Home » , , » Ο εμετικός Κούλογλου και η σύλληψη του Νίκου Μαζιώτη

Ο εμετικός Κούλογλου και η σύλληψη του Νίκου Μαζιώτη

Από giorgis , Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014 | 2:55 π.μ.

Του Γ. Γ.

Με ένα εμετικό κείμενο, συνταγμένο λες απ’ τα «τσακάλια» της «αντιτρομοκρατικής» και παπαγαλίζοντας, με άλλες λέξεις, τα λεγόμενα της Ολγας Τρέμη, στο δελτίο ειδήσεων του  Mega, ο δημοσιογράφος Στέλιος Κούλογλου, υπογράφει ένα ρυπαρογράφημα, στην ιστοσελίδα του, για την σύλληψη του Νίκου Μαζιώτη.

Ο «εκλεκτός» του Σύριζα δημοσιολόγος –για να μην ξεχνιόμαστε- υιοθετεί απόλυτα τους ισχυρισμούς των ασφαλιτών ότι ο Ν. Μαζιώτης είχε «ληστέψει δύο τράπεζες στην επαρχία» και σαν ιμάντας μεταβίβασης της προπαγάνδας των μπάτσων δεν αισθάνεται την παραμικρή ανάγκη να παραθέσει την κατηγορηματική διάψευση του ίδιου του Ν. Μαζιώτη, για συμετοχή του σ’ αυτές τις ενέργειες που του αποδίδουν οι ασφαλίτες, με κείμενο του που δημοσιεύτηκε στο indymedia.

Κι αυτός ο τόσο «έγκυρος» δημοσιογράφος στην προσπάθεια του να απαξιώσει όσους ένοπλα αμφισβητούν την καπιταλιστική βαρβαρότητα –ατελέσφορα για μας- απ’ την μια μας λέει ότι «ο Μαζιώτης έδειξε σήμερα που έχουν καταντήσει οι Έλληνες τρομοκράτες: να πυροβολούν στο Μοναστηράκι ανάμεσα στο πλήθος, αδιαφορώντας επιδεικτικά για την πιθανότητα να σκοτωθούν αθώοι περαστικοί, γυναίκες ή και μικρά παιδιά», και από την άλλη ισχυρίζεται ότι «οι εξηγήσεις της αστυνομίας δεν φώτισαν ιδιαίτερα τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκε η σύλληψη ενός από τους πιο καταζητούμενους ανθρώπους στην Ελλάδα».

Τρικυμία εν κρανίο; Μάλλον όχι. Παρενέργειες μια προσπάθειας να μεταφέρεις την κυβερνητική προπαγάνδα, από «αριστερή» σκοπιά. 



Μοιράσου το :

+ σχόλια + 17 σχόλια

Ανώνυμος
17 Ιουλίου 2014 στις 5:52 π.μ.

Ο Μαζιωτης κινδυνευει να χασει το χερι του.
Το να μπει παραλληλα στα λευκα κελια εχοντας 50 χρονια καταδικης
και επιπροσθετες κατηγοριες ειναι κατι πολυ στεναχωρο.
Εχει πραγματοποιησει και ακραιες πραξεις αλλα σιγουρα ειναι ανταρτης.

Ο Μαζιωτης παραβρεθηκε σε ολα τα δικαστηρια αν δεν κανω λαθος και μαλλον εκεινη η
αρνηση για την παρουσια στον εφετη ητανε η μονη.
Ο εφετης δεν νομιζω να δικαζει κιολας.
Δικαστηκε ερημην ο Μαζιωτης μονο επειδη ειχε διαφυγει.
Η παρουσια στα δικαστηρια ειναι η σωστη πραξη και ολοι πρεπει να πηγαινουν
και να μην δικαζονται ερημην.
Στα δικαστηρια ειχε βγαλει και μεγαλους λογους εξηγωντας τα χτυπηματα.

Ανώνυμος
17 Ιουλίου 2014 στις 4:41 μ.μ.

Και όχι μόνο ο Κούλογλου. Άκουγα το πρωί διάφορες εκπομπές του "κόκκινου" όπου εγκληματία τον ανέβαζαν, τρομοκράτη τον κατέβαζαν. Κάντε κι άλλες επικύψεις "σύντροφοι" του σύριζα στη "νομιμότητα". Σας βαράνε το ντέφι και χορεύετε.

Φάντασμα
18 Ιουλίου 2014 στις 9:52 π.μ.

Μπορεί κάποιος ή καλύτερα ο Γ.Γ. να μου εξηγήσει γιατί πρέπει να θεωρώ το Μαζιώτη "αγωνιστή"?
Μήπως επειδή έχει βάλει μερικά γκαζάκια σε Υπουργεία?
Τι ακριβώς έχει προσφέρει ο Μαζιώτης στην υπόθεση του λαικού κινήματος?
Γιατί σε μένα ως Αριστερό μου είναι ωφέλιμη η δράση του Μαζιώτη?
Τι έχει ακριβώς πράξει και ο φίλος 5:52 τον ονομάζει ¨αντάρτη"?
Και αν δεν έχει μπουκάρει σε τράπεζες, τότε πως συντηρείται τόσα χρόνια? Από ποιόν?

Και να με συγχωρεί ο φιλος 5:52 αλλά αν ο Μαζιώτης κινδυνεύει να χάσει το χέρι του είναι γιατί τράβηξε πιστόλι, πυροβόλησε, "ατύχησε" και στη συνέχεια δέχθηκε και αυτός μια σφαίρα. Μήπως ούτε την ευθύνη για τις πράξεις μας δεν πρέπει να αναλαμβάνουμε πια?

Μέχρι πότε τμήμα της Αριστεράς θα ηρωποιεί τον κάθε τυχάρπαστο τύπο αν αυτός απλά δηλώνει "αντι"?

σπυρος
18 Ιουλίου 2014 στις 8:17 μ.μ.

Ρε Φαντασμα τι εισαι συ ρε, ΚΚΕδοσυριζαιος?[δεν ειναι παραλογος ο ορος ,παρα τις λυσσωδεις διαφορες τους τα δυο κωματα εχουν την ιδια σταση στο ζητημα της ενοπλης παλης].
Οτι και αν εισαι δε πας στον κουλογλου να ζητησεις δουλεια,θα σε δεχθουν με ανοιχτες αγκαλες!!!

Φάντασμα
18 Ιουλίου 2014 στις 9:06 μ.μ.

Καλά τα λες ζηλιάρη Σπύρο.
Και σε λέω ζηλιάρη γιατί μιμείσαι τους τρόπους "επιχειρηματολογίας" των ΚΚΕδων. Εύγε!

Επί της ουσίας, θα μας εξηγήσεις γιατί είναι "Λαικός αγωνιστής" ο Μαζιώτης και κάθε αυτάρεσκο γίδι που την έχει δει σωτήρας?
Θα πάρεις θέση ή θα το γυρίσεις στην παλαβή?

Όσο για τον Κούλογλου, ξέρω πολύ καλύτερα από σένα τι κάθαρμα είναι.

18 Ιουλίου 2014 στις 10:25 μ.μ.

Φάντασμα το θέμα δεν είναι ο Μαζιώτης, αλλά η στάση σε όσουσ/ες εντάσσονται σε οργανώσεις ένοπλης πάλης. Να επαναλάβω κάποια πράγματα που έχουν διατυπωθεί πολλές στο μπλοκ μας. Αρχικά δεν συμφωνούμε με την μορφή αγώνα που επέλεξαν. Όχι γιατί μας ενδιαφέρει που εκτέλεσαν κάποια κοινωνικά παράσιτα ή γιατί απαλλοτρίωσαν κάποιες τράπεζες. Απλώς γιατί εκτιμούμε ατελέσφορη-αδιέξοδη αυτή την μορφή αγώνα.

«Μόνο το μαζικό κίνημα μπορεί να θεωρηθεί σαν πραγματική πολιτική πάλη. Και οι μεμονωμένες τρομοκρατικές ενέργειες μπορούν και πρέπει να φέρουν όφελος μόνο όταν βρίσκονται σε στενή και άμεση σύνδεση με το μαζικό κίνημα», έγραψε ο Λένιν και σε άλλη τοποθέτηση ο ίδιος τονίζει: «Το συνέδριο αποκρούει κατηγορηματικά την τρομοκρατία, δηλαδή το σύστημα των πολιτικών εκτελέσεων μεμονωμένων προσώπων σαν μέθοδο πολιτικής πάλης τελείως ακατάλληλη για την παρούσα στιγμή, γιατί αποσπά τις καλύτερες δυνάμεις από την άμεση και επιταχτικά αναγκαία δουλειά οργάνωσης και ζύμωσης, σπάει τη σύνδεση των επαναστατών με τις μάζες των επαναστατικών τάξεων του πληθυσμού, καλλιεργεί και τους ίδιους τους επαναστάτες και στον πληθυσμό γενικά τις πιο στραβές αντιλήψεις για τα καθήκοντα και τις μεθόδους πάλης ενάντια στην απολυταρχία»..

Από κει και πέρα όμως, όπως μας δείχνει και η διεθνής εμπειρία οι οργανώσεις μειοψηφικής επαναστατικής βίας, οι οργανώσεις "ατομικής τρομοκρατίας", όπως τις αποκαλούσε ο Λένιν, είναι σάρκα απ' την σάρκα του αντικαπιταλιστικού κινήματος της κοινωνικής απελευθέρωσης.

Ολοι αυτοί που θέλουν να παρουσιάζονται επαναστάτες πρέπει να απαντήσουν:

Είναι ή όχι η βία η μαμή της Ιστορίας;
Είναι ή όχι η επαναστατική βία η κόκκινη γραμμή που χωρίζει επαναστάτες και ρεφορμιστές;
Αυτό είναι ένα ποιοτικό ζήτημα που έχει να κάνει με τη στρατηγική του κινήματος.
Το πότε και πώς ασκείται η βία, αν είναι επαναστατικά σκόπιμη στη μια ή την άλλη ιστορική συγκυρία, στο ένα ή το άλλο επεισόδιο της αέναης πάλης των τάξεων, είναι ζητήματα τακτικής. Αυτό όμως είναι ένα άλλο ζήτημα που πρέπει να συζητάμε μέσα στο αντικαπιταλιστικό κίνημα χωρίς όμως ποτέ να πέφτουμε στην λούμπα της αστικής προπαγάνδας «περί τρομοκρατίας».

Υ.Γ 1 Ο Β.Ι. Λένιν, πολιτικός αντίπαλος της ατομικής έγραφε αναφερόμενος στους τρομοκράτες: «Οι άνθρωποι αυτοί έδειξαν μεγάλη αυτοθυσία και με τη ηρωική τους τρομοκρατική μέθοδο πάλης κατέπληξαν όλο τον κόσμο. Οι θυσίες αυτές αναμφισβήτητα δεν πήγαν του κάκου, συντέλεσαν αναμφισβήτητα άμεσα ή έμμεσα στην επαναστατική διαπαιδαγώγηση του ρώσικου λαού που επακολούθησε»

Υ.Γ 2 Το ελληνικό αντάρτικο πόλης έχει δώσει νεκρούς και σακατεμένους: Τσουτσουβής, Φούντας, Πρέκας, Κασίμης.... και δεκάδες άλλους που σήμερα είναι φυλακισμένοι στο κολαστήριο του Κορυδαλλού. Δεν είναι κάπως ανεύθυνο –για να μην το χαρακτηρίσω αλλιώς- να συντασσόμαστε με την αστική προπαγάνδα;

Φάντασμα
19 Ιουλίου 2014 στις 3:26 μ.μ.

Γιώργη, χτυπάς ανοιχτές πόρτες.

Σαφώς και είναι βία η μαμμή της Ιστορίας και σαφώς η επαναστατική βία δεν χαρακτηρίζει τους ρεφορμιστές.
Θα διαφωνήσω βέβαια στο ότι η χρήση επαναστατικής βίας είναι ικανή συνθήκη για να χαρακτηρίσει κάποιον ως Επαναστάτη από μόνη της, σίγουρα όμως είναι αναγκαία.
Το ζήτημα που προκύπτει εδώ είναι αν το μόνο που πρέπει να κάνει ένας Επαναστάτης είναι να ασκεί βία, ακόμα και αν ο ιστορικός του χρόνος είναι πολύ μακριά από κάθε πραγματική επαναστατική διαδικασία. Αυτός είναι Επαναστάτης, αυτάρεσκος ηλίθιος ή "κομμένη κεφαλή"?

Από κει και πέρα εκτιμώ διαφορετικά το γεγονός ότι η ατομική τρομοκρατία είναι σάρκα απ' την σάρκα του αντικαπιταλιστικού κινήματος της κοινωνικής απελευθέρωσης. Τι σημαίνει είναι σάρκα από τη σάρκα της απελευθέρωσης? Σάρκα είναι και το χέρι σου, που αν σαπίσει και απειλεί τη ζωή σου απλά το ακρωτηριάζεις.

Πάμε στην ουσία:
Συμφωνούμε στο θέμα της Στρατηγικής που είναι η ανατροπή του Καπιταλισμού με στόχο το χτίσιμο μιας άλλης κοινωνίας. (το πρώτο χωρίς το δεύτερο προσωπικά δε με ενδιαφέρει).
Όμως το να συμφωνήσει κανείς σε αυτό ΧΩΡΙΣ να έχει χαράξει βασικούς άξονες τακτικής, για μένα είναι παντελώς λαθεμένο και αδιάφορο!
Αλλιώς καταλήγουμε σε λογικές π.χ. τύπου νεοΚΚΕ, που λέει για παράδειγμα πως δεν έχει νόημα να ανακόψω τη "μικρή ΔΕΗ" αν ταυτόχρονα δεν καταργήσω όλες τις ιδιωτικοποιήσεις των τελευταίων 40 ετών, και γιατί να μην καταργήσω και κάθε μορφή ιδιοκτησίας, κλπ, κλπ, ....δηλαδή ατέρμονες, ανούσιες, στείρες θέσεις.
Και έτσι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο απογυμνώνουμε κάθε δυνατότητα επίτευξης του στρατηγικού στόχου αφού στερούμε από τους εαυτούς μας τα εργαλεία για την πορεία προς αυτόν.

Παρακαλώ επίσης μη μου συγκρίνεις Κασίμη &Πρεκα με Φούντες, Μαζιώτες, κλπ, γιατί:
1) Είναι άλλο πράγμα να μην έχεις ποτέ βλάψει κουνούπι και να παλεύεις για τις ιδέες σου με πίστη και κατάρτιση θεωρητική και ακριβώς γι αυτό το Κράτος να σε κυνηγάει χωρίς έλεος.
και
2) 'Αλλο πράγμα να κινείσαι μεταξύ "βάζω βόμβες σε υπουργεία ή σε κανένα κάδο" και να νομίζεις ότι κάνεις ένοπλη επαναστατική πάλη (εσύ και .......5 φίλοι σου) και τελικά να βλέπουμε πως μια χαρά κοτσάνι την περνάς στο ρετιρέ στο Μαρούσι (με τι φράγκα?), και άμα λάχει και σε στριμώξει κανένας μπάτσος μέσα στο κόσμο, από την πολλή "επαναστατικότητα" και την "αγάπη για τον άνθρωπο και μια καλύτερη κοινωνία" αδειάζεις στο κόσμο ένα πιστόλι και όποιον πάρει ο Χάρος μπας και γλιτώσεις τη σύλληψη......... Ο Άρης όταν κυκλώθηκε τράβηξε την περόνη. Και κυκλώθηκε στα βουνά, δεν πήγε να κρυφτεί στα Χαυτεία.

Και από την άλλη έχεις και κάτι άλλα επαναστατημένα συντρόφια που ξάφνου αναλαμβάνουν και συμβόλαια εκτέλεσης μαφιόζων στη Κύπρο (Υπόθεση "Σέχτας Επαναστατών" και δολοφονίες στην Αγία Νάππα). Ένοπλοι αγωνιστές και αυτοί?

Και τίθεται το καίριο ερώτημα:
Τι ακριβώς πέτυχαν οι επαναστατικές ομάδες και το αντάρτικο πόλης τις τελευταίες δεκαετίες στη χώρα μας? Τι πέτυχαν εκτός από το να δώσουν ΑΛΛΟΘΙ στην πραγματική Κρατική Τρομοκρατία???

Λοιπόν με χώρους και -κυρίως- πρακτικές που ΒΡΩΜΑΝΕ η Αριστερά δεν πρέπει να έχει καμία σχέση.

Και αν είναι να δείξω συμπάθεια σε κάποιον που ταλαιπωρείται από την Κρατική Καταστολή, με καθαρά ταξικά κριτήρια προτιμώ τον Ρωχάμη ή τον Κοεμτζή, παρά κάτι "αντιεξουσιαστές" τύπου Μαζιώτη και Θεοφίλου._

Ανώνυμος
19 Ιουλίου 2014 στις 7:41 μ.μ.

φαντασμα εμετικος απλα...απορω γιατι αφηνετε να ανεβαινουν εδω μεσα τετοια σχολια που βρωνανε αστικη ιδεολογια και προπαγανδα. Αρκετα τετια διαβαζουμε σε κατι σαιτ του ευαγγελατου και λοιπων αποβρασματων δν χρειαζετε να αναπαραγωνται και εδω μεσα..η μικροαστιλα εχει και τα ορια της

Φάντασμα
19 Ιουλίου 2014 στις 9:08 μ.μ.

7.41
Κάτι συγκεκριμένο έχεις να πεις μήπως?

Ανώνυμος
19 Ιουλίου 2014 στις 9:37 μ.μ.

Δεν είμαι της άποψης να "σφάζονται" σχόλια όπως κάνουν τα ΚΚΕδικα μπλοκ σε όποιον διατυπώσει άποψη διαφορετική από την κομματική ορθοδοξία. Από την άλλη όμως θεωρώ προβληματικό για το Βαθύ Κόκκινο να δίνει βήμα σε άτομα -όπως το Φάντασμα- που η αστική προπαγάνδα τα έχει ποτίσει μέχρι το μεδούλι. Τι διαφορετικό απ' αυτά που γράφει αυτός λένε όλα τα αστικά σαπρόφυτα της δημοσιογραφίας για αυτούς που η επιλογή τους να βρεθούν με το όπλο στο χέρι παλεύοντας για τα ιδανικά τους -σωστά ή λάθος είναι δευτερεύον- μπορεί να τους κοστίσει την ζωή τους ή στην "καλύτερη" περίπτωση να σαπίσουν στα μπουντρούμια της φυλακής;

Φάντασμα
19 Ιουλίου 2014 στις 10:34 μ.μ.

Αν η επιλογή κάποιου είναι να παλέψει για τα ιδανικά του "με το πιστόλι στο χέρι", τότε ας αναλάβει τις επιπτώσεις των επιλογών του όπως τόσοι και τόσοι έκαναν διαχρονικά και ξόδεψαν τη ζωή τους χωρίς κλαψουρίσματα. Εκτός αν νομίζει ότι η Αστική "Δημοκρατία" θα του κάνει χάρη να του φερθεί διαφορετικά γιατί την έχει δει ήρωας. Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος δεν γίνεται όμως.

Αν πάλι δεν είναι διατεθειμένος να αναλάβει τέτοιο προσωπικό κόστος, τότε ας παλέψει για τα ιδανικά του χωρίς το "πιστόλι στο χέρι". Ας οργανώσει καμιά απεργία, ας μιλήσει στους εργάτες για τα ιδανικά του, ας παλέψει ενάντια στην εργοδοσία στο χώρο δουλειάς του, κλπ, κλπ.
Μόνο που το δεύτερο βλέπεις δεν έχει τόσο επαναστατικό γκλάμουρ, ούτε τόσο "απαλλοτριωμένο" χρήμα, άσε δε που μπορεί να είναι και πιο δύσκολο από το πρώτο.

20 Ιουλίου 2014 στις 12:16 π.μ.

Το ότι υπάρχει ανοχή στις παρεμβάσεις των αναγνωστών μας δεν σημαίνει ότι τα σχόλια τους πρέπει να στερούνται στοιχειώδους ευπρέπειας. Το λέμε αυτό γιατί αναγκαστήκαμε να κόψουμε σχόλιο που είχε αποδέκτη το "Φάντασμα" και ήταν γεμάτο "γαλλικά".

Οταν βρέθηκαν "όμηροι στα χέρια του κράτους και τα παιδιά των Πυρήνων και ο Μαζιώτης έδειξαν απαράμιλλο επαναστατικό ήθος και αγωνιστικότητα απέναντι στους διώκτες του" μας γράφει, "ανέλαβαν τις ευθύνες τους χωρίς κλάψουρίσματα", συμπληρώνει και εξαπολύει "κοσμητικά" επίθετα για το "Φάντασμα".

Αυτά Ανώνυμε, "κομμένε" δεν μπορούσες να τα γράψεις χωρίς χυδαίες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς;

Πάνας
20 Ιουλίου 2014 στις 10:51 μ.μ.

Λέει το Φάντασμα:
"Θα διαφωνήσω βέβαια στο ότι η χρήση επαναστατικής βίας είναι ικανή συνθήκη για να χαρακτηρίσει κάποιον ως Επαναστάτη από μόνη της, σίγουρα όμως είναι αναγκαία. "
Μα αυτό ακριβώς είναι ένα πρόβλημα Φάντασμα. Θέλω να πω ότι σήμερα υπάρχουν κάποιοι (δεν θα πω "πολλοί", γιατί είναι παράλογο για την Ελληνική κοινωνία) που θεωρούν τον εαυτό τους επαναστάτη και την οργάνωση/κόμμα τους επαναστατικά, ενώ δεν πληρούν ούτε κατά διάνοια τον όρο που θεωρείς ως "αναγκαίο". Καθόλα νόμιμες οργανώσεις και άτομα, που σε καμία περίπτωση δεν συνδυάζουν π.χ. "την νόμιμη με την παράνομη δουλειά" που έλεγε και ο Λένιν, ούτε φυσικά ασκούν καμία επαναστατική βία, απλά φλυαρούν συνεχώς περί επανάστασης είτε στο δίκτυο, είτε στα περιοδικά τους, στις εφημερίδες τους, στα έντυπά τους ή στις κουβέντες τους και την ζύμωσή τους! Καμία τους ενέργεια όμως δεν θυμίζει επαναστατική βία, θα έλεγα ότι μάλλον μιλάμε για παθητική αντίσταση στην καλύτερη περίπτωση. Και μη μου πει κανένας για χτυπήματα των ΜΑΤ, δίκες κλπ. γιατί αυτό δεν σημαίνει κάτι: Το κράτος πάρα πολλές φορές χτυπά και άτομα/οργανώσεις που είναι ακραιφνείς υποστηρικτές της "μη βίας". Δεν έχει σχέση το ένα με το άλλο.

Από εκεί και πέρα προσωπικά με το Μαζιώτη δεν συμφωνώ σχεδόν σε τίποτε και θεωρώ μάλιστα τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας σχεδόν ολόκληρου του αναρχικού χώρου ασυγκρότητο και σπασμωδικό. Όμως δεν τον έχω δει να μην αναλαμβάνει τις ευθύνες του, που το είδες αυτό; Ίσα ίσα που κάποιες φορές τα πήρε όλα πάνω του, αν θυμάμαι καλά. Επειδή αρνείται την συμμετοχή του σε κάποιες ληστείες; Μα άμα δεν συμμετείχε γιατί να μην την αρνηθεί; Θα δέχεται να του χρεώνει η ασφάλεια ότι κινείται για να μην τον "παρεξηγήσεις"; Τέλος κάθε τι έχει τις "ευκολίες" και τις "δυσκολίες" του, μην είσαι τόσο εύκολος στις κρίσεις σου για την δυσκολία του νόμιμου αγώνα. Επίσης αν ζητάς να αναλάβει ο Μαζιώτης την ευθύνη των ενεργειών του (που νομίζω την αναλαμβάνει) θα πρέπει κι εσύ να αναλάβεις την ευθύνη που σου αναλογεί για την κατάντια του συνδικαλιστικού κινήματος. Γιατί δεν ήταν η αριστερά έξω από αυτό, ούτε έχει να επιδείξει κάτι καλύτερο (π.χ. το ΠΑΜΕ που ακολουθεί την ΓΣΕΕ κατά πόδας με επαναστατικότερες ανακοινώσεις...)

Υγ: Προσωπικά από τον τρόπο που έγινε η ιστορία πιστεύω 2 πράγματα: Πρώτον ότι τον κάρφωσαν και δεύτερον ότι επίτηδες η ασφάλεια επέλεξε το Μοναστηράκι για την σύλληψη προκειμένου να χρησιμοποιήσει τον κόσμο για δική της ασπίδα (κουβαλούσε και χειροβομβίδες απ' ότι λένε). Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος ειδικά στο δεύτερο, αλλά δεν νομίζω ότι πρόκειται για τυχαίο περιστατικό.

Φάντασμα
21 Ιουλίου 2014 στις 11:06 π.μ.

@ Πάνας

Μες την πρώτη παράγραφό σου συμφωνώ 100%. Δεν έχω τίποτα να προσθέσω.

Συμφωνώ επίσης απόλυτα με τη φράση σου: "προσωπικά με το Μαζιώτη δεν συμφωνώ σχεδόν σε τίποτε και θεωρώ μάλιστα τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας σχεδόν ολόκληρου του αναρχικού χώρου ασυγκρότητο και σπασμωδικό".

Όταν όμως λέω ότι δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους καταρχήν δεν εννοώ μόνο τον Μαζιώτη.
Εννοώ ένα μεγάλο κομμάτι του λεγόμενου "αντιεξουσιαστικού χώρου" που πχ διαμαρτύρεται για τις συνθήκες κράτησης των μελών της 17Ν, οι οποίες όμως είναι ασύγκριτα καλύτερες από τις συνθήκες κράτησης κάθε απλού ποινικού κατάδικου. Εξαιρώ την περίπτωση Σάββα Ξηρού που πράγματι πρέπει να αποφυλακιστεί λόγω των προβλημάτων υγείας.

Όσον αφορά τον Μαζιώτη, θεωρώ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για "λαικό αγωνιστή" να αρχίζει να πυροβολεί εν μέσω δεκάδων ανυποψίαστων περαστικών ενώ ήταν σαφές ότι δεν είχε πιθανότητα διαφυγής. Αυτό και μόνο για μένα αρκεί για να του δώσω κόκινη κάρτα....
Από κει και πέρα αν ο Μαζιώτης έκανε τις ληστείες που τον κατηγορούν, αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Αν όμως δεν τις έκανε τότε πως ζούσε τα τελευταία χρόνια? Θα δούμε.

Όσον αφορά την κριτική σου για την κατάντια του συνδικαλιστικού κινήματος, και πάλι έχεις 100% δίκιο. Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει να απολογηθώ για τους εργατοπατέρες του ΚΚΕ, του ΣΥΡΙΖΑ ή του ΠΑΣΟΚ....


Τέλος, εγώ θεωρώ ότι αν όντως η Ασφάλεια τον είχε εντοπίσει, θα τον εγκλώβιζε σε χώρο πολύ πιο ασφαλή (πχ βράδυ στο σπίτι του) και θα έστηνε ένα πολύ ωραίο σόου σε στυλ "αυτοκτονίας" Μαρίνου.
Εκεί οι μπάτσοι δεν θα είχαν ανάγκη από καμία ασπίδα
Το γεγονός ότι η σύλληψη έγινε όπως έγινε μάλλον δείχνει τυχαίο περιστατικό.

Πάνας
21 Ιουλίου 2014 στις 12:00 μ.μ.

Κοίταξε Φάντασμα, δεν ξέρω σε ποιόν χώρο ακριβώς τοποθετείς τον εαυτό σου πολιτικά, υποθέτω από αυτά που λες ότι είσαι κάπου στην εξωκοινοβουλευτική. Τροτσκιστής? Μαοϊκός? Δεν ξέρω και μέχρι ένα σημείο δεν έχει πολύ σημασία. Εκείνο που έχει όμως σημασία είναι να ξεχωρίσουμε μερικά πράγματα που έχουν γίνει μαλλιά κουβάρια, όχι με δική σου ή δική μου ευθύνη.

Η 17Ν δεν ήταν αντεξουσιαστική/αναρχική οργάνωση. Ήταν αριστερή (κομμουνιστική, αριστερίστικη, πες την όπως θες). Μπορεί οι αντεξουσιαστές να έχουν αναλάβει την υπεράσπισή της, ίσως από λατρεία του ένοπλου, ίσως επειδή απευθύνθηκε απ' ότι φαίνεται στο χώρο τους τον τελευταίο καιρό, αλλά η οργάνωση ιστορικά ήταν στο χώρο της αριστεράς με κάποιες σχέσεις με αυτονομία, όπως οι περισσότερες Ευρωπαϊκές οργανώσεις τέτοιου τύπου. Πρόκειται λοιπόν για άλλο πράγμα σε σχέση με τους διάφορους αντεξουσιαστές τύπου Μαζιώτη, πυρήνων κλπ. γι αυτό και οι προκηρύξεις τους πάντα είχαν ένα άλλο ενδιαφέρον, εκτός των τελευταίων χρόνων πριν την σύλληψή τους, όπου η οργάνωση φαινόταν να παραπαίει ιδεολογικά και πολιτικά. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω αν οι συνθήκες κράτησης είναι καλύτερες όπως λες, είναι διαφορετικές σίγουρα. Το "καλύτερες" όμως έχει να κάνει με πολλά πράγματα, π.χ. η απομόνωση στις φυλακές δεν θεωρείται ό,τι καλύτερο.

Γενικά πάντως μπορώ να σου πω ότι η ιστορία "Είναι αθώος", "Όχι στην σκευωρία" κλπ. χρησιμοποιήθηκε περισσότερο ως υπερασπιστική γραμμή από τον χώρο της αριστεράς (Δίκτυο κλπ.) παρά από το χώρο της αναρχίας. Οι τελευταίοι ήταν πολύ περισσότερο της ανάληψης ευθύνης σε ΑΥΤΕΣ τις περιπτώσεις (γιατί στις διαδηλώσεις π.χ. κάθε άλλο παρά αναλάμβαναν κάποια ευθύνη για τα ηλίθια σπασίματα) Δεν είναι κάτι πάντως για το οποίο εγώ θα τους κατηγορούσα, νομίζω ότι ίσα ίσα έχουν δείξει ένα προσωπικό "τσαμπουκά" αν το θες πολύ μεγάλο, που δυστυχώς όμως περιορίζεται μόνο εκεί.

Μπορεί να ζούσε με διάφορους τρόπους ο Μαζιώτης, μπορεί και με αυτά τα λεφτά δεν ξέρω, όμως συμμετείχε; Από που το ξέρεις; Αν δεν συμμετείχε γιατί να το παραδεχθεί; Είναι άλλο η ανάληψη πολιτικής ευθύνης κι άλλο η προσωπική συμμετοχή σε μία πολύ συγκεκριμένη ενέργεια. Γιατί τα μπλέκεις;
Για τους περαστικούς σου είπα την γνώμη μου πιο πριν.

Για το συνδικαλισμό: Πρέπει να απολογηθείς κι εσύ κι εγώ και όλοι μας αγαπητέ. Γιατί συμμετείχαμε σε αυτό το συνδικαλισμό, άσχετα με το αν εγώ π.χ. τους σιχάθηκα και παραιτήθηκα ενώ άλλος έμεινε "να δώσει την μάχη" (Την έδωσε αλήθεια; Δεν είμαι καθόλου σίγουρος) κλπ. Κι αυτή η κατηγορία μπορεί να μην έχει ποινικές επιπτώσεις, είναι όμως πιο βαριά πολιτική. Γιατί δεν μπορέσαμε να αλλάξουμε την πορεία, γιατί όταν χρειάστηκε να δοθεί μία μάχη ήμασταν ξεβράκωτοι μέσα σωματεία οπερέτες, γιατί μία τέτοια ξεφτίλα είναι λογικό να δημιουργήσει Μαζιώτηδες. Κάναμε ό,τι έπρεπε; Δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Κι επίσης δεν θεωρώ σωστό να διαχωρίζεσαι από το....90% της αριστεράς στην Ελλάδα. Πως να το κάνουμε, καλώς ή κακώς οι αριστεροί εκφράζονταν κατά 90% σε ΚΚΕ, ΣΥΝ. "Εμείς" είμαστε άλλη παρέα; Δεν έχουμε καμία σχέση με αυτούς; Και γιατί αλήθεια είμαστε "παρέα" αφού είμαστε τόσο σωστοί;
Τέλος πάντων, η παρέμβασή μου περισσότερο είχε τον χαρακτήρα να μην ακούγονται εύκολες κατηγορίες. Ας κατηγορούμε, κι εγώ κατηγορώ πολλές φορές, αλλά όχι στο γάμο του καραγκιόζη....νομίζω :)

Υγ: Υποθέσεις κάνουμε έτσι κι αλλιώς. Λείπουν πολλές πληροφορίες για να ξέρουμε την αλήθεια. Πάντως εμένα μου βρωμάει κάρφωμα και στήσιμο.

Ανώνυμος
23 Ιουλίου 2014 στις 12:21 π.μ.

O Mαζιωτης ητανε εργατης και δουλευε τοσα χρονια.

Αυτο για καποιον που εγραψε στην αρχη κατι για τραπεζες.
Επισης η λεξη ανταρτης (πολεων) ειναι ο ορισμος του Μαζιωτη.

Ανώνυμος
23 Ιουλίου 2014 στις 10:04 μ.μ.

Προσωπικά μεταξύ της δράσης Μαζιώτη-Ρούπα και πχ Π.Κωνσταντίνου-Δ.Κουτσούμπα το δεύτερο είναι απείρως χρησιμότερο και κυρίως αποτελεσματικότερο.

Με γκαζάκια, προκηρύξεις επιπέδου 15μελούς και "επαναστατικές" επάρσεις δεν κάνουμε τίποτα.

Όσο για τον 12.21 δεν κατάλαβα. Όποιος είναι εργάτης δεν μπορεί να ληστέψει τράπεζα;

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger