Home » , » Οι παπάδες "βάζουν τα γυαλιά" στους πολιτικούς

Οι παπάδες "βάζουν τα γυαλιά" στους πολιτικούς

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016 | 6:40 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Ρίξε στο γυαλί φαρμάκι...
Και στα γυαλιά αγιασμό. Τι ωραία! "Άγια γυαλιά του γέροντα Παΐσιου" άκουσα. Περιμένω να βγει και το "άγιο πορτοφόλι", αυτό που θαυματουργά γεμίζει συνέχεια, να πάω να προσκυνήσω τη χάρη του. Μαζί με την Καλλιόπη, τη θεούσα. Μόλις το άκουσε η Καλλιόπη, έγινε... Λούης! Γραμμή στην Εκκλησία, να κάνει τάμα. "Να δούμε άσπρη μέρα". Άμα όμως έχεις "μαύρα μεσάνυχτα", γλυκιά μου αγάπη, τι μέρα θα δεις; Γυαλιά είναι, δεν είναι προβολείς.

Γιατί είναι άγια τα γυαλιά; Τα χρησιμοποιούσε ο άγιος γέροντας! Δηλαδή, ότι χρησιμοποιούσε ο άγιος, αγιάζει κι αυτό; Κι η οδοντόβουρτσα; Μάλλον, γιατί η οδοντόβουρτσα έμπαινε στο στόμα, σ' αυτό το στόμα που έβγαζε τις προφητείες. "Μετά τη Κυριακή, ακολουθεί η Δευτέρα", σοφή προφητεία! Κι έχει γίνει ήδη. Οι άλλες αναμένονται στο μέλλον. Μετά την έλευση των UFO των ελοχίμ. Ή λίγο πριν, δεν είμαι σίγουρος, ρωτήστε τον "επόμενο όσιο" που προφητεύει στην TV...

Αλλού όμως το πάω, έχω μια θεολογική απορία: Μην το πάρετε σαν ασέβεια, αλλά... αν ότι χρησιμοποιούσε ο γέροντας είναι ιερό, τότε είναι ιερό και το χαρτί υγείας; Δεν είναι; Αν είναι, βγάλτε το για προσκύνημα. Η Βούλτεψη θα έρθει γονατιστή. Ας με διαφωτίσουν όμως οι παπάδες πάνω σ' αυτό το φλέγον ζήτημα. Γιατί... τι σημασία έχουν τα Μνημόνια αυτής της ζωής, όταν υπάρχει η άλλη, η αιώνια;

Αλλά τα γυαλιά αυτά είναι πράγματι ιερά. Το πιστεύει η Καλλιόπη, γιατί να τη στεναχωρήσω; Και ο τρίχρονος ανεψιός μου πιστεύει στον Αι Βασίλη. Γκρεμίζεις έτσι τα όνειρα; Τα Γυαλιά έχουν δει τα μέλλοντα. Τα πάντα! Είναι τα γυαλιά του Θεού, που τα έδωσε ο ίδιος ο Πανάγαθος, στο γέροντα. Όχι! Δεν είχε μυωπία η πρεσβυωπία ο προφήτης! Έβαζε τα γυαλιά, για να βλέπει τι θα γίνει. Κι οι παπάδες βάζουν τα γυαλιά στους πολιτικούς. "Ελπίδα, πουλάμε ελπίδα"! Λίγο ακριβά βέβαια, αλλά τουλάχιστο παίρνεις πρώτο πράμα, όχι απλές υποσχέσεις για ευρώ χωρίς μνημόνια. Η ελπίδα διαρκεί. Πεθαίνει μετά από όλους, τελευταία.

Μην πω άλλα, θα βγουν οι φανατικοί και θα ωρύονται ότι προσβάλω τα Θεία. Ούτε τα Θεία έχω σκοπώ να προσβάλλω, ούτε τη θεία κανενός. Απλά μου έρχεται γέλιο. Κι ας βγει ξινό γιατί περιμένω τους λογαριασμούς.
Να κάνω κι εγώ μια προφητεία, φοράω κι εγώ γυαλιά. Δεν θα πληρώσω λογαριασμό. Δεν έχει μείνει μία. Ούτε είμαι ο μόνος, ας το λάβουν υπόψη οι άγιοι, οι προφήτες και κυρίως το παπαδαριό, που σκαρφίζεται τα πάντα προκειμένου να τα κονομήσει. Να βγάλουμε τα δικά μας τα πράγματα για προσκύνημα, μπας και μαζέψουμε μια δεκάρα; Αυτά που μας έμειναν. Κι εμείς όλοι, άγιοι είμαστε. Μάρτυρες, οσιομάρτυρες, μαρτυρήσαμε επί Μνημονίου του Ευρώ.

Παπάδες, κανονικά θα έπρεπε να σας αφήσω, ως άθεος υλιστής, να συνεχίζετε τα λάθη σας, να συνεχίζετε το δούλεμα. Θα διαλυθεί πιο γρήγορα έτσι η θρησκεία και θα απαλλαγούμε μια ώρα αρχύτερα από σας. Είμαι σίγουρος, πως δεν θα ακούσετε, αλλά η Συνείδηση μου με υποχρεώνει να σας πω την αλήθεια: Αφήστε τα κόλπα και κοιτάξτε να ανακουφίσετε το "ποίμνιο" γιατί όπως πάμε θα μείνετε βοσκοί χωρίς κοπάδι. Θα ψοφήσουν οι φτωχοί της πείνας, ενώ οι πλούσιοι συνεργάτες σας δεν χρειάζονται άλλη ζωή με Παράδεισο, κοτσάνι την περνάνε και σ' αυτή. Έτσι όπως πάμε, όχι λεφτά στο παγκάρι, ούτε βασιλικό για αγιασμό δεν θα βρείτε. Θα τον έχουνε φάει η πεινασμένοι, ενώ στο τέλος θα φάνε εσάς. Κι αυτό δεν είναι προφητεία, είναι προειδοποίηση. .
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger