Home » , » “Πουλάω το νεφρό μου για να ζήσω τα παιδιά μου”-αγγελία άνεργου πατέρα

“Πουλάω το νεφρό μου για να ζήσω τα παιδιά μου”-αγγελία άνεργου πατέρα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013 | 2:14 μ.μ.

Πηγή: "Το κουτί της Πανδώρας"
Απίστευτο και όμως αληθινό. Ένας πατέρας από το Ηράκλειο της Κρήτης πουλάει το νεφρό του προκειμένου να καταφέρει να ζήσει τα παιδιά του. Το συγκλονιστικό σημείωμα εμφανίστηκε πριν μερικές μέρες στον πίνακα ανακοινώσεων ττου Βενιζελείου Νοσοκομείου.

Όπως μεταδίδει το irakliolive που ήρθε σε εποικοινωνία με το συγκεκριμένο πατέρα, πρόκειται για έναν άνθρωπο ο οποίος δεν ήθελε να αποκαλύψει την ταυτότητα του. Έφτασε εκεί καθαρά από απελπισία. Όπως ανέφερε ζούσε μία πολύ καλή ζωή από θέμα χρημάτων. Μέχρι που πριν από 2,5 χρόνια έμεινε άνεργος. Έψαξε για δουλεια και δεν έβρισκε τίποτα. Και τότε άρχισε να πουλά πράγματα. Έπιπλα, ρούχα, ηλεκτρικά είδη, ότι μπορεί κανείς να φανταστεί.

«Πουλήσαμε τα πάντα, έπιπλα, ηλεκτρικά είδη κι ότι άλλο είχαμε στο σπίτι. Δεν έμεινε τίποτα. Δεν μπορούμε να ζήσουμε”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στην απελπισία του έφτασε στο σημείο να βγάλει στο σφυρί το νεφρό του. Μόνο και μόνο όπως λέει ο ίδιος για να μεγαλώσει τα παιδιά του. Τα λόγια του αγγίζουν κάθε άνθρωπο. Κάθε Έλληνα που στην Ελλάδα του 2013 βλέπει συνανθρώπους του να πουλάν το νεφρό τους, όπως συμβαίνει σε τριτοκοσμικές χώρες.

“Γι αυτό πουλάω το νεφρό μου. Για μένα αυτό δεν είναι τίποτα, μπορώ να ζήσω και με ένα νεφρό. Θα μπορούσα να πουλήσω και το κεφάλι μου αν κάποιος το αγόραζε. Ζω για τα παιδιά μου αλλά δεν μπορώ να τους προσφέρω τα στοιχειώδη. Θα μπορούσα να πεθάνω γι αυτά. Το ένα μου παιδί δίνει Πανελλήνιες και πρέπει να κάνει φροντιστήρια, το άλλο πάει Δημοτικό. Αλλά εγώ δεν μπορώ να τους προσφέρω πια ούτε τα στοιχειώδη» και συμπληρώνει «δε θέλω δημοσιότητα, ένα άνθρωπο να αγοράσει το νεφρό μου ψάχνω».

Το success story σε όλο του το μεγαλείο. Άνθρωποι πουλάν τα νεφρά τους για να τα βγάλουν πέρα. Και η τρόικα ζητά νέα μέτρα με την κυβέρνηση να είναι έτοιμη να τα δώσει.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

26 Νοεμβρίου 2013 στις 1:38 μ.μ.

Σήμερα δεν αξίζει ούτε το νεφρό σου να πουλήσεις γιατί πολλοί είναι αυτοί που θα στο πάρουν για μια μπουκιά ψωμί.

17 Δεκεμβρίου 2018 στις 4:09 π.μ.

Θέλετε να πουλήσετε το νεφρό σας; ή ψάχνετε για μια ευκαιρία να πουλήσετε το νεφρό σας για χρήματα λόγω οικονομικής υποβάθμισης και δεν ξέρετε τι να κάνετε, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και θα σας προσφέρουμε καλό ποσό για το νεφρό σας. Το όνομά μου είναι (Doctor Elvis Whyte) είμαι φρενολόγος στο νοσοκομείο μας και ειδικεύεται στην χειρουργική των νεφρών και ασχολούμαστε επίσης με την αγορά και τη μεταμόσχευση νεφρών με το να ζει κάποιος αντίστοιχος δότης. Email επικοινωνίας: doctorelviswhyte@gmail.com ή whatsapp us +2347083629144 για περισσότερες πληροφορίες

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger