Home » » Να μην ξεχάσω:

Να μην ξεχάσω:

Από mitsos175 , Κυριακή 17 Ιουνίου 2012 | 12:37 π.μ.


Να μην ξεχάσω:
Τις μειώσεις μισθών. Το κούρεμα των συντάξεων. Τις απολύσεις. Τα χαράτσια. Τις απειλές. Τον εκβιασμό. Τη βία. Τα ψέματα. Τους πλειστηριασμούς για χρέη. Την ακρίβεια. Τις ταπεινώσεις. Την αλαζονεία. Την ύφεση. Τη χρεοκοπία. Τα σκάνδαλα. Το μπάχαλο. Την ανικανότητα…
Επίσης να ψάξω στο πορτοφόλι μου, να δω αν έχω λεφτά για φαί. Κυρίως όμως… να μην ξεχάσω ότι ψηφίζω για μια καλύτερη ζωή. Για να έχω ελπίδα, εγώ, τα παιδιά μου, η χώρα. Για να σταματήσει επιτέλους η καταστροφή.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 7 σχόλια

Ανώνυμος
17 Ιουνίου 2012 στις 2:14 π.μ.

Mitso175 θα φάνε γαμήσι χωρίς σάλιο. Τόσο αυτοί όσοι και οι κολαούζοι τους.

Ανώνυμος
17 Ιουνίου 2012 στις 2:27 π.μ.

ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ...ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ....

Ανώνυμος
17 Ιουνίου 2012 στις 2:45 π.μ.

Εγώ πάντως έγω ένα πρόβλημα. Συμφωνώ απόλυτα με την ανάρτηση του Γ.Γ αλλά θα κάνω αυτό που λέει ο Mitsos175. Θα πάω να ψηφίσω και μάλιστα όχι αυτό που πραγματικά θέλω αλλά αυτό το κόμμα που χτυπάει περισσότερο ο Σαμαράς.
Λέτε να είμαι διχασμένη προσωπικότητα;

Ανώνυμος
17 Ιουνίου 2012 στις 2:08 μ.μ.

2:45 Δεν είσαι ο μόνος/η. Για πρώτη φορά κι εγώ ψηφίζω σύμφωνα όχι με αυτό που πιστεύω αλλά με αυτό που πρέπει (συνειδητά δικομματικά). Ελπίζω όμως ότι στις επόμενες εκλογές θα επικρατήσει η απλή αναλογική, και θα μπορούμε να ψηφίσουμε σύμφωνα με τα πιστεύω μας. Τώρα, για ότι πάει στραβά (αποκλίνει δηλαδή από τα αριστερά) ούτως ή άλλως κάτω θα είμαστε. Η επαγρύπνηση και οι αγώνες συνεχίζονται και θα συνεχίζονται... Άντε και ο λαός μαζί μας.

Ανώνυμος
17 Ιουνίου 2012 στις 6:44 μ.μ.

Εγώ ψήφισα και σήμερα, αυτό που ψήφισα και στις 6 Μαίου. Οι κατευθυνόμενες επιθέσεις των Γερμανών, της Λαγκάρντ και του Μπαρόζο στο ΣΥΡΙΖΑ και η αβάντα στο Σαμαρά ακριβώς για να με στρέψουν από αντίδραση στο ΣΥΡΙΖΑ, με έκαναν να ξαναψηφίσω ΚΚΕ. Μην τρελαθούμε κιόλας, δεν είναι πιο "αντιμνημονιακή" ψήφος η ψήφος στη Σακοράφα και στον Κουρουμπλή ή στο Ραφτόπουλο απ΄ ότι στον Παφίλη.

Ανώνυμος
17 Ιουνίου 2012 στις 7:26 μ.μ.

Akouo ta kanalia ta radiofona pou avalan mpros tis ektimiseis!!!! ke vlepo oti poloi para poloi den koitaxantin tsepi tous oute thimithikan ti ekane o samars ,ke oi ypoliloi.
Loipon???

Ανώνυμος
18 Ιουνίου 2012 στις 2:17 π.μ.

Δηλαδή το 29,7% τελικά δεν φτώχυνε αρκετά και γι αυτό θέλει και Αντώνη Σαμαρά; Τώρα είτε έχουμε τόσους πολλούς φραγκάτους είτε έχουμε τόσους πολλούς ηλίθιους.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger