλος γιατί ο πρώτος, εγκαταλείφθηκε μαζικά, ακόμη κι από μέλη του Κόμματος, σε τοπικό επίπεδο.
Και κυρίως γιατί ο μέχρι τότε βουλευτής Ν.Δ. κος Πάνος Καμμένος, στήριξε τον Τέσκο με δήλωσή του.
Επίσης.
Μερικοί, ιδίως στο χώρο του ΚΚΕ, αντιλαμβάνονται την Πολιτική, σαν ένα σήριαλ, σαν μια σειρά από επεισόδια δηλαδή.
Εκείνη την στιγμή (οι άλλοι) έκαναν αυτό, είπαν εκείνο,ψήφισαν έτσι και πάει λέγοντας.
Το ΚΚΕ, προσπαθεί, σε όλους τους τόνους, να διαφοροποιηθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ, λές και υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα συγχύσεως.
Το πρόβλημα με το ΚΚΕ, είναι η προσπάθεια του, να καταστήσει σαφές, το αυτονόητο.
Και η τάση του, να αντιπολιτεύεται σχεδόν με μονομανία τον ΣΥΡΙΖΑ, δημιουργεί την αίσθηση, περί ετεροπροσδιορισμού ή ακόμη χειρότερα, ότι αποτελεί Δούρειο Ίππο, για την ανακοπή της όποιας ενδεχόμενης ενδυνάμωσης του ΣΥΡΙΖΑ.
Βέβαια όσοι παρακολουθούμε τι συμβαίνει και εντός του χώρου του ΚΚΕ, γνωρίζουμε πολύ καλά, ότι το ΚΚΕ, επενδύει σε αποτυχίες και στραβοπατήματα του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να διατηρήσει ένα αξιοπρεπές ποσοστό, σε επερχόμενες εκλογές.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ, τί να πεί κανείς;
Είναι κάτι σαν το Βασιλάκη Καΐλα.
Ήταν πολύ ταλαντούχος ως παιδί ή έφηβος, αλλά εξαιτίας της βίαιης ενηλικίωσής του, κατέστη ένας εντελώς αδιάφορος ηθοποιός.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:09 π.μ.

Μου κανει εντυπωση που εξαιρει το ΠΑΣΟΚ... θελει ο Παπαδημουλης να κρυφτει αλλα η χαρα δεν τον αφηνει..
Β.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:30 π.μ.

Στο ερωτημα ΚΚΕ η ΠΑΣΟΚ ομως;

χαχα....ΣΥΡΙΖΟκουτοπονηριες του Παπαδημουλη με το κιλο....

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:09 π.μ.

Παιδιά εκεί στον σύριζα, αναλάβατε την διαφήμιση του Κασιδιάρη? Την στιγμή που δεν υπάρχει περίπτωση ο ναζί να περάσει στην 2ο γύρο. Ή μήπως ξέρετε ότι μαγειρεύεται κάτι από την αστική τάξη να τον πριμοδοτήσει υπογείως? Επειδή όμως εδώ δεν είναι Γαλλία (που πριμοδότησε ο Μιτερράν τον Λεπέν). για το ΚΚΕ δεν μπαίνει κανένα δίλημμα. Σε καμμία παραλλαγή του καπιταλισμού είτε με μαύρη μάσκα, είτε με ρόζ. Τελεία και παύλα και πεντακάθαρα. Τον φασισμό πάντα οι κομμουνιστές τον αντιμετώπισαν και νικηφόρα, όχι με εκλογικά τρικάκια σε αστικά κοινοβούλια, αλλά όπως είπε και η Λιάνα, στα χαρακώματα. Κύριοι, το "αντιφασιστικό σας μένος" (και δεν μιλάω για την βάση σας και τους ψηφοφόρους σας) να πάτε να το δείξετε στον καρυπίδη και στον περιφερειάρχη Ν. Αιγαίου που στηρίζετε, δημοσίως δηλωμένος ακροδεξιός και εθνικιστής. Αν νομίζετε ότι θα κρύψετε την καραδεξιά στροφή σας και τις ετοιμασίες σας για τον "μεγάλο σας συνασπισμό με την ΝΔ", με όχημα τον κασιδιάρη, είστε βαθιά γελασμένοι. Δεν λάβατε υπ όψιν σας, ότι εδώ δεν είναι Γαλλία και ότι το ΚΚΕ δεν είναι ΚΚΓ (με τον ιστορικό συμβιβασμό του). Μαν

14 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:48 π.μ.

Καημένη Λιάνα, απομεινάρι της εποχής Αλέκας... Το δράμα σου είναι ότι προσπαθείς να αποδείξεις ότι υπάρχεις σε έναν χώρο που ποτέ δεν ανήκες "γοητεύοντας" τα πλήθη με την ακατάσχετη λογοδιάρροιά σου... Παλιά συνταγή που προκαλεί θλίψη! Τέλος εποχής Λιάνα μου...

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:07 μ.μ.

Να μην "πνίγετε" τα σχόλια όσων συντάσσονται με την Λ. Κανέλλη. Απαράδεκτο ίσως να είναι αυτό που είπε η Κανέλλη για κάποιους από εσάς, για κάποιους από εμάς όμως είναι σωστό και επιβεβλημένο. ΚΚΕ ψηφίζω και δεν είμαι προβοκάτορας. Τέρμα κάθε ανοχή στα λαμόγια του ΣΥΡΙΖΑ που συναγελάζονται και δίνουν εξετάσεις στους κάθε Δασκαλόπουλους όπως χθες, θαυμάζουν τα μοντέλα Ομπάμα και το νέο άνεμο του Ολάντ, συνεργάζονται με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ όπως στην Ικαρία και στα Εργατικά Κέντρα και στις Ομοσπονδίες, και μετά "μπαίνουν" στα blogs και μας κάνουν μαθήματα ενότητας και δημοκρατικής ευαισθησίας. Οι παπάτζες "ΠΑΣΟΚ και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις", "αριστερές συμμαχίες και κυβερνήσεις", "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο", "Έξω από την ΕΟΚ των μονοπωλίων", "Έξω οι βάσεις του θανάτου" κλπ έχει τελειώσει προ πολλού, πάρτε το χαμπάρι, το σύνθημα "Βάρκιζες τέρμα" δεν πάει μόνο προς τα δεξιά. Διαφορετικά (το ξαναγράφω γιατί το προηγούμενο "φαγώθηκε") ετοιμαστείτε να απολογείστε κάθε φορά και να απαντάτε στη μονότονη και κουραστική ερώτηση "Τί θα κάνει το ΚΚΕ στο β΄γύρο"; Και κάτι τελευταίο: Προφανώς στον ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι όλοι Σταθάκηδες, Τσίπρες, Δραγασάκηδες και Μητρόπουλοι, Κουρουμπλήδες, Κούλογλου κλπ. Όσοι διαφωνούν όμως ας διαφοροποιηθούν οι ίδιοι, δεν έχω κανένα λόγο να εξηγήσω τίποτε εγώ περισσότερο εφόσον οι ίδιοι συντάσσονται με τους παραπάνω. Αυτά για αρχή.

ΥΕΝΕΔ
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:41 μ.μ.

Θα ξαναστείλω ένα σχόλιο καθώς είδα ότι, πιθανόν εκ παραδρομής, δεν μπόρεσε να περάσει τον έλεγχο.

Έλεγα, λοιπόν, πως είναι γνωστό ότι πάντοτε η Ασφάλεια προσπαθούσε και πολλές φορές κατάφερνε να διεισδύσει με πράκτορες στο Κόμμα ώστε να μπορεί να το παρακολουθεί και να το ελέγχει. Τις περισσότερες φορές, δε, οι πράκτορες αυτοί έπαιζαν το ρόλο των πιο σκληρών και αδιάλλακτων ακριβώς για να μην καρφώνονται και να μην πηγαίνει το μυαλό μας σ’ αυτούς. Τι σκέφτηκα, τώρα, Θεέ μου;

Αυτό ήταν το σχόλιό μου. Δε νομίζω ότι ενοχλεί έτσι;

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:58 μ.μ.

12.06 το ΚΚΕ δεν μπορει να εγκλοβιζεται στο ποιος θα ειναι κυβερνηση απο το στιγμη που τα μεσα παραγωγης βρισκονται στα χερια της αστικης ταξης. εχουν περασει οι εποχες που ο καπιταλισμος με αλλο διεθνη συσχετισμο δυναμεων ητανε υποχρεωμενος να δινη μερικα κοκαλα για να παραπλανηση τον λαο. σημερα με την παγκοσμιοποιηση και στο ιμπεριαλιστικο σταδιο δεν θα σου παραχωρηση τιποτα οσο εχει την οικονομικη εξουσια. το παραδειγμα στην κυπρο με το ΑΚΕΛ ειναι χαρακτηρηστικο παραδειγμα καπιταλιστικης διαχειρησης. αυτους που αναφερεις ως αριστερους που διωχτηκαν το 1991 θα μου επιτρεψεις να εχω προσωπικη γνωμη για τα γεγονοτα και επιχειρηθηκε η διαλυση μεταλλαξη του ΚΚΕ. ο συριζα ειναι το νεο πασοκ και το κενο που αφηνει στον οπορτουνιστικο χωρο θα τον καλυψει η ανταρσυα. οσο θα εχει καπιταλισμο θα λιμοκτονουμε ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:29 μ.μ.

10.48 μια χαρα προσφορα εχει στο ΚΚΕ πολυ καλυτερη απο αλλους που ητανε μελη και στελεχη και περασαν με την αστικη ταξη για να εξαργυρωσουν αγωνες με οφιτσια ασ μη πουμε ονοματα γνωστα ειναι ολα ΠΑΝ.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:48 μ.μ.

κκεδες είστε τραγικοί.είστε ικανοί ακόμα και να ψηφίσετε χρυσαυγίτη,προκειμένου να μη βγει συριζαίος.
είστε για ψυχίατρο πια.ευτυχώς που οι πιο σώφρονες, σας εγκαταλείπουν.

όσο για μας τους υπόλοιπους,είτε με αριστερούς δημαρχέους είτε με φασίστες,είτε με μνημονιακούς,
ας ετοιμαζόμαστε για μάχες που θα χυθεί αίμα

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:20 μ.μ.

7.48 Για ψυχιατρο ειναι οποιος νομιζει οτι θα κανει τον καπιταλισμο ανθρωπινο. δωσε χαιρετισμους στον αντιμνημονιακο καρυπιδη και στον δημαρχο των λειψων. οσο για της μαχες και το αιμα που θα χυθει ο προεδρος του ΣΕΒ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ ΠΑΝ.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:28 μ.μ.

5.41 εγω να δης τη θυμηθηκα ο ΜΠΡΕΖΙΝΣΚΙ ΚΑΙ Ο ΤΖΟΝ ΦΟΣΤΕΡ ΝΤΑΛΑΣ ελεγαν οτι ο καλυτερος τροπος για να ανατρεψουν τα σοσιαλιστικα καθε στωτα ειναι ο οπορτουνισμος παρα η ανοιχτη επεμβαση ειναι το καλυτερο οπλο τους ελεγαν δεν πιστευω να θυμωσες αν θυμωσες ΞΥΔΑΚΙ ΠΑΝ.

Ανώνυμος
14 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:09 μ.μ.

απορώ με τη μανία των κουκουεδων να γράφουν εδώ ενώ έχουν πολύ ψηλότερης επισκεψης σάιτ. Δύο στις τρεις ειδήσεις του in.gr είναι προβολή του ΚΚΕ. Με τέτοια στήριξη από το κεφάλαιο πράγματι θα υπάρχετε λίγα χρονάκια ακόμα (η μπίζνα της τυποεκδοτικής σας τελείωσε, αλλά άντε, όλο και κάτι τσιμπάτε)

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:44 π.μ.

@Ανώνυμο 7.48
Ψιτ, σου έχω κάτι : Σωματείο Εργαζομένων ΟΤΑ Λειβαδιάς (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ)
Σωματείο Εργαζομένων ΟΤΑ Περάματος: (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ)
Δήμαρχος Σαλαμίνας ΠΑΣΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ. Δηλώσεις υπέρ των χρυσαυγιτών για την δολοφονική επίθεση στο Πέραμα.
Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Στήριξη Σύριζα στον δήμαρχο Λειψών για περιφερειάρχη, δηλωμένος ακροδεξιός, που "θα διεκδικήσει τον ζωτικό χώρο του Αιγαίου που είναι τα παράλια της Μ. Ασίας,". Είπες τίποτα? Μαν

ΥΕΝΕΔ
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:49 π.μ.

Το Κόμμα βαράει διάλυση την ώρα που οι οπαδοί του νομίζουν ότι θα ξεκινήσει την επανάσταση κόντρα σε όλους και έχουν ξεσαλώσει με τις ανόητες κραυγές τους. Με χιούμορ επιπέδου Σεφερλή, με ενημέρωση επιπέδου Ριζοσπάστη, με επαναστατικότητα επιπέδου Ομόνοια-Σύνταγμα-Φιλελλήνων νομίζουν ότι αυτό που παίζεται είναι ένα τηλεοπτικό θέαμα στο οποίο περιμένουν με αγωνία την ομάδα τους να νικήσει. Κρίμα, θα μπορούσε να πει κανείς. Ξεφτίλα, θα πω εγώ

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:15 π.μ.

@YENΕΔ
Ξεφτίλα θα πω κι εγώ: "Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα δημιουργήσει συνθήκες κερδοφορίας για το ιδιωτικό κεφάλαιο (πολύ "αριστερό" αυτό ε?).... δηλαδή ελπίδα στον παραγωγικό κόσμο της χώρας (εννοεί τον ΣΕΒ). Απηύθυνε κάλεσμα στους επενδυτές, υποδεικνύοντάς τους "τα πεδία κερδοφορίας που θα είναι το αγροτοτροφικό, το τουριστικό, το κατασκευαστικό, το ενεργειακό, όπως και εκείνο της βιομηχανίας, των περιβαλλοντικών τεχνολογιών και της έρευνας" Τσίπρας το Πολεμικό Μουσείο, 13/2/2014.
"Το πρόβλημα του κράτους είναι οι χαμηλοί φόροι σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις, αλλά κυρίως στα φυσικά πρόσωπα" Σταθάκης, Πολ. Μουσείο, 13/2/2014.
Λές, ο Στουρνάρας, μετά την "αριστερή κυβέρνηση" να μας φαίνεται "παρθεναγωγείο", μπροστά στους φόρους που θα μας βάλουν οι "αριστεροί" φίλοι του ΣΕΒ? Μαν

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:43 π.μ.

Έτσι λοιπόν. Αυτά τα λογικά επιχειρήματα που ακούγονται από πολλούς κι όχι τα πυροτεχνήματα είναι το όπλο του ΚΚΕ. Το ερώτημα για παράδειγμα «πως θα κυβερνήσετε με τους δεξιούς»; που ειπώθηκε για το ΣΕΒ είναι πολύ πιο ουσιαστικό από το να βρίζουμε. Ποιο είναι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ σαν αυριανή κυβέρνηση; Τι συγκεκριμένο έχει να προτείνει; Γιατί ναι μεν ο κόσμος θα τον βγάλει από αγανάκτηση, αλλά είναι αυτό αρκετό; Δεν είναι μόνο τα μέσα παραγωγής όπως σωστά ειπώθηκε από τον Παναγιώτη και άλλους που είναι στα χέρια λίγων πλουσίων. Ολόκληρος ο (παρα)κρατικός μηχανισμός θα είναι ενάντια στην κάθε προσπάθεια ακόμα και την πιο μικρή για αλλαγή προς το καλύτερο. Για ουσιαστική βελτίωση χρειάζεται Επανάσταση. Για να γίνει Επανάσταση χρειάζονται μεγάλες δυνάμεις να αφυπνιστούν από τους εργαζόμενους και τους ανέργους. Ο ουσιαστικός διάλογος βοηθά οι κραυγές όχι. Στο ΣΥΡΙΖΑ πολλοί ψηφοφόροι του (οι περισσότεροι), όπως παλιότερα με το ΠΑΣΟΚ το 1981, έχουν καλές προθέσεις. Όμως αυτά που λέγονται, πρέπει να τους βάλουν σε προβληματισμό.
Παρόλα αυτά η κριτική μας πρέπει να επικεντρωθεί στην αποδόμηση της δεξιάς κι ακροδεξιάς προπαγάνδας. Ο εφιάλτης να κυβερνήσει ξανά ο Παπαδόπουλος κι ο Παττακός υλοποιείται ήδη. Δεν αναφέρομαι στην πεθαμένη Χρυσή Αυγή όπου ψηφίζουν 100 φορές ο καθένας τους στα γκάλοπ – καρναβάλια σε διάφορα site. Αναφέρομαι στον πυρήνα της δεξιάς που είναι στη ΝΔ – ΠΟΛΑΝ κυρίως. Στο στυλ «αποφασίζουμε και διατάσσομε» περνούν τα πιο αντιδραστικά μέτρα που σκοπό έχουν την εξαθλίωση. Στόχο έχουν να δημιουργούν προϋποθέσεις ώστε να καταστρέφουν από πριν κάθε προσπάθεια για κάτι καλύτερο.
Με το να λέω εναντίον της ΕΕ χτυπάω ταυτόχρονα όλους εκείνους που μιλάνε υπερ. Με το να πιάνω μόνο το ΣΥΡΙΖΑ δεν προσφέρω πολλά, αφού αφήνω απέξω τη ΝΔ και τους άλλους. Με το να λένε κατά του ρατσισμού χτυπάμε και τη ΧΑ και αυτούς που πραγματοποιούν σήμερα την πολιτική της. Αλήθεια, τι έγινε με σύγχρονα Άουσβιτς; Παρά τις αντιδράσεις μεγάλου μέρους της κοινωνίας υπάρχουν για να καταπιέζουν κάθε ελευθερία. Και γιατί να είμαστε σε ένα νόμισμα που μας καταστρέφει; Με τη δραχμή υπήρχε τουλάχιστον μια ανάπτυξη και μια οικονομική αυτοτέλεια (έστω διαστρεβλωμένη από τις αντιδραστικές πολιτικές). Ουσιαστικά επιχειρήματα όχι επικοινωνιακές εντυπώσεις. Αυτό λέει το site και σ αυτό συμφωνώ.
Κάτι άλλο. Με τις εκλογές αυτές έχει ο κόσμος μια ευκαιρία. Να δείξει την οργή του για την κατάσταση. Υπάρχουν καλά μηνύματα για το ΚΚΕ. Δεν θα πάρει μόνο την Ικαρία αλλά θα αυξήσει ουσιαστικά τη δύναμη του και αυτό θα φανεί και στο Β’ Γύρο στις Ευρωεκλογές. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα βγει πρώτος και θα πάρει αρκετούς δήμους. Στη Β Αθήνας κι όχι μόνο εκεί θα έχουμε ΣΥΡΙΖΑ - ΚΚΕ στο Β γύρο σε πολλές περιπτώσεις. Καλά θα τα πάει κι η Εξωκοινοβουλευτική Αριστερά. Εκτός φυσικά αν γίνει χοντρή νοθεία.
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες. Ελπίζω πάντως να γίνουν αφετηρία – αφορμή νέων αγώνων κι εξελίξεων. Ευχαριστώ. mistos175.

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:31 π.μ.

@mistos 175
Φίλε μου δεν αφήνουμε απέξω την ΝΔ και χτυπάμε μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό είναι λάθος να το πιστεύεις. Ομως υπάρχει μια σημαντική διαφορά, Η ΝΔ είναι ένα κόμμα της αστικής τάξης που ξέρουμε όλοι και τί πολιτική θα εφαρμόσει και πόσο αντιλαικά και συνεπώς και πόσο κατασταλτικά μέτρα θα πάρει. Την πολεμάς κάθε μέρα και αυτήν και τα παρακλάδια της (άλλα πιο άγρια, άλλα δήθεν πιο μετριοπαθή), στα μέτρα που παίρνει, προσπαθώντας να τα αποκρούσεις, να τα ανατρέψεις, να απεγκλωβίσεις εργατόκοσμο από τις πολιτικές της άρχουσας τάξης. Ο αγώνας με το κεφάλαιο (γιατί κόμμα τος κεφαλαίου είναι η ΝΔ όπως και το ΠΑΣΟΚ), είναι σκληρός, καθημερινός και προπαντός ταξικός. Ο αγώνας είναι τάξη πρός τάξη. Και ξέροντας η αστική τάξη ότι σε συνθήκες κρίσης, μεγάλες μάζες εργαζομένων δυνητικά ριζοσπαστικοποιούνται και με δεδομένο ότι το ένα ποδάρι της έσπασε (ΤΟ ΠΑΣΟΚ), ακριβώς για να εγκλωβίσει αποτελεσματικά αυτό τον κόσμο που βλέπει ότι πλέον "κινείται" και διεκδικεί και σε μια πορεία θα αρχίζει να ανατρέπει, άρον-άρον έφτιαξε ένα "άλλο ποδάρι" με την ίδια μαγιά αλλά με άλλο όνομα (δεν εννοώ σε καμμία περίπτωση την καλόπιστη βάση και ψηφοφόρους), εννοώ τα ηγετικά κλιμάκια που διαμορφώνουν και την πορεία αυτού του κόμματος. Αυτό λοιπόν τον κόμμα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό τον μεγάλο κίνδυνο, να εγκλωβιστεί και να αποστρατευθεί απογοητευμένο ένα μεγάλο κομμάτι εργαζομένων, διαψευσμένο από τις αυταπάτες και τις χίμαιρες, πρέπει να μην το επιτρέψουμε. Πρέπει άμεσα και με κάθε τρόπο να αποκαλύπτουμε τις παλλινωδίες, τις κωλοτούμπες, τα ψέμματα και τα φούμαρα που πουλάει αυτό το κόμμα, να προειδοποιούμε τον καλοπροαίρετο κόσμο που αδημονεί για λύσεις "εδώ και τώρα"(ενώ τέτοιες λύσεις δεν υπάρχουν), ότι το κόμμα αυτό σε καμμία περίπτωση δεν θα αμφισβητήσει και απειλήσει την εξουσία της αστικής τάξης, δηλ του κεφαλαίου. Και είναι πολύ επικίνδυνο, (γι αυτό και το καλύτερο όπλο πάντα ιστορικά της αστικής τάξης), γιατί αυτό το κόμμα, μιλάει και κοροιδεύει με "αριστερά" και δήθεν "σοσιαλιστικά" συνθήματα, γιατί απευθύνεται σε έναν κόσμο που πάει να ριζοσπαστικοποιηθεί.
Μιλάς για τον "παπαδόπουλο και τον Παττακό" που κυβερνούν ξανά κ.λ.π. Κοίτα να δείς , Και η αστική κοιν. δημοκρατία και ο φασισμός και οι ναζοί και οι στρατιωτικές δικτατορίες, είναι διαφορετικές μορφές της ίδιας εξουσίας, Της αστικής εξουσίας, της εξουσίας του κεφαλαίου. Απλά οι μορφές της αλλάζουν ανάλογα με την φάση ανάπτυξης του καπιταλισμού και τις ανάγκες και συνθήκες κερδοφορίας του. Αλλοτε χρησιμοποιεί τον μαστίγιο και άλλοτε το καρότο. Ολες οι μορφές όμως είναι καπιταλισμός. Μαν

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:39 π.μ.

12.49 αν ειχε βαρεσει διαλυση το ΚΚΕ δεν θα υπηρχε αυτη η συντονισμενη αντικομμουνιστικη επιθεση απο ενιαιο κεντρο αυτο δειχνη το αντιθετο. πραγματικα ειναι ξεφτιλα να εχεις παρει σβαρνα τα ιδρυματα του καπιταλισμου για να γινης διαχειρηστης τους και να εισαι ολο χαμογελα με τον προεδρο του ΣΕΒ ξεφτιλα ΠΑΝ.

αντιρρησίας
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:32 μ.μ.

Για να συνοψίζουμε: Ο Σύριζα ήταν κάποτε ένα οπορτουνιστικό κόμμα. Μετά έγινε σοσιαλδημοκρατικό, μετά έγινε το αγαπημένο κόμμα των βιομηχάνων και της Αγγελοπούλου και τώρα θα συνεργαστεί με τον Κασιδιάρη. Αν όλα αυτά τα έλεγαν οι γραφικοί τύποι του Redfly planet, θα γελάγαμε με την κατάντιά τους. Δυστυχώς, όμως, τα λένε πρωτοκλασάτα στελέχη τα οποία δίνουν και το στίγμα σε οποιονδήποτε καημένο να εκτοξεύει τις ίδιες copy-paste ανοησίες, τέτοιες που ακόμη κι ο Δημοσθένης Λιακόπουλος μένει άναυδος.

Ας πάμε, όμως, σε πιο σοβαρά ζητήματα. Αφού, φίλτατοι κκέδες, αποφασίσατε ότι ο Σύριζα είναι πιο κοντά στην ακροδεξιά απ’ ότι στο ΚΚΕ και αφού αποφασίσατε, μέσω της αυτοκριτικής σας, να γυρίσετε το ρολόι πίσω και να ανασκευάσετε «λάθη» του παρελθόντος σας, δείξτε την ειλικρίνειά σας κάνοντας πραγματική αυτοκριτική και όχι για τα μάτια του κόσμου.

Αφού, λοιπόν, η οικουμενική κυβέρνηση ήταν λάθος, το οποίο προκάλεσαν οι πρώην σύντροφοί σας που τώρα βρίσκονται στο Σύριζα, ζητήστε συγγνώμη από όλα τα στελέχη σας που διαγράφηκαν από το Κόμμα εξαιτίας της διαφωνίας τους με την οικουμενική κυβέρνηση και ελάτε σε διάλογο με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Δεν άκουσα; Είναι οπορτουνιστές; Αλήθεια; Την αυτοκριτική σας γι’ αυτή την ανοησία σε πόσες δεκαετίες θα την κάνετε;

Αφού, λοιπόν, γυρίσατε το ρολόι στο 1956 και αποκαταστήσατε το Στάλιν, ζητήστε συγγνώμη από τους συντρόφους του ΚΚΕ-μλ και του μλ-ΚΚΕ για όλη τη λοιδωρία και την απαξίωση που έχουν εισπράξει από σας και ελάτε σε διάλογο μαζί τους. Δεν άκουσα; Είναι ανύπαρκτοι και γκρουπούσκουλα; Κι εσείς σε λίγο καρό τι νομίζετε ότι θα είστε;

Αφήστε λοιπόν «σύντροφοι» τις ιδεολογικές και καλά ενστάσεις. Το μαγαζάκι σας κοιτάτε και τίποτε άλλο. Εσείς οι οπαδοί βιώνετε όλη αυτή την κατάσταση σαν ένα ποδοσφαιρικό αγώνα, από τον οποίο περιμένετε να κερδίσει η ομάδα σας και να πανηγυρίσετε, η δε ηγεσία σας είναι μια χαρά βολεμένη στις καρέκλες της. Ένα 6-7% να τσιμπήσει και την κουτσοβολέψανε για μερικά χρόνια ακόμα. Μετά βλέπουμε. Θα κάνουν την αυτοκριτική τους, θα μηδενίσουν το κοντέρ των λαθών και φτου κι απ’την αρχή

ΥΓ. Προς τους συντρόφους της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. Ό,τι κι αν είναι ο Σύριζα, ένα είναι σίγουρο. Ότι μπορεί να σας ακούσει, να κουβεντιάσει και να δράσει μαζί σας σε διάφορα ζητήματα όπως το διαπιστώνετε και σεις στον αντιφασιστικό αγώνα, στην υπεράσπιση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και σε κοινωνικούς αγώνες. Όσο για το τι θα γίνει ο Σύριζα, γνωρίζετε ότι υπάρχουν πολλοί εκεί μέσα που δε θα πουλήσουν την ψυχή τους στο διάβολο κι αν δεν καταφέρουν να κάνουν το Σύριζα όπως ονειρεύονται, σύντομα θα είναι στο δρόμο μαζί σας. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Οι άλλοι οι χολερικοί να δούμε με ποια μεριά θα συνταχθούν. Νισάφι πια. Έχει και η υπομονή τα όριά της.

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:05 μ.μ.

7.32 δεν μπορει να γινει κανενας διαλογος με στελεχη που κατα καιρους επιχειρησαν να διαλυσουν το ΚΚΕ ητανε δυο αλληλοτροφοδοτουμενες φραξιες φαινομενικα αντιθετες με συγκλινουσες πορειες. το ΥΓ προς τους συντροφους σας της εξωκοινοβουλευτικης αριστερας επιβαιβεωνη αυτα που γραφω. χωρος για να αλωνιζεται μεσα στη βαση του κομματος με προσχημα το παραμυθι περι αριστερας πεθανε. οτι ο οπορτουνισμος ειναι χολερα συμφωνω ΠΑΝ.

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:11 μ.μ.

7.32 ο αντιφασιστικος αγωνας ειναι ενα παραμυθι οσο τα μεσα παραγωγης ανηκουν στην αστικη ταξη. και αμα δεν εχεται αλλη υπομονη μη συνεργαστει τε μαζι μας θα στεναχωρηθουμε πολυ ΠΑΝ

Ανώνυμος
15 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:40 μ.μ.

ΥΓ Αντιρρησία
Και ο ΣΕΒ μπορεί να σας ακούσει, γιατί απευθύνεσαι μόνο στους εξωκοινοβουλευτικούς αριστερούς? Και ο Βουδούρης και ο Καρυπίδης επίσης. Μαν

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:13 π.μ.

Μια χαρά τα είπες αντιρρησία, μη σε επηρεάζουν οι στημένοι.

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:38 μ.μ.

11.13 εχεις απολυτο δικιο στα πλαισια του καπιταλισμου και για τα συμφεροντα του ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ μια χαρα τα ειπε. ας λοιμοκτωνη ο λαος εσεις το καν καπιταλισμο να σωσεται απο την κριση και να τον κανεται ανθρωπινο αξιος ο μισθος σας ΠΑΝ

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:17 μ.μ.

@Ανώνυμο 11.13
Εσύ φίλε μου, που δεν είσαι στημένος,κάνε μας ένα σχόλιο για τις μειώσεις μισθών και τους απλήρωτους εργαζόμενους στην Αυγή και τα άλλα μέσα σας.
Σεντόνια κατεβάζατε για το "κακό ΚΚΕ". "Υπό την υψηλή προστασία σας" πήρατε τους εργαζόμενους στον Ρ και 902. Εδώ τώρα τί, τουμπεκί ψιλοκομμένο? Ατιμο πράγμα οι ατσάλινοι νόμοι του καπιταλισμού Ε? Σε αδειάζουν ώσπου να πείς "τρία". Μαν

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:49 μ.μ.

6.17 αυτα δεν εχουνε καμμια σημασια για αυτους και ουτε θα τους ενοιαζε τη εγινε στον ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ 902 αν ειχαμε γινει και εμεις ενα οπο ρτουνιστικο κομμα που θα ειμασταν ετοιμοι για αστικη διαχειρηση. τωρα υπαρχει το προβλημα που τους χαλαμε την αριστερη σουπα για αυτο και η αντικομμουνιστικη επιθεση συντονισμενη απο ενιαιο κεντρο ΠΑΝ

Μπαλτσαβία θεέ, παρ' το ΚΚΕ!
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:25 μ.μ.

Μα αυτά που λέτε για την "Αυγή" αν είναι αλήθεια (γιατί με πηγή τον Ριζοσπάστη δεν πείθετε) αφορούν ένα κόμμα που δεν ισχυρίστηκε ποτέ ότι θα γκρεμίσει τον Καπιταλισμό και θα φέρει την Επανάσταση.

Το ΚΚΕ ισχυρίζεται ότι θα γκρεμίσει τον Καπιταλισμό (και μάλιστα άμεσα!?!?!) ΑΡΑ το ΚΚΕ είναι αυτό που θα φάει χοντρή κριτική όταν συμπεριφέρεται ως ΣΤΥΓΝΟΣ Καπιταλιστής.

Τι δεν καταλαβαίνεις;;;;

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:51 μ.μ.

9.25 στο ΚΚΕ ολα τα επαγγελματικα στελεχη θα παιρνουν 800 ευρω αυτες ειναι οι αποφασεις του 19ο συνεδριου. το οτι αυτο δεν γινοτανε και στηθηκε λαθος ο μηχανισμος την δεκαετια του 80 τελειωσε. τα μελη του κομματος δεν χρειαζονται καμμια συμβαση για να κανουνε το κομματικο τους καθηκον τη δεν καταλαβες. ΠΑΝ

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:32 μ.μ.

Φίλοι κκέδες, πρέπει να κάνετε επειγόντως format στον Μπαλτσαβία. Έχει κρασάρει και ρετάρει

Μπαλτσαβία θεέ, παρ' το ΚΚΕ!
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:34 μ.μ.

Ωραία τα λες Πανούλη!
Δηλ, οι κομματικές επιχειρήσεις (πχ Ριζοσπάστης) θα απασχολούν προσωπικό πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης το οποίο δεν θα υπογράφει συμβάσεις, δεν θα παίρνει χρονοεπιδόματα & αυξήσεις, διότι θα θεωρείται ότι δουλεύει εθελοντικά για το Κόμμα.

Και αύριο ένας καπιταλιστής θα πει ότι οι εργάτες στο εργοστάσιό του δεν πρέπει να υπογράφουν συμβάσεις και να έχουν τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία, διότι θα θεωρείται ότι δουλεύει εθελοντικά από αγάπη για την επιχείρηση!!!!!!!!!!!!!

Αν μέσα στην απύθμενη αλαζονεία και βλακεία σας καταλαβαίνατε τι λέτε.............

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:48 μ.μ.

9.25 και μια απορια. πως γινεται αριστερο κομμα να μη θελει να ανατρεψη τον καπιταλισμο και αφου ειναι ετσι οπως λες τη συνεργασια με το ΚΚΕ θελετε. μηπως για να τον κανουμε ανθρωπινο

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:41 π.μ.

10.34 και βεβαια τα λεω ωραια. τα μελη του κομματος ειναι εθελοντες σε αυτην την υποθεση και βγαζουν τα κομματικα εντυπα και θα αμειβονται οπως ολα τα επαγγελματικα στελεχη του κομματος. δεν μπορει να υπαρχουν δυο ειδων στελεχη. οσο για το παραδειγμα με τον καπιταλιστη που εχει στοχο τον προσωπικο πλουτισμο να προσεξεις γιατι η αντικομμουνιστικη υστερια πολλες φορες προκαλει και τυφλωση ΠΑΝ

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:33 π.μ.

Πάντως αυτή η λογική του ΚΚΕ πάντα ήταν εντυπωσιακή:
"Όποιοι είσαστε εκτός ΚΚΕ δεν είσαστε κομμουνιστές. Μπορεί να είστε ή να μην είστε οργανωμένοι, να συνδικαλίζεστε ή όχι, να διαβάζετε ή όχι να έχετε δώσει όλη σας την προσωπική ζωή ή όχι, δεν έχει σημασία, κομμουνιστές δεν είστε. Αντίθετα, όποιος είναι στο ΚΚΕ ΕΠΙΣΗΣ δεν έχει σημασία: Μπορεί να είναι οργανωμένος ή ψηφοφόρος, μπορεί να συνδικαλίζεται ή όχι, μπορεί να διαβάζει ή να είναι στουρνάρι, μπορεί να έχει δώσει όλη του την προσωπική ζωή ή όχι, όμως αυτός ΕΙΝΑΙ κομμουνιστής."
Από την παραπάνω "σοφία" βγαίνει ότι όποιος χτυπάει το ΚΚΕ είναι αντικομμουνιστής.

Παράλογο; Όχι, από την στιγμή που το λέει η ΚΕ είναι λογικό...

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:29 π.μ.

Προς μαν: Η πόλωση που έχει προκαλέσει συνειδητά το κόμμα σου μαν είναι φυσιολογικό να δημιουργεί μία αντισυσπείρωση. Από την στιγμή που εσείς (παραδεχόμενοι μάλιστα τις χοντράδες που έχετε κάνει επί δεκαετίες!) εξακολουθείτε να βρίζετε, να απαξιώνετε και να λοιδωρείτε άλλους χώρους (όπως ακριβώς κάνατε και πριν) είναι λογικό να προκαλείτε αγανάκτηση και φυσικά συσπείρωση. Όταν εσύ τσουβαλιάζεις, μετά μην αναρωτιέσαι γιατί οι άλλοι βρίσκονται στο ίδιο τσουβάλι: Εσύ τους τοποθέτησες εκεί προκειμένου να μπορείς να τους κάνεις ερωτήσεις που αφορούν πιθανά τον Παπαδημούλη ή και το Μαργαρίτη. Το κάνεις γιατί σε βολεύει φυσικά, αλλά όταν εσύ παραβίαζες τους "σιδερενιους κανόνες" του καπιταλισμού, οι άλλοι ήταν οπορτουνιστές που φώναζαν! Τώρα που προσαρμόζεσαι σε αυτούς με το χειρότερο τρόπο (απολύσεις, off shore κλπ.) πάλι οι άλλοι είναι οπορτουνιστές που σου λένε ότι οι ζωές των ανθρώπων δεν είναι διακόπτης να τον γυρνάς κατά όπως σε βολεύει. Εσείς μαν προσλάβατε ανθρώπους με βάση συλλογικές συμβάσεις, εσείς πήρατε επιδοτήσεις, εσείς ξανοιχτήκατε τυπώνοντας αστικές εφημερίδες και σήμερα τολμάς να λες ότι δεν σας καταλαβαίνουμε που γυρίζετε το βιολί (όπως άλλωστε κάνει όλη η αστική τάξη) και θυμάστε την εθελοντική εργασία;

Πότε την θυμηθήκατε την εθελοντική εργασία μαν; Το 2000, δηλαδή περίπου 10 χρόνια μετά την έξοδο των "οπορτουνιστών"; Οοοοοχι, την θυμάστε το 2012 (12 χρόνια μετά) όταν όλες οι καπιταλιστικές επιχειρήσεις λένε και κάνουν το ίδιο πράγμα! Κι έρχεστε μετά να μας πείτε ότι...επιστρέφετε στις κομμουνιστικές παραδόσεις, με κόστος όμως ποιού? Των εργαζομένων φυσικά!!
Και φέρνετε τώρα ως αντιπαράδειγμα την Αυγή! Είστε το ίδιο με την Αυγή μαν; Γιατί εμείς αυτό λέμε και το αρνείστε! Αν λοιπόν είστε το ίδιο με την Αυγή καλό είναι να κουβεντιάσετε με την Αυγή για τα ΚΟΙΝΑ όπως αποκαλύπτεται προβλήματα. Όμως εσείς μιλάτε για το φως και το σκοτάδι! Και ποιά η διαφορά του σκοταδιού από το φως; Ότι το σκοτάδι κάνει μειώσεις μισθών και το φως μειώσεις και μαζικές απολύσεις; Ή μήπως ότι το σκοτάδι μιλά για καταστροφή της Ευρώπης αν γίνει έξοδος από το ευρώ και το φως μιλά για καταστροφή...σκέτη;
Πολύ φως έπεσε μαν και μας τυφλώνει.

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:18 μ.μ.

10.29 ενω συμφωνα με την δικη σου γνωμη επρεπε απο την στιγμη που δεν μπορουσαμε να καρατησουμε αλλο τον 902 να τον χαρισουμε στον συριζα επειδη ετσι σας αρεσει. και το σιγουρο ειναι οτι δεν θα πειτε εσεις στους κομμουνιστες πως θα βγαζουν τα κομματικα εντυπα. και αν σας επιασε ο πονος για της ζωες των ανθρωπων να μην στηριζετε τον καπιταλισμο με αυταπατες και φουμαρα ΠΑΝ

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:36 μ.μ.

10.29 οσο για τον καημο σας να κουβεντιασουμε τα κοινα προβληματα με ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΕΣ ωραια ονειρα βλεπης αν σκεφτεσαι οτι θα ξανακανουμε τα ιδια λαθη με το παρελθον. εσεις θα διαχειρηστειτε τον καπιταλισμο και εμεις θα συνεχισουμε τον αγωνα να πεισουμε τον λαο να ανατρεψη τον καπιταλι σμο κολπα σαν αυτα που κανατε με την ΕΔΑ και τον ΣΥΝ αυτα πεθανανε ΠΑΝ

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:42 μ.μ.

Ανώνυμο 10.29
Δεν φέρνω κανένα αντιπαράδειγμα και δεν τοποθετώ κανέναν σε κανένα τσουβάλι. Αυτά τα κάνετε εσείς. Εγώ δεν θα κάνω τις βρώμικες επιθέσεις που κάνατε εσείς και βλέπεις και τι αξιοπρεπή θέση κρατάει ο Ρ. Εγώ ξέρω τους καπιταλιστικούς νόμους, τί σημαίνει οικ. καπιτ. κρίση (αυτή που εσείς φοβόσασταν να την πείτε με το όνομά της και σας έφταιγαν τα goldenboys), ξέρω ή τουλάχιστον προσπαθώ να ξέρω , να διαβάζω και να μελετώ τι είναι αυτή η ρημάδα η καπ. κρίση που ο Μάρξ την εξήγησε εδώ και 150 χρόνια, οπότε μπορώ και να ξέρω ότι στο έδαφος του καπιταλισμού με "νησίδα σοσιαλισμού" δεν υπάρχει. Γίνεται μια επιταχυνόμενη λόγω κρίσης συγκεντροποίηση του κεφαλαίου και ως εκ τούτου αποκλείεται να γλύτωνε και η Αυγή. Εγώ είπα το τί επίθεση δέχθηκε το ΚΚΕ, ακριβώς για τι ίδιο πράγμα που τώρα κάνετε εσείς. Και συνεχίζεις να μιλάς προκλητικά για "απολύσεις του 902 κ.λ.π.) Τελικά έχεις πολύ θράσος και δεν είσαι σε θέση να εκτιμήσεις τίποτε άλλο, πέρα από την αντιΚΚΕ επίθεση. Μιλάς για 10-12 χρόνια πρίν. Για το σήμερα θα μιλήσει κανείς? 'Εχω ρωτήσει σε πολλά σχόλιά μου για σημερινές θέσεις σας γύρω από τρέχοντα προβλήματα και όλοι μου απαντάτε με τον ίδιο τρόπο. Αρες, μάρες, κουκουνάρες. Τι κάναμε πρίν 10 χρόνια. Είναι το κόλπο για να μην απαντήσεις τί θα κάνετε σήμερα, αύριο. Εγώ θα επιμένω να ρωτάω. Ποιά είναι η θέση σας για την ΕΕ. Μένουμε ή φεύγουμε και πώς? Τι θα κάνετε με το χρέος? Είναι νόμιμο, παράνομο? κατά 5%, κατά 25% κατά 50%. Τί θα κάνετε με τον μόνιμο μνημόνιο που ισχύει για όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ από 1/1/2014 και το έχετε υπογράψει όταν ψηφίζατε τις διάφορες ευρωπαικές συνθήκες? Για αυτά θα μου απαντήσεις κάποιος ή κι αυτά τα ερωτήματα τα θεωρείς"πόλωση" που "προκαλεί συνειδητά το κόμμα μου". Και μην μου απαντήσεις πάλι με ιστορίες καμιά δεκαριά χρόνια πρίν . Καταντάει κουραστικό. Αλλοιώς θα πιστέψω ότι σας τέλειωσαν τα επιχειρήματα. (Ή μήπως σας τέλειωσαν).Μανώλης

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:35 μ.μ.

"Και μην μου απαντήσεις πάλι με ιστορίες καμιά δεκαριά χρόνια πρίν . Καταντάει κουραστικό"
...είπε ο άνθρωπος που επί 20 χρόνια έκανε πολιτική με το Μάαστριχτ!!!
Δεν ντρέπεσαι να εκτίθεσαι έτσι;; Οκ, μην ντρέπεσαι. Δεν είσαι άλλωστε γνωστός για την συνείδησή σου.

Η θέση του ΣΥΡΙΖΑ -έστω και κατά πλειοψηφία- για το ευρώ ξέρω οτι είναι το: "Μένουμε εκτός κι αν μας υποχρεώσουν να φύγουμε."
Την θέση του ΚΚΕ δεν ξέρω. Μπορείς να μου την εξηγήσεις λίγο σε παρακαλώ;
Πρώτα γίνεται η σοσιαλιστική επανάσταση και ΜΕΤΑ φεύγουμε ή πρώτα φεύγουμε και μετά γίνεται η σοσιαλιστική επανάσταση;
Ή μήπως ΤΗΝ ΩΡΑ που θα κάνεις έφοδο στα χειμερινά ανάκτορα θα στέλνεις και τηλεγράφημα στην ΕΕ;
Για πες το με δικά σου λόγια.

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:55 μ.μ.

"Αξιοπρεπής θέση του Ριζοσπάστη"!!!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχα!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εδώ βλέπουμε το Ριζοσπάστη να κατηγορεί το ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν ελέγχει...επαρκώς τα μέλη του (όπως προφανώς τα ελέγχουν οι ίδιοι, που έχασαν το 50% των ψηφοφόρων τους σε μια εβδομάδα!).
"Μερικές φορές οι μεγαλοστομίες των ηγετικών στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ μοιάζουν με ανέκδοτο, αν παρακολουθεί κανείς την κατάσταση του ίδιου του ΣΥΡΙΖΑ. Εγραψε σε ιστοσελίδα, για παράδειγμα, ο Δ. Παπαδημούλης ότι αν στο δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών έχει περάσει υποψήφιος του ΚΚΕ απέναντι σε υποψήφιο της ΝΔ ή της ΧΑ τότε θα ψηφίσουν μονοκούκι ΚΚΕ! Ε, αυτό βγάζει γέλιο. Εδώ δεν μπορούν και κουλαντρίσουν τα στελέχη και τα μέλη τους να στηρίξουν μονοκούκι τους υποψήφιους που αποφάσισαν (π.χ. περίπτωση Βουδούρη) και θα καταφέρουν να στείλουν τους ψηφοφόρους τους στο ΚΚΕ; Ποιον νομίζουν πως δουλεύουν;"
http://www.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=7833207

ΨΗΦΙΣΤΕ Βουδούρη ρε παιδιά για να μας αποδείξετε ότι λέτε αλήθεια!!!!
Τρικυμία εν κρανίω...

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:58 μ.μ.

Εδώ τον χαρίσατε στα μασαζοκαλσόν και στο Γκλέτσο ρε Παναγιώτη, ο ΣΥΡΙΖΑ σας μάρανε;
Μη φοβάσαι, χειρότερα δεν θα ήταν.

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:04 μ.μ.

9.35 Μονομερης διαγραφη του χρεους αποδεσμευση απο την Ε.Ε κοινωνικοποιηση των μεσων παραγωγης κεντρικος σχεδιασμος εργατικος ελεγχος 9.58 ο σταθμος ητανε περιουσια του κομματος δεν μπορουσαμε να τον κρατησουμε και συμφωνα με τους νομους του καπιταλισμου που αυριο θα κανετε ανθρωπινο πουληθηκε ΠΑΝ

Ανώνυμος
17 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:16 μ.μ.

9.55 απο την στιγμη που η αστικη ταξη αποφασισε να παιξει το χαρτι της αριστερης κυβερνησης ητανε πολυ λογικο ψηφοφοροι που κουβαλουσαν αυταπατες απο το παρελθον να την πατησουν και να συμβη αυτο ΠΑΝ

Ανώνυμος
18 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:01 π.μ.

-Είναι αυτό που λες η άποψη για την ΕΕ ή μήπως είναι ανάποδα η σειρά; Για σκέψου το.
-Δεν ήταν περιουσία του κόμματος, ήταν μία δημόσια συχνότητα που είχε πάρει το ΚΚΕ δωρεάν. Δεν μπορούμε να είμαστε καπιταλιστές κατά το ήμισυ. Πρώτα αγοράζεις (από το δημόσιο) και μετά πουλάς.
-Δικαιολογίες μπορώ να σου βρω κι εγώ μια οκά για το Βουδούρη. Έλεγχο πάντως στους ψηφοφόρους δεν φαίνεται να έχει κάποιος από τους δύο. Και είναι λογικό όταν ο άλλος σε ψηφίζει για πολιτικούς λόγους κι όχι για να κάνει τις δουλειές του.

Ανώνυμος
18 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:23 μ.μ.

10.01 οπως ακριβως τα γραφω ειναι η σειρα χωρις καμμια σκεψη η συχνοτητα επεστρεψε στο κρατος το οποιο και της παραχωρη η περιουσια του σταθμου πουληθηκε και εχουνε γινει και αλλες παρομοιες αγορες σταθμων

Ανώνυμος
18 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:53 μ.μ.

Ανώνυμος 9.35
Μάλλον δεν στο έγραψαν το σκονάκι. Το Μάαστριχτ ο ΣΥΝ τότε, το ψήφισε με πόδια και με χέρια. Πρίν γράψετε αρλούμπες ενημερωθείτε πρώτα. Αυτογελιοποιείστε! Μανώλης

Ανώνυμος
18 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:56 μ.μ.

΄Παιδιά έχετε μήπως κανένας Κ. Γρίβα υπεύθυνο για τον τομέα Αμυνας του ΣΥΡΙΖΑ? Γιατί έτσι πήρε το αφτί μου. Αυτό ντε, τον αρθρογράφο της εφημερίδας
"Στόχος". Περιμένω επιβεβαίωση ή όχι. Μανώλης

ΥΕΝΕΔ
18 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:15 μ.μ.

Ρώτα τη Λιάνα. Αν είναι έτσι που τα λες, θα τον γνωρίζει καλά

ΚΚΕδοφρένεια
18 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:20 μ.μ.

Μανωλάκη,
δεν μπορείς να κάνεις για πάντα πως δεν καταλαβαίνεις :

Ο 9:35 άλλο σου λέει.
Σου λέει πως εσύ που δηλώνεις:
"Και μην μου απαντήσεις πάλι με ιστορίες καμιά δεκαριά χρόνια πρίν . Καταντάει κουραστικό" (Μαν 8:42)
ΔΕΝ μπορείς να επαναλαμβάνεις την κασέτα ότι πριν 20 χρόνια ο ΣΥΝ ψήφισε το Μάαστριχτ!!!
Είσαι ΕΣΥ που με τα δικά σου κριτήρια καταντάς κουραστικός....
(άσε που από τότε ο ΣΥΝ έχει γίνει Συριζα με εντελώς διαφορετική πολιτική στόχευση)

Τέλος, να στο ξαναπώ μπας και τελικά τολμήσεις να βγεις από την τρύπα σου, γιατί όταν σου ξαναέβαλα το θέμα σε άλλο άρθρο την έκανες με ελαφρά.
Πάμε λοιπόν:

Για την "αγωνιστική συμπαράταξη" ΠΑΜΕ-Κασιδιάρη (http://www.youtube.com/watch?v=47INrZB) δεν λες κουβέντα? Μόκο? Τουμπεκί ψιλοκομμένο????
Για την ΚΟΙΝΗ κάθοδο ΚΚΕ-ΝΔ το 2002 στη Καρδίτσα, και κει τουμπέκα?

Γελάμε Μαν με τη δειλία, τις σοφιστείες και την υποκρισία σας


Υ.Γ.: Το μήνυμα του Ανώνυμου 17/02 10:29 ξανα-μανα-διαβασέ το μπας και καταλάβεις τι σημαίνει πολιτική ανάλυση και τι λασπολογία και σπέκουλα ΚΚΕδίστικη.

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:29 π.μ.

Μανώλη, να διαβάζεις καλύτερα τα σχόλια αυτών στους οποίους απαντάς, γιατί δυστυχώς εσύ αυτογελοιοποιείσαι.

Να κάνω και μια αφελή ερώτηση; Γιατί το ΚΚΕ κατεβαίνει στις ευρωεκλογές, αφού δεν αναγνωρίζει με καμία της μορφή την ΕΕ;

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:50 π.μ.

@ΥΕΝΕΔ
Ο κατήφορος δεν 'εχει τέλος. το επιβεβαίωσε το "left.gr".
Μανώλης

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:34 π.μ.

Μανώλη δεν κατάλαβες τι είπα: Είπα ότι επί 20 συναπτά έτη το ΚΚΕ κάνει πολιτική πάνω στην ψήφο του ΣΥΝ για το Μάαστριχτ. Και θα παραπονεθείς τώρα που σε ρωτάω για πριν 10 μόλις χρόνια; ΕΛ-Ε-Ο-Σ
Μάλιστα αν το θέλεις μπορώ να σε ρωτήσω και για πριν 5 χρόνια!
Τώρα την θυμήθηκες την εθελοντική εργασία και τους κομμουνιστές Μανώλη; Τώρα όμως και οι αστοί την....εθελοντική εργασία εφαρμόζουν!
Πριν 5 χρόνια που ήσασταν και ΤΙ κάνατε;
Πριν 5 χρόνια έτσι και σας ελεγε κανένας ότι ο 902 δεν τραβάει ορμούσατε να τον...κατακεραυνώσετε! Σήμερα τον πουλάτε σε off shore!

Όλα δικά σου τα θες Μανώλη: Και με τον εργαζόμενο και με το άρθρο 99 και "προβλέψαμε την κρίση" και "μας έπιασε στον ύπνο η κρίση στην τυποεκδοτική", και "Έξω από την ΕΕ" και "καταστροφική η έξοδος από το ευρώ" και σοσιαλιστής και καπιταλιστής (από τους πι άγριους μάλιστα)
Δεν πάει έτσι όμως....

ΥΕΝΕΔ
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:20 μ.μ.

Η Λιάνα άρχισε να περνάει τη γραμμή της. Ούτε στην Κόνιτσα ούτε πουθενά. Μόνοι μας θα μείνουμε, όποιος κι αν μας κυβερνά.

"Σε μια πρωτοφανή κίνηση προχώρησε η Νομαρχιακή Επιτροπή Ιωαννίνων του ΚΚΕ,η οποία διέγραψε όλα τα μέλη(πλην ενός) της κομματικής οργάνωσης του ΚΚΕ στην Κόνιτσα,μιας και υποστήριζαν πως θα πρέπει να στηριχθεί ως υποψήφιος δήμαρχος Κόνιτσας ο Σταύρος Κυρτσόγλου,ο οποίος θα στηριχθεί και από τον ΣΥΡΙΖΑ!!!"

http://epirusgate.blogspot.se/2014/02/blog-post_9918.html

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:53 μ.μ.

2.20 δεν καταλαβαινω γιατι ειναι πρωτοφανες υπαρχουν αποφασεις συνεδριου και εχουμε στο καταστατικο δημοκρατικο συγκεντρωτισμο δεν τους αρεσε κανενα προβλημα θα πανε στο συριζα και ολα καλα οι κομμουνιστες συνεχιζουμε. φραξιες μεσα στ0 ΚΚΕ δεν θα υπαρξουν ΠΑΝ

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:58 μ.μ.

2.29 για τον ιδιο λογο που κατεβαινει και στης εθνικες εκλογες για την οσο γινεται καλυτερη προβολη τον θεσεων μας και για τα οικονομικα που χρειαζο νται για τον πολιτικο αγωνα ΠΑΝ

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 7:57 μ.μ.

Βρέ ανώνυμε 9.34, τόσα ερωτήματα σου έκανα γύρω από τις θέσεις σας για την σημερινή επικαιρότητα, πάμε για διπλές εκλογές. Σε ρώτησα ποιά η θέση σας για την ΕΕ, ποιά η θέση σας για τον Καλλικράτη, τι θέση κράτησαν οι δήμαρχοί σας με τον Καλλικράτη που είναι οδηγία της ΕΕ. κ.λ.π. Απάντα μου τουλάχιστον σ αυτά τα βασικά. Πέρα από αναθέματα, ας μπούμε και λίγο σε πολιτική αντιπαράθεση. Μανώλης

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:00 μ.μ.

2.20
Είσαι κοινός προβοκάτορας, γιατί δεν έβαλες την δήλωση του ΚΚΕ, που ονομάζει τέτοια δημοσιεύματα προβοκατόρικα, ψευδή και χαλκευμένα. Και ξέρεις ποιά είναι η ειρωνεία?Οτι είμαι και από εκείνα τα μέρη. Οπότε σε αποκαλώ 10 φορές προβοκάτορα. Μανώλης

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:15 μ.μ.

Και με αυτή την προβοκάτσια πάτε να καλύψετε το εξής: Κώστα Γρίβας. Μέλος του τμήματος εξωτερικής πολιτικής και άμυνας του ΣΥΡΙΖΑ. Αμερικανοθρεμμένος, απόφοιτος του προγράμματος υποτροφιών Fullbright για την πολιτική ασφάλειας των ΗΠΑ, Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η επιλογή και η επίβλεψη έγινε από το Στέητ Ντεπάρμεντ, όπως ο ίδιος λέει στο βιογραφικό του. Εδώ και καιρό θιασώτης της πιο ακραίας αντιμεταναστευτικής πολιτικής και έχει επανειλημμένα αρθρογραφήσει εναντίον των μεταναστών, με εθνικιστικές απόψεις. Οι απόψεις του Γρίβα (και είναι εύκολο να τις ψάξεις), φιλοξενούνται από το σύνολο του ακροδεξιού τύπου και δίνει συνεντεύξεις στον χουντικό-ναζιστικό "στόχο", στον "ελ. κόσμο" και το περιοδικό "πατρια" του πρώην Νο,2 της ΧΑ, Δημ. Ζαφειρόπουλου.
Να τον χαίρεστε. Αυτά τα "κολλητιλίκια" σας θέλετε να κρύψετε και αρχίζατε σαν καλοί αυριανιστές τις προβοκάτσιες στο ΚΚΕ. Κούνια που σας κούναγε. Και όσοι ακόμα αποκαλείτε τους εαυτούς σας καλοπροαίρετους, καθήστε σοβαρά να προβληματιστείτε για τι πού πηγαίνει το κόμμα σας και τι "γραμμάτια" έχει να εξαργυρώσει, όταν πλέον όχι απλά "στηρίζει" αλλά περιλαμβάνει στις οργανωμένες δυνάμεις του τέτοιους φασίστες. Σε λίγο ο Καρυπίδης θα φαίνεται "αρσακειάδα". Μανώλης

Ανώνυμος
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:45 μ.μ.

Κι επειδή τα "καλά νέα" θα σκάνε κάθε μέρα και από ένα, κοίτα και τι άλλο θέλουν νά κρύψουν οι προβοκάτσιες.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιατρικών Επισκεπτών (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΑΠ), διεξάγει συνέδριο και ημερίδα με ομιλητές εκπροσώπους όλων των εργοδοτικών οργανώσεων. Ξεκινάει την Παρασκευή και τελειώνει την Κυριακή.
Εισηγητές ανάμεσα σε άλλους είναι : ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Φαρμακοβιομηχανιών, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συνεταιριστικών Φαρμακοποιών Ελλάδος και ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.
Δηλαδή όλο το φαρμακευτικό κεφάλαιο. Περιλαμβάνεται και αυτό στην "αριστερή κυβέρνηση"? Περιλαμβάνεται και αυτό στον "σοσιαλιστικό μετασχηματισμό που θα μας φέρει τον σοσιαλισμό, αλλά λίγο-λίγο, μέ στάδια, κάπου μεταξύ δευτέρας και τρίτης παρουσίας"? Μανώλης

ΥΕΝΕΔ
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:41 μ.μ.

@Μαν, που το'χει πάρει εργολαβία εδώ μέσα και δεν έχει καταλάβει ότι θα τον πάρουν όλοι στο ψιλό, όπως κάποτε έκαναν με το φίλο του τον trash. Τουλάχιστον αυτός το κατάλαβε και μαζεύτηκε.

Επί της ουσίας, τώρα. Διάβασα μια είδηση δημοσιευμένη σε ένα τοπικό site και την πίστεψα. Αν είναι μούφα, φταίω που την πίστεψα και αναγνωρίζω το λάθος μου (συγγνώμη, πάντως, δε ζητάω γιατί δε χαρακτήρισα κανένα). Αν, όμως, δεν είναι μούφα, θα αναγνωρίσεις εσύ το δικό σου και θα ζητήσεις συγγνώμη που τολμάς να με λες προβοκάτορα; Δε νομίζω, Τάκη. Η ευαισθησία σας δεν είναι το δυνατό σας σημείο

Και στην τελική, εσύ με λες δέκα φορές προβοκάτορα κι εγώ σε λέω δέκα φορές Μανώλη. Δεν ξέρω ποιο είναι χειρότερο

ΚΚΕδοφρένεια
19 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:33 μ.μ.

ΘΑ στο ξαναπώ μπας και τελικά τολμήσεις να βγεις από την τρύπα σου. Πάμε ξανά λοιπόν:

Μανωλάκη θαρραλέε κομμουνιστή του Κανελλικού Κόμματος Ελλάδας ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ και μην κρύβεσαι!!!

Για την "αγωνιστική συμπαράταξη" ΠΑΜΕ-Κασιδιάρη (http://www.youtube.com/watch?v=47INrZB) δεν λες κουβέντα? Μόκο? Τουμπεκί ψιλοκομμένο????
Για την ΚΟΙΝΗ κάθοδο ΚΚΕ-ΝΔ το 2002 στη Καρδίτσα, και κει τουμπέκα?



Υ.Γ.: Το ότι ένα συνδικαλιστικό όργανο του χώρου του φαρμάκου ζητά από τη φαρμακοβιομηχανία να κάνει μια εισήγηση σε συνέδριό της το θεωρείς ΜΕΜΠΤΟ??
Εδώ κοτζαμάν "επαναστατικό" ΚΚΕ στα συνέδριά του καλεί εισηγητές από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ!!!

Άσε κάτω τη σπέκουλα γιατί πάλι ξεφτιλίζεσαι

Ανώνυμος
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:08 π.μ.

moυ αρέσει που ασχολείστε με την παιδική χαρα του συριζα.Τι ψάχνεται δεν καταλαβαίνω δεν φτάνει που δεν ξερουν να πούνε τιποτα ,οι στοκοι στέλνουν βιντεο που δεν ανοίγουν
Λυπηθείτε τους

Ανώνυμος
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:20 π.μ.

ΚΚΕδοφρένεια το link που βάζεις είναι νεκρό. Βρες το σε κάποια άλλη διεύθυνση ή έστω πες μας τι λέει.

Ανώνυμος
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:52 π.μ.

Αν δεν ανοίγει το προηγούμενο, δοκιμάστε αυτό. Δείτε μέχρι τέλους

http://www.youtube.com/watch?v=5b8TBnbNoUo

ΚΚΕδοφρένεια
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:34 π.μ.

To link έπεσε στο διάστημα που περίμενα το Μανώλη να τοποθετηθεί (το αποφέυγει εδώ και πολλές μέρες σε άλλο θέμα στο Βαθύ Κόκκινο).
Δες λοιπον το ΙΔΙΟ βίντεο όπως το προτείνει ο 1:52.

Επίσης αναμένεται ο σχολιασμός σου για την υποστήριξη ΚΟΙΝΟΥ υποψήφιου από ΝΔ και ΚΚΕ στην Καρδίτσα το 2002 όταν η καθοδήγηση είχε αποστεί της "οπορουνιστικής" εποχής του Φλωράκη

Αναμένουμε την τοποθέτησή σου ΚΑΙ ΣΤΑ 2.

Ανώνυμος
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:47 π.μ.

Ποσο απελπισμένος πρέπει να εισαι οταν μετα την επίθεση στο περαμα μιλας για τους Χ.Αυγητες..που εσεις τους κοιτάτε με το κιάλι και τους "πολεματε" με νομοσχέδια οταν δεν ανταλλάσσεται υποψήφιους
Αυτο πως σου φαίνεται
http://www.youtube.com/watch?v=_-PJDyT_iRM
Τα βιντεο με τον Τσιπραντρεου βεβαιαειναι ανάμεσα σε βιομηχάνους και φονιάδες ιμπεριαλιστές....Τσίπα δεν σας εχει μηνει στην πορεία για την κουτάλα της εξουσιας

αντιρρησίας
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:53 μ.μ.

Οι άνθρωποι που με διάφορα τεχνάσματα προσπαθούσαν να κρατήσουν απέξω οποιαδήποτε άλλη αριστερή συμπαράσταση, υποδέχτηκαν τους χρυσαυγίτες. Έδωσαν λόγο στον Κασιδιάρη και στον Παναγιώταρο και ο πρόεδρός τους Σιφωνιός ( ΠΑΜΕ βέβαια) χειροκρότησε στο τέλος της ομιλίας του τον Κασιδιάρη (!). Και μετά απορούν γιατί χάνονται οι αγώνες.
Αν ρωτήσεις,βέβαια, κάποιον από αυτούς μπορεί να σου πει ότι τον κέρδισαν στο τέλος τον αγώνα. Ποιον αγώνα; Να μείνουν μόνοι τους χωρίς οπορτουνιστές και αριστεριστές. Πάντα καθαροί και πάντοτε χαμένοι

αντιρρησίας
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:01 μ.μ.

Σε σχέση με τον εκλιπόντα Χρήστο Τέγο, πρώην δήμαρχο Καρδίτσας που εκλέχτηκε με την κοινή στήριξη ΚΚΕ-ΝΔ. Προσωπικά εγώ δεν τη θεωρώ καθόλου μεμπτή εκ των προτέρων, γιατί πιστεύω ότι κάθε περίπτωση πρέπει να εξετάζεται ξεχωριστά. Το αναφέρω, όμως, για να αναδείξω τη μέγιστη υποκρισία των "συντρόφων" του ΚΚΕ, που σπεύδουν να κατακεραυνώσουν τους πάντες. Κατακεραυνώνετε εσείς, κατακεραυνώνουμε και μεις.

Αντιγράφουμε από την Καθημερινή: "Ως ένα από τα πολύ σημαντικά στελέχη του ΚΚΕ στη Θεσσαλία, διαδραμάτισε πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσέγγιση των δυνάμεων της Ν.Δ. με εκείνες του ΚΚΕ στον θεσσαλικό κάμπο, η οποία ήρθε σε συνέχεια των αγροτικών κινητοποιήσεων του 1994 και 1995 και είχε σημαντικά οφέλη και για τα δύο κόμματα σε αυτοδιοικητικό επίπεδο. Ο Χρ. Τέγος, ως πεπειραμένος δημοτικός σύμβουλος, υποστηρίχθηκε και από τη Ν.Δ. και εξελέγη δύο φορές δήμαρχος Καρδίτσας (1998, 2002)."

Για να δούμε, τώρα, οι άναρθρες κραυγές "Ικαρία. ουγκ!" θα ξαναακουστούν; Και μη μου πείτε ότι ο Τέγος ήταν ΚΚΕ. Το ξέρουμε. Αυτό που δεν θέλετε να ξέρετε είναι ότι ο υποψήφιος που ήταν απέναντι από τον υποψήφιο του ΚΚΕ στην Ικαρία ήταν αυτός του ΣΥΡΙΖΑ, τον οποίο στήριξαν όλοι οι άλλοι. Και στο δεύτερο γύρο και η εξωκοινοβουλευτική αριστερά. Δηλαδή, τι άλλο πρέπει να πει κανείς;

Κριτική, ναι. Σκληρή κριτική, επίσης. Αλλά έχει χαθεί η μπάλα μαζί σας. Κόντρα στη λογική, κόντρα στην αλήθεια, κόντρα στην πρωτοφανή - μεταπολεμικά - κατάσταση, ενδιαφέρεστε μόνο για το μαγαζάκι σας και όλοι οι άλλοι (μαζί με το "χαζό" λαό που δε σας καταλαβαίνει) να πάνε να ....... Κι αυτή η Κανέλλη.... Τι θλίψη και κατάντια για το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας

Ανώνυμος
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 6:11 μ.μ.

2.01 καμμια θλιψη καμμια καταντια και βεβαια μας ενδιαφερει να υπαρχει ΚΚΕ με αυτοτελη δραση και να μην επαναληφθουν τα λαθη με την ΕΔΑ και τον συνασπισμο καταντια ειναι να χαμογελας μαζι με τον προεδρο του ΣΕΒ και να πηγαινεις στον ΟΜΠΑΜΑ ΠΑΝ.

Ανώνυμος
20 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:08 μ.μ.

12.53 για της πλατειες με τους αγανακτισμενους που υπηρχε μεσα και η χρυση αυγη θα μας πειτε κατι. ο φασισμος αντιμετωπιζετε με ανατρο πη του καπιταλισμου και οχι με αντιφασιστικες σουπες και την ταυτιση κομμουνισμου φασισμου που εχετε κανει σημαια στο ΚΕΑ ΠΑΝ

ΥΕΝΕΔ
21 Φεβρουαρίου 2014 στις 2:07 π.μ.

Μια που όπως φαίνεται πιάνουμε όλα τα ζητήματα, πάρτε κι αυτό σύντροφοι:

"μια από τις ψύχραιμες φωνές ήταν αυτή της βουλευτού του ΚΚΕ Λιάνας Κανέλλη, η οποία στο Δ’ Παγκόσμιο Συνέδριο του Ποντιακού Ελληνισμού, λέγοντας “τα πράγματα με τ’ όνομά τους” και όχι “με προσχήματα διπλωματικά”, δήλωνε: “Και όταν μιλάμε για γενοκτονία των Ποντίων να αρχίσουμε να την φτάνουμε και στη γενοκτονία που έχει γίνει σε άλλες περιοχές, όπως στην πρώην Σοβιετική Ένωση. Συγνώμη, αλλά και εκεί είχαμε μια μορφή γενοκτονίας με τον δικό της τρόπο. Χάθηκαν άνθρωποι και χάνονται ακόμη, αν συνεχίσουμε θα τους χάσουμε όλους. Παίρνω την ευθύνη και το βάρος αυτού του σχολιασμού…..”

http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/03/25/25-3-2009/

Μανώλη, σα να μαζεύονται πολλά δε νομίζεις;

Ανώνυμος
21 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:19 π.μ.

Καλα εσυ μιλας με τον εαυτο σου εδω και ωρα ,βγες λιγο να παρεις αερα να συνελθεις ....Γιατι θα μας φερεις και τον Αγτζιδη σε λιγο,απο εκει που πέρασες πρόσφατα,, οταν αλλοι γυρναγανε,,
φλοκο,ε" φλοκο...

Ανώνυμος
21 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:04 μ.μ.

Αντιρρησία, όντως πέφτεις σε άναρθρες κραυγές. Η Ικαρία δείχνει αυτό ακριβώς που θα κάνετε και τώρα, αυτό ακριβώς που κάνετε μέχρι τώρα. Και δεν το δείχνει μόνο η Ικαρία. Να το ξαναγράψω γιατί το προσπέρασες. Σωματείο Εργαζ. ΟΤΑ Λειβαδιάς: (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΧΑ). Σωματείο Εργαζ. ΟΤΑ Περάματος. (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΡΙΖΑ-ΧΑ). Σε άλλες 27 ομοσπονδίες, απόλυτη συνεργασία με ΔΑΚΕ. Κι όταν αυτά κάνετε στο συνδικαλιστικό κίνημα, φαντάσου τί θα κάνετε σε κυβερνητικό.
Οσο για αυτά που λές για τον Τέγο, να το πώ λάσπη ή θα το χοντρύνω? Καμμία συνεργασία δεν έγινε στην Καρδίτσα, άσχετα από το τι έλεγε ή δεν έλεγε η κάθε καθημερινή. Αλλά και οι όποιες μέχρι τότε τοπικές ιδιαιτερότητες των αυτοδιοικητικών εκλογών, έπαψαν να υπάρχουν μετά τον Καλλικράτη που εσείς ψηφίσατε. Γιατί ο Καλλικράτης πλέον, κάνει την πρώην αυτοδιοίκηση, καθαρά τοπική διοίκηση, μακρύ χέρι της κεντρικής διοίκησης. Τώρα δεν παίζει πλέον κανένα ρόλο το οποιοδήποτε πρόσωπο, πλέον κρίνονται μόνο πολιτικές. Και η άποψή σας για τον Καλλικράτη είναι δεδομένη. Μανώλης

Ανώνυμος
21 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:09 μ.μ.

2.07 καθολου πολλα η ΛΙΑΝΑ ειναι 15 χρονια συνεργαζομενη με το ΚΚΕ και η προσφορα της στο κομμα τεραστια σε σχεση με αλλους που εξαργυρωνουν το παρελθον τους στην αγκαλια της αστικης ταξης και του ΟΜΠΑΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος
21 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:14 μ.μ.

Αντιρρησία, είναι ντροπή να ταυτίζεις τα επιχειρήματά σου με αυτά των χρυσαυγιτών. Είναι δυνατόν να εκστομίζεις τέτοια λάσπη για τους χαλυβουργούς και το ΠΑΜΕ, τον μόνο φορέα που στήριξε αυτήν την ηρωική απεργία, όταν όλοι σας (και εννοώ όλους) αποκαλούσατε αυτόν τον αγώνα εξαλλοσύνες και δίνατε επιχειρήματα στους χρυσαυγίτες? Και τον στήριξε με κάθε τρόπο κινητοποιώντας πραγματικά μια πρωτοφανή ταξική και λαική αλληλεγγύη. Και ταυτίζεσαι με τα χρυσαυγίτικα αυτά επιχειρήματα, με μια προβοκάτσια που ήταν στημένη απ αυτούς. Ντυμένοι εργάτες, χωρίς να πουν ποιοί ήταν, λέγοντας ότι είναι εργάτες, πήγαν κάποια τρόφιμα, όπως και χιλιάδες άλλος κόσμος. Ντροπή! Και αυτό το "επιχείρημα" είναι η πρώτη φορά που το ακούω από συριζαίο, όση πολεμική κι αν έχω μαζί τους. Είσαι σίγουρα σ'ύριζα? Μάλλον προς πρασινοφρουρό μου φέρνεις. Αυριανιστής μήπως?

Ανώνυμος
21 Φεβρουαρίου 2014 στις 3:32 μ.μ.

2.07 αυτο το συντροφοι πρεπει να το λες καλυτερα στον προεδρο του ΣΕΒ και στους βιομηχανους που θα γινεται διαχειρηστες τους ΠΑΝ.

ΥΕΝΕΔ
22 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:58 μ.μ.

Δεν ακούω απαντήσεις, Μανώλη. Ό,τι θέμε λέμε;

ΚΚΕδοφρένεια
23 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:56 μ.μ.

Πόσο χάφτες είστε πια οι εναπομείναντες οπαδοί του Κανελλικού Κόμματος Ελλάδος?

Ο ένας λέει ότι δεν έγινε ποτέ ΚΟΙΝΗ κάθοδος ΚΚΕ-ΝΔ για το Δήμο Καρδίτσας το 2002!!
Γιατί δεν πας ρε Μανωλάκη να δεις ποιοι είχαν τότε εκλεγεί Δημοτικοί Σύμβουλοι με το Ψηφοδέλτιο του Τέγου, να δεις ακριβώς και το μοίρασμα των εδρών που είχατε κάνει τότε??? Εεεε??

Ο άλλος (που είναι ο ίδιος με τον πρώτο) βλέπει το βίντεο με τα κωλογλειψίματα ΠΑΜΕ-Κασιδιάρη στη Χαλυβουργική και κάνει ότι βλέπει ...... μόνο Ακροδεξιές προβοκάτσιες!!

Και την πατήσανε λέει τα έμπειρα συντρόφια του ΠΑΜΕ, διότι οι φασίστες είχαν ντυθεί "εργάτες" (sic) και δεν είπαν ποιοί είναι!!!

Καταρχάς, υπάρχει στολή εργάτη που φορούν οι προβοκάτορες? Που την πουλάνε τώρα στις Απόκριες?

Δεύτερον, την ξυρισμένη κεφάλα του Κασιδιάρη δεν την είδαν τα συντρόφια? Την φάτσα του κλαρινογαμπρού του Κασιδιάρη ΔΕΝ ΤΗΝ ΗΞΕΡΑΝ τα συντρόφια?

Τρίτο, δηλαδή όποιος ήθελε στη Χαλυβουργική έπαιρνε ένα μικρόφωνο και μίλαγε σύντροφοι? Μπάτε σκύλοι αλέστε είναι το "συντεταγμένο" ΠΑΜΕ? Δηλαδή αν εγώ έρθω αύριο σε συγκέντρωση του ΠΑΜΕ θα μου δώσετε το μικρόφωνο?

Και τέλος, ο ΣΟΥΡΑΣ ο Σιφωνιός τιμωρήθηκε με διαγραφή από το Κόμμα για την ΤΕΡΑΣΤΙΑ γκάφα του??


Αντί να πείτε ότι έχετε μαζέψει στο Κόμμα κάτι ΓΚΑΣΜΑΔΕΣ σαν το Σιφωνιό και τα άλλα καλόπαιδα του ΠΑΜΕ, το παίζετε και "διαβασμένοι & έμπειροι επαναστάτες".

Γελάει ο κόσμος με την κατάντια σας......

Ανώνυμος
23 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:18 μ.μ.

12.56 ΓΚΑΣΜΑΔΕΣ ειχαμε στο ΚΚΕ αλλα εδω και πολλα χρονια δεν ειναι μαζι μας μταμισαν στον συνασπισμο και μετα στο συριζα ΠΑΝ.

Ανώνυμος
23 Φεβρουαρίου 2014 στις 5:31 μ.μ.

@Ανώνυμο 12.56
Εσύ είσαι σίγουρα, ή φασίστας ή αριστεριστής, ή αντιεξουσιαστής. Διάλεξε και πάρε.Πλέον μία κίτρινη κλωστούλα σας ενώνει. Μαν
Οποιος θέλει με επιχειρήματα να συγκρουστούμε σε ιδεολογικά θέματα και προγράμματα καλώς. Αλλοιώς να απαντάμε σε "ασφαλίτικα" σχόλια δεν έχει νόημα.

ΚΚΕδοφρένεια
23 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:20 μ.μ.

Τους ασφαλίτες να τους ψάξεις μέσα στο κόμμα σου. Να σε βοηθήσω λίγο? Λιάνα, Μάκης, κλπ, κλπ.

Από κει και πέρα εσύ είσαι που κρύβεσαι και δεν έχεις ΠΟΤΕ επιχειρήματα.
Τα μόνα σου "επιχειρήματα" είναι ΨΕΜΜΑΤΑ (π.χ. δήθεν δεν υπήρχε συνεργασία ΚΚΕ-ΝΔ στις δημοτικές ποτέ) ή ΑΝΟΗΣΙΕΣ του τύπου "δεν κατάλαβαν οι σύντροφοι ποιος ήταν ο Κασιδιαρης...".

Από ιδεολογία σας είδαμε.
Ζήτω ο Πατερούλης και η δικτατορία του. Σπουδαία ...ιδεολογία!

Από πρόγραμμα δε, ακόμα καλύτερα.
Αραχτοί στην ήσσονα προσπάθεια, μόνοι, αυτοϊκανοποιούμενοι, απομονωμένοι, αρνητές, μέχρι μια ωραία πρωία μαγικά ξυπνήσουμε από το λήθαργο λίγο πριν την έφοδο στα .....θερινά ανάκτορα.

Άσε έχω καλύτερο πρόγραμμα...
Θα κάτσω στον καναπέ και δεν θα μιλάω σε άνθρωπο, μέχρι να έρθει ο Σοσιαλισμός, να σταματήσουν οι πόλεμοι, να εξαλειφθεί η πείνα, δηλ. μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία.


Άσε Μανωλάκη, σας καταλάβαμε πολυυυυύ καιρό πριν.

Ανώνυμος
23 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:09 μ.μ.

8.20 Ο ΣΤΑΛΙΝ λοιπον δικτακτορας οπως ακριβως λεει και η χρυση αυγη και η Ε.Ε για τα 2 ακρα. το ΚΕΑ στο βερολινο εχει φτιαξει μνημειο για τους γερμανους αντιφασιστες που ταχα δολοφονηθηκαν στην ΕΣΣΔ απο το 1933 μεχρι το 1956 σε αυτο το μνημειο καταθετουν στεφανια και οι γερμανοι φασιστες τιποτα παραξενο ολα υπερ του καπιταλισμου αξιος ο μισθος σας ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Ανώνυμος
24 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:33 π.μ.

Ναι, Παναγιώτη,
περιμέναμε την ΕΕ για να καταλάβουμε ότι ο Στάλιν διοικούσε προσωπολατρικά ένα απολυταρχικό σύστημα.
Κούνια που σας κούναγε!

Ανώνυμος
24 Φεβρουαρίου 2014 στις 12:25 μ.μ.

11.33 η εξουσια της εργατικης ταξης απολυταρχικο συστημα ακριβως το ιδιο λενε και οι καπιταλιστες ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

αντιρρησίας
24 Φεβρουαρίου 2014 στις 1:03 μ.μ.

Όταν βλέπεις ότι

α) μετά από 113 σχόλια ούτε ένας οπαδός του ΚΚΕ δεν είπε ότι η Κανέλλη έκανε - στην καλύτερη περίπτωση - έστω μία ατυχή εκτίμηση,
β) ότι η επίκληση ενός πραγματικού - ατυχούς από την πλευρά του ΠΑΜΕ - γεγονότος αποκαλείται χρυσαυγίτικη προπαγάνδα και αυριανισμός
γ) όταν αρνούνται πραγματικά γεγονότα, όπως η συνεργασία ΚΚΕ-ΝΔ στην Καρδίτσα και την αναφορά τους σε αυτά την αποκαλούν λάσπη

μπορείς να καταλάβεις το μάταιο της αναζήτησης δρόμων επικοινωνίας. Για να υπάρξει επικοινωνία, απαιτείται πάνω απ'όλα ελεύθερο πνεύμα και καθαρό μυαλό και κάτι τέτοιο δυστυχώς, έχει χαθεί εδώ και πολύ καιρό. Ο καθένας στο δρόμο του, λοιπόν, και η Ιστορία θα κρίνει

Ανώνυμος
24 Φεβρουαρίου 2014 στις 10:12 μ.μ.

1.03 στο τελευταιο που ειπες ειμαστε συμφωνοι ο καθενας τον δρομο του και η ιστορια θα μας κρινει ολους. οποτε αναζητηθηκαν δρομοι επικοι νωνιας επιχειρηθηκε η ΔΙΑΛΥΣΗ ΜΕΤΑΛΑΞΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΑΝ.

ΠΑΝ-ΜΑΝ
25 Φεβρουαρίου 2014 στις 8:00 μ.μ.

Ψιτ, ΠΑΝ Μπαλτσαβία;
Θα σου πω ένα μυστικό και συγγνώμη που θα σε σοκάρω.....
Το καθεστώς του Στάλιν έχει τόση σχέση με την "εξουσία της εργατικής" τάξης,
όση έχει το Παπικό Κράτος με το κήρυγμα του Χριστιανισμού.

Πες το και στον ΜΑΝ αλλά σιγά-σιγά να μην του 'ρθει απότομα.

Ανώνυμος
25 Φεβρουαρίου 2014 στις 9:09 μ.μ.

8.00 δεν ειχε ποτε καμμια αμφιβολια κανενας μας για τον αντικομμουνισμο που εχετε το καθεστως τον ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ηταν οτι καλυτερο γνωρισε η εργατικη ταξη στην ΕΣΣΔ απο το 1917 μεχρι το 1956 το οτι αστοι και οπορτουνιστες εχουν τα ιδια επιχειρηματα ειναι η καλυτερη αποδειξη για εμας οτι τοτε ολα πηγανε καλα οσο για το αν θα σοκαριστουμε μη φοβασαι τιποτα δεν γεννηθηκαμε χτες ΠΑΝ.

ΠΑΝ-ΜΑΝ
25 Φεβρουαρίου 2014 στις 11:59 μ.μ.

Ααααααα!!!
Είσαι πολύ μπαρουτοκαπνισμένος στα μετερίζια της επανάστασης, αν και γεννήθηκες πριν το 1985 σε καιρούς που έπνεε η θύελλα του οπορτουνισμού!!!

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2014 στις 5:01 π.μ.

Ο κος Γεωργιαννάκης είναι ένας έντιμος άνθρωπος,ηθικός και ιδιαίτερα μορφωμένος ο οποίος κάνει τον αγώνα του σε ένα δήμο γεμάτο από πασοκοσπερματα...με τον Μιχο ειχαν συνεργαστεί όλοι γιατί είχε τον πλήρη έλεγχο της πολης,μη ξεχνάς τα 62% και 68%,που του έδινε ο λαός από τον α'γυρο

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger