Home » , » Μεϊμαράκης: "Τρελαίνομαι από την χαρά μου για όσα λέει και κάνει ο Τσίπρας" (Βίντεο)

Μεϊμαράκης: "Τρελαίνομαι από την χαρά μου για όσα λέει και κάνει ο Τσίπρας" (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016 | 10:54 π.μ.

Εχει κάθε λόγο ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης να εκφράζει δημόσια τον ενθουσιασμό του για την πολιτική που υλοποιεί ο Αλέξης Τσίπρας με την «δεύτερη αριστερή κυβέρνησή» του. Στέλεχος για χρόνια της συντηρητικής παράταξης είναι και εν δυνάμει αρχηγός της Ν.Δ.

Το αυτονόητο όμως ερώτημα που προκύπτει είναι τι αισθάνεται ένας αυτοαποκαλούμενος «αριστερός», που εξακολουθεί να υποστηρίξει σήμερα τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν ακούει ένα πρωτοκλασάτο στέλεχος της δεξιάς με «λαμπρή καταγωγή», έναν εκπρόσωπος της σήψης της κυρίαρχης τάξης, από αυτούς που μετέφεραν τα τελευταία χρόνια ακόμη και μέσα στη Βουλή τον λόγο του τσαμπουκαλίδικου σεξισμού των "πρώτων τραπεζιών πίστα", να αποδίδει –και όχι άδικα- με χαρακτηριστικό ειρωνικό τρόπο τα «εύσημα» στον «ηγέτη» του.

Όπως ακούμε -στο βίντεο που παραθέτουμε- ο Ε. Μεϊμαράκης μιλώντας σε σημερινή τηλεοπτική εκπομπή μας λέει μεταξύ άλλων: «ο κ. Τσίπρας έχει ξεχάσει την αριστερά, έχει ξεχάσει αυτά που έλεγε και γυρίζει σιγά – σιγά προς τον σοσιαλδημοκρατικό χώρο … Τρελαίνομαι από την χαρά μου να ακούω λενινιστή – μαρξιστή να μου λέει ότι ιδιωτικοποίησε τον Αστέρα ή τον ΟΛΠ. Τρελαίνομαι. Και νομίζω ότι αν εγώ τρελαίνομαι απ’ την χαρά μου κάποιοι άλλοι τρελαίνονται από την λύπη τους και από την στεναχώρια τους».

Εμας δεν μας αφορά που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε «χλεύη των ηττημένων», όπως θα έλεγε ένας παλιός πολιτικός που είχε χαρακτηριστεί στην εποχή του «παπατζής».
Μας ενδιαφέρει όμως το γεγονός ότι ο οδοστρωτήρας της ταξικής μνημονικής πολιτικής της σημερινής συγκυβέρνησης ήρθε να ισοπεδώσει ότι είχε μείνει όρθιο από πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα από την αντιλαϊκή λαίλαπα των Σαμαροβενιζέλων που προηγήθηκε.
Και μας «πονάει» επίσης που το εργατικό κίνημα δεν είναι σε θέση να αντιδράσει, να μπει ανάχωμα σε μια πολιτική που μας γυρνάει στον μεσαίωνα.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
7 Ιανουαρίου 2016 στις 11:36 μ.μ.

Αντε-αντε!!! '' Σε καθε σπιτι ενας τρελος.....και στο δικα μας ολοι ''!! Τι καταρα ειναι αυτη παναγια μου;; Γιατι ,οποιον και να πιασεις απο τους πολιτικους μας ,ειναι ολοι τους.....forest gump;;;; Απο διπλα ερχομαι....τρομαξα να τα ξεχωρισω του Αλεξη....μπας και σταματησει και παραιτηθει!!Τωρα θα βαλουμε και μυαλο στον καραφλα;;; Εε οχι αγαπη μου,δεν ειναι ζωη ετουτη!!Δηλαδη ...ποσο πιο ασχημη ηταν του Σισυφου;; Εκεινος κουβαλουσε βραχο...και εμεις ..τρελογερους;;;;

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger