Home » , » Αν η Ραχήλ Μακρή πήγαινε στο ΚΚΕ αντί για το ΣΥΡΙΖΑ;

Αν η Ραχήλ Μακρή πήγαινε στο ΚΚΕ αντί για το ΣΥΡΙΖΑ;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014 | 2:27 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Είδα ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο στο site:
Αν η Μακρή πήγαινε στο ΚΚΕ αντί για το ΣΥΡΙΖΑ ποια θα ήταν η αντίδραση του κόμματος; ήταν το νόημα. Μάλιστα θα επεκτείνω το ερώτημα: Θα δεχόσασταν βουλευτές άλλου αντίπαλου κόμματος να έρθουν στο δικό σας;

Η απάντηση είναι: Εξαρτάται. Για παράδειγμα η κα Ραχήλ Μακρή μπορεί να πάει στο ΣΥΡΙΖΑ και να μην κάνει κακή εντύπωση σε κανένα ψηφοφόρο του. Έχει αναπτύξει κοινές δράσεις, έχει χτυπηθεί ύπουλα από τη ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ πλησίασε τον ιδεολογικό χώρο των ΑΝΕΛ, (με ότι αυτό σημαίνει) άρα όχι μόνο δεν θα υπάρξει θέμα, αλλά θα αποβεί θετικό γι αυτόν.

Κάθε κόμμα έχει σκοπό να γίνει προσιτό σε όσο το δυνατό περισσότερους, κι αν πάρει στελέχη από άλλα κόμματα τόσο το καλύτερο.

ΑΛΛΑ: Υπάρχει ένα θέμα πολιτικής όπως αυτή εκφράστηκε και εφαρμόστηκε από ορισμένους. Το κάνω λιανά: Θα χαιρόμουν, αν κάποιος απλός άνθρωπος έβλεπε την τρέλα του ρατσισμού, καταλάβαινε το τεράστιο λάθος να δώσει δύναμη στους ναζί κι από Χρυσή Αυγή ψήφιζε ΚΚΕ. Σίγουρα όμως, αν αυτός ήταν ο Κασσιδιάρης, θα τον πέταγα έξω με τις κλοτσιές. Το ίδιο και από το ΠΑΣΟΚ ή τη ΝΔ. Αν ήταν κάποιο στέλεχος που δεν προκάλεσε, δεν έκανε λαμογιές και μετάνιωσε ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, θα χαιρόμουν πολύ να το δω στο ΚΚΕ.
Αλλά αν αυτός ήταν ο Βενιζέλος, ο Λοβέρδος, η Ντόρα, ή ο Άδωνης, λέω μερικά ακραία παραδείγματα, τότε θα έφευγα εγώ! Η διαφορά είναι φανερή.

Η πολιτική έχει εκφραστές, έχει πρόσωπα που την εξασκούν. Αυτά μας έχουν προκαλέσει. Είναι ποτέ δυνατόν να τα δεχθούμε έτσι απλά; Φυσικά τον απλό ψηφοφόρο τον θέλουμε, αλλά τα αποδεδειγμένα ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ όχι. Γιατί κάνουν ζημιά. Είναι σαν το Σκουλήκι στο Μήλο, ζουν από αυτό, χωρίς να προσφέρουν τίποτα. Τα παράσιτα όξω, οι υπόλοιποι καλοδεχούμενοι.

Ένταξη ειδικά στο ΚΚΕ σημαίνει αγώνες, σημαίνει σύγκρουση με το σύστημα. Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει εξασφάλιση καρέκλας. Σημαίνει προσφέρω, δεν σημαίνει παίρνω. Η πολιτική του ΚΚΕ είναι συνεπής και ολοφάνερη. Αυτό μας γλυτώνει από πολλά τέτοια.

Η αξιοπιστία κάποιου ανθρώπου και η Ιστορία του είναι το κριτήριο. Εγώ λχ δε θεωρώ αξιόπιστο κανένα από ΔΗΜΑΡ. Γιατί; Γιατί όσο η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ είχαν τη κουτάλα έτρωγαν και μας κορόιδευαν κατάμουτρα. Μας λοιδορούσαν, ψήφιζαν όλα τα ναζιστικά, ήταν σαν τους γερμανοτσολιάδες στην κατοχή. ΤΩΡΑ που είδαν τα σκούρα, που είδαν ότι το φαγοπότι τελειώνει, η ΝΔ διαλύεται, προσπαθούν να μας πουν τι άραγε; Τι να μας πει η Ρεπούση, ο Ψαριανός, ο Κουβέλης;

Ότι ήταν ηλίθιοι και δεν ήξεραν τι έκαναν; Ότι έφαγαν από κει τον άμπακο και πεινάνε ακόμα; Ο ίδιος ο κόσμος αγανακτισμένος από τη συμπεριφορά τους και την πολιτική που στήριξαν, τους έστειλε στο διάολο! Αν τους ήθελε ο ψηφοφόρος κάθε κόμματος ψήφιζε αυτούς. Αλλά πολλοί ψήφισαν άλλο κόμμα ακριβώς επειδή αηδίασαν με δαύτους.

Κι έπειτα είναι το timing, η χρονική συγκυρία. Τώρα θυμήθηκαν ότι είναι "αριστεροί"! Ψεύτες είναι και μάλιστα τα ψέματα τους είναι πολύ χοντρά και προκλητικά. Πολύ αργά για δάκρυα τώρα. Καμία εμπιστοσύνη σε φιλοτομαριστές γιατί αύριο στην πρώτη δυσκολία θα τα γυρίσουν πάλι και θα προδώσουν ξανά. Η πολιτική άποψη δεν είναι πουκάμισο να την αλλάζεις έτσι απλά. Κοντολογίς εμείς δεν είμαστε ΝΔ να μαζεύουμε τη σαβούρα. Να μας βρίζουν και μετά να μας γλείφουν.

Θέλουμε τον πολύ και απλό κόσμο μαζί μας.
Γι αυτούς που είδαν αργά το φως και το παίζουν ξαφνικά "μετανοούσα Μαγδαληνή" γιατί βλέπουν το τέλος τους, ισχύει το εξής: Την προδοσία πολλοί αγάπησαν τον προδότη ουδείς. .
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 85 σχόλια

Συμπαθών του Μήτσου
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 4:12 μ.μ.

Άσε βρε Μήτσο που έχεις καταπιεί την Κανέλλη από την Εκάλη και σου πέφτει βαριά η Μακρή. Τέλος πάντων, αν θέλεις μίλα και για τα δύο γιατί όπως καταλαβαίνεις να καταγγέλεις το ένα και να κάνεις την πάπια για το άλλο είναι προβληματικό. Μπορείς λοιπόν εκτός από λιανά να μας το κάνεις και Λιάνα;

Ανώνυμος
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 4:57 μ.μ.

@Συμπαθών του Μήτσου
Εσυ μπορεις να μας πεις γιατι ενω ενα αυτοαποκαλουμεο κομμα της αριστερας οπως ο ΣΥΡΙΖΑ εχει παρει 27% και ειναι και αξιωματικη αντιπολιτευση δεν εχει δημιουργησει ιχνος λαικου κινηματος; Δεν εχει βαρυτατες ευθυνες αυτο το κομμα για αυτο το γεγονος;

Ανώνυμος
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 5:44 μ.μ.

Στο ευρωψηφοδέλτιο του ΚΚΕ υπήρχαν υποψήφιοι πρωην αγροτοσυνδικαλιστής της ΝΔ και πρωην βουλευτής του ΔΗΚΚΙ. Δηλαδη , σε καποιο βαθμό αυτό που λεει ο αρθρογράφος έχει γίνει, το ΚΚΕ εχει συνεργαστει με πρωην στελεχη αλλων κομματων που αλλαξαν άποψεις και προσχώρησαν στις θέσεις του.

Συμπαθών του Μήτσου
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 6:06 μ.μ.

Κοίταξε φίλε, δεν μπορείς να λες ότι ο ΣΥΡΙΖΑ (ή παλιότερα ο ΣΥΝ) δεν μετράει μία στο κίνημα κι απ' την άλλη να ζητάς ευθύνη κύρια από το ΣΥΡΙΖΑ για το κίνημα. Ψήφοι δεν σημαίνουν κίνημα και το ξέρεις. Δες λοιπόν πρώτα τις δικές σου ευθύνες που τόσα χρόνια λες ότι ΕΙΣΑΙ το κίνημα και μετά βλέπουμε κι αυτές των "καναπεδάτων" του ΣΥΝ.

Ωραία είναι να κάθεσαι απέξω και να πετροβολάς, αλλά δυστυχώς για εσένα δεν ήσουν έξω ΚΑΙ από το κίνημα.
Σε αυτό το θέμα θα πρέπει να ξεκινήσουμε πρώτα από εσένα: Τι έκανες, τι κατάφερες ή τι ΔΕΝ κατάφερες και πως τελικά έψησες όλο τον κόσμο ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και οι εκλογές αποτελούν την μοναδική του ελπίδα;

Ανώνυμος
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:33 μ.μ.

@Συμπαθών του Μήτσου

Μονο που η Κανελλη ασχετα απο το που ηταν παλια εδω και 15 χρονια τιμα τη συνεργασια της με το ΚΚΕ και με το παραπανω και εχει κανει και πολλα βηματα σε επιππεδο συνειδησης. Η Μακρη μου μοστραρει με το χρυσαυγιτοτατουαζ και πεταει τις εθνικιστικες ηλιθιοτητες της. Αν δεν ενοχλει τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ βεβαια κανενα προβλημα...

Ανώνυμος
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:34 μ.μ.

Ποιός είπε εναντίον της Μακρή; Το νόημα είναι ότι υπάρχουν κυρίως δυο ειδών ανθρώπων που φεύγουν από ένα κόμμα και πάνε σε άλλο. Αυτοί που φεύγουν γιατί πραγματικά αλλάζουν γνώμη, και οι άλλοι που πάνε να διασωθούν. Υπάρχουν όμως κι οι περιπτώσεις σαν αυτή της Ραχήλ Μακρή. Η κα Μακρή ΔΕΝ άλλαξε ουσιαστικά γνώμη, είναι συνεπής (προσωπικά μου είναι συμπαθής), αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι που άλλαξε. Σκεφτείτε τι σημαίνει αυτό.
Η Κανέλλη ήταν αυτή που ήταν. Δεν ήταν ποτέ ρατσίστρια κι είχε πάντοτε ικανότητες στο λόγο. Ο λόγος της δεν ήταν τα βελάσματα των προβάτων, που αναμασούσαν τις εντολές του τσοπάνη. Έφυγε για καθαρά πολιτικούς λόγους. Αν έμενε, θα κέρδιζε χρήμα και θέσεις με τις ικανότητες της. Από τη στιγμή που μπήκε στο ΚΚΕ έκανε αγώνα, κρίθηκε από τον κόσμο κι επιδοκιμάστηκε. Μπορεί με κάποιες προσωπικές απόψεις (θρησκεία πχ) να μη συμφωνώ, αλλά υπερασπίζεται τις αρχές του ΚΚΕ κι έχει πληρώσει γι αυτό. Ο κόσμος είναι αυτός που αποφασίζει.
Ούτε μπορούμε να συγκρίνουμε τη Μακρή ή την Κανέλλη ή κάποιο σοβαρό στέλεχος που αηδίασε με την κατάσταση του κόμματος του κι έφυγε, μ' αυτούς που την κοπανάνε όταν βλέπουν τα σκούρα ή τα γυρίζουν όπως ο Άδωνης ή ο Κουβέλης. Τη Ντόρα πχ που σιχαίνεται το σαμαρά, αλλά πάει για την καρέκλα και για τον ρίξει.
Είδατε τι πλάκα κάναμε με τον Πάγκαλο, ως και το antinews "δαγκώθηκε" αφήνοντας αιχμές. Οι δε νεοδημοκράτες μόλις τους το λες κατεβάζουν το κεφάλι. Θα τον ήθελε κάποιος αυτόν στο δικό του κόμμα; Βλέπετε, υπάρχει διαφορά.
Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. mitsos175.

Ανώνυμος
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:35 μ.μ.

@Ανώνυμος

Οι 2 συγκεκριμενοι συνεργαζονται χρονια με το ΚΚΕ δεν ηταν η πρωτη φορα. Τουλαχιστον η πρωην βουλευτινα του ΔΗΚΚΙ ειχε ξανακατεβει με το ΚΚΕ.

Ανώνυμος
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:58 μ.μ.

@ 9.34 Η Κανέλλη δεν ήταν αυτή που είναι.
Δεν ξέρω αν είναι ρατσίστρια,αν και αυτό είναι συζητήσιμο.
Πρίν να προσχωρήσει η Κανέλλη στο ΚΚΕ,καλεσμένη σε εκδήλωση Σωματείου Ποντίων κατήγγειλε τους διωγμούς που υπέστησαν οι Ελληνικές μειονότητες της Σοβιετικής Ενωσης απο τον Στάλιν.Μίλησε τότε για δολοφονίες πολλών εξ'αυτών και εξορία ακόμα περισσότερων στα Γκουλάγκ!!!.
Σήμερα δεν ξέρω τι άποψη έχει για αυτά που έλεγε τότε,αλλά αν κρίνουμε απο την πολιτική του κόμματος που την φιλοξενεί,μάλλον θα νοιώθει ανανήψασα.

Ανώνυμος
28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 11:06 μ.μ.

Ανώνυμε 9.35
Για ποιά βουλευτίνα του ΔΗΚΚΙ εννοείς ότι έχει ξανακατέβει με το ΚΚΕ? Και ποιοί είναι οι 2 συγκεκριμένοι που συνεργάζονται με το ΚΚΕ? Ονόματα, πες ονόματα. Τώρα για όποιον συγκρίνει την Κανέλλη με την Μακρή, απλά έχει κάψει φλάντζες. Το θέμα δεν είναι ποιός φεύγει και από πού. Το θέμα είναι πού πάει αυτός που φεύγει. Και σίγουρα αυτός που φεύγει για να πάει στο ΚΚΕ, δεν φεύγει ούτε για καρέκλες ούτε για οφίτσια. Γιατί ξέρει ότι πηγαίνοντας στο ΚΚΕ, χάνει και τις καρέκλες και τις δουλειές του. Ξέρει ότι και θα διωχθεί και θα πολεμηθεί με λύσσα (καλή ώρα Κανέλλη) και ότι θα προσπαθήσουν να τον συκοφαντήσουν και να τον απαξιώσουν (προς το παρόν, γιατί στο μέλλον έρχονται και οι καθ εαυτού διώξεις). Αυτοί λοιπόν που έρχονται στο ΚΚΕ, ξέρουν ότι θα χάσουν πολλά, ίσως και όλα. Τι σχέση μπορεί να έχουν με αυτούς που μυρίζονται εξουσία, μυρίζονται πασοκίλα, και τρέχουν για στασίδι? Ελεος, και η παγαποντιά έχει τα όριά της. Γιατί παγαποντιά είναι, να συγκρίνεις την Μακρή με την Κανέλλη. Μανώλης

Ανώνυμος
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 1:23 π.μ.

Απο ποιόν πολεμήθηκε η Κανέλλη ρε αστροπελέκι?
Ονόματα πές ονόματα.
Να σε βοηθήσω εγώ μπάς και βρείς άκρη.Απο τα συστημικά κόμματα?Απο την συγκυβέρνηση των δοσίλογων?Απο μεγαλοδημοσιογράφους?Απο μεγαλοεκδότες?Απο μεγαλοεπιχειρηματίες και εφοπλιστές?Απο ΜΕΓΑλοκανάλια.? Απο κυβερνητικούς?Απο παρακυβερνητικούς και παρακρατικούς?Απο την εκκλησία? Απο το Πατρειαρχείο Αντιοχείας? Απο ποιόν?
Ονόματα,διευθύνσεις,στοιχεία,ημερομηνίες.Αλλοιώς είσαι αναξιόπιστος.

Αντί να σε προβληματίσει γιατί δεν έρχονται στο κόμμα σου αυτοί που εγκαταλείπουν άλλους χώρους,ζητάς και τα ρέστα.
Συμβαίνει ακριβώς το ίδιο και με τους ψηφοφόρους.Που επειδή δεν το προτιμούν του συνιστάτε να διορθώσει την ψήφο του.Και αφού την διορθώνει και σε απαξιώνει ακόμα περισσότερο,αρχίζετε τις κλάψες.
Το ότι το ΚΚΕ δεν έχει πολιτική που να πείθει,να συγκινεί την κοινωνία και να δίνει διέξοδο,δεν περνάει απο το μυαλουδάκι σου.
Το ότι κατάλαβε ο λαός πως είστε δεκανίκι του συστήματος και σας γυρίζει την πλάτη,ούτε αυτό το διανοείσαι.
Καρέκλες και οφίτσια βλέπετε,και όχι την γενοκτονία του λαού.
Οι καρέκλες που στρογγυλοκάθεται η ελίτ του Περισσού για να σας παραμυθιάζει δεν σας στραβώνουν.Παρά μου βρήκες δικαιολογία πως έχει σημασία που πάνε!
Πάνε εκεί που υπάρχει ελπίδα και αγώνας για την ζωή ρέ .Αν θέλανε πτώματα θα πήγαιναν σε νεκροταφεία.

Σε ένα θα συμφωνήσω μαζί σου.Πράγματι όποιος πάει στο ΚΚΕ χάνει την θέση του.
Σκέψου μόνο πόσοι απο την Τυποεκδοτική,τον 902,τον Ριζοσπάστη έχασαν τις δουλειές τους.
Αυτοί ξέρουν καλύτερα.Ενοιωσαν στο πετσί τους την απόλυση απο το ΚΚΕ.Ακόμα βλαστημάνε την ώρα και την στιγμή.

Πρίν λίγους μήνες η πασοκτζού πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πύργου πήρε μεταγραφή για το ΚΚΕ.Το ίδιο και ένας συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ απο την Κέρκυρα.Αυτοί είναι καλοί και όσοι πάνε στους άλλους είναι σκάρτοι.
Η πασοκτζού και ο Δακίτης είδαν το φώς το αληθινό.

Συμπαθών του Μήτσου (θα το αλλάξω όπου ναναι)
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:57 π.μ.

"Το θέμα είναι πού πάει αυτός που φεύγει."
Α μπράβο Μανωλάκη, τώρα τα λες σωστά. Το θέμα είναι που πάει αυτός που φεύγει! Άμα πάει στο ΚΚΕ τότε μια χαρά! Αν πάει αλλού τότε έχουμε...πολιτικό πρόβλημα!! Έτσι καθαγιάστηκε ο Ζουράρις, ο Γκλέτσος, η Κανέλλη και διάφορα άλλα πουλέν και κάηκε στο πυρ το εξώτερο όλη η εξωκοινοβουλευτική αριστερά και ο ΣΥΝ που γεννήθηκαν ΜΕΣΑ στο ΚΚΕ τόλμησαν να...διαφωνήσουν!
Μια χαρά τα λες Μανώλη: Άμα είσαι δικός μας δε πα να'σαι κι ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης, όσο δεν σε βρίσκουν μια χαρά! ΑΛΛΟΥ μην πας.

Ε ρε κομμουνιστές πρώτης γραμμής!!!

Υγ: Α..κρίθηκε από τον κόσμο και επιδοκιμάστηκε Μήτσο; Γιατί ο κόσμος έχει επιδοκιμάσει και την Σελήνη του Φώσκολου, γνωστή φάτσα να είναι και δεν υπάρχει θέμα. Άσε τότε να δούμε και την Μακρή αν θα επιδοκιμαστεί, αφού έτσι λύνονται τα θέματα. :)

Ανώνυμος
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 11:46 π.μ.

Εσύ των 1:23 ποιανού δεκανίκι είσαι; Απο κάτι ψευτοεπαναστάτες και αντ-ΚΚΕ σαν και του λόγου σου έχουμε χορτάσει! Κανένα καλό δεν βλέπουμε!
Και βέβαια το αντι ΚΚΕ μένος σου είναι στην πρώτη γραμμή.
Για πολλοστή φορά. Όσο και να σκυλιάζεται το ΚΚΕ δεν θα το βάλετε στο χέρι.

Ανώνυμος
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 1:32 μ.μ.

1.23 μην γραφεις με άδειο στομάχι

Αντε φαε καμια τυρόπιτα που συγκρινεις την κανελη με το τσιρκο την Μακρη και τους εκατομμυριούχους του συριζα με τα στελέχη του ΚΚΕ ,εχεις δει τις φορολογικές τους δηλώσεις να ζαλιστεις .Το ΚΚΕ φιλε μου του στρώσατε χαλι στην αριστερη καπιταλιστική σας κυβέρνηση για να μπει και σας την ετριψε στην μουρη..Οχι λογια..γιαυτο χτυπήσετε Στο είπε και αλλος η συμμέτοχη στο ΚΚΕ εχει κόστος οχι κέδρος
Αγωνα, λες να παρεις την κουταλα της εξουσιας..?και το ΠΑΣΟΚ τα ιδια ελεγε ,μαλιστα μιλαγε και για, σοσιαλισμο ,,Αντε βρε καλο αγώνα τοτε,,,απάνω τους
.

Ανώνυμος
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 1:50 μ.μ.

Δεν μπορεί κανένας να βάλει στο χέρι το ΚΚΕ.
Πρόλαβε και το έβαλε η αστική τάξη,πολλά χρόνια πρίν.Το έδεσε χειροπόδαρα και το σέρνει απο την μύτη.
Είναι καταδικασμένο να υπακούει τυφλά στις εντολές της αστικής τάξης.Να υλοποιεί στο ακέραιο όλες τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει.
Πολλά τα γραμμάτια που έχει υπογράψει ο Περισσός.
Και πρέπει να τα εξοφλήσει όλα!!.

Ανώνυμος
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 2:43 μ.μ.

Το θράσος των οπορτουνιστών δεν έχει όρια.
Συκοφαντούν και λασπολογούν χυδαία την συντρόφισα Λιάνα.
Εφτασαν στο σημείο να την συγκρίνουν με κάποια Ραχήλ,αγνώστων λοιπών στοιχείων.
Ποιά συκοφαντείτε μωρέ άθλιοι οπορτουνιστές?Την σύγχρονη Ελληνίδα Πασιονάρια της Εκάλης,συκοφαντείτε. Την Ντολόρες μας ρε.Και δεν αισχύνεστε.
Η συντρόφισα Κανέλλη είναι αυτή που δίνει καθημερινά την μάχη στα κανάλια της εργατικής τάξης MEGA και ΣΙΑ.Κατακεραυνώνει τον οπορτουνισμό μαζί με Πρετεντέρη και ΣΙΑ της υγειούς δημοσιογραφίας.Δεν τολμάει να πεί κουβέντα ο καλεσμένος οπορτουνιστής,και η συντρόφισα τον κάνει σκόνη.Τον ταπώνει πρίν προλάβει να ανοίξει το στόμα του ο άθλιος.
Αμ στη βουλή ποιός δίνει τις πιό σκληρές μάχες?Ποιός ξέχασε την ηρωική παρουσία της δίπλα στο ψωμί και στο γάλα?Αν το γάλα ήταν ψάρι,η συντρόφισα θα τα πολλαπλασίαζε όπως στο εν Κανά θαύμα.... Τότε θα το βουλώνατε οριστικά γατάκια.

Πολλοί οι κοινοβουλευτικοί αγώνες της συντρόφισας.Γιαυτό πάντα εισπράτει το πιό θερμό χειροκρότημα και τα καλύτερα λόγια απο τα ακροδεξιά λαμόγια.

Εκεί όμως που οι οπορτουνιστές ξεβρακώνονται,είναι όταν αμφισβητούν τους αγώνες της συντρόφισας στο δρόμο.Δίπλα στον αγωνιζόμενο λαό ματώνοντας μαζί με τους εργάτες.Που είσαστε ρε όλοι εσείς όταν η συντρόφισα προέτασσε τα στήθη της απέναντι στους κατασταλτικούς μηχανισμούς και στους βάρβαρους ΜΑΤτζηδες? Οταν ρε οπορτούνες η συντρόφισα έτρωγε το ξύλο και τα χημικά,εσείς τρώγατε...βελανίδια.

Αλλά που θα πάει.Δεν θα αναλάβετε την κυβέρνηση ρε άτιμοι οπορτουνιστές? Θα φάτε αντίσταση που θα πάει σύννεφο.Θα αστράψει ο Ολυμπος και θα βροντήξει η κατσαρόλα.
Ολη η Εκάλη προμηθεύτηκε καινούργιες κατσαρόλες.
Για τηγάνια τα λεφτά δεν φτάνουν ακόμα,ένεκα περικοπής της χρηματοδότησης.

Ανώνυμος
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 4:05 μ.μ.

Θα ήθελε πολλή να μοιάσει στην συντρόφισσα Λίανα που τους έτριψε στα μούτρα τις καριέρες τα αξιώματα και τα πλούτη για να στηρίξει το ΚΚΕ και τον Ελληνικό λαό το τσίρκο η Ραχήλ που τρέχει σαν ποντίκι να εγκαταλείψει το πλοίο τον ΑΝΕΛ που βουλιάζει για να σώσει την βουλευτική καρέκλα της μεταπηδώντας σε αλλο εργοδότη δηλαδή στον ΣΥΡΙΖΑ που υπόσχεται και μοιράζει καρέκλες και θέσεις σε όσους τον στηρίξουν για να αρπάξει την κυβερνητική κουτάλα.Η Λιάνα ήταν εκεί.Στα εργοστάσια στα λιμάνια στα μπλόκα.Απο εκεί που δεν πέρασε ούτε απο έξω η ραχήλ και το συνάφι του συριζα.Και γι αυτές τις αντισημιτικές και αγωνιστικές της περγαμηνές που έδειξε παλεύοντας δίπλα στον λαό σε όλα τα μέτωπα η ραχήλ ανοίγει τις αγκαλιές του ο ΣΥΡΙΖΑ που είναι τόσο μεγάλες που χωράνε όλους τους κατσαπλίαδες απο το βαθύ πασοκ και τους μηχανισμούς του με μπουμπούκια όπως ο Κοτσακάς ο ραφτόπουλος η Κατσέλη ο Κουρουμπλής και άλλες εξέχουσες προσωπικότητες της μάσας της ρεμούλας και του πλιάτσικου.Στο ΜΕΓΚΑ και ΣΙΑ έχουν δώσει καθημερινό στασίδι στους εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ.Αφού πρώτα έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του σε όλα τα ιδρύματα και τα συνέδρια του μεγάλου κεφαλαίου.

Ανώνυμος
29 Σεπτεμβρίου 2014 στις 5:07 μ.μ.


ΙΔΟΥ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΩΝ ΧΛΙΔΑΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ! ΟΥΤΕ ΞΕΡΟΥΝ ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΗΜΑ ΚΟΛΥΜΠΟΥΝ

. Αμιγούς επιθετικής καπιταλιστικής στόχευσης είναι το επενδυτικό χαρτοφυλάκιο του βουλευτή Β’ Αθήνας, κ. Ευκλείδη Τσακαλώτου, με συνολική αξία κτήσης 457.700 ευρώ και 107.000 αγγλικών λιρών (127.273 ευρώ). Στην κορυφή των προτιμήσεων του υπεύθυνου Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ, βρίσκεται η BlackRock, η μεγαλύτερη επενδυτική εταιρεία του κόσμου. Στον οικονομικό κολοσσό, που πραγματοποίησε εν μέσω κρίσης την αξιολόγηση των ελληνικών τραπεζών, ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών τοποθέτησε το ποσό των 130.000 ευρώ αγοράζοντας 11.000 μερίδια αμοιβαίων κεφαλαίων.
Στη δήλωση «πόθεν έσχες» του δε, φιγουράρει και το όνομα της JP Morgan με εγγραφή 1.764 μεριδίων αμοιβαίων κεφαλαίων της εταιρείας
Διαθέτει επίσης ομόλογα αξίας 100.000 λιρών Αγγλίας της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, ενώ όσον αφορά στα επίπεδα ρευστότητας του κ. Τσακαλώτου, σε 17 τραπεζικούς λογαριασμούς υπάρχουν συνολικές καταθέσεις 291.000 ευρώ. Η περιουσιακή του κατάσταση συμπληρώνεται από δύο κατοικίες στην Κηφισιά, ένα γραφείο και μία ακόμη οικία στην Πρέβεζα.
Σε ανάλογο κλίμα κινείται και η επενδυτική προσέγγιση του βουλευτή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ και υπεύθυνου του τομέα Ανάπτυξης του κόμματος, κ. Γιώργου Σταθάκη. Ο καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας έχει αγοράσει αμοιβαία κεφάλαια εσωτερικού και εξωτερικού με την αξία κτήσης τους να ανέρχεται στα 376.000 ευρώ. Στο συγκεκριμένο ποσό συμπεριλαμβάνονται 100.000 ευρώ που αφορούν σε αγορά μεριδίων των επενδυτικών προϊόντων της BlackRock και της JP Morgan.
Οσο για τις αποταμιεύσεις του κ. Σταθάκη, αποτελούνται τόσο από καταθέσεις σε ευρωπαϊκό όσο και σε αμερικανικό νόμισμα, αναλυόμενες σε 304.630 ευρώ και 201.329 δολάρια (146.431 ευρώ).
. Σε περίοπτη θέση στο κλαμπ των εκατομμυριούχων της Βουλής συμπεριλαμβάνεται και το όνομα του βουλευτή Επικρατείας, κ. Δημήτρη Τσουκαλά, ο οποίος είναι δικαιούχος καταθέσεων ύψους 1.071.000 ευρώ. Το «εφάπαξ» του κ. Τσουκαλά με τα έξι μηδενικά από την ιδιωτική ολλανδική τράπεζα όπου δούλευε προήλθε απο ασφαληστήριο συμβόλαιο κόστους 6.000 ευρώ μηναίος που κάλυπτε η τράπεζα και απογείωσε κυριολεκτικά την περιουσιακή του κατάσταση την τριετία 2010-2012 αφού τα προσωπικά εισοδήματα του πρώην προέδρου των τραπεζοϋπαλλήλων αυξήθηκαν κατά 1.473.040 ευρώ.Οταν η τράπεζα σου πληρώνει ασφαλιστικό συμβόλαιο τέτοιου ύψους φαντάσου γιατί ξεπουλημένο εργοδοτικό συνδικαλιστή μιλάμε.
. Σε ελαφρώς χαμηλότερο επίπεδο βρίσκεται το υπόλοιπο των τραπεζικών λογαριασμών της συναδέλφου του κ. Τσουκαλά στη Β’ Αθήνας, κυρίας Νάντιας Βαλαβάνη, αφού διαθέτει 20 βιβλιάρια καταθέσεων, ύψους 885.000 ευρώ, τα οποία αναλύονται σε 452.885 ευρώ και 364.000 λίρες Αγγλίας(432.967 ευρώ). Οσον αφορά στο χαρτοφυλάκιο της γνωστής συγγραφέως και οικονομολόγου, περιορίζεται σε εγχώριο αμοιβαίο κεφάλαιο με αξία κτήσης 24.500 ευρώ.
5. Δυναμικό χαρτοφυλάκιο μετοχών, ομολόγων και αμοιβαίων κεφαλαίων εσωτερικού και εξωτερικού με συνολική αξία κτήσης 830.600 ευρώ διαθέτει ο βουλευτής Β’ Αθήνας, κ. Δημήτρης Παπαδημούλης. Το χαρτοφυλάκιο των 14 τίτλων του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ έχει κυρίως διεθνή προσανατολισμό, αφού περιλαμβάνει τοποθετήσεις στις αγορές Ευρώπης, Ασίας και Ινδίας. Ο Παπαδημούλης διαθέτει τραπεζικό λογαριασμό 454.378 ευρώ, ενώ είναι συνδικαιούχος σε ακόμα 8 βιβλιάρια με το συνολικό ύψος των ποσών αυτών να είναι της τάξης των 499.000 ευρώ.

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 3:24 μ.μ.

Για τη Μακρή:Οταν ο Μωαμεθ δεν παει στο βουνο,παει το βουνο στον Μωαμεθ.Βλεπε και σβησμενα αρθρα του Μπαξεβανη,συναντησεις με παπαδαρια,φασιστοεθνικια στο ψηφοδελτιο των δημοτικων και πολλα αλλα.Καθε μερα και αλλη μια"εκπληξη"απο τον ΣΥΡΙΖΑ.

Η Κανελλη τωρα:ιδιαζουσα περιπτωση.Ναι μεν το βουνο δεν πηγε στον Μωαμεθ στην περιπτωση της,αλλα ουτε και η ιδια αλλαξε.Παροτι ημιεπισημη εκρποσωπος τυπου του ΚΚΕ και με τον καραφασιστα τραγο πειραιως χαριεντιζοταν και με τον Μπαλτακο φωτογραφιζοταν και απ' ολα.Μια χαρα εθνικι και θεουσα παρεμεινε.Κοτσαρε και ενα σφυροδρεπανο διπλα στα σταυρουδακια και τα ΄κονισματα,αυτο ειναι ολο.

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 3:31 μ.μ.

Εχει πολλές αγωνιστικές περγαμηνές η συντρόφισα Γαρουφαλιά.Παιδιόθεν και ΟΝΝΕΔόθεν
Αυτό που είναι 'αγνωστο στο ευρύ κοινό,είναι οι αγώνες της ενάντια στον σημιτισμό.Σύμφωνα με τον ΠΑΝΜΑΝΩΛΗ στο σχόλιο 29/9 - 4.05 η Λιάνα μας εκτός απο τα λιμάνια και τις φάμπρικες,βρέθηκε και στην πρώτη γραμμή του αντισημιτικού αγώνα.
Υπήρξε αντισημίτρια εξ'απαλών ονύχων.Απο τότε που σαν ΟΝΝΕΔΙΤΙΣΑ έδινε σκληρές μάχες να μην περάσει ο σημιτισμός.
Οταν ο στολίσκος ''Ενα καράβι για την Γάζα''ξεκίνησε για την Παλαιστίνη,καπετάνιος ήταν η συντρόφισα Λιάνα.Η ρότα του στολίσκου βρέθηκε στα στιβαρά χέρια της συντόφισας.Εδωσε τρομερές μάχες με το λιμενικό των σημιτικών,και το νίκησε.
Απο τότε το σημιτικό κράτος έχει επικηρύξει την Λιάνα μας.Με εκατομμύρια δολλάρια,μέρος των οποίων τσοντάρισαν και οι οπορτουνιστές λεφτάδες βουλευτές του Σύριζα.
Εχετε ρε σείς οπορτουνιστικά γατάκια τέτοιους αντισημίτες καπεταναίους?
Υ.Γ.Εντελώς τυχαία σαν αντισημίτες υπερηφανεύονται και οι χρυσαβγίτες δολοφόνοι.Μπά δεν νομίζω,σύμπτωση θα είναι.

5.07
Ο Λουλές του ΚΚΕ,που είχε στην κατοχή του τον μισό Θεσσαλικό κάμπο,συνήθιζε να λέει.
''Καλύτερα πλούσιος και Αριστερός παρά φτωχός και δεξιός.
Σήμερα μπορούμε να πούμε.
Καλύτερα Αριστερός και με λεφτά,παρά ΚΚές και ΜΑΝΩΛΗΣ.

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 6:31 μ.μ.

Μανωλάκι.Σου ζητήσανε ρε να πείς απο ποιόν πολεμιέται η Κανέλλη.
Βρήκες τίποτα?
Απο προχθές τάραξα τις τυρόπιτες τις μπουγάτσες και τα πεινιρλί,αλλά δεν ανακάλυψα κάτι εναντίον της απο το σύστημα.
Αντίθετα έβγαλα λαυράκια.
Πρόσεχε.
Απο τα πρακτικά του Δ. Παγκόσμιου Συνεδρίου Ποντιακού Ελληνισμού,όταν ακόμα η Κανέλλη δεν είχε συνεργαστεί με το ΚΚΕ,διαβάζουμε απο την ομιλία της κυρίας.
"Λέω τα πράγματα με το ονομά τους και όχι με προσχήματα διπλωματικά''
''Και όταν μιλάμε για γενοκτονία των Ποντίων να αρχίσουμε να φτάνουμε και στην ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ που έχει γίνει και σε άλλες περιοχές όπως στην Σοβιετική Ενωση.Συγνώμη αλλά κι εκεί είχαμε μια μορφή γενοκτονίας με τον δικό της τρόπο.Χάθηκαν άνθρωποι κι αν συνεχίσουμε έτσι θα τους χάσουμε όλους!!''(πρακτικά ό.π.σελ.85)
Σκέψου Μανωλάκι αυτά να τα είχε πεί κάποιος απο την εξωκοινοβουλευτική Αριστερά τον ΣΥΡΙΖΑ ή την δόλια Ρ.Μακρή.Θα είχατε βγεί στα κεραμίδια.
Τρώγοντας μια τυρόπιτα ακόμα βρήκα μια πρόσφατη φωτογραφία της Κανέλλη,που σαν βουλευτής του ΚΚΕ πιά,και το αφάν κατέ της επικοινωνιακής σαχλαμάρας του κώματος,βρέθηκε καλεσμένη σε εκδήλωση δίπλα στον Μπαλτάκο!!!!!.Καμαρώνει σαν γύφτικο σκερπάνι δίπλα στον φασίστα.Η χαρά της δεν κρύβεται.Φυσικά τα μούτρα του Μπαλτάκου,δεν είναι σαν τα μούτρα των οπορτουνιστών που έλεγε η Αλέκα.
Οσο και αν προσπάθησα να την παρομοιάσω με την Ραχήλ,η φάτσα της Κανέλλη δεν μοιάζει με της Μακρή.
Υπάρχουν και άλλα για την κυρία αυτή που στο ΚΚΕ την κάνατε Μητέρα Τερέζα.Πολλά και ευχάριστα.
Μου τέλειωσαν όμως οι τυρόπιτες και πάω να αγοράσω άλλες.
Στο γυρισμό απο το τυροπιτάδικο θα γράψουμε και άλλα κατορθώματα της Λιάνας.

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 7:26 μ.μ.

Οσες τυρόπιτες και να φας μυαλο δεν θα βάλεις..Στο ΚΚΕ οποιος παει εχει μονο να χασει στον συριζα ομως που ειναι κόμμα εξουσιας(καπιταλιστικης) μαζεύονται ολα τα ρετάλια (οχι μονο του ΠΑΣΟΚ)για να κερδίσουν θεση στην κουτάλα για μεγαλες βουτιές
Μεχρι και στην λιστα της κα Λαγκαρντ σας βρήκανε ταλαίπωρε
ΥΓ
Πηγε καλα η δεξίωση ?

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:32 μ.μ.

Ο Λουλές πέρασε συνολικά εικοσιοκτώ χρόνια της ζωής του σε φυλακές και εξορίες και 12 χρόνια στην παρανομία και στην προσφυγιά και έτσι η πατρική περιουσία την οποία αρνήθηκε απο μικρός σκόρπισε στους πέντε ανέμους.Οπὀτε κάθε σύγκριση με τους αριβίστες και τυχοδιώκτες ματσομένους επενδυτές της ηγετικής κλίκας του ΣΥΡΙΖΑ με τον μεγάλο αγνό τίμιο και ανιδιοτελή αγωνιστή που θυσίασε τα πάντα στην υπόθεση του δίκιου και των συμφερόντων της εργατικής τάξης και του Ελληνικού λαού είναι για τα σκουπίδια μαζί με αυτούς που την τολμούν.

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 9:36 μ.μ.

Μανωλάκι,το στρίβειν δια του σταλινισμού,δεν θα σε γλυτώσει.
Δήλωσες ότι η Κανέλλη ''πολεμιέται''.Σου ζητήσανε να πείς,πότε που και απο ποιούς.
Πες και σε μάς ρε παιδί.Στην ανάγκη είμαστε πρόθυμοι να διοργανώσουμε κινητοποίηση-συλαλλητήριο για υποστήριξη της ηρωίδας.

Πάλι απο δηλώσεις της Κανέλλη.Αυτή την φορά στον Ριζοσπάστη της 1 Απριλίου του 2012 και εν όψει του Πάσχα η Κανέλλη λέει τα εξής καταπληκτικά μαρξιστικά-λενινιστικά.Ανακατεμένα με χριστιανικές προεκτάσεις,καθότι και θεοφοβούμενη.
''Πολιτική που βαπτίστηκε πότε εκτόπιση,πότε εξορία,πότε Γκουαντανάμο,πότε πρώιμο στάδιο εκτέλεσης θεάρεστου έργου...σκούπας.
Η απολύμανση χώρων απο τους εκάστοτε ''ακάθαρτους''περνάει απο ΓΚΟΥΛΑΓΚ και γκέτο,ανακατεύει τις αντικειμενικές συνθήκες ζωής με το θυμικό των βασανισμένων μαζών και τότε το ίματζ,η εικόνα του θυμωμένου Θεού,περνάει στα χέρια της απάνθρωπης εξουσίας''.
Πέρα απο την αρλουμπολογία του συνήθη Κανελλικού ασυνάρτητου λόγου,αυτό που προκύπτει,και δεν χωράει αμφισβήτηση,είναι η πεντακάθαρη εξομοίωση του Γκουαντανάμο με τα Γκουλάγκ.
Τώρα αν μια βουλευτίνα του ΚΚΕ(και όχι όποια κι όποια,αλλά η πρώτη σε σταυρούς) έχει τέτοιες απόψεις και κάνει τέτοιες δηλώσεις στο επίσημο όργανο του ΚΚΕ,εμάς δεν μας πέφτει λόγος.Το πρόβλημα βρίσκεται σε αυτούς που παριστάνουν την ηγεσία και στα μέλη-οπαδούς τύπου ΠΑΝΜΑΝΩΛΗ.

Υ.Γ.Υπάρχουν και άλλα ευτράπελα της συντρόφισας.
Ορεξη να έχεις Μανωλάκι να θαυμάζεις την Πασιονάρια στα λιμάνια στις φάμπρικες της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές.
Ασχετο.....Με τις τυρόπιτες δεν τα πάς καλά?

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:30 μ.μ.

Μεγάλη ηρωϊδα της εργατικής τάξης η κυρία Κανέλλη. Εδωσε MEGAλες μάχες για το κόμμα. Γιατί όχι και το κολλητάρι της ο Πρετεντέρης σε επόμενη φάση. Άλλωστε και ο Μπόμπολας την σοβιετική εγκυκλοπαίδεια πουλούσε κάποτε για να φτιάξει όνομα. Παλιοί οι λογαριασμοί του "κόμματος" με τους αστούς. Πάνε και ερχόνται τα στελέχη του στα αστικά σαλόνια. Ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι. Και τον εργάτη τον πουλανε σαν ένα σακί πατατες στα μαύρα εμπόρια τους.

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:42 μ.μ.

Ουτε η Ραχήλ Μακρή, που δεν βλέπει τον χρόνο να μεταπηδήσει στον ΣΥΡΙΖΑ για να σώσει την καρέκλα όταν πριν λίγο καιρό φώναζε στη Βουλή ότι η κυβέρνηση "διώκει ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ" αναφερόμενη στους χρυσαυγήτες βουλευτές δεν ήταν φασίστρια.
Ούτε το ξέπλυμα γλύψιμο του Μητρόπουλου για τον χαρακτήρα της χ.α με τις εξής επικές δηλώσεις «Δεν πρόκειται περί κλασικού ναζιστικού κόμματος, αλλά ούτε και περί ναζιστικού εκλογικού σώματος. Ιστορικά, πρόκειται περί ενός φαινομένου που εξελίσσεται στα πλαίσια της ελληνικής καθεστωτικής Δεξιάς. Πρόκειται, δηλαδή, περί ενδοοικογενειακών διενέξεων» δεν τον καθιστούν φιλοφασίστα.
Η Κανέλλη που υπερασπίστηκε τη Δούρου απέναντι στο νεοναζί δεχόμενη μπουνιές κάτι που βρήκε πολύ αστείο ως θέαμα ο Αλέξης... "είναι φασίστρια"!Τα πειστήρια για τα συριζέικα "βαφτίσια" είναι η Χριστιανική της πίστη και η συμμετοχής σε παρουσία προ 10ετίας σε βιβλίο του Μπαλτάκου.
Οι απόψεις της Καννέλη που αφορούσαν την Σοβιετική Ενωση την εποχή που είχε τελείως διαφορετικό προσανατολισμό και που δεν υπήρχε καν ακόμα στο ορίζοντα η προσέγγιση της με το ΚΚΕ δεν φτουράν μια μπροστά στον Αντικομμουνισμό και Αντισοβιετισμό της ΕΕ που αναπαράγουν με μεγάλη χαρά τα πρόθημα παπαγαλάκια των ευρωλυγούριδων του ΣΥΡΙΖΑ.Το ξέρουμε οτι το πνέυμα των Συριζέων είναι για κλάματα αλλά οτι θα παρουσίαζαν τόσο εμφανή και τον κομπλεξισμό τους για την κοινός ομολογούμενη εξαίσια γραφή της Κανννέλη μας προσπερνά.Τα γκούλακ για τους ανιστόρητους προσκυνητές του ΝΑΤΟ και της ΕΕ του ΣΥΡΙΖΑ υπήρξαν ιστορικά επι Τσαρικής εποχής.Απλά η αντικομμουνιστική υστερία που ασπάζονται ως ευαγγέλιο οι αριστερούληδες του Μάαστριχ και του σχεδίου Ανάν εκί στον ΣΥΡΙΖΑ τα μετέφερε στην Σοβιετική εποχή

οπορτουνιστικό απόβρασμα
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 10:54 μ.μ.

Προτείνω να θαυμάσουμε τη Λιάνα Κανέλλη στο παρακάτω βίντεο. Αύριο θα το σχολιάσουμε με άνεση. Προς το παρόν απομονώνω μια φράση της, αν και μάλλον πρέπει να γίνει πλήρης απομαγνητοφώνηση για να πάθουμε όλοι πλάκα. Λέει συγκεκριμένα : " ειδικά αυτή τη στιγμή που ο λαός, ο ΣΤΡΑΤΟΣ, οι ΠΙΣΤΟΙ, όσοι σκέφτονται ελεύθερα, αντιμετωπίζονται ως πλαγκτόν". Όλα αυτά εν μέσω ενός απίστευτου υμνολογίου του Φράγκου Φραγκούλη και του βιβλίου του.

ΥΓ. Θέλει γερά νεύρα η παρακολούθηση του βίντεο. http://www.youtube.com/watch?v=U4FWIHKEw7M

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 11:16 μ.μ.

9.32
Ο Αρης Βελουχιώτης καταγόταν απο αστική οικογένεια και ο ίδιος είχε σπουδάσει γεωπόνος.Ο πατέρας του,για να μην ασχοληθεί με την πολιτική του παραχώρησε μια τεράστια έκταση να την εκμεταλλεύεται και να περνάει μπέικα.
Παρ'όλα αυτά ο Αρης βαπτίστηκε απο το ΚΚΕ ''μιζέριας και ούτε ψωμί ούτε νερό''.
Ο ανιοδιοτελής πρωτοκαπετάνιος εμπνευστής και ψυχή του ΕΛΑΣ,προδόθηκε απο το ΚΚΕ και αυτοκτόνησε για να μην ζήσει την τραγωδία που ακολούθησε και που έζησαν οι προδομένοι αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης.
Καμμιά σύγκριση του Αρη δεν μπορεί να γίνει με την σημερινή κλίκα της ηγεσίας του ΚΚΕ που ξεπουλάει δημόσια περιουσία σε οff-shore και κάνει μπίζνες με το κτίριο-σύμβολο του αντιδικτατορικού αγώνα της Μπουμπουλίνας που με την πώλησή του το ΚΚΕ τσέπωσε 1.000.200.000 δρχ!!!
Αν εσύ τώρα θέλεις όσοι έχουν κάποια περιουσία,-που δεν αποκτήθηκε με ύποπτους τρόπους-, να ανοίξουν τα ξερονήσια και να τους στέλνουν πάλι εξορία όπως τον Λουλέ,με γειά σου με χαρά σου.
Οσοι όμως δεν θέλουν να ξαναζήσουν αυτή την φρίκη,έχουν την δύναμη και τον τρόπο να το αποτρέψουν.
Και ευτυχώς!

Εκτός απο τον Λουλέ υπάρχουν εκατοντάδες αγωνιστές,επώνυμοι και ανώνυμοι, που παράτησαν αξιόλογες περιουσίες και βγήκαν στο κλαρί και στον αγώνα.
Οι περισσότεροι απο αυτούς και τις περιουσίες τους έχασαν και ο αγώνας τους προδόθηκε απο την τότε ηγετική κλίκα του ΚΚΕ.

Ανώνυμος
30 Σεπτεμβρίου 2014 στις 11:50 μ.μ.

@ 1042.
Η Κανέλλη δεν υπερασπίστηκε καμμιά Δούρου.Αν μπορούσε θα της έβγαζε τα μάτια.Την πάρτυ της και το επικοινωνιακό της προφίλ υπερασπίστηκε.
Το''αστείο'' δεν το ''ανακάλυψε'' ο Τσίπρας.Το ανακάλυψε το ΜΕΓΚΑ και ο Πρετεντέρης σε αγαστή συνεργασία με την κολλητή τους Λιάνα,και το κατασκεύασαν σε ένα ωραίο παραμύθι.Σε ενα παραμιλητικό ντελίριο η Κανέλλη και χωρίς αντίλογο,(το ΜΕΓΚΑ όλο στην διαθεσή της),έβγαλε απο το άρρωστο μυαλό της όλο το μίσος που κρύβει μέσα της. Ο Πρετεντέρης έτριβε τα χέρια του για την επιτυχία.Ηταν τότε που είπε το περιβόητο ''τσογλάν μπόι''.Το ΜΕΓΚΑ και τα υπόλοιπα κανάλια της σαπίλας,ευγνωμονόντας την Κανέλλη για το δώρο,το πρόβαλαν καμμιά εβδομάδα σαν ντοκουμέντο.

Α έτσι ώστε λοιπόν,τα γκουλάγκ είναι επινόηση των οπορτουνιστών?Τα αρχεία της Σ.Ε και του ΚΚΣΕ που ήρθαν στο φώς,και κάνουν λόγο για τα Γκουλάγκ,μάλλον θα αναφέρονται σε άλλη χώρα.Αλλά ξέχασα μωρέ.Αυτά τα έχει παραποιήσει και πλαστογραφήσει...ο Γκορμπατσώφ.
Μωρέ τι είναι τούτοι?

10.54 Με πρόλαβες.Το επόμενο κατόρθωμα της Λιάνας αφορούσε τους ύμνους προς τον στρατόκαυλο και θαυμαστή πραξικοπημάτων Φ.Φραγκούλη.
Αλλά δεν πειράζει.Είναι ατελείωτος ο κατάλογος απο τις πομπές της κυρίας,που για χάρη της το ΚΚΕ έδιωξε ενα Μήτσο Κωστόπουλο.

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 12:03 π.μ.

Ανώνυμε 10.30, να σου δώσω εγώ ήρωες να θαμάζεις. Τι λές για τον Καρυπίδη? Μήπως τον τον Βουδούρη? Μήπως Τσακαλώτο και Σταθάκη, μετόχους της Eldorado Gold? Και έναν καλύτερο ακόμα έχω άμα θέλεις. Μανώλης Μάκαρης, αυτός ντε, της ΝΔ. Μανώλης

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 12:23 π.μ.

Ρε Μανώλη εσύ είσαι ρε?
Ο Μάκαρης ο Μανώλης είσαι? της Ν.Δ.?
Αντε ρε Μανώλη και μας κοψοχόλιασες.
Τόσο καιρό γράφεις εδώ και δεν είχαμε καταλάβει ποιός είσαι.
Ατιμούλι.

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 3:10 π.μ.

Mόνο το ΚΚΕ κατά το ίδιο τον Βελουχίωτη γεννά ανθρώπους όπως τον ίδιο αλλά και τους άλλους τιτάνες αγωνιστές που πάλεψαν στο πλευρό του Κόμματος.Μόνο το ΚΚΕ μπορούσε να δημιουργήσει το ΕΑΜ τον ΕΛΑΣ και την ΕΠΟΝ που στις τάξης τους πολέμησαν για την λευτεριά και το ψωμί ο καλύτερος ανθός του λαού μας.Μόνο απ το ΚΚΕ μπορούσε να βγει ο ένδοξος ΔΣΕ και να γράψει τις πιο χρυσές και λαμπρές σελίδες της κορυφαίας ταξικής αναμέτρησης του τόπου απέναντι στους ντόπιους και ξένους δυνάστες.Αυτό το Κόμμα και οι χιλιάδες αγωνιστές του μαρτύρησαν μετεμφυλιακά στα ξερονήσια στις εξορίες στα κολαστήρια στα βασανιστήρια και στα εκτελεστικά αποσπάσματα.Οπότε κάθε προσπάθεια για σπίλωση των αγώνων και των θυσιών που πρόσφερε το ΚΚΕ απο τους απολογητές των Καπιταλιστών και υπερασπιστές της ΕΕ και του ΝΑΤΟ αποτελεί ευθεία πρόκληση.Φαντάζομαι πιο θα είναι το αποτέλεσμα οταν θα συγκρίνεις τον Αρη με την ηγετική νομενκλατούρα των ευρωυποταγμένων Νατοικών του ΣΥΡΙΖΑ των συνομιλητών του ΣΕΒ του ΔΝΤ του ECONIMIST των Αμερικάνικων ιδρυμάτων του Κεφαλαίου του Ελληνοαμερικανικού επιμελητηρίου και άλλων μεγάλων γερακιών του Καπιταλισμού.Το ΚΚΕ έδωσε τον 902 και ξεχρέωσε προσωπικό ταμεία και κράτος.Πούλησε τον τεχνολογικό εξοπλισμό που τον πλήρωσε μέχρι τελευταία δεκάρας το ίδιο το Κόμμα στην εταιρία «Α-ORIZON MEDIΑ LTD», η οποία είναι κυπριακή εταιρία που έχει συσταθεί όπως ορίζει η κυπριακή νομοθεσία.Οπότε τα περί off-shore και πώληση δημόσιας περιουσίας πάνε κατευθείαν στον κάλαθο των αχρήστων.Ακόμα είναι λίγο δύσκολο να έπαιρνε πέρα απο μεγαλοεπιχειρηματίας τον 902 ένας περιπτεράς ας πούμε ή ένας μπακάλης.όπως και το κτήριο στην Μπουμπουλίνας.Που το αγόρασε το Κόμμα με ιδίους πόρους αλλά θα όμως έπρεπε να το παραχωρήσει τσάμπα κατά το συριζέικο τσίρκο.Οταν κάνεις μπίζνες με τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρίες που είναι αυτές που γἐμιζαν τις εξορίες τότε δεν πας στα ξερονήσια αλλά στο Μονακό στην Ριβιέρα και άλλες παραθεριστικές περιοχές των κρίσων.Και όσοι δεν θέλουν να ξαναζήσουν αυτοί την φρίκη είναι αυτοί που δεν κάνουν μπίζνες για χοντρές κονόμες μαζί τους.Η Λίανα έπραξε αυτό που έπρεπε και υπαγόρευε η συνείδηση της.Τα επικοινωνιακά κόλπα και τερτίπια είναι για τα μούτρα σας που μισθώνετε εταίρες και συμβούλους για να χτίσουν το πολιτικό προφίλ σας και δεν μας αφορά.
Ούτε οι Αμερικάνοι τα είδωλα σας δεν έχουν να παρουσιάσουν ανάλογα ντοκουμέντα του ΚΚΣΕ για την ύπαρξη γκουλάκ επι ΕΣΣΔ πέρα απο το βιβλίο Το αρχιπέλαγος των Γκουλάκ του φιλοχιτλερικού Αλεξάντρ Σολζενίτσιν τον οποίο φυσικά τον έπνιξαν στα πλούτοι στις τιμές και στα βραβεία αλλά τα κατέχεται όμως εσείς τέτοια αρχεία στην Κουμουνδούρου.Φοβερό πράγματι.Ο αντικομουνισμός σας ξεπερνά και την πιο αρρωστημένη προπαγάνδα των πιο αντιδραστικών κέντρων.Πράγμα τελείων φυσιολογικό για προσκυνημένους του ευρωμονόδρομου του ΝΑΤΟ και της Αμερικάνικης πολιτικής...

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 9:15 π.μ.

11.50 Τα ιδια ακριβως με εσενα λεει και η χρυση αυγη για τους ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ τιποτα παραξενο. οσο για την ΛΙΑΝΑ ειναι 1000 φορες καλυτερη απο ολα τα αστερια του οπορτουνισμου που ξερογλειφονται για κοκαλακι απο την αστικη κουζινα

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 4:54 μ.μ.

@ 3.10
Μόνο το ΚΚΕ θα μπορούσε να συκοφαντήσει έναν Αρη,έναν Πλουμπίδη,έναν Γυφτοδήμο,εναν Γιαννούλη,μια Χρύσα,μια Παππά,εναν Κάππο και εκατοντάδες άλλους αγωνιστές και στελέχη σαν προδότες,χαφιέδες και ''βρωμόνερα''.Που το μόνο τους αμάρτημα ήταν η αγάπη τους και η αφοσίωση τους προς τον λαό και η αντιθεσή τους προς τον σταλινισμό που έσυρε ενα ολόκληρο λαό στην καταστροφή.Μόνο ένα ΚΚΕ θα υπέγραφε τις προδοτικές συμφωνίες που παρέδωσαν τους αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης βορά στους δημίους του.
Μόνο μια ηγετική κλίκα σαν του ΚΚΕ θα γινόταν όργανο ξένων και ντόπιων τοποτηρητών που σύρθηκε σε ένα καταστροφικό εμφύλιο.
Κανένας εμφύλιος δεν είναι έπος.Μην το ξαναπείς,γίνεσαι γραφικός και συνάμα επικίνδυνος.Ετσι κανένας ΔΣΕ δεν έγραψε ηρωική σελίδα.Αλλοίμονο αν ήταν έτσι.Η παγκόσμια ιστορία δεν αναφέρει τους εμφυλίους σαν έπη,αλλά πολύ σωστά,σαν κατάρα.Η μεγαλύτερη κατάρα και κακό που μπορεί να συμβεί σε ένα λαό.Αυτό που έγραψε η ιστορία,και όχι ο κάθε Μαίλης,είναι πως επρόκειτο για μια αιματηρή αδελφοκτόνα σύγκρουση με μόνο θύμα τον λαό και την χώρα.Και κερδισμένους αυτούς που συνομωτούσαν και μοίραζαν τον κόσμο σε σφαίρες επιρροής,πίσω απο την πλάτη του.Με τον Στάλιν πρώτο βιολί ορχήστας που έσερνε το ΚΚΕ απο την μύτη,για να έχει τα χέρια του ελεύθερα στην Πολωνία.Με τον Τσώρτσιλ να τα έχει βρεί με τον Στάλιν και να αιματοκυλεί την Αθήνα.Με την ηγετική κλίκα του ΚΚΕ σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην προδοσία.
Και την ιστορία δεν την έγραψαν μόνο οι νικητές του εμφυλίου,αλλά και οι αγωνιστές-θύματα του σταλινισμού.Κυρίως αυτοί,γιατί έδωσαν το αίμα τους επειδή πίστεψαν σε ένα καλύτερο κόσμο,και προδόθηκαν οικτρά.Αυτοί είναι τα πρώτα αθώα θύματα που οι μαρτυρίες τους αποτελούν τον καλύτερο κατήγορο του σταλινισμού και της ηγετικής κλίκας του ΚΚΕ.
Την πιό λαμπρή και ηρωική σελίδα την έγραψε ο λαός με το ΕΑΜ και την μεγαλειώδη Εθνική Αντίσταση,και όχι με τον ΔΣΕ.Άλλωστε το ΕΑΜ το αγκάλιασε η συντριπτική πλειοψηφία του λαού που αγωνίστηκε στις γραμμές του,ενώ ο ΔΣΕ ήταν μια καθαρά ΚΚΕδικη υπόθεση,με τον λαό μεγάλο απόντα.Η απομόνωση του ΚΚΕ απο τον λαό στον εμφύλιο,ήταν μια τις κύριες αιτίες της ήττας του.Οχι η μοναδική βέβαια.
Σταματήστε λοιπόν τις προκλήσεις.Αυτά μπορείτε να τα λέτε στις κόβες σας,αλλά παραέξω δεν περνάνε.
Τον ΕΛΑΣ δεν τον δημιούργησε κανένα ΚΚΕ.Ηταν και παρέμεινε υπόθεση του Αρη και των ανταρτών που τον πλαισίωσαν.Αυτός τον δημιούργησε έξω και πέρα απο την θέληση του ΚΚΕ.Το ΚΚΕ δεν είχε σκοπό να δημιουργήσει ένοπλο αντάρτικο.Αυτό σήμερα είναι παραπάνω απο φανερό.Αναγκάστηκε το ΚΚΕ να δεχτεί τον Αρη αφού πλέον το αντάρτικο φούντωνε και το όνομα του Αρη γινόταν θρύλος.Γιαυτό στην αρχή του έστειλε κάτι ινστρούχτορες κομματικούς και άκαπνους κοντυλοφόρους γαι να τον ''συμμορφώσουν''.Ηταν όμως αργά για το ΚΚΕ και τα πράγματα πήραν τον δρόμο τους.Παρόλα αυτά το ΚΚΕ δεν έπαψε ποτέ να σαμποτάρει την δράση του Αρη,να τον διαβάλλει και να ψάχνει τρόπους να τον εξουδετερώσει.Τα κατάφερε τελικά το 45.Αλλά ο Αρης παρέμεινε στις καρδιές του λαού,και όχι οι προδότες του.

Το ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας,ότι και να λές εσύ,είναι γεγονός.Αν αφορούσε τον ''μηχανολογικό εξοπλισμό''δηλαδή κάτι σάπια βανάκια,δεν θα έβαζε ποινική ρήτρα το ΚΚΕ.Ούτε θα έσκαγε 4.700 μύρια ευρώ ο αγοραστής για ένα ετοιμόρροπο στούντιο.Η ρήτρα μπήκε για την ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ που πούλησε το ΚΚΕ μέσω οffshore και για να μην μάθει ο λαός που πήγε η περιουσία του που το κράτος είχε παραχωρήσει ΔΩΡΕΑΝ στο ΚΚΕ.Αν δικαιολογήσεις την αναγκαιότητα της ποινικής ρήτρας,το συζητάμε το θέμα σε άλλη βάση........Α, θέλω να μου πείς αν γνωρίζεις άλλον πωλητή που μεταβίβασε τηλεοπτικό οργανισμό,και επέβαλε ποινική ρήτρα στον αγοραστή,όπως έκανε το ΚΚΕ στην περίπτωση του 902

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 5:12 μ.μ.

3.10
Και δυό λόγια για το κτίριο της Μπουμπουλίνας.
Το κτίριο περιήλθε στο Υπουργείο Πολιτισμού και το ΚΚΕ το αγόρασε τότε 100.000.000 δρχ.Το κτίριο είχε χαρακτηριστεί ιστορικό,για λόγους που γνωρίζουμε όλοι.
Με χρήματα του Υπουργείου αλλά και άλλων πηγών,ακόμα και απο την καταραμένη Ε.Ε το κτίριο αναστυλώθηκε και διαμορφώθηκε ώστε να αποτελεί σημείο αναφοράς της αντιδικτατορικής πάλης.
Ετσι τουλάχιστον ισχυριζόταν το ΚΚΕ,και έτσι πίστευε και ο κόσμος.
Ωσπου μια ωραία πρωία το ΚΚΕ το μεταπούλησε στο ποσόν του 1.000.000.200δρχ!!! Το ΚΚΕ έβγαλε δηλαδή αμέσως αμέσως και απο το πουθενά,1.000.000.100 μύρια !!!δρχ.
Τρομερή μπίζνα που έκανε τους άλλους καπιταλιστές να σκάσουν απο την ζήλεια τους.
Στις μπίζνες του ΚΚΕ,νοιώθω την υποχρέωση να του βγάλω το καπέλο.
Κανείς καπιταλιστής δεν θα τα κατάφερνε καλύτερα Μανωλάκι.

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 7:00 μ.μ.

Το ανύπαρκτο και απομονωμένο ΚΚΕ βλέπω προκαλεί πάντα το ενδιαφέρον. 35 σχόλια. Πληθώρα απαντήσεων, τόνοι χολής , αράδες ψεμάτων , συνήθης χυδαιότητα.
Κ.Κ.Ε. για να στοιχειώνει τον συμβιβασμό σας...........Συριζαίοι , Ανταρσύες , Ασφαλίτες , Χρυσαυγήτες , Πρώην, ριψάσπιδες , Μικροαστοί , Σαλιάρηδες διανοούμενοι.
Jim.

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 8:17 μ.μ.

7.00 Ξέχασες μαζί με τους διανοούμενους να βάλεις και τους ποιητές.
Σαλιάρηδες είναι και αυτοί.Και λαπάδες τους έλεγε ο Κούβελας.Αν τον έχεις ακουστά.

Γιαυτά που καταλογίζονται στο κώμα έχεις να πείς κάτι?.Να αντικρούσεις με στοιχεία και επιχειρήματα όσα του καταλογίζονται.
Γιατί οι αφορισμοί και οι κατάρες που εξαπολύεις,δεν μας εντυπωσιάζουν.
Χρόνια ολόκληρα οι σταλινικοί καταριούνται,αφορίζουν και διαγράφουν.
Το μόνο που κατάφεραν είναι να καταντήσουν γραφικοί.

Ανώνυμος
1 Οκτωβρίου 2014 στις 9:03 μ.μ.

@ Jim
Έγραψες φίλε.

Ανώνυμος
2 Οκτωβρίου 2014 στις 10:25 π.μ.

Έτσι ρε jim, τα καλύτερα μπινελίκια ρε, που θα σου πουν και για το κτίριο στη Μπουμπουλίνας τα τσογλάν μπόυς!!!

Δε συμβιβαζόμαστε ρε εμείς, τα πουλάμε όλα!
Καπιταλισμό δεν θέλετε;
Πάρτε τον οπορτούνες!!!

Ανώνυμος
2 Οκτωβρίου 2014 στις 5:46 μ.μ.

Ανώνυμε 8.17
Και οι ναζί στο Κίεβο, στο όνομα του αντισταλινισμού σφάζουν. Και το άγαλμα του Λένιν, στο όνομα του αντισταλινισμού το γκρέμισαν. Και ο Χίτλερ στο όνομα του αντισταλινισμού επιτέθηκε στην ΕΣΣΔ. Και τα Waffen ss, στο όνομα του αντισταλινισμού έσφαξαν εκατομμύρια κόσμου και οι γερμανοτσολιάδες στο όνομα του αντισταλινισμού εκτελούσαν τον λαό ως συνεργάτες των ναζί και στις Βαλτικές χώρες, στο όνομα του αντισταλινισμού, τιμούν με συντάξεις τους ναζί και θέτουν εκτός νόμου τους κομμουνιστές κι ο Μεταξάς το όνομα του αντισταλινισμού επέβαλε τον φασισμό και ο Παπαδόπουλος στο όνομα του αντισταλινισμού κατέβασε τα τάνκς. Και εσύ το όνομα του αντισταλινισμού, θα καταλήξεις, αν δεν έχεις ήδη καταλήξει, στους φασίστες και τους ναζί. Αντικειμενικά γιατί ακριβώς χρησιμοποιείτε τα ίδια "επιχειρήματα". Μανώλης

Ανώνυμος
2 Οκτωβρίου 2014 στις 8:43 μ.μ.

Μανωλάκι 5:46

Δηλαδή μας λες τώρα στα σοβαρά ότι όποιος είναι αντι-σταλινικός είναι ναζί....
Και θες να μιλάμε και σοβαρά και να μην σου κάνουνε καζούρα....


Γιατί δεν απαντάς με επιχειρήματα στον 4:54?
Φαίνεται τελικά πως τα μόνα επιχειρήματα που έχετε όταν σας στριμώχνουν άσχημα είναι τα μπινελίκια κάποιου Jim!
Ή μήπως το άλλο φοβερό "λογικό" επιχέιρημα ότι αφου ο Χίτλερ και τα SS ήταν αντισταλινικοί, τότε ο χασάπης με τη μουστάκα που κατέσφαξε τον ανθό των μπολσεβίκων και αφαίρεσε την εξουσία από το προλεταριάτο για να τη δώσει στη γραφειοκρατία, ήταν ο Ήρωας της Εργατικής Τάξης......



Ανώνυμος
2 Οκτωβρίου 2014 στις 9:30 μ.μ.

Ο Μανωλης ετσι,ο μανωλης γιουβετσι,ο μανωλης μπηξε,ο μανωλης δειξε,ο μανωλακης, ο ομιλος,Μανωλή τι περιμενεις γινε μελος... και αλλες χαζομαρες.Τελικα μεγαλυτερος εφιαλτης σας εχει γινει ο Μανωλης απο τον Σταλιν μου φαινεται.Ολα τα λεβεντοπαιδα εναντιον ενος αλλα για πλακα σας εχει τελικα ο Μανωλης.

ΠΑΝικόβλητος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 1:26 π.μ.

@9.30

Όλα σωστά αυτά που λες για το Μανώλη, ότι είναι παλικάρι, ότι μας έχει για πλάκα, ότι τα βάζει με δέκα και με είκοσι και μας καταφέρνει, αλλά......Δεν είναι αυτός ο μεγαλύτερος εφιάλτης μας σύντροφε. Ο μεγαλύτερος εφιάλτης μας είναι ( το λέω και τρέμω ) , ο ΠΑΝ!!! Ευτυχώς που τον τελευταίο καιρό έχει χαλαρώσει και ηρεμήσαμε και μεις και μπορέσαμε να πούμε και δέκα κουβέντες χωρίς να έρθει ο ΠΑΝ να μας ρίξει ξίδι και χολή

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 9:05 π.μ.

Τελικά πρέπει να το παραδεχτούμε.
Ο Μανώλης μόνος εναντίον όλων και σας κατανίκησε οπορτουνιστικά γατάκια.
Εχοντας πλήρη μαρξιστική κατάσταση,έχοντας στοιχεία και επιχειρήματα,σας κατατρόπωσε.Σας αποστομώνει γιατί βασίζεται στην πανανθρώπινη κοσμοθεωρία του σταλινισμού.Οι οπορτούνες ακούνε τώρα Μανώλης και κλάνουν μέντες.
Μικρή σημασία έχει αν ο Μανώλης δεν απαντάει σε κανένα απο τα ερωτήματα που του βάζουν.Δεν αποδεικνύουν τίποτα τα στοιχεία που του παρουσιάζουν,αφού είναι ''αντισταλινικά''Δεν μασάει απο τέτοια.Εχει την κασέτα που του έδωσαν απο τα κεντρικά,αγιο φυλαχτό και εικόνισμα,και πορεύεται προς την δόξα.Εξάλλου ο Μανώλης δεν είναι...μέλος.

Μανωλάκι.Ο Στάλιν έκανε συμμαχία με τον Χίτλερ και τα Vafen SS.Με αυτούς τα έκανε πλακάκια και είχε συναλλαγές εκατομ.μάρκων.Ο Χίτλερ ήταν φαίνεται αντισταλινικός και δεν το γνώριζε.
Ο Παπαδόπουλος ήταν αντικομουνιστής και όχι ''αντισταλινικός''.Αν μου βρείς μια λέξη του Παπαδόπουλου που μιλάει για σταλινισμό,κερδίζεις χρυσούν ωρολόγιον.Το ίδιο και ο φασίστας Μεταξάς.Αλλωστε και οι δύο ακολούθησαν πιστά τις σταλινικές μεθόδους,που πρώτος ο πατερούλης εφάρμοσε.
Για τον Τσώρτσιλ έχω μια αμφιβολία ρε Μανωλάκι.Τελικά ήταν ή δεν ήταν ''αντισταλινιστής''?
Με μπερδεύουν βλέπεις οι δηλώσεις και οι ύμνοι προς τον μουστάκια.

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 9:16 π.μ.

Περιμένω Μανωλάκι να μου πείς αν γνωρίζεις άλλη μεταβίβαση τηλεοπτικού μέσου,που ο πωλητής να επέβαλλε στον αγοραστή ποινική ρήτρα,ώστε να μην μπορεί να τον μεταπωλήσει σε πολιτικό φορέα.
Αν δεν μπορείς εσύ να απαντήσεις,ας το κάνει ο Jim.
Φυσικά τη συνοδεία μπινελικίων που τόσο αρέσκεται να χρησιμοποιεί ο Jim.Σχόλια χωρίς τα απαραίτητα βρισίδια δεν αρμόζουν σε καθώς πρέπει σταλινικούς.
Λείπει τα αλάτι που νοστιμεύει τα σχόλια,ρε παιδί μου.

Τρομοκρατημένα οπορτούνια
3 Οκτωβρίου 2014 στις 10:11 π.μ.

@9:30
'Οχι ρε φίλε, δεν φοβόμαστε τον "μανώλη γουβέτσι" όπως λες.
Τον ΠΑΝ τρέμουμε για το βάθος της θεωρητικής του κατάρτισης.

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 4:07 μ.μ.

Χάσαμε τον ΠΑΝ. STOP

Λυσσάξατε ρε άτιμοι Μενσεβίκοι.Το ματιάσατε το παιδί ρε Εσσέροι.Το φάγατε με τα μάτια σας ρε οπορτούνες.
Παρότι είχε πάνω του το κοκκαλάκι του Πατερούλη. Χάντρα μπλέ και φυλακτό πολύτιμο να τον φυλάει απο κάθε κακό μάτι οπορτουνιστή.
Σκόρδα στα μάτια σας ρέ!!!.
Κλαίνε με μαύρο δάκρυ οι φίλοι οι όμιλοι και τα σωματεία προστασίας του.Απέμειναν χωρίς προστατεύμενο,και καλά να πάθούν για να μάθουν!!

Φήμες θέλουν τον λατρευτό μας ΠΑΝ,να τον απέσυρε η καθοδήγηση για να παρακολουθήσει νέα εντατικά σεμινάρια στα Κεντρικά του Περισσού.
Θέμα του σεμιναρίου είναι η παρασκευή ακόμα πιό δραστικού όξους.(κατ' ευφημισμόν και γλυκάδι).
Μάλλον το ξύδι που είχε στην διαθεσή του και σύστηνε ο μαρξιστής ΠΑΝ,δεν ήταν αρκετά δριμύ.Οσο και να ήπιαν οι οπορτουνιστές,αποτέλεσμα δεν υπήρχε,και ακόμα δεν τα τίναξε ούτε ένας απο δαύτους. Εχουν αναπτύξει αντισώματα οι άθλιοι,και το ξύδι το κατανάλωναν λες και ήταν κοκκινέλι μπρούσκο.
Η καθοδήγηση,που όλα τα προβλέπει,διείδε έγκαιρα το πρόβλημα και το εξέτασε με την δέουσα προσοχή.Το ξύδι του ΠΑΝ είχε ημερομηνία λήξης,και ο ΠΑΝ λόγω του φόρτου εργασίας στο Βαθύ,δεν το είχε προσέξει.Είχε λήξει εδώ και 70 χρόνια.Είχε ξεθυμάνει εντελώς.Χρειαζόταν νέα παρτίδα με ημερομηνία λήξης το 2070.

Εν αναμονή του ανανεωμένου και νεοκαταρτισμένου περί τα νέα δυνατά και δρυμεία ξύδια ΠΑΝ. Ας τρέμουν την οργή του οι εχθροί του σταλινισμού.

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 4:21 μ.μ.

Μανωλάκι.
Το ερώτημα απο ποιόν πολεμήθηκε η Κανέλλη,παραμένει.
Πέταξες μια μπαρούφα αλλά πρέπει να την αιτιολογήσεις κιόλας.
Αν λέει ο καθένας εδώ μέσα ότι του καπνίσει δεν κάνουμε χωριό.
Αντε λεβέντη μου,βρές κάτι.Προσπάθησε περισσότερο.

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 7:14 μ.μ.

Η Λαική Συσπείρωση στο περιφερειακό Συμβούλιο κατέθεσε πρόταση, ώστε μέσα σε μία εβδομάδα να έχει εξασφαλίσει τα δρομολόγια για όλους τους μαθητές, έστω παραβιάζοντας την ΚΥΑ και γι αυτό να αξιοποιήσει και το αποθεματικό που έχει η Περιφέρεια, αν χρειαστεί. Η εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής, παίρνοντας τον λόγο, μετά την τοποθέτηση της κ. Δούρου, ή οποία πρότεινε (άκουσον-άκουσον), την εξάντληση κάθε περιθωρίου, ώστε να ασκηθεί η μέγιστη δυνατή πίεση προς την κυβέρνηση και την έναρξη διαδικασιών, προκειμένου να καταργηθεί η ΚΥΑ και να εξετασθεί η δυνατότητα άμεσης έναρξης διαλόγου για την δημιουργία νέου νομοθετικού πλαισίου!!!!! (κάπου στην 2α παρουσία) για τις μεταφορές των μαθητών, είπε: ¨Δεν φαίνεται να δίνετε λύση. Είχαμε 918 δρομολόγια πέρσι και όσα άλλα βγούν από τις συγχωνεύσεις, θέλουμε και φέτος. Εχετε πλεόνασμα, όπως και η κυβέρνηση. Βάλτε τα λεφτά, να μετακινούνται οι μαθητές". Και μετά από όλα αυτά... ο Σύριζα καταψήφισε!!! Μπράβο "αριστερά" και εις ανώτερα, τί, τσάμπα μαθήματα πήρε τόσα χρόνια, από το πασόκ. Στοίχημα, ότι κανείς δεν θα απαντήσει ή θα σχολιάσει τα πεπραγμένα. Μόνο κάτι αναθέματα θα ακουστούν πάλι, ά ξέχασα, και κάτι για Στάλιν. Και για όποιον αμφισβητήσει τα παραπάνω, τον παραπέμπω στα πρακτικά της περιφέρειας, είναι όλα δημόσια. Μανώλης

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 8:02 μ.μ.

Κανας αριστερος εδω μεσα παιζει;Εστω γνησιος οπορτουνιστης;Γιατι ο Μανωλης ,ο Παναγιωτης και ο οπoισδηποτε κουκουες τα μεταμοντερνα χιπστεροειδη τα χει για πλακα.Υγιεινος περιπατος.

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 10:25 μ.μ.

7.14
Πολλές προτάσεις κάνει στο νέο περιφερειακό συμβούλιο η ''λαική συσπείρωση'' Μανωλάκι.Πολλή δουλειά έπεσε.
Να σου θυμίσω πως στο προηγούμενο Συμβούλιο με περιφερειάρχη τον Σγουρό η ''συσπείρωση'',μάλλον είχε πάθει αφωνία.
Αλλά ας δούμε τί δήλωσε η Δούρου.
"Οι περιφέρειες είναι υποχρεωμένες να δράσουν μέσα στο πλίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης.(ΚΥΑ).Μια ΚΥΑ που διαπνέεται απο μια συγκεκριμένη φιλοσοφία,αυτή που υποτάσσει το δικαίωμα της ασφαλούς πρόσβασης των παιδιών στην ανάγκη των οικονομιών.Της περικοπής δηλαδή των δαπανών στα πλαίσια της μνημονιακής πολιτικής.Οι τροπολογίες που ΑΝΑΓΚΆΣΤΗΚΕ,ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΤΕΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ''.
Δηλαδή να στο κάνω δεκάρες Μανωλάκι για να το καταλάβεις,για φέτος το θέμα της μεταφοράς φαίνεται να έχει λυθεί μετά απο την πίεση της νέας Περιφερειακής Αρχής.Αυτό τουλάχιστον καταλαβαίνω εγώ απο την ανάγνωση της ανακοίνωσης.Το μέτρο είναι προσωρινό και για φέτος μόνο όπως τονίζει η ανακοίνωση,και γιαυτό χρειάζεται να καταργηθεί όλη η ΚΥΑ,και προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να αγωνιστεί η Περιφέρεια αλλά και όλες οι παρατάξεις που υποτίθενται πως κόπτονται για την μεταφορά των μαθητών.
Και για να το προχωρήσω και να σε στενοχωρήσω ακόμα περισσότερο Μανωλάκι ,πρέπει να καταργηθεί και η φασιστοκυβέρνηση μαζί με τους φασιστικούς νόμους της.
Μετά απο αυτό η σκοπιμότητα της πρότασης της παράταξης του ΚΚΕ,έχει να κάνει απλά και μόνο σκοπό την δημιουργία εντυπώσεων,στον πόλεμο που έχει κηρύξει το ΚΚΕ ΚΑΙ στην Δούρου.Εκ των πραγμάτων η πρόταση της παράταξης του ΚΚΕ ήταν άκυρη,άνευ ουσίας και τουφεκιά στον αέρα.Κάτι παρόμοιο δηλαδή με την πρόταση του ΚΚΕ για τον κατώτατο μισθό,αφού είχε...προηγηθεί η πρόταση του Συριζα με το ίδιο αίτημα.Απλά το ΚΚΕ πρόσθεσε και τους 13ους και 14ους μισθούς για να φανεί...επαναστατικότερο.Λες και του κόστιζε τίποτα,ή θα τα πλήρωνε απο το ταμείο του Περισσού?
Απο τα μεγάλα λόγια του ΚΚΕ και τις υπερεπαναστατικές κορώνες εκ του ασφαλούς που δεν του κοστίζουν τίποτα,είμαστε χορτασμένοι.Εχουμε πλεόνασμα.
Η πρόταση στη βουλή έγινε για μην φανεί πως σύρεται πίσω απο τον Συριζα ,και να αποφύγει να στηρίξει στην βουλή την πρόταση Συριζα.Αυτό το ενδιέφερε και χέστηκε το ΚΚΕ για τους εργαζόμενους τους συνταξιούχους και τα δώρα τους.

Γιαυτό Μανωλάκι πριν δημοσιεύσεις αβασάνιστα οτι σου δίνουν απο τα κεντρικά,ρίχνε και εσύ μια ματιά.Δεν χάνεις τίποτα.
Είναι κρίμα να εκτίθεσαι τώρα που χάθηκε και ο ΠΑΝ..

Ανώνυμος
3 Οκτωβρίου 2014 στις 10:58 μ.μ.

@714 Δεν είναι και το καλύτερο να μιλάς εσύ για Δευτέρα Παρουσία.
Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί.
Αν σε ενοχλεί η μέγιστη δυνατή πίεση προς την κυβέρνηση,ώστε (άκουσον άκουσον) να καταργηθεί η ΚΥΑ και όποιοι άλλοι αντιλαικοί νόμοι,μην πιέζεις εσύ βρέ παιδί μου.Κάτσε χωρίς να αγωνίζεσαι και περίμενε απο την συγκυβέρνηση να σε λυπηθεί.
Η λαική συσπείρωση και το μητρικό ΚΚΕ γενικώτερα είναι γνωστό πως δεν την φέρνει σε δύσκολη θέση την συγκυβέρνηση.Της φέρεται με την μεγαλύτερη αβρότητα.Δεν είναι ώρα τώρα για πιέσεις,γιατί μπορεί να συμβεί κανά απρόοπτο και να γκρεμοτσακιστεί η συγκυβέρνηση των ανδρείκελων.Και τι θα απογίνουμε μετά!!.
Πιέσεις και βλακείες.

Ένας εφοπλιστής
3 Οκτωβρίου 2014 στις 11:50 μ.μ.

Συγνώμη που παρεμβαίνω στην κουβέντα σας, αλλά βρέθηκα τυχαία εδώ και πραγματικά με κάνατε και γέλασα πολύ. Σκέφτηκα να αλλάξω τα ονόματα προσώπων και κομμάτων που χρησιμοποιείτε με αντίστοιχα από τον ευγενή κόσμο του ποδοσφαίρου, κρατώντας όλα τα υπόλοιπα αναλλοίωτα. Τέλειο! Δοκιμάστε το! Σε κάθε περίπτωση μέχρι να λύσετε τα μεταγραφικά σας προβλήματα και στη συνέχεια να ορίσετε την ουσία της έννοιας οπορτουνισμός, εμείς θα κοιμόμαστε ήσυχοι. Κι όπως είπε κι ο καλός συνάδελφος Ρέστης «αν μας βρείτε φορολογείστε μας». Είτε οι μεν είτε οι δε…

Λέσχη Φίλων ΠΑΝ
4 Οκτωβρίου 2014 στις 12:42 π.μ.

Επειδή βλέπουμε ότι κάποιοι ΠΑΝικόβλητοι αναθάρρησαν από την απουσία του ΠΑΝ, δηλώνουμε ότι αυτή δε θα κρατήσει για πολύ. Όπως θα γνωρίζετε όλοι όσοι παρακολουθείτε προσεκτικά τα σχόλια του μεγάλου διανοητή, ο Λένιν το τελευταίο διάστημα της ζωής του ταλαιπωριόταν από απανωτά εγκεφαλικά και μερικές φορές δεν ήξερε τι έλεγε, όπως εκείνο το γράμμα που φέρεται να εξέφραζε τις επιφυλάξεις του για το αν έπρεπε να είναι ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς Στάλιν Γενικός Γραμματέας. Αν είναι ποτέ δυνατόν!!!

Εκείνη λοιπόν την περίοδο, ο Λένιν έγραφε ένα βιβλίο που δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και όσο κι αν προσπάθησαν πολλοί να το διαβάσουν, να το κατανοήσουν και να το συνεχίσουν δεν τα κατάφεραν. Το μυαλό του Λένιν, βλέπετε, ήταν λίγο φευγάτο λόγω εγκεφαλικού και δεν μπορούσαν να συγχρονιστούν με τη σκέψη του.

Έτσι, λοιπόν, ανέλαβε ο ΠΑΝ να κάνει αυτή τη δουλειά. Ήταν ο μόνος που θα μπορούσε να συντονιστεί με το μυαλό του χτυπημένου από εγκεφαλικό Λένιν. Αυτό λοιπόν που δεν κατάφεραν πολλοί , θα προσπαθήσει και σίγουρα θα το καταφέρει ο ΠΑΝ. Σύντομα, λοιπόν, θα είναι κοντά σας και μαζί του το νέο βιβλίο που θα υπογράφει από κοινού με το Λένιν: « Ο σκοτεινός ρόλος του Σύριζα στις εκλογές του σωματείου σφουγγαράδων Καλύμνου»

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 3:54 μ.μ.

@ λεσχη..
Με λιγη άκομα προσπαθεια τα πονηματα σου θα ειναι ανταξια του επιπεδου ανακοινωσης της ΔΑΠ.Πλησιαζεις αρκετα το ξενερουα ειρωνικο μπουρζουα υφακι.Δωστε του μια στηλη στην Αυγη ρε παιδια η εστω σε καμια Lifo. Ειναι κριμα κι αδικο να αδικειται τετοια ταλενταρα.

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 6:35 μ.μ.

Μια ερωτηση προς τους σχολιαστες που υποστηριζουν αυτοαποκαλουμενα αριστερα κομματα. Εφ' οσον απεχθανονται το ΚΚΕ και ζητανε την καταστροφη του ποια ειναι η γνωμη τους για το γεγονος οτι τα κομματα τους ζητανε συνεργασια μαζι του;;;;;

οπορτουνιστικό απόβρασμα
4 Οκτωβρίου 2014 στις 8:04 μ.μ.

Λέει ο οπαδός του ΚΚΕ, Jim :" Συριζαίοι , Ανταρσύες , Ασφαλίτες , Χρυσαυγήτες , Πρώην, ριψάσπιδες , Μικροαστοί , Σαλιάρηδες διανοούμενοι". Όλοι αυτοί είναι το ίδιο γι'αυτόν.

Λέει ο ανώνυμος οπαδός του ΚΚΕ για έναν σχολιαστή που τον ενοχλεί το ύφος του: "τα πονηματα σου θα ειναι ανταξια του επιπεδου ανακοινωσης της ΔΑΠ. Πλησιαζεις αρκετα το ξενερουα ειρωνικο μπουρζουα υφακι. Δωστε του μια στηλη στην Αυγη ρε παιδια η εστω σε καμια Lifo." Πάλι όλοι αυτοί που αναφέρει είναι ίδιοι γι'αυτόν και προφανώς αν του το επισημάνεις θα πει ότι ναι, πράγματι, όλοι αυτοί είναι ίδιοι και μόνο οι κουκουέδες είναι διαφορετικοί.

Με τέτοιο πολιτικο αισθητήριο πορεύεται το Κόμμα εδώ και μια εικοσαετία και δεν πρέπει να απορεί για το 4,5%, που σε λίγο θα φαίνεται άπιαστο όνειρο. Αλλά ξέχασα, το ΚΚΕ δεν ενδιαφέρεται για τις εκλογές, αλλά για την προετοιμασία της Επανάστασης (μονάχα μη σκίσει κανένα καλσόν να προσέχει)

ΥΓ. Παρεπιπτόντως, οι εκφράσεις "ρίψασπις" και "σαλιάρηδες διανοούμενοι" σε άλλον ιδεολογικό χώρο παραπέμπουν και δη στο φασιστικό. Ούτε αυτό με εντυπωσιάζει.

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 9:15 μ.μ.

Μια απάντηση προς τους σχολιαστές (πχ 6:35) που υποστηρίζουν αυτοαποκαλούμενα κομμουνιστικά κόμματα.

Κανείς δε ζήτησε την καταστροφή του ΚΚΕ.
Οι μόνοι εδώ μέσα έχουν απειλήσει με φράσεις του τύπου "θα 'χετε το θάνατο της αλεπούς οπορτούνια" ή "ερχόμαστε και θα κρυφτείτε" είναι οι νεοΚΚΕδες τύπου ΠΑΝ και Μανωλάκι.

Όσο για το θέμα της αναζήτησης συνεργασίας με το ΚΚΕ έχει απαντηθεί στο Βαθύ Κόκκινο πάνω από μια ντουζίνα φορές.

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 9:21 μ.μ.

@3:54

Μπράβο ρε παιδιά.
Δεν τόξερα ότι τα σταλινοειδή έχουν και τόσο σοβαρές ικανότητες λογοτεχνικής κριτικής.
Έχετε δίκιο. Νομίζω ότι ο συντάκτης των ανακοινώσεων της Λέσχης Φίλων ΠΑΝ θα πρέπει να εντρυφήσει λίγο σε λογοτεχνικούς κολοσσούς σαν τον Λούντο Μάρτενς για να μάθει επιτέλους να γράφει.

Από την άλλη και σεις ρε συντρόφια του ΚΚΕ, δοκιμάστε να γράψετε κάτι με λίγο χιούμορ!!!
Μερικές φορές δίνετε την εντύπωση πως είστε τίποτα γεροντοκόρες που έχουν ερωτευθεί το .....Μαίλη.
Ή μήπως κάτι τέτοιο είστε στην ουσία;

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 10:51 μ.μ.

Μια απάντηση προς τους σχολιαστές που υποστηρίζουν το αυτοαποκαλούμενο κομμουνιστικό κόμμα.
Οσο αυτοί υποστηρίζουν πως ενδιαφέρονται για τον λαό, τα προβλήματά του και τις λύσεις τους ,-και αν ακόμα αυτό το κάνουν ψευδεπίγραφα,-τόσο θα δέχονται την πίεση απο τους άλλους για ενωτική δράση.
Γιατί ο λαός και οι εργαζόμενοι πιστεύουν πως μόνο με ενωτικές προσπάθειες μπορούν να λυθούν τα προβλήματά τους.
Είναι λαική απαίτηση,και δεν γίνεται χάρη σε κανένα.

Υ.Γ.Η καταστροφή ενός κόμματος είναι υπόθεση αποκλειστικά δική του.Οφείλεται καθαρά στην πολιτική που ακολουθεί.
Συνεπώς δεν πρόκειται για καταστροφή,αλλά για αυτοκαταστροφή.
Φαντάσματα δεν υπάρχουν στην εποχή μας,και όποιος νομίζει πως τον κυνηγούν και τον απεχθάνονται οι κακιές νεράιδες,δεν ζεί στην πραγματικότητα.

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 11:09 μ.μ.

@ Λέσχη.
Οτι είναι να κάνετε κάντε το γρήγορα.
Η απουσία του ΠΑΝ δεν αντέχεται.Στην ανάγκη βοηθήστε τον να τελειώσει το συγγραμμά του μια ώρα αρχύτερα.
Κοντεύουμε να πάθουμε εγκεφαλικό απο την ελλειψή των εμπειριστατωμένων αναλύσεων του.
Ο ΠΑΝ μας κρατούσε σε επαναστατική εγρήγορση και τον τελευταίο καιρό έχουμε χαλαρώσει επικίνδυνα.

Οι σφουγαράδες της Καλύμνου θα σας ευγνωμονούν.

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 11:25 μ.μ.

10.51 Οποιος θελει ταξικη ενοτητα υπαρχει το ΠΑΜΕ. τα υπολοιπα περι οπορτουνιστικης πιεσης τα γνωριζουμε και σας εχουμε γραμμενους. ο οπορτουνισμος ειναι ΧΟΛΕΡΑ ΚΑΙ ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΑ χτυπησου κατω οσο θελεις ΑΛΗΤΕΣ

Ανώνυμος
4 Οκτωβρίου 2014 στις 11:58 μ.μ.

Η ''καθαρότητα'' που προβάλλει το νέοΚΚΕ και οι οπαδοί του για τον εαυτό τους (βλ.Jim και άλλους),και αντίστοιχα η απαξίωση όσων δεν συμφωνούν με τις ιδεοληψίες τους,παραπέμπει όλο και πιό πολύ σε φασιστικές νοοτροπίες.
Οπως οι ναζί θεωρούν τους εαυτούς τους Αριους,και όλους τους άλλους υπανθρώπους,έτσι και οι οπαδοί του ΚΚΕ μετά απο την πολύχρονη πλύση εγκεφάλου που έχουν υποστεί απο την ηγετική φράξια,θεωρούν εαυτούς καθαρούς και όλους τους υπόλοιπους μιάσματα,σαλιάρηδες,ριψάσπιδες και προδότες.
Αλλο χαρακτηριστικό που τους φέρνει κοντά σε φασιστικές αντιλήψεις, είναι οι απειλές που εκτοξεύουν κατά πραγματικών ή φανταστικών αντιπάλων.
Ολοι σχεδόν οι αποσπασμένοι οπαδοί του ΚΚΕ που σχολιάζουν στο διαδίκτυο,και όχι μόνο στο ''Βαθύ'',αφήνουν σαφείς αιχμές για τιμωρία των ασεβών που τολμούν να κριτικάρουν το κόμμα τους.Υπονοούν καθαρά πως θα επιστρέψουν και ''η γή θα τρέμει''.
Σε μια εποχή βαθιάς καπιταλιστικής κρίσης και με ένα λαό γονατισμένο απο τις φασιστικές πολιτικές,τέτοιες πρακτικές δεν κάνουν τίποτα άλλο απο να σιγοντάρουν και να ρίχνουν λάδι στη φωτιά όσων επεξεργάζονται την καταστροφή της κοινωνίας.
Πρόκειται για μια ακόμη ευγενική προσφορά του σταλινισμού,στο μακέλλεμα που βιώνει ο λαός.
Πρακτικές πολύ επικίνδυνες που δεν αφορούν μόνο τις ενδοαριστερές διαφωνίες,αλλά ολόκληρο τον χειμαζόμενο λαό.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 12:07 π.μ.

Η καταστροφή ενός ΚΚ ειναι οταν μπει σε κυβερνηση με τους καπιταλιστές στην εξουσία. Οπότε μη φάτε εχουμε ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΑ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 1:08 π.μ.

Γράφει ο οπαδός του ΚΚΕ. Χολέρα γάγγραινα και στος τέλος με κεφαλαία ΑΛΗΤΕΣ.
Βεβαίως υπάρχουν και άλλες ασθένειες που λησμόνησε να αναφέρει αυτό το αμάγαλμα της μαρξιστικής θεωρίας.
Ο μαρξισμός βρίθει απο ονομοκατάλογο ασθενειών όπως η ρουσούμπελη,η οστρακιά,η πλατυποδία,το σκορβούτο και άλλες.
Κάθε συνεπής σταλινικός με όπλο την μαρξιστική θεωρία,έχει εντρυφήσει στην ονοματολογία,τα αίτια και την αντιμετώπιση κάθε νόσου και μαλακίας.
Σαν αίτιο θεωρείται,πάντα σύμφωνα με τον μαρξισμό,ο τρισκατάρατος οπορτουνισμός.Απο αυτόν ξεκινούν όλα,σε αυτόν οφείλονται όλα τα δεινά της ανθρωπότητας,και με αυτόν τελειώνουν όλα.Και ο ''σοσιαλφασισμός'' βεβαίως βεβαίως απο κοντά για να μην ξεχνιώμαστε.Τώρα αν ρωτήσεις να σου πεί ο οπαδός του ΚΚΕ τι σημαίναι οπορτουνισμός,πως διάολο μεταφράζεται στην γλώσσα μας,θα σου απαντήσει αμέσως ΑΛΗΤΗΣ,και ξεμπέρδεψε.Οχι παίζουμε!!!
Η θεραπεία είναι και αυτή εύκολη.Πανεύκολη θα λέγαμε.Ο μαρξισμός και εδώ έχει την απάντηση.Το ΠΑΜΕ!!..... Ναι ρε ΑΛΗΤΗ το ηρωικό ΠΑΜΕ ρέ.
Οποιος θέλει να θεραπευτεί δεν τρέχει στον Αγιο Παντελεήμονα όπως παλιά.Ο γέρων Μάρξ το είχε καταλάβει απο νωρίς,το πρόβλεψε και το συμπεριέλαβε σε όλα τα συγγραμματά του.Ελεγε απο τότε ο σοφός.: Μόνο αν οργανωθείτε στην θυγατρική του ΚΚΕ θα σωθείτε.Και πρόσθετε:
Η συμπαράταξη με το ΠΑΜΕ είναι αυτή που προσφέρει την σωστή ταξική γιατρειά.Οπου αλλού πηγαίνετε,σας κοροιδεύουν και σας τρώνε τσάμπα τα λεφτά οι γιατροί στα φακελάκια.Οποιος δεν είναι με το ΠΑΜΕ να έχει την κατάρα μου,να μην βρεί ποτέ την ταξική υγειά του και να παραμείνει στους αιώνες ένας ΑΛΗΤΗΣ πέθανε στου πάρκου την πλατεία.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 1:30 π.μ.

@921
Τι ζητάς και εσύ τώρα? Χιούμορ? τι είναι αυτό?
Σταλινισμός και χιούμορ δεν συμβιβάζονται.Ο γεροντοκορισμός απεχθάνεται κάθε μορφή σάτιρας και χιούμορ.Ο σταλινισμός σαν καταστροφέας κάθε πηγής κριτικής,είναι ορκισμένος εχθρός της σάτιρας και του χιούμορ.
Για να δεχτείς το χιούμορ και την σάτιρα,πρέπει πρώτα να κάνεις αυτοκριτική.Και στην αυτοκριτική ο σταλινισμός της έχει κηρύξει τον πόλεμο.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 1:53 π.μ.

ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ.
Σούπα που παρασκευάζεται απο κρέας και φτερά γλάρου γαρνιρισμένη με μυρωδικά όπως μαιδανός,σέλινο,ρόκα και μυρώνι.
Είναι το κατ'εξοχήν έδεσμα των οπορτουνιστών και το προτιμούν όταν οι καπιταλιστές είναι στην εξουσία.
Αποτελεί άριστη και υγειινή τροφή,εν αντιθέσει με τους σταλινικούς που προτιμούν τον Μέλανα Ζωμό που σαν σπαρτιάτικη τροφή υπολείπεται σε βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία.
Στην σούπα γλάρου οφείλεται η ζωντάνια που επιδεικνύουν οι οπορτουνιστές και όχι στην πολιτική τους όπως κυκλοφορούν οι κακιές γλώσσες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την γλαρόσουπα και τους τρόπους μαγειρέματος και σερβιρίσματος,προσεχώς στον νέο Τσελεμεντέ μαγειρικής του σύντροφου ΠΑΝ που θα κυκλοφορήσει απο τις εκδόσεις ''Σύγχρονη Εποχή''.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 2:42 π.μ.

Σύντροφοι όλων των αποχρώσεων, τα πρώτα δείγματα επανεμφάνισης του ΠΑΝ φάνηκαν. Λιγόλογα αλλά εμφατικά τα σχόλια των 11.25 και 12.07 δείχνουν ή ότι ο ΠΑΝ επανήλθε ή ότι η σπορά του έβγαλε καρπούς. Και τι ανάλυση, τι ταμπεραμέντο, τι λεξιλόγιο! Πραγματικά επέστρεψε και η γη θα τρέμει!!!

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 8:33 π.μ.

Το ΠΑΜΕ ειναι ταξικο ΜΕΤΩΠΟ στο οποιο μπορει να συμμετεχει ο καθενας χωρις να χρειαζεται να ειναι κομμουνιστης. Μεσα απο εκει θα παλευουμε ενωμενοι για τα καθημερινα προβληματα ωστε να καθυστερησουμε και να φρεναρουμε οτι μπορουμε και ταυτοχρονα να δημιουργηθουνε η συνθηκες για ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΛΑ ΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ. Αν στο μελλον υπαρξουνε μικροαστικα κομματα που θελουνε μπορουνε να συμμετεχουνε και αυτα ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥΣ οπως κανει και το ΚΚΕ ωστε να εξασφαλιζεται η ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. αυτος ειναι ο μονος δρομος για την ΕΝΟΤΗΤΑ και εχει βαρυτατες ευθυνες οποιος προκαλει την ΔΙΑΣΠΑΣΗ την ωρα που ο λαος εξαθλιωνεται

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 8:50 π.μ.

Μανωλάκι.
Εκρεμούν κάτι ερωτήσεις που χρειάζονται απαντήσεις.Σου το υπενθύμισαν επανειλημμένως και ποιείς την νήσσα ρε παιδί.
Δεν βοήθησε κανένα όταν κάνει τον Κινέζο.
Δήλωσες με παρρησία οτι πολεμιέται η Κανέλλη.Ακόμα περιμένουμε να μάθουμε τους πολέμιους.
Ο Γιούνγκερ που ήρθε αυτό τον καιρό στην Ελλάδα,δεν δήλωσε τίποτα σχετικά με την κ.Κανέλλη,και ανησυχούμε
Σε ρώτησαν επίσης αν γνωρίζεις άλλον πωλητή ραδιοτηλεοπτικού οργανισμού που να επέβαλε ποινική ρήτρα 5.000.000 ευρώ στον αγοραστή.
Τα ερωτήματα δεν παραγράφονται ούτε μετά την παρέλευση 18μηνου.
Τώρα που επέστρεψε ο ΠΑΝ και τρέμει το Βαθύ Κόκκινο,καλό θα ήταν να έχεις μαζί του μια συνεργασία σε ενα αχτίφ ανωτέρου στελεχιακού επιπέδου,ώστε να βρείτε τις απαντήσεις που σας ζητούν οι ΑΛΗΤΕΣ και οι σαλιάρηδες.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 6:10 μ.μ.

8.33.
Λές,το λεγόμενο ΠΑΜΕ είναι ταξικό μέτωπο.Παραλείπω το ''ταξικό'',αφού μόνο ΚΚΕδες έχουν αυτό το προνόμιο,και όλοι οι άλλοι είναι ''αταξικοί''.Και πάω στο μέτωπο.
Γνωρίζεις την έννοια του μετώπου?Ξέρεις τι σημαίνει μέτωπο?Μπορείς να δώσεις το περιεχόμενο της λέξης?
Αν και παρακάτω,αναιρείς απο μόνος σου όλη την φιλολογία περί ''μετώπου'',λέγοντας:''Αν στο μέλλον υπάρξουν ''μικροαστικά''κόμματα που θέλουνε να συμμετέχουνε μέσω των μελών τους....''
Τι ισχύει τελικά?
Εχετε τέτοιο μπέρδεμα στο μυαλό σας,που νομίζετε οτι απευθύνεστε σε χοχόλους.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 6:25 μ.μ.

Οι ''βαρύτατες ευθύνες'' έχουν ήδη αποδοθεί σε αυτόν που του αναλογούν.Και προιόντος του χρόνου,θα του αποδιδονται ακόμα περισσότερο.Σε αυτόν δηλαδή που όλα αυτά τα χρόνια δουλεύοντας ύπουλα αντιενωτικά,βολονταριστικά και σεχταριστικά βοήθησε στην διάσπαση του κινήματος.Αυτός ήταν άλλωστε και ο αντικειμενικός του στόχος.Μέσω της διάσπασης το κίνημα να βρεθεί αποδυναμωμένο ώστε να μην μπορέσει να αντισταθεί στην καπιταλιστική επίθεση.
Εχουν όνομα και διεύθυνση οι ευθύνοντες.
Εχουν και εκλογικό ποσοστό που τους δώρισε ο λαός για τις ''υπηρεσίες'' τους. Το ποσοστό 4.5% οφείλεται εν πολλοίς,και στην διασπαστική του στάση στο κίνημα.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 7:08 μ.μ.

8.50 Σε όλα έχουνε δωθεί απαντήσεις ΟΠΟΡΤΟΥΝΑ μη ξύνεσαι.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 8:23 μ.μ.

λαθος πορτα χτυπησες. ΤΟ ΠΑΜΕ υπαρχει ειναι ταξικο μετωπο δεν χωριζει τους εργατες με το ψευτικο διλημμα δεξια αριστερα και οποιος θελει καλοδεχουμενος. οταν η αστικη ταξη επαιξε το χαρτι του οπορτουνισμου το 2012 για το ΚΚΕ υπηρχανε 2 δρομοι. Ο ευκολος δρομος ελεγε να λυγιζαμε στις αυταπατες να γκρεμιζαμε οτι χτισαμε 21 χρονια και να γυρναγαμε στις τραγωδιες που ζησαμε πριν το 1991 με ΤΗΝ ΕΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ ο 2 δρομος πιο δυσκολος ητανε σιγουρο οτι θα πληρωναμε τις αυταπατες που καλλιεργησαμε εμεις η ιδιοι πριν το 1991 και για δεκαετιες οτι ταχα μου υπαρχει αριστερα αλλα ειναι το μικροτερο κοστος γιατι σωσαμε το κομμα απο την οπορτουνιστικη καταστροφη. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ ΣΕ ΤΑΞΙΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΜΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΛΕΡΑ ΚΑΙ ΓΑΓΓΡΑΙΝΑ. οταν ο λαος θα ξυπνησει απο τα παραμυθια μπροστα στην τραγωδια που θα ζει το ΚΚΕ θα ειναι εδω ΣΟΣΙΑΛΦΑΣΙΣΤΑ

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 8:41 μ.μ.

6.10 Δεν υπαρχει κανενα μπερδεμα. το ΠΑΜΕ ειναι ταξικο μετωπο που σημαινει οτι μπορει να συμμετεχει ο καθε εργατης αναξερτητα τη κομμα ψηφιζει μακρια απο ψευτικους διαχωρισμους δεξια αριστερα. και παρακατω δεν αναιρω τιποτα γιατι μιλαμε για μετωπο μονο στο εργατικο κινημα η πιθανη συμμετοχη μικροαστικων κομματων μεσο των μελων τους παλι για μονο στο κινημα μιλαμε. Στην κεντρικη πολιτικη σκηνη και για οσο τα μεσα παραγωγης ειναι στους καπιταλιστες τα κομματα θα κατεβαινουνε στις ΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ξεχωριστα. ετσι εξασφαλιζεται η αυτοτελεια των κομματων κολπα τυπου ΕΔΑ 1958 και ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ 1989 1991 εχουνε πεθανει χρονια. Ειμαι σιγουρος οτι καταλαβες τη λεω

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 9:28 μ.μ.

@ ΠΑΝ 7:08, 8:23, 8:41

Για πες ρε γίγαντα της μπακαούκικης καρπαζιάς. Άμα συνεχίσει να ξύνεται η ΟΠΟΡ ΤΟΥΝΑ τι θα κάνεις;
Θα του στείλεις ΧΟΛ ΕΡΑ και ΓΑΓΓΡΑΙ ΝΑ;
Ή το Μαίλη με την Κανέλλη;

Τραμπουκάκια της φάπας. Απειλείτε κιόλας!

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 10:19 μ.μ.

9.28 Μη χάνεις την ψυχραιμία σου ακόμα εχουμε δρόμο μπροστά μας. Δεν χρειαζεται κανεις να στειλει τιποτα τα εχεται σε μεγαλες δοσεις. αυτοι που σας πιστεψανε οταν θα δουνε τα παραμυθια θα σας ξηγηθουνε καταληλα. Το να μιλατε εσεις για απειλες οταν εχετε ξεκινησει τον πολεμο με το ΚΚΕ εδω και 3 χρονια αποτελει θρασος. Εδω θα ειμαστε οταν θα αρχισει το ξεβρακωμα σας

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 10:21 μ.μ.

@ 841
Φυσικά και δεν ξέρεις τι σημαίνει μέτωπο.Γιαυτό και δεν μπορείς να απαντήσεις.Ή ξέρεις αλλά δεν συμφέρει η αλήθεια.Οτι και να συμβαίνει απο τα δύο ,το ίδιο αποτέλεσμα έχει.
Και άφησε τους εργάτες στην ησυχία τους και μην τους μπλέκεις.Σας έχουν γυρίσει την πλάτη απο καιρό.Σας βλέπουν και κόβουν δρόμο.
Μέτωπο δεν σημαίνει να συμμετέχει σε αυτό όποιος εργάτης θέλει ανεξάρτητα απο που ψηφίζει.Αν και ούτε αυτό ισχύει στο λεγόμενο ΠΑΜΕ.Οσοι συμμετέχουν στους επιταφίους του, είναι και οπαδοί-ψηφοφόροι του.
Μέτωπο είναι η κοινή συνισταμένη σε κοινή πολιτική και συνδικαλιστική δράση ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ πολιτικών και κοινωνικών μορφωμάτων που αποβλέπουν σε ένα κοινό στόχο....ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ πολιτικών συνδικαλιστικών,κοινωνικών και λαικών οντοτήτων....ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ώς προς την φιλοσοφία τους πολιτικών και άλλων ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ,που έχουν κοινούς σκοπούς.Μιλάμε για ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ και όχι για μεμονωμένους εργαζόμενους.Τονίζω την λέξη ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ αν και δεν είμαι αισιόδοξος πως μπορείς να την εννοήσεις.
Αν μου βρείς ενα (1) πολιτικό μόρφωμα,Εργατικό Κέντρο,Ομοσπονδία,συνδικαλιστικό σωματείο και συνδικάτο,φοιτητικό και μαθητικό σύλλογο,γυναικείο σωματείο,πολιτιστικό σύλλογο,επιστημονικό και καλλιτεχνικό σύλλογο ή οποιαδήποτε άλλης μορφής ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ,που συμμετέχει στο λεγόμενο ΠΑΜΕ,και δεν ανήκει ή δεν ελέγχεται ασφυκτικά και απόλυτα απο το ΚΚΕ,εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου πως το ΠΑΜΕ είναι μέτωπο.Μόνο ένα (1) να μου αναφέρεις.
Δεν θα βρείς γιατί απλούστατα δεν υπάρχει.Αυτό που είναι το λεγόμενο ΠΑΜΕ,είναι ένα κανονικό.... ΚΚΕ με άλλο όνομα,και το μέτωπο υπάρχει μόνο με τον... .εαυτό του.
Με τον εαυτό σου δεν δημιουργείς μέτωπο.Το μόνο που καταφέρνεις με το λεγόμενο ΠΑΜΕ,είναι να σπέρνεις την σύγχυση,τον αποπροσανατολισμό και την διάσπαση στο κίνημα.
Και χωρίς τα σφυροδρέπανα στις παντιέρες του λεγόμενου ΠΑΜΕ,κανείς εργαζόμενος δεν ξεγελάστηκε ώστε να συμμετέχει σε αυτό.
Σας πήρε πρέφα απο την αρχή.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 11:06 μ.μ.

10.21 καταλαβαινω τον πανικο σου γιατι το ΠΑΜΕ Ειναι εργατικο μετωπο σε ταξικη βαση και συμμετεχουνε ατομα και σωματεια που δεν ελεγχονται απο το ΚΚΕ. αυτο σημαινει εργατικο μετωπο που παλευει για τον σοσιαλισμο χωρις να χωριζει τους εργατες σε ταχα μου δεξιους και αριστερους και να εγκλοβιζεται σε κυβερνησεις αστικης διαχειρησεις. Γνωριζω πολυ καλα τη ψαχνεις. θελεις να ξαναρχισει το παραμυθι οπως με την ΕΔΑ να αποκτησετε παλι ερεισματα στην βαση του κομματος οτι ενταξει μωρε ολοι αριστεροι ειμαστε να μην υπαρχει γραμμη αμυνας απεναντι στον οπορτουνισμο και να συμβει οτι το 1958 με την διαλυση των Κ.Ο και οτι το 1991 με την γενικη εφοδο για την διαλυση του ΚΚΕ. ειναι αντιληπτο τη σας φαιρνει σε αδιεξοδο αλλα ρεβανς για να γινει το ΚΚΕ οπορτουνιστικο δεν θα παρετε. Ταξικη ενοτητα βεβαιως κολπα του παρελθοντος ποτε. Οσο για την συγχηση και τον αποπροσανατολισμο αυτο ειναι χαραχτηριστικο του οπορτουνισμου γι ανθρωπινο καπιταλισμο. οπως λοιπον καταλαβες τα κολπα δεν πιανουνε και που εισαι εχω ζησει το ΚΚΕ και πριν το 1991 οποτε ασε δεν μασαω με τιποτα

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 11:18 μ.μ.

10.19
Που τον είδες τον πόλεμο μωρέ ? Πραγματι αποτελεί απύθμενο θράσος να μιλάει το ΚΚΕ....για πόλεμο εναντίον του.
Ποιός μίλησε πρώτη φορά για ''χάδια'' στις κουκούλες?Τσουβαλιάζοντας όλους τους Αριστερούς,εξωκοινοβουλευτικούς και μή, και την εξεγερμένη νεολαία σαν τρομοκράτες και εμπόρους ναρκωτικών!!!!!
Ποιός έγραψε ''το λάθος γράμμα σε ένα φονιά''?
Ποιός συκοφάντησε και λασπολόγησε πρώτος και καλύτερος τις εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου όταν ξεχύθηκε στις πλατείες όλης της χώρας?
Ποιός τους κατηγόρησε πρώτος σαν...απολιτίκ,προβοκάτορες και .....πράκτορες?
Ποιός πολέμησε και συκοφάντησε τους παραγωγούς της αγροτιάς όταν θέλησαν να διαθέσουν τα προιόντα τους χωρίς μεσάζοντες?
Ποιός περιφρούρησε την βουλή με την πλάτη στραμμένη στο κοινοβούλιο,και τα παλούκια του ΠΑΜΕ να ανοίγουν κεφάλια αθώων διαδηλωτών?
Μετά απο αυτό ποιός εισέπραξε τα εύσημα και τα συγχαρητήρια απο τον Καρατζαφέρη τον Αδωνη και όλο το σύστημα της σαπίλας για την άψογη φρούρηση της βουλής,αντικαθιστώντας επάξια τα ΜΑΤ?
Ποιός πρωτοείπε το γελοίο ''δεν είμαστε σαν τα μούτρα σας''?
Ποιός έβαλε πάνω-πάνω στο προεκλογικό του σύνθημα το χυδαίο'' μην εμπιστεύεσαι τον Συριζα"? Είδες πουθενά σε σύνθημα της όλης Αριστεράς να γράφει πουθενά....''μην εμπιστεύεσαι το ΚΚΕ? Το είδες αυτό σε σύνθημα της Αριστεράς ναί ή ού? Ποιός δήλωσε μετά τις εκλογές του Μάη του 12,''ο λαός να διορθώσει την ψήφο του"? Και δεκάδες άλλες πολεμικές επιθέσεις του ΚΚΕ σε όλο το φάσμα της Αριστεράς.
Οπορτουνιστές τον έκαναν αυτό τον πόλεμο μωρέ?
Αν εννοείς πόλεμο την επιμονή για συνεργασία απο όλους τους χώρους της Αριστεράς,τότε δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει πόλεμος.
Φυσικά σαν σταλινικός,ο πόλεμος στο μυαλό σου αποκτάει άλλη έννοια και μπερδεύεις λέξεις και σημασίες.
Σαν σταλινικός βλέπεις παντού εχθρούς,όπως έβλεπε και ο πατερούλης μουστάκιας που δεν άφησε κολυμπηθρόξυλο,και εξαφάνισε όλους τους μπολσεβίκους και την επανάσταση μαζί.
Οταν βρείς κάποια πολεμική ενέργεια απο την Αριστερά προς το ΚΚΕ,τότε θα βρείς και τον πόλεμο που υφίσταται...η Κανέλλη απο το σύστημα.
Αντίθετα το ΚΚΕ βρίσκεται σε συνεχή και λυσσαλέο πόλεμο με όλη την Αριστερά,γινόμενο υποστηρικτής και θλιβερό δεκανίκι της κυβέρνησης των δοσίλογων.
Τα στελέχη και ο Γραμματέας του ΚΚΕ,το μόνο που βρίσκουν να πούν είναι πόσο κακοί δαίμονες είναι...οι οπορτουνιστές.
Μην κυνηγάς φαντάσματα και ανεμόμυλους λοιπόν ΠΑΝ,και για το χάλι σας το μόνο που ευθύνεται είναι το κούφιο και ξερό κεφάλι σας.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 11:33 μ.μ.

11.06
Ρε άσε τα άτομα. Σωματείο ξέρεις ρε ΠΑΝ? ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ λέμε ρε παιδί. Ξέρεις,υπάρχει τέτοια? Ανέφερε μιά,μόνο μία ρε ΠΑΝ.
Χέστηκα αν έχεις ζήσει νωρίτερα απο το 1991.
Και εγώ είμουν στους Λαμπράκηδες όταν εσύ δεν είχες γεννηθεί ακόμα.Δεν λέει τίποτα αυτό,ούτε εδώ ζυγίζουμε τις περγαμηνές του καθενός.

Υ.Γ.Αυτό το ''δεν χωρίζουμε σε τάχα δεξιούς και αριστερούς τους εργάτες''είναι σύνθημα των ναζιστοσυμμοριτών.
Ακόμα και στα συνθήματα ταιριάξατε.Εκτός απο το θα έλθετε και η γη θα τρέμει.Τους μοιάζετε όλο και πιό πολύ.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 11:48 μ.μ.

11.18 στο κοινοβουλιο μπροστα προβοκατσια στο ΠΑΜΕ δεν θα φτιαξετε για να υπαρξει νεο ΡΑ ΙΧΣΤΑΓΚ. οταν στηθηκε η προβοκατσια το 2012 οτι παραβιαζουμε ταχα το προγραμμα μας του 1996 εν αυτο δεν μιλαγε για συνεργασιες πολυ σωστα ειπε η σ. ΑΛΕΚΑ δεν θα γινουμε σαν τα μουτρα σας το ιδιο ισχυει οταν δεχτηκαμε δολοφονικη επιθεση στην βουλη απο παρακρατικους με κουκουλες. Οταν το ΚΚΕ εχει ξεκαθαρισει εδω 20 χρονια οτι παλευει για την ανατροπη του καπιταλισμου χωρις μετωπα και σταδια και καποιοι συνεχιζουνε το παραμυθι για ταχα μου δηθεν αριστερα αυτο ειναι πολεμος. Και βεβαια ειπαμε οτι δεν πρεπει να εμπιστευτει κανεις τον συριζα και η ζωη μας δικαιωνει καθε μερα. Εσεις λοιπον ξεκινησατε τον πολεμο και ειναι καλοδεχουμενος

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 11:49 μ.μ.

Τελικά ο ''ΟΜΙΛΟΣ ΦΙΛΩΝ ΠΑΝ'' κράτησε τον λόγο του.
Υποσχέθηκε πως ο μέγας διανοητής θα επιστρέψει γρήγορα κοντά μας,και έτσι έγινε.
Ο και μοναδικός ερμηνευτής του Λένιν μετά τα εγκεφαλικά,βρίσκεται στις επάλξεις ανανεωμένος και πιό δυνατός.
Με νέες δυνάμεις,με ατράνταχτα στοιχεία γύρω απο το τι είναι μέτωπο και κούτελο.Με επιχειρήματα που συντρίβουν τους οπορτουνιστές.
Ειδικά για τα κούτελα οι καινοτόμες απόψεις του διανοητή μας αφήνουν άφωνους.
Ελπίζουμε να μην απουσιάσει πάλι για τόσο μεγάλο διάστημα.

Οι αγελαδοτρόφοι της Υδρας ευγνωμονούντες.
Οι σφουγγαράδες της Γκιώνας με απεριόριστη αγάπη.

Ανώνυμος
5 Οκτωβρίου 2014 στις 11:53 μ.μ.

11.18 τους δολοφονους του σ. ΚΙΡΟΦ οι οποιοι συνομωτησανε μεσα στον ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΤΡΑΤΟ σε συνεργασια με τον χιτλερ εκτελεσανε οι ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ

Ανώνυμος
6 Οκτωβρίου 2014 στις 12:38 π.μ.

Aυτοι ειναι οπορτουνιστες; Οι οπορτουνιστες το ξερουν;Ποιοι ρε; Κατι ομιλοι και κατι γλαροσουπες που θιχτηκαν γιατι τους ειπαν οτι οι σαχλιτσες τους ειναι επιπεδου Lifo;
Δε το ξεραμε οτι εκτος απο τις "εμπεριστατωμενες" πολιτικες τους αναλυσεις πρεπει να τους εχουμε σε εκτιμηση και για το χιουμορ τους αφου μια χαρα χιουμορ εχουν οι αναλυσεις απο μονες τους.

Μπλακ Χουμορ (οχι χιουμορ.χουμορ)

Ανώνυμος
6 Οκτωβρίου 2014 στις 10:04 π.μ.

11.33 Το σωματειο μαγειρων ΠΕΜΑΓΕΝ της ΠΝΟ δεν εχουμε την πλειοψηφια και συμμετεχει στο ΠΑΜΕ. για πριν το 1991 δεν το ειπα για περγαμηνες το ειπα με την ενοια οτι εχω ζησει το ΚΚΕ με το προγραμμα που τοσο αγαπατε και γνωριζω τις τραγωδιες, οσο για τους φασιστες τις πλατειες και τους αγανακτισμενους τα γνωριζουμε καλα. παντως το παραμυθακι για ταχα μου δεξια αριστερα ειναι παλιο και βολευει τον καπιταλισμο παντα στην σωτηρια του

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger