Home » , » Ξαναχτύπησε ο "άγιος" μουλάς Πειραιά Σεραφείμ

Ξαναχτύπησε ο "άγιος" μουλάς Πειραιά Σεραφείμ

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017 | 10:22 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

- Φωτιά θα μας κάψει!

- Φωτιά!; Την πυροσβεστική γρήγορα! Που έπιασε φωτιά ρε Καλλιόπη; Είσαι καλά;

- Εγώ καλά είμαι. Ο Θεός θα ρίξει φωτιά να μας κάψει!

- Άντε βρε Καλλιόπη και με λαχτάρισες. Και γιατί να μας κάψει ο Θεός; Πάνω που γλυτώσαμε από τον πλανήτη που θα έπεφτε πάνω μας…

- Γιατί οι άθεοι ψηφίζουν την αλλαγή φύλου!

- Εμ… Η αλλαγή φύλου δεν είναι υποχρεωτική. Να στο πω απλά: Κανένας δεν θα σου φυτέψει πουλάκι, μην ανησυχείς, ούτε θα κόψουν το δικό μου…

- Άσε τα σαχλά. Που φτάσαμε; Να παίρνουν οι άνθρωποι τέτοιες σπουδαίες αποφάσεις μόνοι τους, όπως λέει κι ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιώς

- Για στάσου... Δηλαδή τι θέλει ο Πειραιώς; Να του παίρνουμε την άδεια; Εδώ ψηφίζουμε μόνοι μας και η απόφαση για το ποιος θα σε κυβερνήσει είναι πιο σημαντική, αφού αφορά και άλλους!

- Γι' αυτό προκόψαμε. Βγάλαμε τους Άθεους!

- Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, και οι υπόλοιποι απατεώνες, δεν έχουν το Θεό τους, συμφωνώ.

- Έρχεται η συντέλεια!

- Αν έρθει, πες της λείπω…

- Με δουλεύεις;

- Άλλος σε δουλεύει, αγάπη μου. Τα έχω ξανακούσει. Με τον πολιτικό γάμο, την αναγραφή του θρησκεύματος τις ταυτότητες… «Έρχεται το τέλος» μας έλεγαν. Τα μόνα τέλη που ήρθαν τελικά ήταν τα χαράτσια. Γι αυτό σου λέω, χαλάρωσε. Θυμάσαι πως έκανες τότε; Είχες αφηνιάσει. Πήγες και στις συγκεντρώσεις της Εκκλησίας, υπέγραψες και για γίνει δημοψήφισμα, σταυροκοπήματα, φωνές, κακό…

- Έπρεπε να κάνουμε αυτό που είπε ο Σεβασμιότατος Πειραιώς στον Παπαδάκη. Να πάρουμε πνευματικά μέτρα εναντίον των άθεων!

- Δηλαδή; Να τους κάψουν, όπως παλαιότερα στο Μεσαίωνα;

- Δεν εννοεί αυτό...

- Μπα; και τι ακριβώς εννοεί; Ότι θα πρέπει να τιμωρούνται όσοι έχουν άλλη άποψη;

- Η Εκκλησία τους αγαπά όλους.

- Ε τότε να αγαπά και όσους θέλουν να αλλάξουν φύλο.

- Ο Θεός μας έκανε καθ' εικόνα και κατ’ ομοίωση. Είναι αμαρτία να το αλλάξουμε.

- Ο Θεός δεν είναι πνεύμα; Είναι μήπως άντρας ή γυναίκα; Γιατί ποιόν από τους δυο έπλασε κατ’ εικόνα και ομοίωση, τον Αδάμ ή την Εύα; Τα δικά σου δόγματα λέω Καλλιόπη…

- Να μην ξαναπατήσουν στην Εκκλησία όσοι το ψηφίσουν!

- Έτσι όπως κάνουν οι παπάδες, δεν θα πατήσει κανείς πια.

- Εγώ θα πηγαίνω!

- Πήγαινε, δε σε εμποδίζει κανένας. Αυτό λέω. Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει.

- Μα να αλλάξουν φύλο;

- Αν το θέλουν, γιατί όχι;

- Γιατί είναι Αμαρτία!

- Αγάπη μου χρυσή, αμαρτία είναι παρά πολλά πράγματα. Δεν υπάρχει αναμάρτητος. Μεγαλύτερη όμως αμαρτία από το να πετάς έξω από το σπίτι της μια φτωχή οικογένεια υπάρχει; Αυτά τα στηρίζουν οι παπάδες, ο Άνθιμος είναι με το Ευρώ, το δήλωσε. Κι αφού το είπε, να σου πω κι εγώ, πως τέτοιοι νόμοι ψηφιστήκαν παντού στην EE. Εκεί δηλαδή είναι εναντίον;

- «Η Εκκλησία δεν είναι εκ του κόσμου τούτου».

- Εντάξει, συμφωνώ, είστε στην κοσμάρα σας. Ας δούμε τώρα πως θα βγάλουμε το μήνα. Μήπως μπορείς σε παρακαλώ, να με διευκολύνεις;

- Αχ Μήτσο μου, δεν έχω κι εγώ, αλλά μην ανησυχείς, έχει ο Θεός!

- Όχι αγάπη μου. Δεν έχει. Αν είχε, ο Πανάγαθος, θα έδινε. Του τα πήραν όλα οι παπάδες… 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger