Home » , , » Κωστής Μουδάτσος: «Οι πόνοι όλου του ντουνιά, στη θράκα του μυαλού μου». - Με αφορμή το καινούργιο του βιβλίο (Ηχητικό)

Κωστής Μουδάτσος: «Οι πόνοι όλου του ντουνιά, στη θράκα του μυαλού μου». - Με αφορμή το καινούργιο του βιβλίο (Ηχητικό)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 5 Μαΐου 2017 | 6:42 μ.μ.

Του Γιώργη Γιαννακέλλη

«Οι πόνοι όλου του ντουνιά, στη θράκα του μυαλού μου».

Κωστής Μουδάτσος

Πάντα χαιρόμαστε ιδιαίτερα, κάθε φορά που ο φίλος και σύντροφος –συνεργάτης του μπλοκ μας και του διαδικτυακού μας ραδιοσταθμού- Κωστής Μουδάτσος, παρουσιάζει μια νέα του καλλιτεχνική δουλειά. Είτε αυτή έχει σχέση με την συμμετοχή του σαν στιχουργός σε ένα μουσικό CD, είτε σαν συγγραφέας.

Αυτή την φορά παρουσιάζει το τέταρτο βιβλίο του που έχει τίτλο «ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ».

Δεν έχω διαβάσει το δημιούργημά του. Αλλά και να το είχα, πάλι δεν θα ήμουν ο καταλληλότερος για να το παρουσιάσω.

Βρέθηκα όμως λίγες –δυστυχώς- φορές με τον Κωστή.Hπιαμε αρκετό κρασί, μας συνόδεψαν οι νταλγκάδες μας και η εν ριπή οφθαλμού κατασκευασμένες μαντινάδες του Κωστή.
Μου "μίλησαν" τα μάτια ενός ανθρώπου του μόχθου, η τρυφερότητα ενός λαϊκού καλλιτέχνη, η σπιρτάδα της βιωματικής έμπνευσης.
«Διάβασα» τις χαρακιές στο μέτωπό του.
Και πάνω απ’ όλα μου «μίλησε», η σκέψη και η συμπεριφορά ενός ανθρώπου που έχει συνειδητοποιήσει την ταξική του προέλευση.

Μόνο αν κάποιος καθίσει και πιει κρασί μαζί με τον Κωστή, και του βγει να ξεδιπλώσει και να μοιραστεί μαζί σου, νταλγκάδες, μεράκια, σεκλέτια, θα καταλάβει τι άνθρωπος είναι.
Και εγώ είχα αυτή την τύχη.

Γεια σου ρε Κωστή…

Σε άκουσα να μιλάς στον ρ/σ «Κόκκινο Κρήτης» με αφορμή το νέο σου βιβλίο, και για ακόμα μια φορά φαίνεται πόσο μοναδικός άνθρωπος είσαι.

Υ.Γ Να συμπληρώσουμε ότι το βιβλίο συνοδεύει ένα CD, με μουσική, τραγούδια και απαγγελίες. Τραγούδια με στίχους του συγγραφέα και μουσική των Μιχάλη Ξυδάκη, Νίκου Λιανέρη, Γιώργου Γκερεδάκη και Μπάμπη Κασαπάκη.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger