Home » , , , » Απίθανος τύπος ο "συγκεντρωσιάρχης - μακεδονομάχος" που παρουσιάζεται σαν διοργανωτής του συλλαλητηρίου της Αθήνας (Ηχητικό με τον Νίκο Μπογιόπουλο)

Απίθανος τύπος ο "συγκεντρωσιάρχης - μακεδονομάχος" που παρουσιάζεται σαν διοργανωτής του συλλαλητηρίου της Αθήνας (Ηχητικό με τον Νίκο Μπογιόπουλο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2018 | 8:04 μ.μ.


Ενας δικηγόρος ονόματι Δημήτρης Μιχάκης παρουσιάζεται σαν το πρόσωπο που πήρε την πρωτοβουλία για την διοργάνωση του συλλαλητηρίου στην Αθήνα για το Μακεδονικό στις 4 Φλεβάρη.

Αγνοούσαμε την ύπαρξη αυτού του προσώπου, μέχρι που τον ακούσαμε να μιλάει σήμερα στο κεντρικό δελτίο του ρ/σ RealFM.
Φειδωλός στις εκφράσεις του και χρησιμοποιώντας γενικολογίες δεν θέλησε να απαντήσει στα ερωτήματα που του τέθηκαν, λέγοντας ότι οι διοργανωτές θα πραγματοποιήσουν συνέντευξη τύπου. Δεν μάθαμε δηλαδή ποιοι χρηματοδοτούν την οργάνωση του συλλαλητηρίου όπως δεν μάθαμε ποιοι ήταν οι χρηματοδότες του αντίστοιχου της Θεσσαλονίκης. (Διαβάστε αυτό το δημοσίευμα).

Με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο επιβεβαιώθηκαν οι υποθέσεις μας. Πρόκειται για ένα δικηγόρο γνωστό για τις ακροδεξιές του απόψεις ενώ υπήρξε και ο διοργανωτής ρατσιστικής συγκέντρωσης στο Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης, εναντίον των προσφύγων και της ένταξής των προσφυγόπουλων στα σχολεία.
Ο "πατριώτης", λοιπόν, αυτός σαν ομιλητής σ' αυτή την φασιστομάζωξη είχε ανακαλύψει σχέδιο που θέλει "λαθρομετανάστες να εισβάλλουν για να αλλοιώσουν το ελληνικό έθνος" με απώτερο σκοπό να "εκδιώξουν τους Έλληνες από την χώρα" (!).

Ο Δημήτριος Μιχάκης, σε δηλώσεις του που έχει κάνει στην ιστοσελίδα της "Καθημερινής" μας παρουσιάζεται σαν "νομικός, επιτροπής εθνικών ζητημάτων και συντονιστής στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία της Αθήνας" και ζητάει "πανεθνικό ξεσηκωμό για το Μακεδονικό", γιατί "ο ελληνικός λαός έχει το δικαίωμα να υπερασπίζεται τα όσια και τα ιερά της πατρίδας και της αληθινής Δημοκρατίας".


Από την περατζάδα μας στο Ιντερνέτ μαθαίνουμε ότι αυτός ο τύπος από το 2012, είχε μια περιθωριακή ακροδεξιά πολιτική παρουσία με κίνηση ΕΛΛΗΝ.Ε.Σ που είχε ιδρύσει.

Μια ματιά που ρίξαμε στο μπλοκ που έστησαν με τις θέσεις τις "κίνησης" μας χάρισε χαμόγελο.
Δεν ήταν απλώς οι "προφητείες" του "Οσιου Παϊσιου" που δέσποζαν εκεί, ούτε οι "βαθυστόχαστες" εκτιμήσεις του τύπου "η Κυβέρνηση στην Ελλάδα διώκει τους Έλληνες και Χριστιανούς και προωθεί μετά μανίας τον εξισλαμισμό της Ιερής Ελλάδος μας".

Ηταν και τα "εμπνευσμένα" τραγούδια που ακούσαμε για την Πόλη και την Αγία Σοφία τα οποία μας μετέφεραν το "μήνυμα για την ΣυνΈνωση όλων των Ελλήνων που διαπερνά όλη την Οικουμένη!!!".

Το τί "διαμάντια" συναντήσαμε στην διαδικτυακή παρουσία αυτού του γελοίου πολιτικού κατασκευάσματος του τύπου που παρουσιάζεται σαν διοργανωτής του συλλαλητηρίου για το Μακεδονικό, δεν λέγεται.
Σε τέτοιο βαθμό είναι φαιδρός αυτός ο τύπος που αναρωτηθήκαμε: Καλά, αυτοί που είναι πίσω του και του ανέθεσαν αυτή την αποστολή, δεν είχαν κάποιον άλλον να παρουσιάσουν που να διαθέτει στοιχειώδη σοβαρότητα;

Αλήθεια μπορεί να θεωρήσει κανείς ότι ο άνθρωπος που γράφει τέτοια μυθεύματα όπως το παρακάτω που παραθέτουμε, είναι ο πιο κατάλληλος να παρουσιαστεί σαν "συγκεντρωσιάρχης μακεδονομάχος"
Και κάτι άλλο. Υπάρχουν άραγε άτομα που θα πιστέψουν τα γραφόμενα του σύμφωνα με τα οποία συνάντησε στο "Αγιο Ορος" έναν καλόγερο που "έμοιαζε και σαν την μορφή του Αγίου Παισίου" νιώθοντας "στην ψυχή του ότι επρόκειτο περί Αγίου" ο οποίος του είπε "πριν καν ακούσει το όνομά του "Δημήτριε, έχεις μεγάλη αποστολή για να βοηθήσεις την ευλογημένη Ελλάδα και για να διαδώσεις τον Λόγο Του Θεού ".  

Απολαύστε παρακάτω το .. ευθυμογράφημα του "συγκεντρωσιάρχη" (Κρατήσαμε την σύνταξη και ορθογραφία του), αλλά πριν απ' αυτό ας πληροφορηθούμε περισσότερα για τον Δημήτρη Μιχάκη από το παρακάτω ηχητικό με τον Νίκο Μπογιόπουλο που ακούστηκε στην σημερινή του ραδιοφωνική εκπομπή.


Aγαπητοί Έλληνες θέλω να σας εξομολογηθώ για πρώτη φορά, έτσι το αισθάνομαι, ένα βίωμα που είχα στο Άγιον Όρος 2 έτη πρίν!
Επέστρεφα από μακρόχρονη επίσκεψη στο Άγιον Όρος και κατευθυνόμουν από την Δάφνη, το λιμανάκι του Αγίου Όρους, προς την Ουρανούπολη για να βγώ έξω μετά από πολλές εμπειρίες που είχα σε πολλά ευλογημένα σημεία και Ιερές Μονές με θαυμαστά γεγονότα που θα σας αναφέρω άλλη στιγμή.

Την στιγμή που ευρισκόμουν με φίλους εντός του πλοιαρίου και καθόμουν στην απέναντι πλευρά καθόταν ένας σεβάσμιος Γέρων όπου προσευχόταν με κομβοσχοίνι και η μορφή του μου έκανε ιδιαιτέρα εντύπωση διότι έλαμπε και ένιωθε η ψυχή μου ότι επρόκειτο περί Αγίου.
Είχε κάτι το ξεχωριστό, μάλιστα μου έμοιαζε και σαν την μορφή του Αγίου Παισίου.
Μάλιστα έχω εμπειρία σε τέτοιες μορφές αφού από μικρό παιδί πηγαίνω στο Άγιο Όρος, ενώ είμαι και παρατηρητικός ώς Αγιογράφος.
Ρώτησα και τους φίλους για τον Γέροντα άν τον γνωρίζουν αλλά εκείνοι δεν τον εγνώριζαν αλλά τους έκανε και εκείνους εντύπωση η λαμπρή και Άγια μορφή του.
Δεν μιλούσε όμως σε κανέναν αυτός ο Γέροντας.
 
Κάποια στιγμή βλέπω ότι δίπλα του καθόταν τυχαία ένας φίλος γνωστός μου από τα παλιά που είχα καιρό να τον δώ και πήγαν να τον χαιρετίσω. Εκείνη την στιγμη γυρνά το βλέμα του ο Γέρων και μου λέγει πριν καν ακούσει το όνομά μου " Δημήτριε, έχεις μεγάλη αποστολή για να βοηθήσεις την ευλογημένη Ελλάδα και για να διαδώσεις τον Λόγο Του Θεού " τότε αφού φιλώ την χείρα του τότε μου απαντά « Γνωρίζω παιδί μου, έλα τώρα να ασπαστείς έναν Σταυρό ».

Βγάζει από ένα κουτάκι έναν Σταυρό που ευωδίαζε και μου λέγει " Εγώ είμαι στο Όρος από μικρό παιδί και ο παππούς μου ήτο Ασκητής και ο δικός του το ίδιο και αυτός ο Σταυρός πάει από χέρι σε χέρι, να έχεις την ευλογία του! Τότε τον ασπάστηκα και τον ρώτησα γιατί Γέρων γνωρίζετε ότι έχω αποστολή για την Ελλάδα; Εσείς έχετε μεγαλύτερο έργο και αποστολή εδώ που ασκητεύετε και τότε κάνει μετάνοια ως το έδαφος και μου λέγει "Δημήτριε έχεις μεγαλύτερη αποστολή για την σωτηρία της Ευλογημένης Ελλάδος αλλά και για να διαδώσεις τον Λόγο του Θεού στους ανθρώπους" εγώ συγκινήθηκα γιατί δεν μπορούσα να αντιληφθώ την μετάνοια αυτή του Γέροντος και την υπόκλισή του προς το πρόσωπό μου διότι έχω περάσει πολλά στον αγώνα που κάνω από πόλεμο πνευματικό και προδοσία και διώξεις, πράγμα που με είχε μεταφέρει σε μία κατάσταση θλίψης και ο λόγος του Γέροντας με δυνάμωνε και μου λέγει " Δεν μιλώ όπως βλέπεις σε κανέναν αλλά σε εσένα έπρεπε να σου αποκαλύψω κάποια αλήθεια! " του απάντησα " Ευχαριστώ Γέροντα, πού πηγαίνετε;" " Θεσσαλονίκη για ένα έκτακτο ζήτημα" μου ανέφερε και του είπα" Ε τότε πώς θα πάτε μέχρι τη Θεσσαλονίκη; " μου απαντά" με τα πόδια ". Τότε του πρότεινα" Μπορούμε να σας μεταφέρουμε με το αυτοκίνητο των φίλων μας στην Θεσσαλονίκη έχουμε θέση! Είναι χαρά μας!" και εκείνος μου είπε " Παιδί μου εγώ θα φθάσω αμέσως πιό γρήγορα από εσάς! Μην ανησυχείς για μένα.". Εγώ βεβαίως και απόρησα αφού ήταν μεγάλης ηλικίας και αδύνατος.
 
Ρώτησα " Πού είστε στο Άγιον Όρος γιατί θέλω να έχουμε επικοινωνία και να σας έχω πνευματικό" και μου είπε " στα Καυσοκαλύβια, όμως δεν μπορείς να με δείς Δημήτριέ μου, εγώ ήλθα να σου πώ κάτι για το έργο σου για την Ελλάδα και την ανθρωπότητα, πάντα να λέγεις την Αλήθεια αυτήν στους ανθρώπους για τον Χριστό και την Ελλάδα και να έχεις δύναμη σε αυτό που λέγεις και κάνεις αλλά να θυμάσαι κάτι πολύ σημαντικό και να το διαδώσεις στους Έλληνες! Η Ανάστασις του Λαζάρου! Αυτό είναι το μεγάλο μυστικό, να προσευχηθείς διότι η Ελλάς θα αναστηθεί από τον Θεό όπως ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός ανέστησε τον Λάζαρον! 

Αυτό να το έχεις στην καρδιά σου και να πράξεις το έργο σου για την Ανάσταση της Ελλάδος. Δημήτριε! Η Ελλάς θα αναστηθεί όπως ο Λάζαρος! Σύντομα, ειναι κοντά η ώρα. Όταν έρχεται το Σάββατο του Λαζάρου αυτό να προσεύχεσαι και κράτησε αυτά! Να μελετήσεις αυτό το μέγα θαύμα της Αναστάσεως και ο Θεός πολλά θα σου αποκαλύψει" " τότε μου έδωσε δύο φακέλους με έγγραφα που έγραφαν για την Ανάσταση του Λαζάρου αλλά και τον ψαλμό-κάλαντα του Λαζάρου κάποια άλλα γραπτά Θεάρεστα και εικόνες. Τα λόγια για την Ανάσταση του Λαζάρου ακόμη και τα παραδοσιακά κάλαντα έχουν κώδικες που μεταφέρονται από γεννιά σε γεννιά και αφορούν την Ελλάδα μας και γεγονότα που θα συμβούν και κάτι που πρέπει να κατανοήσω και εγώ όπως μου είπε, όπως ένα σημείο γράφει:

Ήρθε ο Λάζαρος ήρθαν τα Βάγια
Ήρθε η Κυριακή που τρών τα ψάρια
Σήκω Λάζαρε και μην κοιμάσαι
Ήρθε η μάνα σου από την Πόλη
Σου 'φερε χαρτί και κομβολόι
Γράψε Θόδωρα γράψε Δημήτρη
                                                         Γράψε Λεμονιά και κυπαρίσσι.

Εγώ χάρηκα τα κρατάω έως σήμερα και Πιστεύω στα εμπνευσμένα λόγια του. Τότε έκανα μετάνοια για να πάρω την ευχή του. Εκείνος κάνει μετάνοια και μου λέγει " Εγώ πρέπει να σέβομαι το έργο σου αυτό είναι μεγάλο, διότι είναι Θεάρεστο και δύσκολο Δημήτριε παιδί μου και γι αυτό να έχεις την ευλογία Της Αγίας Τριάδος, του Ιησού Χριστού και την ευχή μου" Τον χαιρέτησα και φύγαμε, φτάσαμε στην Ουρανούπολη και χάθηκε στο πλήθος.
   
Μετά από λίγες μέρες στον οίκο μου βλέπω ένα γεγονός στο διαδίκτυο για κάποιον Άγιο μοναχό που βρέθηκε άφθαρτος στο Άγιον Όρος ενώ είχε κοιμηθεί πολύ καιρό πρίν! Το διάβασα και τί διεπίστωσα; Ήταν ο Γέρων που συνάντησα και μου είπε όλα αυτά! Όταν τον είδα και μιλήσαμε στο πλοιάριον εν μέσω της θαλάσσης κατα τις δημοσιευμένες πανελλαδικώς πληροφορίες ήταν ήδη κεκοιμημένος! Εγώ συγκλονίστηκα και το ανέφερα στο Πνευματικό και σε φίλους και αδελφούς με μεγάλη χαρά για το Αναστάσιμο μήνυμα και την ευχή που μου έδωσε αυτός ο Άγιος Γέρων. Ήλθε το πλήρωμα του Χρόνου να σας το αποκαλύψω και να μοιραστώ μαζί σας την Αναστάσιμη Χαρά για την Ελλάδα μας!

     Το δημοσίευμα που είδα ανέφερε Μοναχός βρέθηκε άφθαρτος, εύκαμπτος και χωρίς την παραμικρή ευωδία στο κελί του ενάμιση μήνα μετά την κοίμησή του!!! Για όλα τα προηγούμενα έχω μάρτυρες σεβαστούς και Πιστούς αδελφούς.

Αγάπη, Πίστη και Ελπίδα με έμπρακτο αγώνα για την Ελλάδα μας και θα δείτε πολλά θαυμαστά και η Ελλάς θα αναστηθεί ως ο Λάζαρος!!!
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger