Home » , » Ρε σεις, ποιόν δουλεύετε;

Ρε σεις, ποιόν δουλεύετε;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017 | 8:16 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175.

Γιάνη μου η, Γιάνη μου η, άιντε,
Γιάνη μου η φωλίτσα σου, έλα.
Τι την ’χεις λερωμένη βρε Γιάνη, Γιαννάκη μου,
τι την ’χεις λερωμένη βρε παλικαράκι μου;

Τη λέρωσε, τη λέρωσε, άιντε,
τη λέρωσε το Δ.Ν.Τ., έλα.
Τα έρημα τα φράγκα βρε Γιάνη, Γιαννάκη μου,
τα έρημα τα φράγκα βρε παλικαράκι μου.

Πέντε κανά πέντε κανά, άιντε,
πέντε κανάλια το ’πλυναν, έλα.
Ω ρε και βάψαν και τα πέντε βρε Γιάνη, Γιαννάκη μου,
ω ρε και βάψαν και τα πέντε βρε παλικαράκι μου…

Νομίζουν πως μας δουλεύουν. Όλος αυτός ο κουρνιαχτός που σηκώνουν είναι μόνο και μόνο για να μας στραβώσουν. Μην δούμε το γκρεμό που μας έριξαν τα Μνημόνια. Πέφτω ρεε! «- Δεν πέφτεις, πετάς», μου λένε! Κι ο γάιδαρος πετάει, αρκεί να προσγειώνεται... Βρυξέλες.

Κανονικά όλοι αυτοί, του ΣΥΡΙΖΑ, της ΝΔ, του μακαρίτη του ΠΑΣΟΚ, οι τσόντες των υπολοίπων, θα έπρεπε από καιρό να σουλατσάρουν στο προαύλιο μιας φυλακής. Διότι η λεηλασία που έκαναν δεν έχει προηγούμενο. Αν έκαναν ακόμα οι Βίκινγκς επιδρομές, αν ζούσε ο Αττίλας, αν τα έβλεπαν οι Βάνδαλοι και οι Βησιγότθοι, θα ζήλευαν. Σεμινάρια θα έκαναν «πώς να τους κλέψετε, να τους καταστρέψετε, να τους δουλεύετε από πάνω και να μείνετε ανενόχλητοι»!

Βέβαια οι πλούσιοι άρχισαν να ανησυχούν. Γιατί ο κόσμος έχει αγριέψει. Είναι έτοιμος να απαιτήσει ριζικές αλλαγές, και θα αγωνιστεί γι’ αυτό. Άρχισαν λοιπόν να εκθειάζουν πάλι το Ευρώ και την ΕΕ. Φυσικά οι λάτρεις του Ευρώ το έχουν δει, έστω κι εκεί που στέλνουν τα χρήματα, στους φορολογικούς παραδείσους στο Εξωτερικό. Εμείς όμως δεν είδαμε προκοπή στην Ευρωζώνη. Χρεοκοπήσαμε, αφού μας φόρτωσαν ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥΣ! Κάτι δανεικά κι αγύριστα με εγγύηση αέρα, κάτι η απαξίωση και η κακοδιαχείριση, κάτι οι μίζες, το βόλεμα κομματόσκυλων, τα προνόμια κηφήνων κι αφεντικών, κάτι οι τόκοι, τα πανωτόκια, οι τόκοι στους τόκους στα πανωτόκια… μας ρήμαξαν. Μας το έκλεισαν το σπίτι. Για να είμαστε ακριβείς μας το πήραν και μας πέταξαν έξω να ψάχνουμε στα σκουπίδια.

Σκουπίδια! Γεμίσαμε σκουπίδια κι απατεώνες. Να μην μπορούμε να τα εξάγουμε, να φύγει λίγη μπόχα, να ανασάνουμε! Μας στραγγάλισαν, μας έστυψαν, πήραν μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Αφού ξέρουν πως θα πονέσουμε με τα χαράτσια και νέα μέτρα που έρχονται, κάνουν το κόλπο του κομπογιαννίτη όταν είναι να σου βγάλει δόντι: «-Κοίτα εκεί»! Κοιτάς εσύ και μετά… «Αχ, με πέθανες κανάγια»! Πρόκειται λοιπόν πάλι να πονέσουμε, αφού το αναισθητικό είναι ακριβό. Το πολύ - πολύ να μας δώσει ο μπάτσος, που εκτελεί χρέη αναισθησιολόγου, μια στο κεφάλι. Εξοστρακισμός γκλομπ θα είναι. Πάλι καλά που δεν έχω γκόμενο Αναρχικό, γιατί θα έβρισκα μεγαλύτερο μπελά...

Ο ΣΥΡΙΖΑ ποτέ δεν ήθελε να φύγει από το Ευρώ. Το είπαμε ΠΡΙΝ την απομάκρυνση από την κάλπη. Γι αυτό ψήφισε το… ποιο μνημόνιο είναι τώρα; Έχω χάσει το λογαριασμό. Τρίτο (με το συμπάθιο), τέταρτο, πάνε για το νιοστό, όσο εμείς καθόμαστε, αυτοί ψηφίζουν Μνημόνια. Χαράτσια, περικοπές, απολύσεις, ξεπούλημα... Αυτά δεν είναι εγκλήματα; Είναι χειρότερα. Καπιταλιστική πολιτική λέγονται. Οπότε Βαγγέλη μου, μην ανησυχείς. «Άνθρωποι απολύτως ανεύθυνοι, χωρίς ιστορική συνείδηση» είστε και σεις. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν εγκληματεί μονάχος του, Έχει εσάς συνέταιρους στο έγκλημα. Αλλά που θα πάει; Τώρα σας θα φάνε όλους οι πεινασμένοι…

Το ξέρουμε ότι φοβάστε. Πολύ καλά κάνετε. Όσο για το δήθεν παράλληλο… σύμπαν υπάρχουν κι άλλες προτάσεις, πιο αξιόπιστες, που αυτές -Λαού θέλοντος- θα τις δείτε να εφαρμόζονται… 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger