Home » , » Μοντέρνος πολιτικός χορός:

Μοντέρνος πολιτικός χορός:

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 29 Αυγούστου 2015 | 1:07 π.μ.

Γράφει ο  mitsos175. 

Ο Χαϊκάλης μιλάει πάλι,
εμπρός off shore μικροί μεγάλοι.
Γελοίος, τραγικός, αληθινός δεξιός
ο Χαϊκάλης.

Ελάτε κι άλλοι μπίζνα μεγάλη,
όλοι μας κλέβουν πάλι και πάλι.
Δε σταματάν αυτοί ούτε για μια στιγμή
μας πιάνει ζάλη.

Και οι ΑΝΕΛ μπούφοι μεγάλοι
πούλο θα πάρουν με τέτοιο χάλι.
Γελοίος, τραγικός, αληθινός δεξιός
Ο Χαϊκάλης.

Ελάτε κι άλλοι μπίζνα μεγάλη,
όλοι μας κλέβουν πάλι και πάλι.
Δε σταματάν αυτοί ούτε για μια στιγμή
μας πιάνει ζάλη.

Ουουουου. Αχ! Ευχαριστήθηκα χορό. Κι οι βουλευτές ευχαριστήθηκαν τα δικά μας λεφτά. Είχα την απορία, αγάπη μου γλυκιά, γιατί στον κόρακα έκαναν αυτό το νόμο περί ανευθυνότητας υπουργών και δεν βρίσκεται ένα κόμμα να τον καταργήσει; Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, μα η ξευτίλα μένει. Για τους φτύνεις να μην τους ματιάσεις το κάνουν, καθώς καταβροχθίζουν προϋπολογισμούς σε χρόνο μηδέν. Τα μηδενικά...

Νομίζεις πως είναι μόνο ο Χαλί Κάλι; "Κάλι" όπως η θεά με τα πολλά τα χεριά; Έτσι κι οι κηφήνες έχουν πολλά και μακριά χέρια για να πιάνουν καλύτερα; Αλλά όχι! δεν είναι μόνο το χάλι κι η εταιρία του Χαϊκάλη. Είναι πολλοί οι απατεώνες. Αυτό είναι το πρόβλημα: δεν είναι πότε μόνο του το τσιμπούρι που ρουφάει το αίμα. Απλά τα άλλα τσιμπούρια δείχνουν ένα, για να φάνε με την ησυχία τους τα υπόλοιπα. Στο τέλος "περασμένα - ξεχασμένα βρε, άλλωστε όλοι το σύστημα στηρίζουμε".

Κατάλαβες τώρα γιατί χοροπηδώ ως το ταβάνι, κάθε φορά που ένα από αυτά τα μπουμπούκια του εγκλήματος ξεπλένεται από τους άλλους καραγκιόζηδες στην κολυμπήθρα της βουλής; Γιατί μου υπενθυμίζουν πόσο ίδιοι κι απαράλλαχτοι είναι. Σαν κλώνοι του ίδιου εγκληματία.

"Δε μιλάω εγώ τώρα για να μη μιλήσεις εσύ, όταν θα βουτάω με τη σειρά μου τη χερούκλα μου στο μέλι" δηλαδή στο δημόσιο χρήμα που βγαίνει από το υστέρημα των εργαζόμενων.

Αγαπούλες μου εσείς! Κάνουν και γκάλοπ: Να μην πάρουν κι οι φίλοι οι δημοσκόποι, μερικά εκατομμύρια ευρώ; Ο ψηφοφόρος πληρώνει. "Ποιά συμμορία προτιμάς; Την πορτοκαλιά ή τη γαλάζια"; Αφελή μου ψηφοφόρε, τι ανησυχείς καλέ; Αφού στο τέλος θα τα μοιραστούν τα κλοπιμαία. Αυτό είναι το σχέδιο. Γερμανικός εγκέφαλος το σχεδίασε.

Τουλάχιστο ας το παραδεχθούμε, ο Χάλι Κάλι είναι επαγγελματίας ηθοποιός με έμφυτο ταλέντο και στην κωμωδία και στην υποκρισία γενικότερα. Και νόμιμος όπως όλοι αυτοί στον καπιταλισμό. Αν είναι ηθικός ο νόμος; Αχ μου κάνεις τέτοιες δύσκολες ερωτήσεις. Ρώτα τον Τσίπρα, το Σαμαρά και το ΓΑΠ που έκαναν νόμο τα Μνημόνια.

"Δεν είναι δικιά μου η δικιά μου off shore και δεν είναι off shore, εντάξει;" Εντάξει, εντάξει, θα πάω εγώ κόντρα σε ψεκασμένο; Συνέχισε έτσι, είσαι πολύ διασκεδαστικός. Όλοι σας στο θέατρο της βουλής είστε . Αλλά όπως σε όλα τα έργα, κωμωδίες η τραγωδίες, η αυλαία πέφτει κάποτε.

Πλησιάζει το φινάλε. Ο κόσμος θα επιλέξει, αν θα έχουμε happy end...

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

29 Αυγούστου 2015 στις 10:04 π.μ.

Αλλά όχι! δεν είναι μόνο το χάλι κι η εταιρΕία του Χαϊκάλη

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger