Home » » Στον ψυχίατρο.

Στον ψυχίατρο.

Από mitsos175 , Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013 | 4:58 π.μ.

Ξέρεις ντρέπομαι μωρέ... δεν ξέρω πώς να στο πω...
Είμαι νεοδημοκράτης! Ορίστε το 'πα. Ουφ! μου 'φυγε ένα βάρος... Ξέρεις τι είναι να το κουβαλάς μέσα σου; Σε παρακαλώ, μη με κοιτάς έτσι. Όλοι με κοιτάνε μ αυτό ύφος όταν τ’ ακούνε... Ξέρω, έκανα ένα λάθος. Εντάξει, εντάξει, όχι ένα, ψηφίζω συνέχεια ΝΔ... Αλλά δε φταίω εγώ. Μου έρχεται εκείνη τη στιγμή.
Μια επιπολαιότητα, μια τρέλα, όταν πιάνω το ψηφοδέλτιο, τα ξεχνάω όλα κι ούτε σκέφτομαι τις συνέπειες...

Γιατί το κάνω; Τι να σου πω... σάμπως ξέρω κι εγώ; Όχι, όχι, δεν είμαι πλούσιος. Αν ήμουν δε θα ανησυχούσα. Ούτε βολεμένος είμαι. Μια δουλίτσα έχω και δεν μου φτάνουν ούτε για ψωμί. Από το πρωί ως το βράδυ δουλεύω και δεν έχω να πληρώσω το φως. Την περασμένη βδομάδα μου το έκοψαν. Έβρισα τη ώρα και την στιγμή, που τους ψήφισα.

Όχι γιατρέ μου, τους έβρισα και στο παρελθόν, αλλά μετά τους ξαναψήφισα! Δεν ξέρω κι εγώ πως το έπαθα. Δεν το ήθελα στ’ ορκίζομαι, μη σώσω να δω αύξηση μισθού...
Για αυτό ήρθα, φοβάμαι μήπως τον ξαναψηφίσω. Φταίει, που ήμουν νέος στη ΔΑΠ. Εκείνα τα πάρτι με τα ξίδια τώρα με πείραξαν. Ή μετά που ήμουν στην ΟΝΝΕΔ. Μαζί με τους άλλους βγαίναμε να δείρουμε κανένα Αριστερό.

Ναι δεξιός είμαι, εγώ και όλο μου το σόι. Ένας μακρινός ξάδελφος ήταν κομμουνιστής και είχαμε τραβήγματα κάποτε. Είχαν καλέσει όλη την οικογένεια, ήμουν μικρός τότε, για δηλώσεις μετανοίας. Να δεις που αυτό μ’ επηρέασε... Τα ψηφοδέλτια μου θυμίζουν εκείνες τις δηλώσεις. Ήμουν πολύ μικρός, αλλά θυμάμαι τον αστυνόμο να με ρωτά: Εσύ τι είσαι ρε; «Εθνικόφρων είναι», απάντησαν βιαστικά οι γονείς κι έσκασαν όλοι οι αστυνόμοι στα γέλια. Όσο για μένα τα είχα κάνει πάνω μου... «Κατουρημένος είναι» είπε ένας και ξαναγέλασαν. Τραυματική εμπειρία...

Αν γνωρίζω τι συμβαίνει, επειδή ψήφισα το σαμαρά;  Φυσικά και το ξέρω. Κάθε μέρα βλέπω γνωστούς μου να πεινάνε. Μαγαζιά στη γειτονία να κλέινουν. Τα παιδιά στο σχολείο λένε ότι ξεπαγιάζουν... Προχθές είδα μια γειτόνισσα να ψάχνει στα πεταμένα της λαϊκής. Με κοίταξε με ένα βλέμμα... Σα να φταίω εγώ για την κατάσταση της. Προχθές έκαναν έξωση στη θεία μου. Τι μου έσυρε, που ψήφισα ΝΔ, δε λέγεται. Τσακωθήκαμε, παρά λίγο να με πιάσει από το λαιμό.

Μαζεύτηκαν κι οι γνωστοί και μ’ έβριζαν όλοι μαζί. Έφυγα τρέχοντας μην  τις αρπάξω. Αλλά είχαν δίκιο. Αν είχα αυτοσυγκράτηση... Και στις ουρές βρίζουν το σαμαρά. Τσιμουδιά δεν τολμώ να βγάλω, τόσο ντρέπομαι. Μια κυρία, την ξέρω από την τοπική, (είναι πλούσια κι έχει δυο παιδιά διορισμένα, με μέσον φυσικά),  πήγε κάτι να πει κι άκουσε τα σκολιανά της. Κατάπιε μετά τη γλώσσα της μέχρι που ήρθε η σειρά της. Την κοίταγαν όλοι λες και τους σκότωσε τον πατέρα...

Τι άλλο κάνω; Τι να κάνω... όταν δε δουλεύω; Βλέπω τηλεόραση. Ant1, Mega... τα γνωστά. Δεν βγαίνω πολύ έξω, φοβάμαι, τόσα ακούω από τα κανάλια να γίνονται. Όχι δεν τα πιστεύω όσα λένε... αλλά μου δημιουργούνται αμφιβολίες. Φοβάμαι λίγο και τους ξένους... Δεν τους φοβόμουν όταν τους πρωτοείδα, τους συμπαθούσα μάλιστα. Αλλά με το πολύ πες - πες... Γιατί τα παρακολουθώ; Για... σεξουαλικούς λόγους.

Από sex; Δεν έχω κάποιο πρόβλημα. Με τη γυναίκα μου, όποτε μπορέσουμε,... αν είμαστε ξεκούραστοι, να έχουμε και χρόνο, να μην είναι τα παιδιά σπίτι, καταλαβαίνεις, σπάνια. Φιλενάδα; είχα μια, αλλά την έκοψα, όπως και το τσιγάρο. Για λόγους λιτότητας, καταλαβαίνεις...

Γι αυτό... τώρα με φέρνεις σε δύσκολη θέση... κάνω «εργόχειρο» μπροστά στην TV. Είναι και κάτι άλλο... Να... μου άρεσαν παλιά οι παρουσιάστριες τον ειδήσεων και «έπαιζα» λίγο, φαντασιωνόμουν διάφορα... Επειδή όμως έκαναν διάλογο κι έβλεπα και τους βουλευτές, φαντασιώνομαι τώρα τους πολιτικούς του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ ... Είναι άρρωστο, που μ αρέσει σεξουαλικά ο μπουμπούκος για παράδειγμα;  Πολύ ε; Είναι η φωνή, που μ αναστατώνει... Θέλω ακόμη να «ξεσκίσω» το Σαμαρά.

Αυτό γιατί είναι φυσιολογικό; Γιατί όλοι θέλουν να το κάνουν αυτό; Κι ανησυχούσα...
Λοιπόν γιατρέ; Τι εννοείς βρήκαμε την αιτία του προβλήματος; Δεν είμαι τρελός; Ωραία τι είμαι; Μ@λ@κ@ς και να κλείσω την ΤV, γιατί βλάπτει; Να βγαίνω κι έξω; Καλά αφού είναι συνταγή γιατρού...

Αν κάποιο γαλάζιο γίδι παρεξηγήθηκε, να έρθει να μου πληρώσει το χαράτσι της ΔΕΗ, όπως και τα υπόλοιπα χαράτσια. Ά! και να βάλει πετρέλαιο στην πολυκατοικία, γιατί κάνει ψοφόκρυο. Μετά ας ψηφίσει ότι θέλει... Όχι τις κουταμάρες των 2.000.000 να τις πληρώνουν τα 11.000.000... 
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2013 στις 4:33 π.μ.

αν διαθέτεσαι λίγο ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ να δείτε αυτό το βιντεακι ...ΘΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΤΕ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ..


http://www.youtube.com/watch?v=07rzdk8NDmg

Μπούντζουκας Τηλέμαχος.
{τώρα ΚΑΙ Μουγκός } ΤΙ ΝΑ βρω να τους κάνω σαμποταζζζζζζζζζζζζζ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΆΞΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝ-ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΟΥ; ΓΑΜΩΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΜΟΥ !!!...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger