Home » , , » Κάτι "ανάλαφρο¨με swingers και παπάδες

Κάτι "ανάλαφρο¨με swingers και παπάδες

Από giorgis , Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015 | 4:12 μ.μ.

Του Γ. Γ.
Να γράψουμε και κάτι χαλαρό. Κάνοντας μια διαδικτυακή περατζάδα από τα πρωτοσέλιδα των σημερινών εφημερίδων τρακάρω την φυλλάδα Espresso. Εκεί λοιπόν με «ξύλινα» γράμματα διαβάζω ότι 150 ζευγάρια έκαναν «όργια με ανταλλαγές συντρόφων στο Πήλιο».
Προφανώς –και αν αληθεύει το δημοσίευμα- θα πρόκειται για  swingers και περί ορέξεως δεν μας πέφτει λόγος.

Θυμήθηκα ένα σχετικό πραγματικό περιστατικό που είχα γράψει πριν αρκετά χρόνια σε μια βδομαδιάτικη εφημερίδα της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.

Το παραθέτω:

Μ’ ένα θηλυκό πορνοϋφασμα που έχω νταλαβέρι –αλισβερίσι, στο φιλικό για να μην παρεξηγούμαι κι’ όλας, με κόλασε πάλι. Αρχισε να μου λέει πως επενδύουν για πάρτι τους τα μπακίρια που παντελονιάζουν από κράτος και το αφελές "ποίμνιο" τους  κάποιοι ρασοφόροι, οπότε βρήκα την ευκαιρία να πάρω την δόση μου και να τους ξανακράξω για ξεχαρμάνιασμα.

Οχι, δηλαδή, ότι δεν ξέρω τι ευαγγέλια ψάλλουν για να χλαπακιάζουν τους μπακλαβάδες κάθε είδους που τους προσφέρει το σύστημα και οι μαλακισμένοι θρησκόληπτοι. Εξάλλου για το τι ζωή θέλουν να κάνουν και τι πρότυπα έχουν για την επίγεια διαβίωση τους (την επουράνια φυσικά δεν την πιστεύουν και την χαρίζουν στην πλέμπα) το κραυγάζουν όσο πιο δυνατά γίνεται με τον τρόπο ζωής του.

Πέρα απ’ αυτό έχουν καβατζώσει για τα καλά όλα τα ανίψια και τις «ανιψιές» τους. Μπορεί οι δεσποτάδες να κρατούν κάποια προσχήματα στα σεξουαλικά όργια που κάνουν για να μην τους πάρει ο κόσμος με τις λεμονόκουπες, όπως έγινε στην Κύπρο, σποραδικά όμως κάποιες «λειτουργίες» τους βγαίνουν στον αφρό. Όπως τότε, πριν κάτι χρόνια, όταν ο πρώην δεσπότης Αττικής είχα καβατζάρει 1,5 δισ. δρχ για «τα γεράματα» του, και αργότερα όταν ο δεσπότης Καρπενησίου κατηγόρησε έναν Αλβανό ότι του «έφαγε» 400.000 ευρώ (τον είχε για να κάνει τα «κέφια» του, ο δεσπότης, αλλά ο Αλβανός αποδείχτηκε άπληστος).

 Εκτός απ’ τους δεσποτάδες όμως αλλά κάποιο μικρότερης εμβέλειας ρασοφόροι έχουν ξεσαλώσει εντελώς.

Λοιπόν ακούστε την ιστορία που μου έλεγε το τσόλι που ανέφερα πιο πάνω. Αυτή, που λέτε, είναι μια επαγγελματίας μπαρόβια, αλλά κάνει και μια αρπαχτή σαν συνοδός κάποιων «αξιοσέβαστων κυρίων» στις υπόγειες εξόδους τους. Είναι αυτό που λεν στην γλώσσα τους «χαστούκι με πέντε δεκαχίλιαρα».

Μετράει η μπογιά της, από πιτσιρίκα δικτυωμένοι σ’ αυτά τα κυκλώματα, ξέρει τα πράματα από μέσα. Συχνά συνοδεύει, μου έλεγε, έναν γεροκαπιτάλα σε κάτι στέκια όπου μια ομάδα από στελέχη της λεγόμενης καλής κοινωνίας, πολιτικοί, δικηγόροι, επιχειρηματίες και δεν συμμαζεύεται, την βρίσκουν να κάνουν «ανταλλαγή» τις γυναίκες που συνοδεύουν.

Και μέχρι εδώ εντάξει. Ετσι την βρίσκουν οι άνθρωποι, γούστο τους και καπέλο τους. Παρακάτω έχει ενδιαφέρον το πράγμα. Εκεί συνηθίζετε, μετά το αισθησιακό νταλαβέρι, ο άντρας να κάνει ένα δωράκι στην γυναίκα που έκανε σεξ μαζί της. Ξέρετε ποιοί είναι περιζήτητοι για τα ακριβά δώρα που κάνουν; Κρατηθείτε. Οχι οι επιχειρηματίες, οι μεγαλογιατροί κ.λ.π αλλά.... οι παπάδες!!!

Φυσικά εκεί δεν παρουσιάζονται με ράσα αλλά με Αρμάνι και περιποιημένο μουσάκι. Και το φυσάν το παραδάκι. Μάλιστα το τσόλι μου έδειχνε και ένα τεράστιο χρυσό σταυρό που της χάρισε ένας παπάς όταν λέρωσαν τα σεντόνια.
Αυτή ήταν και η προσδοκία της. Να την επιλέξει πάλι ένας παπάς που πουλάει την «θεόπνευστη» πραμάτεια του στο Α’ νεκροταφείο. Αυτός μοιράζει χρηματικές επιταγές και κοσμήματα απλόχωρα κάθε φορά που ψέλνει τα ηδονικά αναστενάρικα τροπάρια του.

Αρχικά δεν την πολυπίστεψα με όλα αυτά που μου έλεγε. Αλλά μου πρότεινε κάτι απλό. Να κάνω αίτηση να γραφτώ στο club τους, μου είπε πως θα συμπληρώσω τα χαρτιά για να με δεχθούν στο νταβαντούρι τους, και να πάω να τα δω με τα ίδια μου τα μάτια. Αυτή είχε τον τρόπο να με δεχθούν στο αλισβερίσι τους. Εκεί θα γνώριζα και τους τράγους αφού είναι πασίγνωστοι στο όλο κύκλωμα.

Ολο αυτό μου φάνηκε απλό και το έκανα. Ολα αυτά γίνονται από το Ιντερνέτ. Ετσι και έκανα. Σε λίγες μέρες είχα την απάντηση:

SAS PROSKALOUME GIA ENA POTO STO PRIVE MAS CLUB. TO CLUB EINAI ANOIKTA KATHE PARASKEUH - SABBATO -KURIAKH, ORA:23:00, ODOS:MESOGEION …., PERIOXH: AMPELOKHPOI, ONOMA CLUB: …. , EINAI UPOXREOTIKO GIA NA PERASETE THN EISODO NA SUNODEUESTE (NA EISTE ZEUGARI). PROSOXH AUTO EINAI APARAITHTO.......EPISHS GIA LOGOUS EXEMUTHIAS APAGOREUONTAI OI FOTO & OI CAMERES  OI KATHE MORFHS PARENOXLHSH.
SAS PERIMENOUME. FILIKA-WEBMASTER.

Παρακάτω μου έδινε ένα σύνθημα για να με δεχθούν να μπω στο prive club τους και μου έδωσαν την ταμπέλα του άνδρα που πάει «μόνο με γυναίκες σε όλες τις στάσεις».
Δεν έχω κάποια γνωστή που να δεχόταν να πηγαίναμε για ζωντανό ρεπορτάζ –εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα- αλλά το τσόλι με έπεισε ότι είναι όπως τα λέει.

Βλέπετε, ρε καρντάσια, πόσο προοδευτικοί είναι στις ηθικές αντιλήψεις κάποιοι παπάδες και πόσο ουσιαστικά επενδύουν τάματα και παγκάρια; Την επόμενη φορά που θα πάτε σε εκκλησιά να ανάψετε κερί ρίξτε το κουτί τίποτα παραπάνω γιατί ο παπάς του μπακάλικου μπορεί να έχει ιδιαίτερα έξοδα.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger