Home » , » Ο Τσίπρας, ο ΣΕΒ και οι "δύσκολοι καιροί"

Ο Τσίπρας, ο ΣΕΒ και οι "δύσκολοι καιροί"

Από giorgis , Τετάρτη 28 Μαΐου 2014 | 6:17 μ.μ.

Του Γ.Γ. 

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Σύριζα διάβασα όλη την τοποθέτηση που έκανε ο Αλέξης Τσίπρας μιλώντας στον ΣΕΒ και στους εκπροσώπους των ντόπιων καπιταλιστών. Αν την διαβάσετε μπορείτε να κάνετε τις δικές σας εκτιμήσεις αλλά κατά την άποψη μου αν αυτός είναι αριστερός λόγος εγώ είμαι αστροναύτης.

 «Γι’ αυτό, από το δικό σας βήμα, σας καλώ να μην συναινέσετε στην απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων και στην ακόμα μεγαλύτερη μείωση του κατώτατου μισθού, που αποτελούν μνημονιακές δεσμεύσεις της απερχόμενης κυβέρνησης Σαμαρά …Σας ζητάμε να αναλάβετε τη δική σας εθνική ευθύνη. … Και να ανταποκριθείτε στο προσκλητήριο που σας απευθύνουμε για μια νέα κοινωνική συμφωνία για την ανασυγκρότηση και την ανάπτυξη…
Για μια νέα κοινωνική συμφωνία για τη νέα Ελλάδα… Επιδίωξη μας να συνεργαστούμε με ειλικρίνεια και να αναπτύξουμε μια λειτουργική, θεσμική σχέση με τον Σύνδεσμό σας.
Έχουμε έναν δύσβατο δρόμο μπροστά μας», είπε μεταξύ άλλων απευθυνόμενος τους εκπροσώπους της ντόπιας οικονομικής ολιγαρχίας ο πρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του Σύριζα.

 Δεν θα μπω στον κόπο να σχολιάσω τις δηλώσεις Τσίπρα. Θα αφήσω να το κάνει αυτό με κάποιους στίχους ο Μ. Μπρεχτ:

Τι περιμένετε; Ότι οι κουφοί παραχωρήσεις θα σας κάνουν;
Κι ότι οι αχόρταγοι κάτι θε να σας δώσουν!
Οι λύκοι θα σας ταΐσουνε αντί να σας καταβροχθίσουν!
Από φιλία. Θα σας προσκαλέσει η τίγρη να της βγάλετε τα δόντια, τέτοια περιμένετε!

Με ερέθισμα όμως την αποστροφή του Τσίπρα προς τους βιομηχάνους «Έχουμε έναν δύσβατο δρόμο μπροστά μας», ασυναίσθητα μου ήρθε στο μυαλό μια προσωπική ιστορία που θα ‘θελα να την μοιραστώ μαζί σας.

Ηταν αρχές της μεταπολίτευσης, εγώ μαθητής Γυμνασίου (τότε ήταν εξατάξιο) και μέλος της ΚΝΕ. Μια απ’ τις «χρεώσεις» που μου είχε αναθέσει η οργάνωση ήταν να συμβάλω να στηθούν πυρήνες της Μ.Ο.Δ.Ν.Ε (Μαθητική Οργάνωση Δημοκρατικής Νεολαίας Ελλάδας) σε όλο το νησί μου, την Λέσβο.

Στα πλαίσια αυτής της δραστηριότητας μου βρέθηκα σε ένα χωριό, μαζί με άλλους συντρόφους/ισες. Συμπτωματικά εκεί είχε πανηγύρι. Ξέρετε, αυτά τα υπαίθρια, με λαϊκές ορχήστρες, που γίνονται σ’ όλη την Ελλάδα. Κάποια στιγμή, λοιπόν, βρέθηκα εκεί με την παρέα μου, τα μπυρόνια να πηγαίνουν σύννεφο και με πολύ καλή διάθεση.

Ηρθε η επιθυμία να πάρουμε «στροφές» και δώσαμε «παραγγελιά» στα «όργανα» (Δραπετσώνα», «Φάτε πλούσιοι παράδες» και τέτοια ..καταλαβαίνετε). Μόλις έριχνα την ζεϊμπεκιά μου τα κεράσματα διαδεχόταν το ένα το άλλο και μάλιστα από το ίδιο άτομο.  Μου ήταν εντελώς άγνωστος ο καλοστεκούμενος ηλικιωμένος κουστουμερισμένος τύπος με την ρεπούμπλικα και την γραβάτα, που μας κερνούσε.

Κάποια στιγμή που επιστρέψαμε στο τραπέζι με πλησιάζει και μου απευθύνεται:
Είσαι του Κώστα του Γ. ο γιός; Με ρωτάει.
Ναι του απαντάω. Να είσαι υπερήφανος για τον πατέρα σου, είναι μεγάλο παλικάρι, μου λέει.
Το ξέρω, γνωρίζεστε; Ήταν η επόμενη απάντηση μου.
Ναι, μου λέει, ήμουν ο εισαγγελέας όταν περνούσε από δίκη, και τότε «ήταν δύσκολοι οι καιροί». Θαύμασα όμως την στάση που κράτησε στο δικαστήριο, ο πατέρας σου, μου συμπληρώνει.

Τώρα θες το οινόπνευμα που είχε ζαλίσει την γκλάβα μου, η καλή παρέα και το περιβάλλον που μου είχε ανεβάσει την διάθεση … δεν ξέρω. «Περασμένα-ξεχασμέναα» του απαντάω και ξανααφιερώνομαι στον χαβαλέ  που επικρατούσε στο τραπέζι μας.

Σαν αύριο που βρίσκομαι με τον πατέρα μου, του διηγούμαι το επεισόδιο. Κάποια στιγμή τον αντιλαμβάνομαι να χλομιάζει.  «Δέχτηκες να σε κεράσει αυτός που με δίκασε 3 φορές σε θάνατο. Για ποιόν παιδί μου ήταν δύσκολοι οι καιροί;», μου λέει και αποχωρεί.

Ηταν απ’ τις φορές που θα ήθελες να ανοίξει η γη να σε καταπιεί. Και ταυτόχρονα ένα τεράστιο μάθημα. Κατάλαβα με ποιους πρέπει να είμαι μαζί και με ποιους να βρίσκομαι απέναντι. Αυτό το εδραίωσα από 15 χρονών. Ο Τσίπρας δεν πρόκειται να το αντιληφθεί ποτέ.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 15 σχόλια

ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ
28 Μαΐου 2014 στις 6:37 μ.μ.

Την ειχες ξαναδημοσιευση αυτην την ιστορια. Την θυμαμαι χαρακτηριστικα κ μαλιστα ως κοματι μιας προσωπικης μου ιστορίας.Το συμπερασμα σε συνδιασμο με την επισκεψη του Τσιπρα για μια ακομη φορα στον ΣΕΒ ειναι οτι το ΠΑΣΟΚ ανδρωνεται απο τις γραμμες του ΣΥΡΙΖΑ. Προσωπικα να μου κοπεί το χερι που θα απλωσω το χερι στους ΠΑΣΟΚΟΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ

Ανώνυμος
28 Μαΐου 2014 στις 6:45 μ.μ.

εγω τωρα τη ναπω για την αριστερα του ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΜΠΑΜΑ. το θεμα ειναι οτι αυτο δεν θα το καταλαβουνε ποτε οι οπορτουνιστες. ΠΑΝ

Ανώνυμος
28 Μαΐου 2014 στις 6:50 μ.μ.

Έται ακριβώς σύντροφε. mitsos175.

Ανώνυμος
29 Μαΐου 2014 στις 8:26 π.μ.

Εσένα σου 'εχει κοπεί το κεφάλι,και για ένα χέρι κάνεις έτσι;

29 Μαΐου 2014 στις 4:56 μ.μ.

Παιδιά, θα ήθελα την γνώμη σας για το "στήσιμο" της νέας ιστοσελίδας μας που βγαίνει στον αέρα σε λίγες μέρες. Ρίξτε την μια ματιά και γράψτες τις απόψεις σας.

http://vathikokkino.gr/

ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ
29 Μαΐου 2014 στις 7:31 μ.μ.

Ακου κοπανε ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚΕ των 8:26 π.μ. Επειδή εσεις εχετε πηδηξει καθε εννοια κ καθε αρχη ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ - ΛΕΝΙΝΙΣΜΟΥ δεν μπορω να γινω και εγω συνιστωσα μιας ξεφτιλισμενης Οργανωσης, επειδή εσεις γουσταρετε να λεγεστε ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ κ το μονο που κανετε ειναι να καθεστε στο ιδιο γλειωδες τραπεζι με τους βιομηχανους.

ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΣ
29 Μαΐου 2014 στις 9:30 μ.μ.

Βαθυ Κοκκινο με εκνευρίζει να εχει βημα λογου στο blog καθενας που προσβαλει καθε αρχη Αριστερου ριζοσπαστη. Με αιδιαζει το γεγονός να επικαλειτε ως αριστερος, ο με υπογραφη πλεον συνομιλητης των βιομηχανων κ των εφοπλιστων.Αυτος που ο πολιτικος του αρχηγος μνημονεύει ΕΕ κ ΝΑΤΟ. Αυτός που ο πολιτικος του Αρχηγός πηδαει απο θεση σε θεση για να μας εγκλωβισει στο πιο υπουλο παιχνιδι του καπιταλιστικου Συστήματος κ της διαχείρισης του, με κινητηρια δυναμη τα κερδη του μεγαλου κεφαλαίου κ των μονοπωλειων.Οποιες κριτικες διαφορες μπορεί να εχω με τους συντρόφους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ νομιζω οτι σ αυτο δεν μπορεί καποιος να διαφωνησει γιατί πλεον βλέπει φανερα ποιος ειναι ο ρολος του ΣΥΡΙΖΑ. Μπορεί να μου κανει οποια κριτικη θελει ο φιλος η το μελος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ η οποιος θελει απο την εξωκοινοβουλευτικη Αριστερα,οχι ομως κ αυτός που εχει προσβαλει κ τσαλακωσει την εννοια της Ριζοσπαστικης Αριστερας

Ανώνυμος
30 Μαΐου 2014 στις 12:13 π.μ.

Βαθυ Κοκκινο με εκνευρίζει να εχει βημα λογου στο blog καθενας που προσβαλει τους γύρω του και εκφέρει έναν τέτοιο φανατισμό και δογματισμό!
Εχει γεμίσει κκε τρολ το blog.

Δεν είναι κέντρο εκτόνωσης εδω πέρα.

Ανώνυμος
30 Μαΐου 2014 στις 2:22 π.μ.

Η κριτικη ειναι θεμιτη μονο οταν γινεται με σοβαρους ορους και οταν γινεται καλοπροαιρετα!! Ειναι εμφανης η στροφη του ΣΥΡΙΖΑ και της ηγεσιας προς τα δεξια...αυτο δε σημαινει οτι θα πρεπει να γινεται μια αποδομηση με τους χειροτερους ορους! Γιατι συντροφοι/ισσες ας ειμαστε ειλικρινεις, αν αποτυχει το πλοιο του ΣΥΡΙΖΑ αυτοι που καραδοκουν ειναι οι φασιστες και οχι καποια αλλη δυναμη της αριστερας!!! Συντροφικα...

Ανώνυμος
30 Μαΐου 2014 στις 7:34 π.μ.

Καλα αυτο ειναι το μονο σιγουρο.Ο ΣΥΡΙΖΑ εχει πλεον οριστικα γινει ΠΑΣΟΚ στη θεση του ΠΑΣΟΚ και οι φασιστες καραδοκουν περιμενοντας στη γωνια την τελειωτικη απογοητευση του κοσμου απο τον ΣΥΡΙΖΑ.

Ανώνυμος
30 Μαΐου 2014 στις 12:27 μ.μ.

Έρχεται που λετε ενας κυριος(αριστερός ,λεει) και ζητάει την κατανόηση των βιομηχάνων ,αυτων που ο ρολος τους ειναι να εκμεταλλεύονται την εργατική δύναμη (στον βαθμο που χρειάζονται.)..τον τελευταίο καιρό αναγκάζονται οι άνθρωποι να εξεφανισουν καθε δυνατότητα αξιοπρεπής ζωης -επιβίωσης κτλ....και τους αρχίζει αυτος ο αριστερος στα ανέκδοτα (απο μεσα τους θα γέλαγαν στα σιγουρα)λενε και αυτοι μερικά (οχι τοσο αστεία)και καποια στιγμη τελειώνουν
Σκανε με την σειρά τους κατι συριζαιοι σχολιαστές και μας λενε ,ρε καλα τα λεει οΤσιπρας,και τι να κα;νουμε ειναι δύσκολοι οι καιροι ,βαλτε ενα χερι ρε παιδιά καντε μας κυβέρνηση γιατι ήμαστε καλα παιδια,αριστερά,, και εχουμε τους λογους μας τελος παντων..Με κατι ακατανόητες γενικουρες που δεν στηρίζονται πουθενά ,οταν και,αν υπάρχουν...Να φανταστείτε τι δούλεμα μας ριχνουν ουτε το παραμύθι των 751 ευρω δεν μας λενε (για παράδειγμα) οι σχολιαστές,, ουτε γαι κουρέματα και βαφες μαλλιών ,τίποτα ,αερα κοπανιστό μας πουλάνε
Ευχαριστούμε να ειστε καλα ρε παιδια .....το είχαμε μεγάλη αναγκη τα λετε και ωραια,, πειστικά,
Οχι οτι περίμενε κανεις τιποτα διαφορετικό ..Einai εντυπωσιακό ομως να βλεπεις το παραμύθι του πασοκ,,, λιγο ποιο δεξια αυτη την φορα

και αμα λαχει μας βαζουνε και χερι ,καλαμπουρίζουν και περνάμε καλά Ολοι μαζι..Ε..? μια οικογένεια,, αριστερή
Και ζησαν αυτοι καλα,κ,στην πλατη την δικιά μας..

Ανώνυμος
30 Μαΐου 2014 στις 12:29 μ.μ.

Ανώνυμο 2.22
Το πλοίο του σύριζα θα αποτύχει στα σίγουρα, άλλωστε διαχρονικά αυτόν τον ρόλο έπαιζε η σοσιαλδημοκρατία. Και πάντα, όταν έλειπε το ταξικό εργατικό κίνημα και ένα δυνατό και επαναστατικό ΚΚ, έστελνε τον κόσμο στον φασισμό. Αν μελετήσεις την ιστορία του μεσοπολέμου σε Ιταλία και Γερμανία, αυτό θα διαπιστώσεις. Ενα καλό βιβλίο με πολλά στοιχεία είναι το "Φασισμός και κοινωνική επανάσταση" του Ντάτ. Περιγράφει με στοιχεία τον ρόλο ακριβώς που έπαιξαν "τα αριστερά κόμματα" στην άνοδο των φασιστών. Ακριβώς γι αυτό επείγει στην Ελλάδα να έχουμε ακόμα πιο γερό ταξικό εργατικό κίνημα και ΚΚΕ ακόμα πιο δυνατό. Είναι το μόνο που μπορεί και θα αντιμετωπίσει τους φασίστες. Μανώλης

Ανώνυμος
31 Μαΐου 2014 στις 2:59 μ.μ.

εγω τωρα τη ναπω για το κκε του ΜΑΙΛΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑ-ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ. το θεμα ειναι οτι αυτο δεν θα το καταλαβουνε ποτε τα μελη του κκε.
Συμφωνεις ΠΑΝ;

Ανώνυμος
31 Μαΐου 2014 στις 5:00 μ.μ.

2.59
πες οτι θες ,ετσι και αλλιως συνθήματα και χαρακτηρισμούς επαναλαμβάνεις χωρις να μπορεις να τα στηρίξεις

Μανώλης Τραμπαρίφας
1 Ιουνίου 2014 στις 1:55 π.μ.

Προσέχτε ανάλυση "Ο ΣΥΡΙΖΑ εχει πλεον οριστικα γινει ΠΑΣΟΚ στη θεση του ΠΑΣΟΚ και οι φασιστες καραδοκουν περιμενοντας στη γωνια την τελειωτικη απογοητευση του κοσμου απο τον ΣΥΡΙΖΑ". Και ρωτώ εγώ ο αφελής. Οι κκέδες τι ακριβώς κανουν; Είναι οι κομπάρσοι του έργου αυτού; Κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου; Προλέγουν το μέλλον; Τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση που επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις τους;

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger