Home » » Θεοφίλου: Δεν είμαι στους Πυρήνες, είμαι αναρχοκομμουνιστής

Θεοφίλου: Δεν είμαι στους Πυρήνες, είμαι αναρχοκομμουνιστής

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014 | 5:27 μ.μ.

 Πηγή: tvxs

Απολογήθηκε σήμερα ο Αναστάσιος Θεοφίλου ο οποίος κατηγορείται για την ληστεία μετά φόνου το καλοκαίρι του 2012 στην Πάρο και για ένταξη στην οργάνωση Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς ενώπιον των δικαστών του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων. Αρνήθηκε και τις δυο κατηγορίες. Υποστήριξε πως δεν έχει ουδεμία σχέση με την τρομοκρατική οργάνωση γιατί, όπως είπε «είναι αναρχομηδενιστική», ενώ αναφερόμενος στην ληστεία στην Πάρο και τον φόνο του 53χρονου ταξιτζή, επισήμανε ότι ούτε οι αυτόπτες μάρτυρες δεν τον έχουν αναγνωρίσει, αλλά ούτε και ότι υπάρχει αξιόπιστο στοιχείο σε βάρος του.

«Η υπόθεση της Πάρου είναι σκευωρία. Η κατάσταση ήταν τόσο γελοία που δεν έκανα ούτε αίτηση αποφυλάκισης. Δεν υπάρχει ούτε μισό αξιόπιστο στοιχείο, ούτε οι αυτόπτες δεν με αναγνώρισαν. Αρνήθηκα να δώσω DNA για πολιτικούς λόγους. Αρνούμαι το βιολογικό φακέλωμα», είπε ο κατηγορούμενος για την πρώτη κατηγορία.

«Είμαι αναρχικός κομμουνιστής. Δεν έχω καμία σχέση με την οργάνωση Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς που είναι μία αναρχομηδενιστικη οργάνωση. Στο σπίτι του Κώστα Σακκά έχω πάει, είμαστε συμφοιτητές και φίλοι. Από 2-10 Αυγούστου  βοηθούσα στην ανακαίνιση στο Στέκι Μεταναστών. Η δημόσια έκθεση μου δεν μου επέτρεπε να έχω συνωμοτικό βίο» δήλωσε για την δεύτερη.

-Πρόεδρος: Ποιες είναι οι διαφορές σου με ΣΠΦ;
-Θεοφίλου: Είναι αναρχομηδενιστικη οργάνωση εγώ είμαι αναρχοκομουνιστής.
-Πρόεδρος: Πού πιστεύουν αυτοί;
-Θεοφίλου: Δεν πιστεύουν στο όραμα της κοινωνικής απελευθέρωσης. Εγώ πιστεύω.
-Πρόεδρος: Γιατί αυτά που μας είπες σήμερα δεν τα είπες στην ανάκριση;
-Θεοφίλου: Οι σκευωρίες πρέπει να καταρρέουν στην δημόσια διαδικασία της δίκης και όχι στην ανάκριση ή στην αντιτρομοκρατική. Στην ανάκριση μου είπαν ή θα μας πεις τι διεργασίες γίνονται στον αναρχικό χώρο η θα κάτσεις 20 χρόνια μέσα.

Στην απολογία του υποστήριξε ακόμη ότι η αντιτρομοκρατική «έχει πολιτικό ρόλο» ενώ αναφέρθηκε στο μνημόνιο, στις Σκουριές αλλά και στον εμπρησμό της Μαρφίν.

«Διώξεις σαν η δική μου είναι από ανεκτές έως δικαιολογημένες στην παρούσα χρονική συγκύρια. Το μνημόνιο συσπειρώνει τα πιο συντηρητικά κομμάτια της κοινωνίας και αντιμετωπίζει ένα μεγάλο κομμάτι της ως εχθρό. Δεν θεωρείται κοινωνική απειλή αυτός που πετάει στο δρόμο χιλιάδες εργαζόμενους αλλά  εκείνοι που διεκδικούν τη δουλειά τους. Θεωρούνται κοινωνικός εχθρός οι άνθρωποι που αγωνίζονται στις Σκουριές Χαλκιδικής για να ζήσουν σε καθαρό περιβάλλον, οι φτωχοί μετανάστες που δεν έχουν νομιμοποιητικά έγγραφα και οι οροθετικές γυναίκες που διαπομπεύονται.

Η Αντιτρομοκρατική δεν είναι αμόλυντη υπηρεσία αλλά έχει πολιτικό ρόλο. Της έχει ανατεθεί εν λευκώ η διαχείριση του αναρχικού χώρου. Η έκρηξη βόμβας στα χέρια Αφγανού πρόσφυγα στα Πατήσια και ο εμπρησμός Μαρφιν ήταν σκευωρία κατά των αναρχικών. Δεν με θεώρησαν σημαντικό να με συλλάβουν το 2010, με θυμήθηκαν όμως μετά από δυο χρόνια από ασπρόμαυρη φωτογραφία», είπε στους δικαστές ο Αναστάσιος Θεοφίλου, προσθέτοντας: «Θέλω να πιστεύω ότι το δικαστήριο σας δεν θα καταδικάσει κάποιον επειδή 1,5 χρόνο πριν τον καταδίκασε ο κίτρινος τύπος».
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger