Home » » Αφήγημα του Λωτ

Αφήγημα του Λωτ

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 7 Ιουνίου 2016 | 12:27 π.μ.

Γράφει ο  mitsos175

- Ώστε με βρίσκεις νόστιμη;

- Πολύ!

- Όλοι τα ίδια λέτε, ειδικά από τότε που έγινα στήλη άλατος.

- Αλήθεια τι είδες;

- Σόδομα και Γόμορρα!

- Καταστροφή ε;

- Απερίγραπτο! Ακούς εκεί να κάνει σεξ και με τις δυο του κόρες!

- Για ποιόν μιλάμε;

- Για τον ανώμαλο τον άντρα μου, το Λωτ.

- Αυτό δεν έγινε μετά στην έρημο;

- Ποιά έρημο καλέ, εγώ στη σκηνή τους βρήκα.

- Και τι κάνατε;

- Έμεινα παγωτό!

-Στήλη άλατος εννοείτε;

- Ναι! Α, το τέρας! Κι αυτές οι μικρές τσουλίτσες...

 - Μα ήταν μεθυσμένος.

-Kαι τσιγκούνης! Αν είχε εφευρεθεί η τράπουλα, θα ήταν και χαρτόμουτρο. Αμ μου τα έλεγε η μάνα μου, αλλά εγώ πήγα και στραβώθηκα!

- Δεν ήξερε τι έκανε.

- Καλέ τι μας λες, που δεν ήξερε. Βλάκας είναι, αλλά όχι τόσο. Αφού με κάλεσε να συμμετέχω κι εγώ!

- Κι εσείς να υποθέσω, φύγατε.

- Έψαχνα για δικηγόρο να βγάλω διαζύγιο, αλλά ερημιά!

- Επειδή ήταν έρημος το έκαναν.

- Σωστά, δεν θα το έκαναν μπροστά σε όλους. Από αυτόν έβγαλαν κακό όνομα τα Σόδομα.

- Τι μου λέτε; Αλλιώς τα λέει η Π. Διαθήκη.

- Δεν ξέρω για καμιά διαθήκη, αλλά ξέρω καλά τι κουμάσι είναι. Κι αυτές οι βρώμες... Αχ, αν τις πιάσω στα χέρια μου, το τι ξύλο θα φάνε. Θα τους βγάλω το μαλλί!

- Τι να πω; Το έκαναν για να πιάσουν παιδί;

- Τι λες καλέ; Άκου, "για να πιάσουν παιδί"! Αν ήταν έτσι, θα ίδρυαν νέα πόλη μόνο από τις αρπαχτές στα Γόμορρα!

- Πέφτω ξανά από τα σύννεφα! Δεν ήταν παρθένες;

- Στο ζώδιο.

- Τι εννοούσε ο Λωτ, όταν έλεγε "πάρτε τις κόρες μου κι αφήστε τους ξένους";

- Ξέρεις του είπαν; "Πάλι αυτές; Τις έχουμε πάρει τόσες φορές"! Βλέπεις εσείς τα γουρούνια, οι άντρες, θέλετε ποικιλία. Φτου σας!

- Να μη βασκαθώ. Παρακαλώ, ας μην γενικεύουμε.

- Ρε άι στο διάολο.

- Εγώ τι φταίω;

- Μ' εκνευρίζει η βλακεία σου.

- Σας λέω αυτά που γράφηκαν.

- Τι; Τα έγραψαν κι οι εφημερίδες; Αν πέσαμε στο στόμα του Μάκη του ωτακουστή, θα γίνουμε ρεζίλι σε όλη τη Χαναάν!

 - Γράφτηκαν σε θρησκευτικά βιβλία.

- Σαν παράδειγμα προς αποφυγή;

- Εμ, ο Λωτ είναι άγιος... Κυρία! Είστε καλά;

- Έμεινα στήλη άλατος ξανά! Ρε με δουλεύεις; Έκανε παιδιά με τις δυο του κόρες, κι αντί να τον βουτήξουν, τον αγιοποίησαν;

- Δεν ήξερε, ήταν μεθυσμένος.

- Να σε ρωτήσω κάτι;

- Ασφαλώς!

- Πόσες φορές τη μέρα αυνανίζεσαι σ' αυτή την ηλικία;

- Σας παρακαλώ, γίνεστε χυδαία!

- Μόνο μαλάκας πιστεύει πως μια φορά μεθυσμένος, όταν δεν υπάρχει ψυχή γύρω άλλη από τα παιδιά του, θα τα γκάστρωνε και τα δυο εν αγνοία του! Όταν κάποιος τραγουδιστής είπε ότι έκανε sex μόνο μια φορά κι άφησε έγκυο κάποια, γελάσατε όλοι. Όταν σου λέει κάτι η θρησκεία 10 φορές πιο απίθανο, που δεν στέκει με καμιά λογική, το καταπίνεις αμάσητο;

Ρε κουτέ, για να μείνει έγκυος κάποια, πρέπει να υπάρχουν προϋποθέσεις. Άντε κι οι πόρνες οι κόρες μου έτυχε να είναι γόνιμες την ίδια μέρα, άντε κι ο κρετίνος να είχε πιει. Πόσο είχε πιει, ώστε να ήταν ικανός να τεκνοποιήσει δυο - όχι μια, αλλά ταυτόχρονα να μην ξέρει με ποιον κάνει sex;

Δουλευόμαστε; Αμ την επομένη; Δεν πήρε χαμπάρι τίποτα; Αφού μόνοι ήταν! Άσε το άλλο: Είσαι στην έρημο και το μόνο που κάνεις είναι να πηδιέσαι; Πόσο έκατσαν σ' αυτή τη ριμάδα την έρημο και δεν ψόφησαν πρώτα από τη ζέστη, τη δίψα και την πείνα;

- Έτσι όπως τα λέτε είναι πολλά τα περίεργα.

- Μόνο ότι έμεινε κάποια έγκυος από λουλούδι δεν άκουσα ακόμα!

- Ε... τώρα τι λέτε να κάνετε;

- Sex με τον πρώτο τυχόντα.

- Για εκδίκηση;

- Όχι, γιατί έχω καιρό να το κάνω. Άργησα να συνέλθω. Γδύσου, μπορεί να είσαι χαζός, αλλά δεν πειράζει. Αν περιμένω να βρω έξυπνο άντρα, δεν θα το κάνω ποτέ. - Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.

- Πριν όμως πρέπει να σου πω κάτι.

- Είμαι υπέρ του ασφαλούς sex.

- Όχι αυτό ρε. Την αλήθεια. Οι Ισραηλίτες σκαρφιστήκαν την ιστορία με την αιμομιξία, γιατί τα παιδιά από τις κόρες του Λωτ είχαν τα ονόματα εχθρικών φυλών. Μόνο και μόνο από ρατσισμό, για μειώσουν τους εχθρούς τους, είπαν το παραμύθι. Τους αιμομίκτες τους σκότωναν. Μπήκες;

- Αν μπήκα λέει... .
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger