Home » , » Πίσσα και πούπουλα

Πίσσα και πούπουλα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 10 Ιουνίου 2012 | 10:34 μ.μ.

 Του Στάθη -Realnews

Τι είναι ο Επίτροπος;
Τι είναι ο Γκαουλάπερ;
Τι είναι ο Κομισάριος;
Τι είναι το Γκόλντεν Μπόυ, που παίρνει 30.000 Ευρώ τον μήνα μπόνους, συν 25.000 Ευρώ τον μήνα ο μισθός του;

για να κανονίσει αν ο μισθός του Ελληνα θα είναι 500 Ευρώ τον μήνα και του Ισπανού 657 Ευρώ;

Ποιοι είναι αυτοί οι Τύποι;

Από πού αρύονται τη δύναμη να μπουκάρουν σε μια κοινωνία και να την κάνουν Γης Μαδιάμ;

Από πότε ο λόγος του κάθε κυρίου Τόμσεν γίνεται Νόμος για τους Ελληνες Νόμος για τους Πορτογάλους Νόμος για τους Ιρλανδούς;

Ποιος Νόμος θεού, ανθρώπου ή θηρίου προβλέπει ότι πρέπει να πληρώσει ο Ιρλανδικός λαός για χρέη που δεν δημιούργησε ο ίδιος, αλλά τρεις πεθαμένες Τράπεζες;

 Ποιοι είναι αυτοί οι λιμοκοντόροι, οι σφιγμένοι μέσα στα ακριβά τους κουστούμια, που γυρίζουν από χώρα σε χώρα και μοιράζουν ζωή ή θάνατο;

Ποιοι είναι αυτοί οι χρυσοπληρωμένοι τσόγλανοι που προσπαθούν ή ήδη έχουν καταφέρει

να ορίζουν τη ζωή των ανθρώπων για πολλά -πάρα πολλά χρόνια μπροστά μας φέροντες ως άλλοι Δαναοί δώρα τις αυτοκτονίες, την παιδική πείνα, την τρέλα της ανεργίας, την πτώση των κοινωνιών;

Ποιοι είναι αυτοί οι Μαύροι Αγγελοι που υποτάσσουν χώρες και καταλύουν κράτη;
Οι Τέσσερις Ιππότες της Αποκάλυψης είναι;
Οχι!

Είναι σκάρτοι τενεκέδες. Ξεγάνωτοι.
Οσον ξεγάνωτοι τενεκέδες είναι οι δικοί μας πολιτικοί ταγοί που τους έφεραν κεχαγιάδες στη χώρα μας.
Πανάθλια, ρηχά και αμαθέστατα ανθρωπάκια είναι.
Απλώς, τους αντιμετωπίζουμε ακόμα με το δέος που έχουμε μάθει (μας έχουν μάθει) να αντιμετωπίζουμε τους Εξουσιαστές.

Ενα ρήγμα μόνο να εμφανισθεί σε αυτό το Σύνδρομο της Στοκχόλμης που μας διακατέχει και αυτές οι χάρτινες τίγρεις με τα πήλινα πόδια θα φανούν μπροστά στα μάτια μας ως αυτό που
είναι: γυμνοί βασιλιάδες.

Είνα
ι να μη γελάσει ο πρώτος στο καφενείο με τον όποιον σοβαροφανή ταρτούφο, μετά τον παίρνει ο διάολος.

Αυτό που σήμερα μας φαίνεται αδιανόητο, να κρεμάσουμε ας πούμε κουδούνια στον ΡΑΪΧενμπαχ, μπορεί να συμβεί από στιγμή σε στιγμή.
Ποιος, για παράδειγμα, περίμενε πριν από τρία χρόνια ότι μέσα σε δυο χρόνια ο Γιωργάκης θα γινόταν (αυτό που ήταν πάντα) ένα τίποτα; Ενα περίγελω που α πλώς κάνει ρίμα με το σούργελο;

Τι περισσότερο απ'τον Γιωργάκη είναι ο κ. Τόμσεν και τι περισσότερο απ' τον Τόμσεν ο Αντωνάκης που τον προσκυνάει ή

ο Μπενύτο, η Ντόρα κι όλος ο συρφετός της Διαπλοκής που μόνον να μας απειλεί ξέρει και να μας ληστεύει;
Ποιοι είναι αυτοί που, αφού δήλωσαν τη χώρα, τώρα προσφέρουν λάφυρα τα παιδιά μας στους τοκογλύφους;
Από πού αρύονται τη δύναμη τους;
 Από την ψήφο μας.


•    Παλιά ιστορία, αλλά εν παραβολαίς διαχρονική.
Οταν δραπέτευσε ο Ναπολέων απ' τη νήσο Ελβα (για να ακολουθήσει τον 100 ημερών μονόδρομο του προςτο Βατερλώ), φιλοβασιλική εφημερίδα των Παρισίων, έξαλλη, κυκλοφόρησε με τίτλο: «ΤΟ ΊΈΡΑΣ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ!». Οταν ο Ναπολέων αποβιβάσθηκε στη Μασσαλία χωρίς να του αντισταθεί η Φρουρά της η εφημερίδα απ' το Παρίσι ωρυόταν: «Ο ΤΥΡΑΝΝΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΣΣΑΛΙΑ»
Οταν το στράτευμα που εστάλη απ' τον βασιλιά για να συλλάβει τον Ναπολέοντα προσεχώρησε ενθουσιώδες στον αυτοκράτορα του, η καλή μαςεφημερίδα στο Παρίσι ανακοίνωνε: «ΚΑΘ' ΟΔΟΝ Ο ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΗΣ».
Οταν, εν τέλει, ο Ναπολέων έφθασε προ των πυλών της πόλεως του φωτός αιδημόνως η πρώην πλέον βασιλική εφημερίδα, δήλωνε: «Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΝ ΤΟΥ».
Να δω την κυρία Τρέμη να προσφωνείτον κ. Τσίπρα «κύριε Πρωθυπουργέ!» και ας μου καεί το βίντεο!..

•    Τι φάρμακο παίρνει ο κ. Λοβέρδος κι αντέχει τον εαυτόν του να βγαίνει στα κανάλια και να μιλά για τα έργα του στον τομέα της Υγείας;
Πρέπει να 'ναι φάρμακο κάργα ντούρο!
Ισως αν το κυκλοφορούσαμε με τον τίτλο «Γνώθι σαυτόν», θα μπορούσαμε να πετύχουμε τρελές πωλήσεις στο εξωτερικό και να αρχίσει η πολυπόθητη ανάπτυξη στο εσωτερικό.

Τι ακριβώς εννοεί η κυρία Παπαρήγα όταν κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ πως αποκρύπτει απ' τον λαό τον «κίνδυνο για ανεξέλεγκτη πτώχευση της χώρας»; Εννοεί μήπωςνα ψηφίσουμε Σαμαρά, για να αποφύγουμε τον εν λόγω κίνδυνο και κάθε άλλον, όπως, λόγου χάριν, το να έχουν χάσει πλέον τελείωςτα μυαλά τους εκεί στον Περισσό;

•    Αντιθέτως ο Νόαμ Τσόμσκυ μας τα λέει αλλιώς «Οι επιλογές που αντιμετωπίζουν σήμερα οι Ελληνες είναι δύσκολες και οδυνηρές. Πλην όμως είναι ιστορικής σημασίας, όχι μόνο για το μέλλον της Ελλάδας αλλά για το σύνολο της Ευρώπης και τον κόσμο ολόκληρο».
Λέω να ακούσω την Ιστορία και όχι την Αλέκα...
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 25 σχόλια

Μάρκομ Ξ
11 Ιουνίου 2012 στις 12:42 π.μ.

Έτσι είναι φίλοι μου, σας αρέσει δεν σας αρέσει, την ώρα που ο Μπιτσάκης λέει "παρ' όλα όσα αριστερά", ο Περισσός και οι "σοφοί" του ΝΑΡ λένε παρ' όλα όσα Σαμαρά...

Καλό κουράγιο και ψυχή βαθιά σύντροφοι!

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 12:51 π.μ.

Το να προειδοποιεις το λαο για ενα ΥΠΑΡΚΤΟ ενδεχομενο ανεξελεγκτης χρεωκοπίας ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο το ποια κυβερνηση προκυψει απο τις εκλογες, δεν νομιζω οτι αποτελει προπαγανδα για ψηφο στο σαμαρα. Εξαλλου γι'αυτο το ενδεχομενο το ΚΚΕ προειδοποιει ηδη απο την εποχή ΓΑΠ και αργοτερα επι μαυρης συγκυβερνησης, εκτος κι αν ηδη απο τοτε υποκινουσε τον κοσμο να στηριξει σαμαρα.
Οταν ομως κανεις μετωπο εναντια στο δικομματισμο φροντιζεις να εισαι συνεπης στη σταση σου και να μην παιζεις ακριβως το ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ οταν αλλαζει η θεση σου σ'αυτο. Η λογικη "καθε κριτικη στην αριστερα σπρωχνει τον κοσμο στη δεξια" ειναι ακριβως στα πλαισια του ΝΕΟΥ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ.
Ο εγκριτος κ.Τσομσκυ φανταζομαι γνωριζει οτι η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ μεσα απο εκλογικες αποφασεις, σαφως και την επηρεαζουν αλλα δεν τη διαμορφωνουν.
Επειδη κι εγω εχω μαθει να ακουω την ιστορια που μου μιλαει τοσα χρονια για την αλλαγη του '81 με Παπανδρεου, Μιτεραν, Γκονζαλεθ, για το τελος των ιδεολογιων του '91 με Κυρκο, Ρ.Προντι, Ρομπερ Ι, για τον ενωμενη δυνατη Ευρω-Ευρωπη με Κωνσταντοπουλο και λοιπη ευρωαριστερα, λεω λοιπον να ακουσω κι εγω την ΙΣΤΟΡΙΑ οπως ξερει να μιλαει στους ενηλικες και οχι οπως μιλαει στα παιδια ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ
Νικος

11 Ιουνίου 2012 στις 6:52 π.μ.

Στάθη. Πολύ βαθιά και "αριστερή" πολιτική ανάλυση. Ούτε η Ανεξάρτητοι Έλληνες τέτοια ανάλυση περί κατοχής και ανεξαρτησίας. Ούτε η Αυριανή του '85.
Το ποιος έχει χάσει τα μυαλά του είναι γνωστό από το 1992 - 1993 όταν ο αγώνας που δίναμε για το ψωμί έγινε όλα για τη βόλεψή μου.
Γιατί γράφεις από τη μια η "ΑΛΕΚΑ" και από την άλλη ο ΣΥΡΙΖΑ;
Δηλαδή στο ΚΚΕ δεν υπάρχει συλλογική σκέψη ενώ στο ΣΥΡΙΖΑ υπάρχει;
Πάντως ένα είναι σίγουρο: την "ΑΛΕΚΑ" δεν την προώθησε στην ηγεσία του ΚΚΕ κανένα από τα συγκροτήματα που ΔΟΥΛΕΨΕΣ και όχι "εργάστηκες", ενώ τον "ΑΛΕΞΗ" μέχρι και ο Λάκης.
Αυτά τα λέω γιατί ξέρεις (αν θυμάσαι γιατί έχουν περάσει και 20 χρόνια) πως παίρνονται οι αποφάσεις στο ΚΚΕ.
Υ.Γ. Περιμένω με αγωνία το σκίτσο σου για τους Υπουργούς του ΣΥΡΙΖΑ. Θα είχε πλάκα αντί για το παιδί με τα κοντά παντελονάκια και το ημίψηλο να βάλεις τραγιάσκα. Θα είχε μεγάλη πλάκα.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΣΤΑΥΡΟΥ

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 7:25 π.μ.

ειναι απλο τι εννοει η αλεκα..να ψηφισετε κκε..

Μάρκομ Ξ
11 Ιουνίου 2012 στις 8:30 π.μ.

Το να προειδοποιείς το λαό για ενδεχόμενο ανεξέλεγκτης χρεοκοπίας χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία και χωρίς πρόταση για το πως θα σωθεί ο λαός που χάνεται αύριο και όχι σε ένα αόριστο μέλλον, το να αρνείσαι να συμμετέχεις σε μια δοσμένη μάχη την οποία και εσύ επιδίωκες ("μόνη λύση οι εκλογές" αλλά ταυτόχρονα και "δεν θα αλλάξει τίποτα με όποια κυβέρνηση και να έρθει"), αλλά στην οποία για πρώτη φορά παίζεται η διακυβέρνηση της χώρας μεταξύ κομμάτων αστών και κομμάτων συμμαχίας καταπιεζόμενων τάξεων, το να ανάγεις σε νο1 αντίπαλό σου την άλλη αριστερά και να χρησιμοποιείς επιχειρήματα του αστικού μπλοκ ("αν φορολογηθεί το μεγάλο κεφάλαιο θα φύγει από τη χώρα", "πόσα λεφτά θα μαζευτούν από την φορολόγηση των εφοπλιστών;"), αφήνοντας ταυτόχρονα πρακτικά στο απυρόβλητο το μαύρο μπλοκ, το να χρησιμοποιείς ψέμματα και διαστρεβλώσεις για τη συνδικαλιστική δράση των άλλων, το να ζητάς από τον λαό να "διορθώσει την ψήφο του" σαν να είναι το κακό παιδί που έκανε ζαβολιά, το να διαβάλεις γενικά όσους από τους εργαζόμενους δεν είναι μαζί σου προσπαθώντας να καλύψεις τη δικιά σου ανεπάρκεια εξυπηρετεί αντικειμενικά τη δεξιά και το σύστημα.
Όσο για το μύθο ότι δεν αλλάζει και τίποτα με τις εκλογές και τη διακυβέρνηση, αφού το πιστεύει τόσο ακράδαντα αυτό το ΚΚΕ, τότε γιατί συμμετέχει στις εκλογές; Αφού ΟΛΗ η ιστορία σύμφωνα με τις νέες ερμηνείες του μαρξισμού - λενινισμού κρίνεται ΜΟΝΟ στους αγώνες, γιατί δεν ασχολείται το ΚΚΕ μόνο με τους αγώνες και εκλιπαρεί με κάθε τρόπο για να ψηφιστεί το ίδιο και πάντως να μην ψηφιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ; Γιατί το "ισχυρό" ΚΚΕ κρίνεται στην κάλπη και όχι στον δρόμο, σύμφωνα με τη λογική του Περισσού; Να το πω και διαφορετικά: αν το ΚΚΕ είναι ισχυρό στο δρόμο και το κίνημα, τότε τι ανάγκη έχει τις εκλογές; Αν πάλι δεν είναι ισχυρό στο δρόμο και το κίνημα, τότε γιατί επιδιώκει ισχυροποίηση μέσα από τις εκλογές και όχι μέσα στο κίνημα;

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 9:14 π.μ.

μαρκομ ξ μην εισαι τοσο συριζα γιατι θα το μετανιωσης και εγω θ ειμαι διπλα σου και θα σ παρηγορω οταν θα κλαις

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 12:31 μ.μ.

Καλά βρε Νίκο αν δεν καταλαβαίνεις το τόσο απλό που λέει η Παπαρήγα,ούτε τα συνεχή εύγε και μπράβο στο ΚΚΕ που είναι το μόνο που έχει θέση,που ξεστομίζουν όπου βρεθούν και όπου σταθούν,μέσα και έξω από τα πάνελ,ΝΔίτες και ΠΑΣΟΚΟΙ,πολιτικοί και "δημοσιογράφοι" ,ούτε αυτό το καταλαβαίνεις?


Νισάφι βρε αδελφέ και μη μου πεις ότι το βγάζω από το μυαλό μου.

Αυτα τα μπράβο και τα εύγε,συνειδητοποιείς τι σημαίνουν?

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 1:50 μ.μ.

Μαγεία η συνέντευξη του Τσίπρα στον (υποστηρικτή του) Τράγκα.
Νομίζω πως ο ΣΥΡΙΖΑ πηγαίνει από την κεντροαριστερά προς το κέντρο μιά εβδομάδα πριν τις εκλογές.

11 Ιουνίου 2012 στις 2:20 μ.μ.

"Α/ Τι ακριβώς εννοεί η κυρία Παπαρήγα όταν κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ πως αποκρύπτει απ' τον λαό τον «κίνδυνο για ανεξέλεγκτη πτώχευση της χώρας»;
Β/ Εννοεί μήπως να ψηφίσουμε Σαμαρά, για να αποφύγουμε τον εν λόγω κίνδυνο και κάθε άλλον, όπως, λόγου χάριν,
Γ/ το να έχουν χάσει πλέον τελείως τα μυαλά τους εκεί στον Περισσό;"

Τελικά σε δύσκολους καιρούς είναι εξαιρετικά δύσκολο πράγμα το να διατηρήσει κανείς την πνευματική του εντιμότητα... Εκτός κι αν το ατόπημα (λογικό άλμα - προβληματική σχέση μεταξύ Α και Β που επιτρέπει στον έντιμο διανοητή να συνάγει μετά βεβαιότητος Γ) οφείλεται απλώς σε απώλεια της πνευματικής διαύγειας...

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 3:40 μ.μ.

καληνύχτα νίκο και κάποτε θα ξημερώσει

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 4:47 μ.μ.

Ξυπνατε ρεεεεεε,αφηστε τους καυγαδες.Μια φορα να σταθει ενωμενη η αριστερα και τι στον κοσμο!!!Ο εχθρος ειναι απεναντι δεν ειναι διπλα,δεν τπν βλεπετε;

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 7:12 μ.μ.

Κι εγώ πιστεύω πως όλα εντέλει θα κριθούν στο δρόμο…Αλλά μήπως και τοτέ αντί να βγουν μπροστά ή πλάι μου, κάποιοι ριζοσπάστες μου πουν πάλι: ¨περίμενε δεν είσαι έτοιμη ακόμα¨;
και τελικά πάλι εγώ θα φταίω όπως πάντα.
Όπως όταν δεν ψηφίζω ή όταν ψηφίζω και δε σπάω το δικομματισμό όπως αυτοί θέλουν ή όπως όταν είμαι στους δρόμους και συγκροούομαι οπότε είμαι κοινό μπαχαλάκι μακρυά από την επίσημη γραμμή. Και όπως κάθε φορά που συμφωνώ λίγο ή πολύ, αλλά ποτέ δε φτάνει αν δε συμφωνήσω μαζί τους στο όλον;
Άντε λοιπόν στο δρόμο η απάντηση.
Αλλά μέχρι τότε πως θα ανακουφιστώ έστω και πρόσχερα για να αντέξει το στομάχι μου να είμαι και πάλι στο δρόμο;
Σας φαίνεται πολύ πεζό αυτό; Για σκεφτείτε τώρα πως είμαι και άνεργη και χωρίς καβάτζες να καλύψω στοιχειώδεις ανάγκες και απαντήστε μου.
Πείτε μου όμως για αυτή τη ζωή και όχι για μια μεταθάνατο δικαίωση...

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 8:14 μ.μ.

Το να αντιμετωπιζεις τις εκλογες στις σωστες τους διαστασεις (σημαντικος σταθμος αλλα οχι παραγοντας ριζικων αλλαγων) το να χτυπας ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ τα αστικα κομματα αλλα και να αναδεικνυεις τις αντιφασεις και τις αυταπατες που καλλιεργουνται (ανεξαρτητως προθεσεων) το να ξεσκεπαζεις τις τυχοδιωκτικες κινησεις των ξεπουλημενων συνδικλαλιστων το να καλεις το λαο συμπορευθει μαζι σου διαλεγοντας τη ριξη και οχι τη διαχειριση εξυπηρετει το ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ και οχι τη δεξια. Το επιχειρημα του νεροκουβαλητη της δεξιας ειναι πολυ παλιο για να ξαναπαιχτει. (πεθανε μαζι με τον επαναστατισμο του Ζιζεκ).
Το ΚΚΕ ποτε δεν υποτιμησε τις εκλογες απλα τις εθεσε στις διαστασεις τους. ειναι μια μεγαλη μαχη μεγαλη ευκαιρια για ριζοσπαστικοποιηση και απαγκιστρωση απο τα αστικα κομματα και εν τελει τα αποτελεσματα ειναι δειγμα επαναστατικοτητας και ταξικης συνειδησης του λαου. Αυτη θεωρω οτι ειναι η αποψη και του ΚΚΕ χωρις δευτερες ή τριτες ερμηνειες των Κλασικών.
Μπραβο και ευγε ακουω τον τελευταιο καιρο απο το ΣΕΒ και οχι προς το ΚΚΕ. Αντιθετα ακουω συνεχως: δεν εχετε προγραμμα, δε θελετε να κυβερνησετε, θα μας κανετε Β.Κορεα, το ΚΚΕ φυλλοροει, δεν πειθετε τον κοσμο, εχετε πεθανει και δεν σας το εχουν πει και αλλα κομψα καποια απο τα οποια ακουγονται και απο αδελφα αριστερα κομματα.

Οσο για τα καληνυχτα και τα καλημερα και καλο μεσημερι. Αν θελετε να μιλησετε μιληστε και το λεω γενικα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ γιατι συνθηματα ολοι μπορουν να πουν ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ.
Ευχαριστώ πολυ (και ιδιαιτερα τον Μαρκομ Ξ. και δεν ειναι ειρωνια) για τα επιχειρηματα σας
Νικος

Μάρκομ Ξ
11 Ιουνίου 2012 στις 8:34 μ.μ.

Και εγώ πάντως χαίρομαι να συζητάω (και προφανώς δεν είναι ειρωνία) με συντρόφους σαν εσένα Νίκο.

Ας παλέψουμε ο καθένας από το μετερίζι του με καθαρό μυαλό και βαθιά ψυχή.

Καλή δύναμη!

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 10:03 μ.μ.

Επειδή κάποιοι από το ΚΚΕ αναμένουν με αγωνία την καταβαράθρωση του ΣΥΡΙΖΑ για να "δικαιωθούν":
Αγαπητοί, η δικαίωσή σας θα έρθει όταν και ΑΝ καταφέρετε να χτίσετε τον σοσιαλισμό στην Ελλάδα. Όσοι ΣΥΡΙΖΑ κι αν περάσουν, όσοι κι αν εξαφανιστούν, δεν θα σας δικαιώσουν, ίσα-ίσα θα επιβεβαιώσουν ότι το ΚΚΕ για άλλη μια φορά στάθηκε ανίκανο να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της εποχής και την σκυτάλη την πήρε κάποιος άλλος.

Οπότε μην ανησυχείτε:
Ακόμη κι αν ο ΣΥΡΙΖΑ γίνει ένα με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ (στην χειρότερη δηλαδή των περιπτώσεων) δεν πρόκειται να μετανιώσουμε για την ψήφο μας. Με βάση τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα είναι η μόνη ψήφος που αν δεν δώσει διέξοδο (πολύ πιθανό μόνη της να μην δώσει), μπορεί να ταράξει λίγο τα νερά.

Υπάρχουν δυστυχώς και κάποιοι "αντικομμουνιστές" που πιστεύουν ότι δεν μπορούν οι χαλυβουργοί μόνοι τους να απελευθερώσουν όλη την Ελλάδα, ούτε το ΠΑΜΕ μπορεί να ανατρέψει τίποτε αν σε κάθε πέντε 24ωρες απεργίες της ΓΣΕΕ μας κάνει και μία δώρο.

Χρειάζεται κι ένας αγώνας κεντρικά πολιτικά, που το ΚΚΕ τον κρίνει ανώριμο κι αρνείται να τον δώσει. Μιλά για ισχυρό ΚΚΕ στην βουλή χωρίς να θεωρεί απαραίτητο να μας πει το "γιατί", αφού δηλώνει ότι το κοινοβουλευτικό παιχνίδι δεν τον αφορά παρά μόνο ως προβολή στο κανάλι της βουλής, που δεν έχει και μεγάλη ακροαματικότητα στο κάτω-κάτω.

Υπάρχει όμως κι ένας αντίλογος που λέει ότι το να κάτσουμε να περιμένουμε να χάσουμε δουλειές, σπίτια, φαγητό κι αργότερα και την ζωή μας από μια σκωληκοειδίτιδα, δεν αποτελεί ούτε ώριμη ούτε επαναστατική συμπεριφορά.
Αποτελεί απλά ηλιθιότητα.

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 10:19 μ.μ.

Δηλαδή το ΚΚΕ το 2009 που προειδόποιούσε ότι έρχεται θύελλα έκανε λάθος; Ποιος τολμάει να ταυτίζει τα λόγια του ΚΚΕ με αυτά της ΝΔ; Το ΚΚΕ έχει κάθε λόγο να αποκαλύπτει στο λαό τι τον περιμένει, να ξεδιαλύνει σκοτεινά σημεία και αυταπάτες οχι απλά γιατί το ΚΚΕ είναι με την αλήθεια, αλλα γιατί πρέπει ο λαός να ξέρει τι θα αντιμετωπίσει, να προετοιμάζεται και να απαντά. και αυτό το ΚΚΕ το κάνει ακόμα και με το κόστος να χάσει ψήφους. Αλλά όλοι εδώ θαμαστε και μετά τις 17, στις 18, στις 19 και αργότερα....
το "Εννοεί μήπωςνα ψηφίσουμε Σαμαρά" που γράφετι ο Στάθης είναι η καινούρια version του ή ΠΑΣΟΚ ή δεξιά. οποίος δεν έχει κοντή μνήμη ας θυμηθεί το 2009. ΚΚΕ λοιπόν στις 17 Ιούνη γιατί είναι το μόνο αντίβαρο στην αριστερή και δεξιά διαχείριση.

Ανώνυμος
11 Ιουνίου 2012 στις 11:30 μ.μ.

Μόνο που το ΚΚΕ τυχαίνει να είναι πολιτικό κόμμα κι όχι η ΕΜΥ.

Ανώνυμος
12 Ιουνίου 2012 στις 12:25 π.μ.

Tο ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση ο Λαός στην Εξουσία (04.10.1981)
(http://www.pasok.gr/portal/resource/section/sumvolaioMenu)
Έχει σημάνει για την πατρίδα μας η ώρα της μεγάλης Αλλαγής. O Λαός είναι αποφασισμένος να πάρει ο ίδιος την Εξουσία στα χέρια του και να οδηγήσει τη χώρα προς ένα μέλλον, που να ανταποκρίνεται στο όραμα τόσων και τόσων γενιών.
Στις κρίσιμες εκλογές που έρχονται, στις εκλογές της μεγάλης ελπίδας για το Λαό και το Έθνος, δίνεται η μάχη ανάμεσα στην Αλλαγή και τη Συντήρηση• ανάμεσα στην Εθνική Ανεξαρτησία και την ξένη εξάρτηση• ανάμεσα στην ανάπτυξη και το μαρασμό• ανάμεσα στην πολιτιστική αναγέννηση και την πολιτιστική αλλοτρίωση.
....
Αυτή η ιστορική σημερινή συγκυρία δεν είναι κάποιο τυχαίο γεγονός,. Είναι αποτέλεσμα και καρπός επίπονων, πολύχρονων προσπαθειών και αγώνων του λαού, που τα τελευταία χρόνια βρήκαν γνήσια πολιτική έκφραση στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα.
....
Οι εξελίξεις είναι σήμερα σημαντικές στο παγκόσμιο σκηνικό. Ιδιαιτέρα στην Ευρώπη, ο πρόσφατος θρίαμβος των σοσιαλιστικών δυνάμεων της Αλλαγής στη Γαλλία αποτελεί ένα πρόσθετα ενθαρρυντικό στοιχείο για κάθε σοσιαλιστή, για κάθε δημοκρατικό προοδευτικό άνθρωπο
....

και ακολουθεί το ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ. 236 άρθρα παρακαλώ. Το ένα πιο ελπιδοφόρο από το άλλο.

Μεταξύ άλλων:
80. O χωρισμός της Εκκλησίας και του Κράτους στον οποίο θα προχωρήσει η Κυβέρνηση του ΠA.ΣO.K., θα διασφαλίσει το δρόμο για στήριξη της Εκκλησίας στις δικές της δυνάμεις σε εσωτερική υγεία και δημοκρατική οργάνωση.
115. Mε βάση τα παραπάνω η Κυβέρνηση του ΠA.ΣO.K. θα εφαρμόσει:
α) Αποτελεσματικό έλεγχο τιμών βασικών προϊόντων και υπηρεσιών.
β) Aποτελεσματικό έλεγχο δημοσιονομικών δαπανών.
γ) Mέτρα για τον δραστικό περιορισμό της φοροαποφυγής, για την πάταξη της φοροδιαφυγής και την εξάλειψη της παραοικονομίας, στα πλαίσια μιας νέας φορολογικής πολιτικής, που θα παίξει και τον ουσιαστικό ρόλο στην αναδιανομή των οικονομικών βαρών και του εισοδήματος.
θ) Μέτρα για τον αποφασιστικό έλεγχο της δράσης των μονοπωλίων.
...
Όσο βρισκόμαστε στην Κοινή Αγορά θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις, μέσα από τα όργανα και τις διαδικασίες της, για την ελαχιστοποίηση των αρνητικών επιδράσεων της ένταξης στην οικονομία της χώρας. Σε κάθε όμως περίπτωση δεν πρόκειται να θυσιάσουμε βασικά σημεία του οικονομικού και κοινωνικού μας προγράμματος, όταν συμβαίνει τα σημεία αυτά να έρχονται σε αντίθεση με κανόνες της Κοινής Αγοράς.

....
Aυτό το Πρόγραμμα είναι σφιχτά δεμένο με τους αγώνες του χθες, τη σημερινή συγκυρία, την αυριανή προοπτική. Eκφράζει την πίστη του Λαού στην Aλλαγή και την απόφασή του να δώσει τη μάχη για την EΘNIKH ANEΞAPTHΣIA, τη ΔHMOKPATIA, τη ΣOΣIAΛIΣMO και να νικήσει.


--------
Το συμβόλαιο εκείνο άρχισε να ξεφτίζει ήδη από τους πρώτους μήνες μετά τη νίκη της αλλαγής. Η αλλαγή όμως έγινε... Σήμερα, 30 χρόνια μετά, ο λαός μας είναι έτοιμος για ένα νέο συμβόλαιο με τα καινούρια πιο ευρύχωρα χρονοντούλαπα να συνεπαίρνουν... Ο λαός μας, με το Στάθη μαζί, αποφασίζουν να ακολουθήσουν την Ιστορία και όχι την Αλέκα!!! Να την βάλουν μαζί με το ΚΚΕ στο χρονοντούλαπο. Δεν εχουν νέα όμορφα να μας πουν ούτε την ιστορία μελετούν!!!


Στις 18 Σοσιαλισμός ή ΣΥΡΙΖΑ;

Ανώνυμος
12 Ιουνίου 2012 στις 1:12 π.μ.

Δεν σχολιαζω οτι το κειμενο αναπαραγεται απο την Real News...
Το ΚΚΕ 90 χρονια τωρα με την δυναμη της ιδεολογιας του και της πολιτικης οικονομιας επιβεβαιωνεται καθημερινα(ΕΟΚ-ΕΕ, ΝΑΤΟ, ΚΑΠ, 2009 κλπ). Και θα επιβεβαιωθει και σημερα που μιλαει για ατακτη η οχι πτωχευση και αυτο οχι γιατι του αρεσει να κινδυνολογει αλλα γιατι με δουλεια μυρμηγκιου παλευει να κατανοησει η εργατικη ταξη και τα λαικα στρωματα την δικια τους ιστορικη ευθυνη, οχι προφανως μια αστικη αριστερη κυβερνηση αλλα για την καταληψη της εξουσιας...Και αυτο το κανει με καθε κοστος, ακομα και την μειωση του ποσοστου...Γιατι οι μαχες δεν σταματανε στις 17, συνεχιζονται καθε μερα!!! ΚΚΕ στις 17 στην καλπη, ΚΚΕ απ'τις 18 στον δρομο!!!

Ανώνυμος
12 Ιουνίου 2012 στις 7:19 π.μ.

Έχεις δίκιο, 90 χρόνια τώρα μόνο επιβεβαιώνεται, τίποτε άλλο. Επιβεβαιώθηκε στην Καζέρτα, στο Λίβανο, στην Βάρκιζα, στην "αποσταλινοποίηση", στον Πλουμπίδη, στην Περεστρόϊκα και ΚΥΡΙΩΣ σε αυτό εδώ:

"Η Αριστερά ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, των συνεταιρισμών και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των Ίδιων των εργαζόμενων. Μέσα όμως σε νέα πλαίσια που διασφαλίζουν την ένταξη αυτής της επιχειρηματικότητας στην επίτευξη δημοκρατικά καθορισμένων κοινωνικών στόχων.
...............................
Ο ιδιωτικός τομέας της οικονομίας δεν είναι αναγκαίο κακό. Ο ιδιωτικός τομέας της οικονομίας στο πλαίσιο του δημοκρατικού προγραμματισμού πρέπει όχι μόνο να γίνει ανεκτός, αλλά και να λειτουργεί απαλλαγμένος από τις γραφειοκρατικές περιπτύξεις, ελεύθερος να δράσει μέσα σ’ ένα νομοθετικό και θεσμικό πλαίσιο που θα καθορίζει τους βασικούς όρους λειτουργίας του. Υποστηρίζουμε την ανάγκη για διαφανή και σταθερά πλαίσια δράσης του και εφ’ όσον η δράση αυτή υπακούει στα πλαίσια αυτά, και προωθεί τους παραγωγικούς στόχους του προγράμματος της Αριστεράς, θα ενισχυθεί"

Κι όπως είπαμε: Στις 18 σοσιαλισμό.
Γιατί δεν υπάρχει μόνο η Αυριανή, υπάρχουν και οι μιμητές της.

Μάρκομ Ξ
12 Ιουνίου 2012 στις 8:43 π.μ.

Το ΚΚΕ 38 χρόνια στη νομιμότητα έχει καταφέρει να χάσει ό,τι σοβαρό έρεισμα είχε στο συνδικαλιστικό κίνημα, να αλωθεί δυο και τρεις φορές από το ΠΑΣΟΚ, να διασπαστεί δυο φορές και να διαγράψει πλειάδα αξιόλογων στελεχών, να αυτοαπομονωθεί από το ζωντανό λαϊκό κίνημα, να αποκαταστήσει πλήρως την ιδεολογία και πολιτική του σταλινισμού, να δημιουργήσει αδιαπέραστα στεγανά εντός της εργατικής τάξης και τέλος να μην μπορέσει να σταματήσει την αναίρεση κατακτήσεων ενός αιώνα μέσα σε μερικούς μήνες.

Α, και να εμφανίζει την Κανέλλη στην Ελεονώρα Μελέτη...

Σκεφτείτε λίγο σύντροφοι. Πόσο στραβός είναι πια αυτός ο γιαλός;

Ανώνυμος
12 Ιουνίου 2012 στις 1:31 μ.μ.

Το ΚΚΕ εχει μιλησει και εχει κανει αυτοκριτικη και για την περιοδο του εμφυλιου με τα παμπολλα λαθη που εγιναν στην προσπαθεια κατακτησης της εξουσιας και ανατροπης του αντιδραστικου καθεστωτος αλλα τουλαχιστον εκανε μια προσπαθεια να το ανατρεψει εκτος κι αν ηταν ΛΑΘΟΣ που το προσπαθησε οποτε ΕΥΤΥΧΩΣ που νικηθηκε (πραγμα που πολλοι ισχυριζονται και εκτος των επαρατων δεξιων σχηματισμων.
Προς 7:19 αν γινοταν να να μας ανεφερες απο που ειναι το αποσπασμα και ποτε γραφτηκε και απο ποιον/ποια/ποιους/ποιες ωστες να μπορουμε να το κρινουμε κι εμεις οι αναγνωστες.
Στα χρονια της νομιμοτητας το ΚΚΕ ΟΝΤΩΣ αλωθηκε (ΕΚΛΟΓΙΚΑ αλλα ΟΧΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ) απο το πασοκ λογω ακιρβως των αυταπατων που αναπτυχθηκαν απο τη σοσιαλδημοκρατια και της ψευτικης συνθηματολογιας κατι που προσπαθει να αναδειξει και ΣΗΜΕΡΑ.
ΟΝΤΩΣ διασπαστηκε 2 φορες (με δικη του ευθυνη?) αλλα μπορεσε να κρατησει το Μαρξιστικο/Λενινιστικο του χαρακτηρα οταν δεχοταν επιθεση απο την ευρωαριστερα εσωτερικα και εξωτερικα και οταν η μια διασπαση ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (μονοτονο αλλα ζωτικης σημασιας). ΟΝΤΩΣ το συνδικαλιστικο κινημα αλωθηκε απο διορισμενους αρχιπασοκους στηριζομενους σε πελατες πασοκους αλλα ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΗ ΣΥΝΕΠΗ ΣΤΑΣΗ και αλλων συνδικαλιστων της ανανεωτικης αριστερας. ΟΝΤΩΣ δεν μπορεσε να εμποδισει τη θυελλα της διετιας (επειδη δεν ηθελε ή επειδη δεν μπορουσε?) ΚΥΡΙΩΣ λογω της αδυναμιας του λαικου κινηματος. ΟΝΤΩΣ αναγνωρισε την οικοδομηση του Σοσιαλισμου (και παλι με τα παμπολλα λαθη) τουλαχιστον μεχρι το 20ο συνεδριο ΧΩΡΙΣ να την ταυτιζει με το ονομα κανενος Γ.Γ.
Αν υπαρχει δυνατοτητα να αναφερθουν απο τον Μ.Ξ. ορισμενα αξιολογα στελεχη που διαγραφηκαν και δεν αποχωρησαν οικιοθελως απο το Κομμα.
Τωρα αν η Κανελλη πηγε στη Μελετη ή στη Μενεγακη ή αν ενα (πρωην) στελεχος του Συριζα μιλαει για παρδαλα κατσικια δε νομιζω οτι κρινουν τις πολιτικες των κομματων
Νικος

Ανώνυμος
12 Ιουνίου 2012 στις 2:18 μ.μ.

@Μάρκομ Ξ
Έχει γλύκα αυτή η καραμέλα της λαθολογίας, των χαμένων ευκαιριών, του απομονωτισμού κτλ. Την πιπιλάς συνέχεια, όπως και άλλοι άσπονδοι φίλοι δεκαετίες τώρα που κάμνουν πως "νοιάζονται" για τη νικηφόρα προοπτική της ταξικής πάλης λοιδορώντας το ΚΚΕ. Όμως, η ιστορία και η εξέλιξη της ταξικής πάλης γράφεται πρώτα από όλα από τους ίδιους τους εργαζόμενους. Τα κόμματα έχουν το ειδικό τους βάρος σε αυτή την εξέλιξη. Το ειδικό βάρος του ΚΚΕ είναι πράγματι μεγάλο. Και αυτό γιατί έχει επιλέξει συνειδητά και με συνέπεια να απευθύνεται, να παλεύει, να νικά, να χάνει, να ματώνει μέσα στο εργατικό και λαϊκό κίνημα. Ούτε από δίπλα ούτε από πάνω. Η "αναίρεση κατακτήσεων ενός αιώνα μέσα σε μερικούς μήνες" που γράφεις, συνοδεύεται με μείωση και όχι με αύξηση της επιρροής του ΚΚΕ. Συνοδεύεται με την αύξηση των δυνάμεων του κοινωνικού εταιρισμού, των δυνάμεων της κυβερνώσας αριστεράς. Των ηγεσιών των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ που πάνε πλέον προίκα στην κυβερνώσα αριστερά. Άλλο να πεις ότι το εργατικό κίνημα εγκλωβίζεται σε αυταπάτες και χίμαιρες (που καλλιεργούνται διαχρονικά από τα αστικά κόμματα και τον ευρολιγούρικο συνδικαλισμό) και άλλο να λες ότι για τον εγκλωβισμό αυτό ευθύνεται το ΚΚΕ. Είναι αν μη τι άλλο άδικο.

Αν δεν συμφωνείς πάλι με τη γραμμή του ΚΚΕ, κόντρα δηλαδή στον ιστορικό συμβιβασμό εργασίας-κεφαλαίου, στον οποίο σπρώχνουν οι τρέχουσες συνθήκες και η αλήθεια είναι ότι τον εύχεται και ένα μεγάλο κομμάτι του λαού μας τότε να κάνεις κριτική στα ίσια. Όχι με ψευτοδάκρυα και επιχειρήματα βγαλμένα από τα σεντούκια του πάλε ποτέ αυριανισμού.

Ανώνυμος
12 Ιουνίου 2012 στις 3:55 μ.μ.

Προς Νίκο
Είναι από εδώ:
http://es.scribd.com/doc/88079412/%CE%9A%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%8C-%CF%80%CF%8C%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1-%CE%9A%CE%9A%CE%95-%CE%95%CE%91%CE%A1

Δεν τα έγραψα για εσένα, τα έγραψα γι αυτόν που γράφει πιο πάνω
"Το ΚΚΕ 90 χρονια τωρα με την δυναμη της ιδεολογιας του και της πολιτικης οικονομιας επιβεβαιωνεται καθημερινα"
Ε, όχι και καθημερινά, κόψε κάτι.

Μάρκομ Ξ
13 Ιουνίου 2012 στις 10:44 π.μ.

Προς Νίκος

Για τα στελέχη που διαγράφηκαν (μόνο για την περίοδο της νομιμότητας):

Γνωστά ονόματα: Γράψας, Κωστόπουλος, Θεωνάς, Κάππος

εκατοντάδες ακόμα μη γνωστοί στο ευρύ κοινό, των οποίων τα ονόματα δεν κρίνω σκόπιμο να αναφέρω.

Κατά τα άλλα σ/φε Νίκο, το σχόλιό μου αποσκοπεί να καταδείξει ότι οφείλει το ΚΚΕ να κάνει εμπεριστατωμένη αυτοκριτική (όχι δηλώσεις του τύπου "έχουμε αδυναμίες" τελεία.). Κέρδος θα είναι, όπως κέρδος είναι πάντα η γόνιμη αυτοκριτική. Κέρδος για το κόμμα, αλλά πάνω από όλα κέρδος για το κίνημα.

συντροφικά,
Μάρκομ Ξ

Υ.Γ. Περί Κανέλλη και Μελέτη: όλα έχουν σημασία σύντροφε και όλα δείχνουν κάτι. Φυσικά, δεν είναι αυτά τα περιστατικά που καθορίζουν αποφασιστικά τον χαρακτήρα ή την τακτική ενός κόμματος.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger