Home » , » "Στην εφηβεία μου, έμαθα τι σημαίνει φασισμός, μέσα απ' τα βιβλία, και επί ημερών Σαμαρά μέσα απ τη πραγματικότητα"

"Στην εφηβεία μου, έμαθα τι σημαίνει φασισμός, μέσα απ' τα βιβλία, και επί ημερών Σαμαρά μέσα απ τη πραγματικότητα"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 5 Μαΐου 2014 | 4:15 μ.μ.

Γράφει η Τ. Γ.

Αx κύριε Αντωνη μου! (Ελπίζω να μην σας ενοχλεί η οικειότητα, αλλά θεωρώ ότι τη δικαιούμαι μετά από τόση επαφή που ως λαός έχουμε δεχτεί από σας!.)

Τι κρίμα να μη διαμένω στην πρωτεύουσα! Θα είχα έτσι την ευκαιρία να σας προσφέρω και το δικό μου μετάλλιο, όπως ο 13χρονος της Κηφισίας! Και πιστέψτε με το δικό μου είναι σημαντικότερο, Διότι είναι αποτέλεσμα όχι σωματικής, αλλά ψυχικής αντοχής! Τόσης που πραγματικά, πριν έρθετε στα πολιτικά δρώμενα, δεν γνώριζα ότι διέθετα!
Αναλογιστείτε πόσες φορές αντέχω και δεν θρυμματίζω το κρανίο μου στον τοίχο, ακούγοντας σας να ομιλείτε για succes story σε μια κοινωνία που η ανεργία έχει φτάσει στο ζενίθ και τα δικαιώματα των εναπομεινάντων εργαζομένων στο ναδίρ, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ζωές μας! Σε Ιώβ έχω μετουσιωθεί και το εργαλείο προπαγάνδας σας κοσμεί ακόμα το έπιπλο μου ακούγοντας τα λογής λογής παπαγαλάκια σας να μεταφέρουν κλίμα επιτυχίας και αισιοδοξίας σε μια χώρα όπου όλα έχουν διαλυθεί! Μισθοί συντάξεις, υγεία παιδεία κοινωνικό κράτος, όλα γκρεμισμένα, όλα ισοπεδωμένα. Και σεις με θράσος χιλίων πιθήκων να απαιτείτε να πανηγυρίσω για τα τόσα σας επιτεύγματα! Διαφορετικά με κατατάσσετε στους μίζερους  και μου   ζητάτε να απολογηθώ!
 Και γω αντέχω!

Ακούω συμπολίτες μου, ιδίως ηλικιωμένους ,να εύχονται να εγκαταλείψουν τον μάταιο τούτο κόσμο για να συναντήσουν τον πλάστη τους μια ώρα αρχύτερα, μιας και μας έχετε κάνει τον βίο αβίωτο. Συναντώ νέα παιδιά να εγκαταλείπουν τις σπουδές τους ,μορφωμένους να μεταναστεύουν, ανθρώπους στην πιο παραγωγική τους ηλικία να αισθάνονται άχρηστοι και να βυθίζονται στην κατάθλιψη, όλα απόρροια της δικής σας πολιτικής.
Και γω αντέχω!

Παρακολουθώ στην πολιτική μας σκηνή έναν μάγκα πρώην πιτσαδόρο να παίζει τον ρόλο του πρωθυπουργού, ένα υπερφίαλο διαπλεκόμενο παχύδερμο τον ρόλο του αντιπρόεδρου, ένα ανελέητο τσιράκι των τραπεζών τον υπουργό οικονομικών, έναν παράφρονα τηλέμπορα τον υπουργό υγείας, έναν τσεκουράτο φασίστα, τον δημοκράτη πολιτικό, και μια πλειάδα ανδρείκελων αναλόγου βεληνεκούς να κυβερνούν τη ζωή μου και να παίρνουν αποφάσεις για το παρόν και το μέλλον το δικό μου, των παιδιών μου και των εγγονιών μου.
Και γω αντέχω!

Εκεί όμως που η υπομονή μου χτυπά κόκκινα είναι όταν αναφέρεστε στο φασισμό.
Παιδί, άκουγα την λέξη στα παραμιλητά του αντιστασιακού πατέρα μου -αληθινός αντάρτης, όχι ιμιτασιόν σαν τον πρόεδρο της δημοκρατίας σας. «Άτιμοι φασίστες-μονολογούσε στον ανήσυχο ύπνο του- θα σας δείξω εγώ. Έχω και γιο, έχω και κόρη». Φούσκωνα από περηφάνια στα οχτώ και στα δέκα μου που είχα μια σπουδαία αποστολή να επιτελέσω ασχέτως αν δεν καταλάβαινα  την έννοια του όρου! Στην εφηβεία μου, έμαθα τι σημαίνει φασισμός, μέσα απ τα βιβλία, και επί των ημερών σας μέσα απ τη πραγματικότητα. Στηρίξατε την κυβερνητική σας πολιτική σε φασιστικές νοοτροπίες, καταλύοντας στην ουσία το σύνταγμα. Μπαλούρδοι, μπάτσοι, μαριονέτες δικαστές, σας εξυπηρετούν μια χαρά. «Ομάδες αλήθειας»,-τι ανέκδοτο κι αυτό- από Μαρούτηδες και Κρανιδιώτες ανήγαγαν τον Γκεμπελισμό σε επιστήμη.

Εκθρέψατε τους φασίστες τους αναθέσατε -καθ ομολογία των συγκυβερνόντων σας όλη τη βρώμικη δουλειά- τους στηρίξατε να την πραγματώσουν. Όταν όμως άρχισαν να γίνονται επικίνδυνοι για την καρέκλα σας ενδυθήκατε τιμωρός τους προκειμένου να χειραγωγήσετε το ηλίθιο πόπολο, όπως φαντάζει ο λαός στα μάτια σας και να σας επιστρέψουν τα ακροδεξιά ψηφαλάκια.
.
Οριακή πια η αντοχή, σας προσφέρω νοερά, τώρα το μετάλλιο τη υπομονής μας και προβλέπω λίαν συντόμως να εισπράξετε  από το λαό μας .σωρεία βραβείων ανάλογων των πράξεων σας!
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger