Home » , » Γιώργος Καλαϊτζίδης: Για την εισβολή στο σπίτι μου και το πογκρόμ που εξελίσσεται τις τελευταίες μέρες

Γιώργος Καλαϊτζίδης: Για την εισβολή στο σπίτι μου και το πογκρόμ που εξελίσσεται τις τελευταίες μέρες

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014 | 1:19 π.μ.

Τρίτη 21 Ιανουαρίου στις 3 το μεσημέρι άνδρες της ΕΛΑΣ παρουσία εισαγγελέα, εισέβαλαν στο σπίτι μου. Ο λόγος της εισβολής -όπως είπαν- ήταν τηλεφώνημα αγνώστου που ανέφερε ότι στο σπίτι μου έχω όπλα και...μολότωφ. Εδώ να αναφέρω πως έχουν γίνει στο παρελθόν άλλες 4 εισβολές στα ανα περιόδους σπίτια μου όπου πάντα έχει προηγηθεί το περιβόητο τηλεφώνημα του ανύπαρκτου χαφιέ.

Η έρευνα ξεκίνησε στις τρεις το μεσημέρι και τελείωσε στις 2 παρά τα ξημερώματα, δηλαδή 11 ώρες περίπου. Ήρθε συνεργείο της ΔΕΕ όπου πήρε DNA από παντού και φυσικά αποτυπώματα. Καθ’όλη τη διάρκεια της έρευνας υπήρχε και μια ομάδα ΔΕΛΤΑ η οποία πήγαινε πέρα δώθε στο δρόμο του σπιτιού μου.

Στη συνέχεια οδηγήθηκα στη ΓΑΔΑ, κατόπιν στη σήμανση στην Καβάλας όπου αρνήθηκα να...σημανθώ και έπειτα στον εισαγγελέα όπου με παρέπεμψε στο αυτόφωρο με τις κατηγορίες της οπλοκατοχής και της ψευδούς ανώμοτης κατάθεσης. Στο αυτόφωρο καταδικάστηκα σε 16 μήνες φυλάκισης και με χρηματικό πρόστιμο 600 ευρώ. Με την ποινή πληρωτέα, φτάνουμε συνολικά τα 10.200 ευρώ.

Όσον αφορά τις κατηγορίες. Η οπλοκατοχή αφορούσε ένα πιστόλι το οποίο κατείχα. Οι λόγοι που είχα στην κατοχή μου το όπλο είναι προφανείς (κάτι που κατάλαβε μέχρι και ο εισαγγελέας της έδρας, άφου ουσιαστικά ζήτησε μη ταπεινά ελατήρια για την οπλοκατοχή).

Αφενός, η στοχοποίησή μου από τους φασίστες, (2 μήνες πριν έγραψαν απειλητικά συνθήματα στην είσοδο του σπιτιού μου «Καλαϊτζίδη Γράμμο Βίτσι») αλλά και η αναφορά του Κασιδιάρη σε μένα και άλλους δύο συντρόφους (πριν κάποιο καιρό όταν μοίραζε στη βουλή σε δημοσιογράφους κείμενο αλληλεγγύης που είχε γραφτεί προ ετών προς τα πρόσωπά μας, θέλοντας να καταδείξει διασυνδέσεις ημών με την...ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ). Και αφετέρου η στοχοποίησή μου από μαφίες των Εξαρχείων που διακινούν ναρκωτικά καθότι τα τελευταία 3 χρόνια είμαι σε ανοιχτή αντιπαράθεση μαζί τους. Οπότε θεωρώ τελείως λογικό και προφανές να οπλοφορώ για την αυτοπροστασία μου απέναντι σε όλο αυτό το ασκέρι των θρασύδειλων κουμπουροφόρων.

Για την κατηγορία της απείθειας, προφανώς δεν υπάρχει λόγος να έχει η σήμανση πρόσφατη φωτογραφία μου και εν ευθέτω χρόνω να την δω σε κανένα εξώφυλλο εφημερίδας η στο blog κανενός Κλουζώ όταν αρχίσει κανένα καινούργιο κυνήγι μαγισσών από τα σαϊνια μας που θα στήσουν πάλι κάποιο ευφάνταστο διωκτικό πανηγύρι. Προσωπική μου άποψη είναι πως κανένας σύντροφος δεν πρέπει να δίνει αποτυπώματα και φωτογραφίες. Η απείθεια έχει κάποιο κόστος ειδικά σε πληρωτέες ποινές, αλλά η μη κατοχή αποτυπωμάτων και φωτογραφιών μας από τις αρχές έχει αξία...ανεκτίμητη. Οπότε σύντροφοι στην Καβάλας να αρνείστε κατηγορηματικά τη σήμανση και να το στηρίζετε πολιτικά στο δικαστήριο.

Όσον αφορά το γενικότερο πογκρόμ των τελευταίων ημερών. Έχουν γίνει εισβολές σε αρκετά σπίτια συντρόφων οι οποίες συνεχίζονται έως τώρα. Η επίσημη αιτιολόγηση που έχει ανακοινωθεί από τηλεόραση και εφημερίδες, είναι ότι μπαίνουν στα σπίτια μας για να «πιέσουν» το...δίκτυο υποστήριξης του Χ.Ξηρού και να προλάβουν ένοπλο χτύπημα την περίοδο της ελληνικής προεδρίας. Πάντα υπάρχουν «ειδικοί λόγοι» ενός επιμέρους κατασταλτικού σχεδίου, άλλα όλες οι διωκτικές αφηγήσεις και συμβολισμοί εντάσσονται στο γενικό πλαίσιο που ορίζεται από το κράτος έκτακτης ανάγκης και τους εκπροσώπους του: Τουτέστιν ο Δένδιας και η παρέα του θέλουν να τελειώσουν μία και καλή μαζί μας. Η πίεση της Κατεχάκη στον πολιτικό μας χώρο θα αυξάνεται με γεωμετρικούς ρυθμούς και θα κλιμακώνεται ανάλογα με τις ειδικές στοχεύσεις του υπουργείου ΠΡΟ.ΠΟ.

Εμείς σύντροφοι οφείλουμε να διαχειριστούμε τις πιέσεις αυτές με τέτοιον τρόπο ώστε το κόστος που θα έχουν οι ίδιοι από τις ενέργειές τους,  να είναι μεγαλύτερο του επιδιωκόμενου αποτελέσματος που θέλουν.

Οι κομμένες άδειες, οι φυλακές υψίστης ασφαλείας, οι επικυρήξεις συντρόφων, η εκ νέου σύλληψη του Σακκά, τα ειδικά δικαστήρια που εξελίσσονται, οι εισβολές στα σπίτια αναρχικών είναι η προσπάθεια της ακροδεξιάς σέχτας του Δένδια για το δικό τους «success story». Τα λεφτά που υπόσχονται όμως για τα «κεφάλια» των συντρόφων μας δείχνουν απλά τον πανικό τους.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ Ν.ΜΑΖΙΩΤΗ Π.ΡΟΥΠΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ


ΥΓ1. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν προστατευόμενοι μάρτυρες.

ΥΓ2. Με 4 εκ. Ευρώ που θα πάρει ένας πληροφοριοδότης, μπορεί και να έχει βασιλική κηδεία. Λυπάσαι με τόσα λεφτά τα έξοδα;

                Γιώργος Καλαϊτζίδης

Πηγή:Indymedia
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger